Blog

Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze to działa?

Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze to działa?

· 3-4 min. czytania

Jednym z najważniejszych problemów w prawie każdym biznesie jest pozyskiwanie odpowiednich klientów. Docierać do swojej grupy docelowej można na wiele przeróżnych sposobów, a jednym z nich jest Google. Dla wielu osób, z którymi rozmawiam, rozwiązaniem na problem braku klientów jest pierwsza pozycja w Google. Niestety, po jej osiągnięciu może się okazać, że zapytań czy sprzedaży nadal nie ma. Dlaczego tak się dzieje? Postaram się odpowiedzieć na to pytanie w ramach tego artykułu.

Jak pozyskiwać nowych klientów dzięki Google?

Jak pozyskiwać nowych klientów dzięki Google?

· 8-10 min. czytania

Zadajesz sobie pytanie: Jak pozyskiwać nowych klientów? Sukces każdej firmy zależy od procesu sprzedaży jej produktów czy usług. Potencjalnych klientów, którzy są gotowi od Ciebie kupić, jest bardzo dużo — wystarczy zacząć działać. Z artykułu dowiesz się, jak pozyskiwać klientów z Google!

Lead generation – pozyskiwanie leadów sprzedażowych z Google

Lead generation – pozyskiwanie leadów sprzedażowych z Google

· 12-15 min. czytania

Na co dzień zajmujemy się projektowaniem oraz wdrażaniem procesów lead generation za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych. Zobacz poradnik, który pokaże Ci, czym jest lead generation i jak zabrać się za pozyskiwanie leadów sprzedażowych.

Core Web Vitals – kompleksowy poradnik

Core Web Vitals – kompleksowy poradnik

· 10-12 min. czytania

Web Core Vitals to trzy metryki, które Google uważa za bardzo ważne w kontekście doświadczenia użytkownika Twojej strony. Mierzą one prędkość ładowania strony, szybkość jej interakcji oraz stabilność layoutu. Niniejszy artykuł, to kompleksowy poradnik, z którego dowiesz się czym są Web Core Vitals, jak je mierzyć, a także – jak optymalizować stronę pod kątem tych wskaźników.

Pozycjonowanie WordPress’a, czyli robimy SEO najpopularniejszego CMS’a

Pozycjonowanie WordPress’a, czyli robimy SEO najpopularniejszego CMS’a

· 15-18 min. czytania

Posiadasz stronę na WordPress i chciałbyś ją skutecznie wypozycjonować? Poniższy poradnik pokaże Ci jak, krok po kroku podejść do zwiększania widoczności strony opartej o tego CMS’a. Pokażę Ci jak przygotować się do optymalizacji SEO oraz jak ją wdrożyć w systemie WordPress.

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?

· 6-8 min. czytania

W początkowej fazie działania Twojego biznesu możesz prowadzić działania marketingowe samodzielnie. Ma to zresztą wiele plusów, bo dzięki temu poznasz działanie marketingu internetowego od podszewki i „na własnej skórze”. Dowiesz się też, jak wygląda praca specjalisty oraz jaka strategia działa najlepiej. Przychodzi jednak moment, w którym działanie w pojedynkę i w małym zespole już nie wystarczy – to właśnie wtedy warto zastanowić się nad zatrudnieniem agencji marketingowej. Jakie prace wykona za Ciebie agencja marketingowa, co można jej zlecić i jak wybrać tę właściwą dla Twojego biznesu?

Intencje wyszukiwania (Search Intent) – kompletny poradnik

Intencje wyszukiwania (Search Intent) – kompletny poradnik

· 5-6 min. czytania

Search intent to kolejny etap ewolucji wyszukiwarki Google w kierunku dostarczania użytkownikowi coraz lepszych odpowiedzi na jego zapytania. Ten koncept polega na dopasowaniu treści do potrzeb i (nomen omen) intencji, którymi kieruje się użytkownik podczas wpisywania zapytań, aby przyciągnąć go do siebie i zdobywać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz osiągać wysokie pozycje w Google, musisz tworzyć treści zgodne z intencją wyszukiwania. Czy jest search intent i jak zadbać, aby twoja strona pojawiała się na zapytania zgodne z intencjami wyszukiwania?

Meta tagi — czym są i jak je wykorzystać w SEO?

Meta tagi — czym są i jak je wykorzystać w SEO?

· 6-8 min. czytania

Meta tagi to bardzo ważny element podstawowej optymalizacji SEO. Dzięki dobrze zaplanowanej strategii budowania metadanych Twoja strona będzie generować wartościowy ruch. Z tego poradnika dowiesz się, jak planować oraz budować poprawnie meta tagi.

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?

· 5-6 min. czytania

User Experience design staje się coraz bardziej rozpoznawalnym pojęciem. Wiele firm posiada już własne działy projektowe UX lub korzysta z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych agencji. Ale czym jest audyt UX? Kto i kiedy powinien się nim zainteresować? Jakie korzyści dla biznesu i użytkowników niesie? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

Kampania SEM, czyli jak zaistnieć w Google?

Kampania SEM, czyli jak zaistnieć w Google?

· 7-9 min. czytania

Kampanie SEM to jedno z najważniejszych źródeł klientów, zwłaszcza w biznesach usługowych. Sprawdź, jak Google może pomóc Ci w rozwoju biznesu oraz, jak wygląda proces budowy skutecznej kampanii SEM.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics