Blog

Agencja SEM — jak tą wybrać najepszą?

Agencja SEM — jak tą wybrać najepszą?

· 4-5 min. czytania

Marketing internetowy jest obecnie priorytetem w działaniach większości firm, którym zależy na pozyskaniu jak największej liczby potencjalnych klientów z wyszukiwarek. Dzięki wdrożeniu odpowiednich działań obejmujących pozycjonowanie i kampanie linków sponsorowanych Google Ads (dawniej AdWords), można zmaksymalizować konwersję zakupową, zwiększyć zaufanie konsumentów i pozyskać wartościowe leady. Cały proces mający na celu uzyskanie wysokiej jakości ruchu z wyszukiwarek jest jednak bardzo skomplikowany i czasochłonny. Osiągnięcie satysfakcjonujących rezultatów okazuje się zbyt angażujące, żeby dokonać tego na własną rękę. Właśnie w tym przypadku trafną inwestycją będzie współpraca z agencją SEM. Dzisiejszy artykuł poświęcę w całości temu zagadnieniu. Podpowiem, na co zwrócić uwagę przy wyborze podmiotu specjalizującego się w reklamie internetowej bazującej na wyszukiwarkach. Wyjaśnię również, czym jest agencja SEM i dlaczego warto z nią współpracować. Miłej lektury!

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO

· 3-4 min. czytania

Wyszukiwanie obrazem i zdjęciem to kolejny „krok milowy” postawiony przez amerykańskiego giganta Google w celu spełnienia nieustannie wzrastających oczekiwań internautów. Najczęściej korzystają z tego rozwiązania użytkownicy mobilni, jednak osoby wykorzystujące na co dzień komputery stacjonarne również doceniają funkcjonalności Google Grafika. Właśnie o tym porozmawiamy w dzisiejszym artykule. Wyjaśnię, jak działa wyszukiwanie obrazem w Google Grafika, omówię wpływ tej opcji na SEO i udzielę najważniejszych wskazówek odnośnie optymalizacji strony pod kątem Google Grafika. Miłej lektury!

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

· 4-5 min. czytania

Reklama w Internecie to nieodłączny element działania każdego biznesu – zarówno lokalnego, ogólnopolskiego, jak i międzynarodowego. Obecnie można zaoszczędzić sporo czasu, zlecając pracę zewnętrznym podmiotom tj. agencje interaktywne lub freelancerzy. Nawet niewielka inwestycja w promocję online pozwoli uzyskać satysfakcjonujące rezultaty w postaci dodatkowej konwersji zakupowej, zwiększenia świadomości marki lub zbudowania więzi pomiędzy firmą a klientem. Dzięki temu Ty skupisz się na rozwijaniu swojego przedsiębiorstwa, natomiast agencja interaktywna będzie je skutecznie reklamować. W dzisiejszym wpisie wyjaśnię, czym zajmuje się agencja multimedialna, jakie usługi oferuje, a także, na co zwrócić uwagę przy jej wyborze. Miłej lektury!

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?

· 4-5 min. czytania

Blog firmowy to jedno z najlepszych źródeł pozyskiwania klientów. W zasadzie to jedno zdanie mogłoby być odpowiedzą pytanie: dlaczego warto go prowadzić. Jednak aby tak się stało — blog firmowy musi być odpowiednio prowadzony. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są zalety prowadzenia bloga firmowego i jak to robić, aby skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej — oczywiście za pomocą Google.

Jak stworzyć stronę internetową pod Google? Poradnik krok po kroku

Jak stworzyć stronę internetową pod Google? Poradnik krok po kroku

· 9-11 min. czytania

Większość stron internetowych powstaje w niewłaściwej kolejności. Powoduje to szereg problemów związanych z ich działaniem, a raczej braku działania w kontekście zdobywania klientów. Twoja strona może być dosłownie maszyną do zarabiania pieniędzy, ale pod warunkiem, że zrobisz to dobrze. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć stronę internetową i wykorzystać Google do pozyskiwania klientów.

Duplikacja treści (duplicate content) – jak sobie z tym poradzić?

Duplikacja treści (duplicate content) – jak sobie z tym poradzić?

· 6-8 min. czytania

Duplikacja treści to jeden z powodów niskiej widoczności w Google. Choć nie zawsze duplicate content oznacza spadek ruchu czy pozycji, warto wiedzieć, jak wyeliminować najczęstsze problemy związane z tym zjawiskiem. Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego o duplikacji treści.

Specjalista SEO — Jak zatrudnić dobrego freelancera od pozycjonowania?

Specjalista SEO — Jak zatrudnić dobrego freelancera od pozycjonowania?

· 5-6 min. czytania

Czasy mamy takie, że praktycznie każda firma walczy o uwagę internautów. Jednym z największych rynków jest Google, gdzie dosłownie miliony Polaków wpisuje swoje problemy i szuka pomocy. Aby do nich dotrzeć, potrzebujesz strony zoptymalizowanej pod kątem SEO. Może się więc okazać, że potrzebujesz specjalisty SEO. W tym artykule podpowiem Ci, jak znaleźć dobrego specjalistę.

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

· 7-9 min. czytania

Twoja strona ma problem z indeksowaniem? Albo może Google w ogóle nie indeksuje Twojej strony? Przyczyn tego częstego problemu może być wiele, a wszystko zależy od stanu Twojej strony oraz kilku innych czynników, które postaram się wyjaśnić. Jeśli Twoja strona się nie indeksuje, to w dalszej części artykułu przeczytasz też poradnik, który pomoże Ci poprawić sytuację z indeksowaniem.

Pozycjonowanie / SEO dla firm IT i software house — jak to robić, żeby pozyskiwać klientów?

Pozycjonowanie / SEO dla firm IT i software house — jak to robić, żeby pozyskiwać klientów?

· 6-8 min. czytania

Wszelkiego rodzaju firmy IT oraz software house, mogą bardzo łatwo pozyskiwać klientów z Google. Niestety z powodu pewnego rodzaju ograniczeń, które same sobie nakładają, tak się nie dzieje. Z tego artykułu dowiesz się, jak pozyskiwać nowe zapytania od klientów z wyszukiwarek, a także jak dotrzeć do potencjalnych pracowników i ułatwić sobie rekrutację.

Black Hat SEO vs White Hat SEO — czym są i jaka jest różnica?

Black Hat SEO vs White Hat SEO — czym są i jaka jest różnica?

· 6-8 min. czytania

Przedsiębiorstwa każdego dnia wyprzedzają się w coraz to nowszych sposobach na uzyskanie wyższego miejsca od konkurencji w organicznych wynikach wyszukiwania. Niektóre z nich są etyczne i bardzo pomysłowe, a kolejne określane jako niedozwolone z punktu widzenia regulaminu Google’a, skutkujące często koniecznością nałożenia specjalnych filtrów utrudniających lub uniemożliwiających pozycjonowanie. W dzisiejszym artykule przedstawię różnice i dokonam charakterystyki dwóch kluczowych pojęć w naszej branży — Black Hat SEO (BHS) oraz White Hat SEO (WHS). Zapraszam do przeczytania tego artykułu!

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics