Blog

Inbound marketing — jak go wykorzystać w sprzedaży?

Inbound marketing — jak go wykorzystać w sprzedaży?

· 4-5 min. czytania

Jeszcze kilkanaście lat temu najlepszym sposobem dotarcia do klientów były metody wychodzące tj. druk, telewizja oraz kampanie bannerowe. Obecnie priorytety i wymagania potencjalnych konsumentów zdecydowanie się zmieniły na rzecz internetu oraz trendów z nim związanych. W konsekwencji warto skupić się na przyciąganiu nowych klientów za pomocą inbound marketingu. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcę temu zagadnieniu. Podpowiem, czy jest inbound marketing i jak można go wykorzystać w praktyce. Miłej lektury!

PageSpeed Insights od Google — wszystko o narzędziu do mierzenia szybkości strony

PageSpeed Insights od Google — wszystko o narzędziu do mierzenia szybkości strony

· 4-5 min. czytania

Google PageSpeed Insights to narzędzie sprawdzające Twoją stronę pod kątem szybkości serwisów internetowych. Oprócz samego mierzenia PageSpeed dostarcza sporo insightów, czyli porad, które pozwolą Ci realnie poprawić jakość ładowania strony. Z tego artykułu dowiesz się, jakie dwa rodzaje danych zbiera to narzędzie i jak je wykorzystać do poprawy własnej witryny.

On-page i off-page SEO – czym są i jaka jest różnica?

On-page i off-page SEO – czym są i jaka jest różnica?

· 4-5 min. czytania

Pozycjonowanie stron internetowych to długofalowy proces uwzględniający nie tylko działania w witrynie (on-page), ale także poza nią (off-page). Obranie odpowiedniej strategii uwzględniającej oba powyższe rozwiązania prowadzi do zwiększenia autorytetu z punktu widzenia robotów Google (czyli crawlerów), co przekłada się na wzrost pozycji stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcę on-page i off-page SEO. Wskażę, czym one właściwie są i jaka jest pomiędzy nimi różnica. Miłej lektury!

Agencja SEM — jak tą wybrać najepszą?

Agencja SEM — jak tą wybrać najepszą?

· 4-5 min. czytania

Marketing internetowy jest obecnie priorytetem w działaniach większości firm, którym zależy na pozyskaniu jak największej liczby potencjalnych klientów z wyszukiwarek. Osiągnięcie satysfakcjonujących rezultatów okazuje się zbyt angażujące, żeby dokonać tego na własną rękę. Właśnie w tym przypadku trafną inwestycją będzie współpraca z agencją SEM. Dzisiejszy artykuł poświęcę w całości temu zagadnieniu. Podpowiem, na co zwrócić uwagę przy wyborze podmiotu specjalizującego się w reklamie internetowej bazującej na wyszukiwarkach. Wyjaśnię również, czym jest agencja SEM i dlaczego warto z nią współpracować. Miłej lektury!

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO

· 3-4 min. czytania

Wyszukiwanie obrazem i zdjęciem to kolejny „krok milowy” postawiony przez amerykańskiego giganta Google w celu spełnienia nieustannie wzrastających oczekiwań internautów. Najczęściej korzystają z tego rozwiązania użytkownicy mobilni, jednak osoby wykorzystujące na co dzień komputery stacjonarne również doceniają funkcjonalności Google Grafika. Właśnie o tym porozmawiamy w dzisiejszym artykule. Wyjaśnię, jak działa wyszukiwanie obrazem w Google Grafika, omówię wpływ tej opcji na SEO i udzielę najważniejszych wskazówek odnośnie optymalizacji strony pod kątem Google Grafika. Miłej lektury!

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

· 4-5 min. czytania

Reklama w Internecie to nieodłączny element działania każdego biznesu – zarówno lokalnego, ogólnopolskiego, jak i międzynarodowego. Obecnie można zaoszczędzić sporo czasu, zlecając pracę zewnętrznym podmiotom tj. agencje interaktywne lub freelancerzy. Nawet niewielka inwestycja w promocję online pozwoli uzyskać satysfakcjonujące rezultaty w postaci dodatkowej konwersji zakupowej, zwiększenia świadomości marki lub zbudowania więzi pomiędzy firmą a klientem. Dzięki temu Ty skupisz się na rozwijaniu swojego przedsiębiorstwa, natomiast agencja interaktywna będzie je skutecznie reklamować. W dzisiejszym wpisie wyjaśnię, czym zajmuje się agencja multimedialna, jakie usługi oferuje, a także, na co zwrócić uwagę przy jej wyborze. Miłej lektury!

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?

· 4-5 min. czytania

Blog firmowy to jedno z najlepszych źródeł pozyskiwania klientów. W zasadzie to jedno zdanie mogłoby być odpowiedzą pytanie: dlaczego warto go prowadzić. Jednak aby tak się stało — blog firmowy musi być odpowiednio prowadzony. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są zalety prowadzenia bloga firmowego i jak to robić, aby skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej — oczywiście za pomocą Google.

Jak stworzyć stronę internetową pod Google? Poradnik krok po kroku

Jak stworzyć stronę internetową pod Google? Poradnik krok po kroku

· 9-11 min. czytania

Większość stron internetowych powstaje w niewłaściwej kolejności. Powoduje to szereg problemów związanych z ich działaniem, a raczej braku działania w kontekście zdobywania klientów. Twoja strona może być dosłownie maszyną do zarabiania pieniędzy, ale pod warunkiem, że zrobisz to dobrze. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć stronę internetową i wykorzystać Google do pozyskiwania klientów.

Duplikacja treści (duplicate content) – jak sobie z tym poradzić?

Duplikacja treści (duplicate content) – jak sobie z tym poradzić?

· 6-8 min. czytania

Duplikacja treści to jeden z powodów niskiej widoczności w Google. Choć nie zawsze duplicate content oznacza spadek ruchu czy pozycji, warto wiedzieć, jak wyeliminować najczęstsze problemy związane z tym zjawiskiem. Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego o duplikacji treści.

Specjalista SEO — Jak zatrudnić dobrego pozycjonera?

Specjalista SEO — Jak zatrudnić dobrego pozycjonera?

· 5-6 min. czytania

Czasy mamy takie, że praktycznie każda firma walczy o uwagę internautów, a konkretniej swoich potencjalnych klientów. Jednym z największych rynków jest Google, gdzie dosłownie miliony Polaków wpisuje swoje problemy i szuka pomocy. Aby do nich dotrzeć, potrzebujesz strony zoptymalizowanej pod kątem SEO. Może się więc okazać, że potrzebujesz specjalisty SEO. W tym artykule podpowiem Ci, jak znaleźć takiego specjalistę i cieszyć się z owocnej współpracy!

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics