Blog: E-commerce
Polecane artykuły

Jak pozyskiwać nowych klientów dzięki Google?
Zadajesz sobie pytanie: Jak pozyskiwać nowych klientów? Sukces każdej firmy zależy od procesu sprzedaży jej produktów czy usług. Potencjalnych klientów, którzy są gotowi od Ciebie kupić, jest bardzo dużo — wystarczy zacząć działać. Z artykułu dowiesz się, jak pozyskiwać klientów z Google!

Remarketing w Google — jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?
Remarketing to bardzo sprytne i w miarę tanie narzędzi marketingowe, które pozwala na wyświetlanie reklam właściwym osobom. Odpowiednie ustawienie reklamy marketingowej w Google pozwoli Ci na docieranie do klientów zainteresowanych Twoją ofertą. Zobacz czym jest remarketing i jak go wykorzystać w biznesie.
![Marketing internetowy, czyli jak przenieść biznes do internetu w 12 krokach? [praktyczny poradnik]](https://octamedia.pl/wp-content/uploads/2019/11/strategia-768x432.jpg)
Marketing internetowy, czyli jak przenieść biznes do internetu w 12 krokach? [praktyczny poradnik]
Duża część firm nie wie, jak poprawnie korzystać z narzędzi marketingu internetowego. Istnieje spora szansa, że Twoi konkurenci działają bez strategii, bez planu i trochę po omacku. Jeśli więc zdobędziesz odpowiednią wiedzę i zainwestujesz w marketing internetowy, możesz szybko nadrobić straty. W poniższym poradniku dowiesz się, jak działa marketing w internecie i jak przenieść swój biznes do internetu.

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO – krok po kroku
Ruch z wyszukiwarek w e-commerce to podstawa. Duża część potencjalnych klientów trafia do Twojego sklepu bezpośrednio z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zobacz jak poprawić sklep i sprawić, by pojawiał się w wynikach wyszukiwania na jak najwięcej fraz związanych z Twoim biznesem.

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?
Ruch z darmowych wyników wyszukiwania to jeden z najlepszych i najtańszych źródeł zdobywania klientów. To, że wyniki są darmowe, nie oznacza jednak, że nie będziesz ponosić żadnych kosztów, by znaleźć się wysoko. Z artykułu dowiesz się, ile tak naprawdę kosztuje SEO oraz jak wybrać budżet odpowiedni budżet na zdobywanie klientów z Google.

Specyfikacja SEO strony internetowej
Zlecając przygotowanie strony internetowej na pewno zastanawiasz się czy firma, którą wybrałeś do jej wdrożenia jest w stanie przygotować całość w sposób optymalny dla wyszukiwarek internetowych. Oto prosta ściągawka, która pomoże Ci zlecić budowę strony z uwzględnieniem kilku istotnych elementów, które zazwyczaj są pomijane. Wpis ten prezentuje najważniejsze informacje jeżeli chodzi o przygotowanie strony czysto […]

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?
Tworzenie treści, które przyciągną użytkowników na Twoją stronę, a dodatkowo zachęcą do skorzystania z oferty lub zakupu produktów nie należy do najprostszych zadań. Budowanie dobrego contentu to zadanie, które będzie wymagało od ciebie sporo czasu, a im więcej go poświęcisz, tym lepszą jakość osiągniesz, która przyniesie wartość dla Twojej strony. W tym artykule dowiesz się […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Zwiększenie ruchu w sklepie internetowym, czy to przez pozycjonowanie, Adwords czy inne źródła pozyskiwania klientów nie zawsze powoduje zwiększenia sprzedaży. Internauci odwiedzają Twoją stronę, ale nie kupują? Zobacz jak temu zaradzić!

Pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli jak pozyskać ruch generujący sprzedaż
Ruch z darmowych wyników wyszukiwania to jedno z najważniejszych źródeł pozyskiwania klientów w sklepach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu sklepu możesz stale zwiększać ten ruch i ciągle poprawiać sprzedaż swoich produktów. Jak tego dokonać? Co jest najważniejsze? Ile to kosztuje? W tym artykule postaram się wyjaśnić wszystkie aspekty pozycjonowania sklepów internetowych.