Blog

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

· 8-10 min. czytania

SEO to przede wszystkim długoterminowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności twojego biznesu w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Warto takie działania dobrze zaplanować, bo w SEO dobry plan to połowa sukcesu. Zobacz, czym jest strategia i dowiedz się jak ją zaplanować.

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

· 5-6 min. czytania

Internet jest miejscem w którym znajdują się Twoi klienci, warto wiedzieć gdzie na tle konkurencji znajduję się Twoja strona firmowa czy sklep internetowy. Z tego artykułu dowiesz się z jakich narzędzi warto korzystać , aby pozyskać dane, które określą Twoją sytuację w wyszukiwarkach internetowych.

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

· 7-9 min. czytania

Dobór słów kluczowych do kampani SEO oraz ich dokładne rozplanowanie na przestrzeni strony to jeden z najważniejszych elementów, które zadecydują o sukcesie Twojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Jak wygląda proces SEO u naszych klientów?

Jak wygląda proces SEO u naszych klientów?

· 5-6 min. czytania

Nie zawsze dobrze wypozycjonowana strona pomaga firmie zdobywać więcej klientów czy zwiększać sprzedaż. Dlaczego tak jest i jakie jest nasze podejście do promowania naszych klientów?

Jaka jest najlepsza wtyczka SEO do WordPress?

Jaka jest najlepsza wtyczka SEO do WordPress?

· 3-4 min. czytania

Zastanawiasz się, jaką wtyczkę do SEO zainstalować w swoim systemie Wordpress lub innym CMS? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze oraz w czym taka wtyczka może Ci pomóc. Okazuje się, że nie wszystko jest takie oczywiste.

Jaki system CMS wybrać w kontekście SEO?

Jaki system CMS wybrać w kontekście SEO?

· 6-8 min. czytania

Wybór odpowiedniego systemu CMS, dla twojej strony to dość istotna decyzja. Prawdopodobnie, nowa strona będzie pracowała na wybranym silniku przez długi czas. Ale jak to ma się do SEO? Czy zwiększanie widoczność strony w Google może być łatwiejsze z konkretnym CMSem?

Jak wybrać firmę od SEO? A może freelancer?

Jak wybrać firmę od SEO? A może freelancer?

· 9-11 min. czytania

Wybór firmy lub osoby do współpracy na przy zwiększaniu widoczności twojej domeny może być dość trudny i problematyczny. Zobacz czym się kierować i czego wymagać, niezależnie z kim współpracujesz.

Tagi a pozycjonowanie

Tagi a pozycjonowanie

· 5-6 min. czytania

Tagi to powszechnie znany sposób na kategoryzację treści, grafik czy innych elementów. Szczególnie znane są osobom korzystających z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Twitter, Facebook czy YouTube. Niestety, to właśnie ich popularność w social mediach powoduje, że tagi są niepoprawnie używane przez właścicieli stron, którym zależy na właściwej optymalizacji SEO.

Optymalizacja SEO sklepu internetowego – krok po kroku

Optymalizacja SEO sklepu internetowego – krok po kroku

· 13-16 min. czytania

Ruch z wyszukiwarek w e-commerce to podstawa. Duża część potencjalnych klientów trafia do Twojego sklepu z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zobacz jak poprawić sklep i sprawić, by pojawiał się w wynikach wyszukiwania na jak najwięcej fraz związanych z Twoim biznesem.

Dane strukturalne w SEO – Poznaj tajemnice rich snipets

Dane strukturalne w SEO – Poznaj tajemnice rich snipets

· 5-6 min. czytania

Poznaj tajniki danych strukturalnych i zdobywaj więcej ruchu dzięki rozbudowanym wynikom wyszukiwania.

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

· 6-8 min. czytania

Kanibalizacja to sytuacja w której Google widzi w na Twojej stronie przynajmniej dwa adresy URL, które, pasują do zapytania na dane słowo kluczowe. Powoduje to problem z wyborem adresu, który powinien pojawić się jako wynik wyszukiwania.

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

· 10-12 min. czytania

Zastanawiasz się jak budować przyjazne adresy URL, które będą właściwe zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek internetowych? Poznaj najważniejsze kwestie związane z adresowaniem stron internetowych.

Co powinieneś wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie?

Co powinieneś wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie?

· 7-9 min. czytania

Zastanawiasz się nad zleceniem pozycjonowania zewnętrznej firmie? Obecność firmy w Google to istotny element zdobywania klientów, niestety jako nieświadomy klient możesz nie wiedzieć na co konkretnie zwrócić uwagę podczas rozmów z potencjalnymi wykonawcami usługi

Jak poprawić pozycję strony w Google?

Jak poprawić pozycję strony w Google?

· 5-6 min. czytania

Jak pokonać konkurencję w Google? Zadanie nie jest łatwe, ale wykonalne dla każdego kto ma trochę wolnego czasu i odpowiedni budżet. Artykuł ten stanowi podstawy dotyczące zmian, które pomogą Ci poprawić pozycję w Google. Nie licz jednak na szybkie efekty, SEO to raczej maraton i działania strategiczne, których realizacja przekłada się na końcowy sukces. Zacznij […]

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics