Blog

Duplikacja treści (duplicate content) – jak sobie z tym poradzić?

Duplikacja treści (duplicate content) – jak sobie z tym poradzić?

· 6-8 min. czytania

Duplikacja treści to jeden z powodów niskiej widoczności w Google. Choć nie zawsze duplicate content oznacza spadek ruchu czy pozycji, warto wiedzieć, jak wyeliminować najczęstsze problemy związane z tym zjawiskiem. Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego o duplikacji treści.

Specjalista SEO — Jak zatrudnić dobrego freelancera od pozycjonowania?

Specjalista SEO — Jak zatrudnić dobrego freelancera od pozycjonowania?

· 5-6 min. czytania

Czasy mamy takie, że praktycznie każda firma walczy o uwagę internautów. Jednym z największych rynków jest Google, gdzie dosłownie miliony Polaków wpisuje swoje problemy i szuka pomocy. Aby do nich dotrzeć, potrzebujesz strony zoptymalizowanej pod kątem SEO. Może się więc okazać, że potrzebujesz specjalisty SEO. W tym artykule podpowiem Ci, jak znaleźć dobrego specjalistę.

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

· 7-9 min. czytania

Twoja strona ma problem z indeksowaniem? Albo może Google w ogóle nie indeksuje Twojej strony? Przyczyn tego częstego problemu może być wiele, a wszystko zależy od stanu Twojej strony oraz kilku innych czynników, które postaram się wyjaśnić. Jeśli Twoja strona się nie indeksuje, to w dalszej części artykułu przeczytasz też poradnik, który pomoże Ci poprawić sytuację z indeksowaniem.

Pozycjonowanie / SEO dla firm IT i software house — jak to robić, żeby pozyskiwać klientów?

Pozycjonowanie / SEO dla firm IT i software house — jak to robić, żeby pozyskiwać klientów?

· 6-8 min. czytania

Wszelkiego rodzaju firmy IT oraz software house, mogą bardzo łatwo pozyskiwać klientów z Google. Niestety z powodu pewnego rodzaju ograniczeń, które same sobie nakładają, tak się nie dzieje. Z tego artykułu dowiesz się, jak pozyskiwać nowe zapytania od klientów z wyszukiwarek, a także jak dotrzeć do potencjalnych pracowników i ułatwić sobie rekrutację.

Black Hat SEO vs White Hat SEO — czym są i jaka jest różnica?

Black Hat SEO vs White Hat SEO — czym są i jaka jest różnica?

· 6-8 min. czytania

Przedsiębiorstwa każdego dnia wyprzedzają się w coraz to nowszych sposobach na uzyskanie wyższego miejsca od konkurencji w organicznych wynikach wyszukiwania. Niektóre z nich są etyczne i bardzo pomysłowe, a kolejne określane jako niedozwolone z punktu widzenia regulaminu Google’a, skutkujące często koniecznością nałożenia specjalnych filtrów utrudniających lub uniemożliwiających pozycjonowanie. W dzisiejszym artykule przedstawię różnice i dokonam charakterystyki dwóch kluczowych pojęć w naszej branży — Black Hat SEO (BHS) oraz White Hat SEO (WHS). Zapraszam do przeczytania tego artykułu!

Pozycjonowanie long tail — czym jest SEO na długi ogon?

Pozycjonowanie long tail — czym jest SEO na długi ogon?

· 6-8 min. czytania

Analiza słów kluczowych i tworzenie zoptymalizowanych treści pod SEO obejmuje stosowanie różnych technik. Jedną z nich jest pozycjonowanie na długi ogon. Na czym polega i jak prawidłowo stosować frazy long tail, wyjaśniam w poniższym artykule.

Podobne wyszukiwania w Google — jak je wykorzystać do zwiększenia ruchu?

Podobne wyszukiwania w Google — jak je wykorzystać do zwiększenia ruchu?

· 2-3 min. czytania

Podobne wyszukiwania to jeden z elementów Google, który może pomóc zarówno użytkownikom wyszukiwarki, jak i właścicielom stron internetowych. Jak wykorzystać podobne wyszukiwania do zwiększenia widoczności w Google? Zapraszam do przeczytania artykułu na ten temat.

Linkowanie wewnętrzne, czyli jak znacznie zwiększyć ruch z Google?

Linkowanie wewnętrzne, czyli jak znacznie zwiększyć ruch z Google?

· 5-6 min. czytania

Linkowanie wewnętrzne (tzw. internal linking) jest jednym z podstawowych zabiegów optymalizacyjnych wykorzystywanych podczas realizacji strategii SEO dla stron i sklepów internetowych. Odpowiednie wdrożenie działań linkowania wewnętrznego pozwoli poprawić widoczność Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google oraz nawigację w witrynie odpowiadającą przede wszystkim za wrażenia, jakich doświadczają użytkownicy podczas korzystania z danej domeny. W dzisiejszym wpisie przedstawię, czym jest linkowanie wewnętrzne, jaki ma cel, dlaczego warto o nie zadbać i jak je zaplanować. Zaczynajmy!

Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze to działa?

Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze to działa?

· 3-4 min. czytania

Jednym z najważniejszych problemów w prawie każdym biznesie jest pozyskiwanie odpowiednich klientów. Docierać do swojej grupy docelowej można na wiele przeróżnych sposobów, a jednym z nich jest Google. Dla wielu osób, z którymi rozmawiam, rozwiązaniem na problem braku klientów jest pierwsza pozycja w Google. Niestety, po jej osiągnięciu może się okazać, że zapytań czy sprzedaży nadal nie ma. Dlaczego tak się dzieje? Postaram się odpowiedzieć na to pytanie w ramach tego artykułu.

Jak pozyskiwać nowych klientów dzięki Google?

Jak pozyskiwać nowych klientów dzięki Google?

· 8-10 min. czytania

Zadajesz sobie pytanie: Jak pozyskiwać nowych klientów? Sukces każdej firmy zależy od procesu sprzedaży jej produktów czy usług. Potencjalnych klientów, którzy są gotowi od Ciebie kupić, jest bardzo dużo — wystarczy zacząć działać. Z artykułu dowiesz się, jak pozyskiwać klientów z Google!

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics