Blog: Google

SEO międzynarodowe — subdomeny, katalogi, czy lokalne domeny?
SEO międzynarodowe jest trudne. Pozycjonowanie w wielu krajach wymaga znacznie więcej zaangażowania oraz czasu. Jednak działania na arenie międzynarodowej mogę przynieść bardzo dużo korzyści w postaci znacznie lepszych klientów. W tym artykule poruszymy pierwsze wyzwanie, z jakim przyjdzie Ci się zmierzyć podczas próby zdobycia rynków międzynarodowych. Chodzi o wybór struktury adresów i wersji językowych. Bez dokładnego zaplanowania tego aspektu nie ruszysz dalej.

Google News — jak dodać serwis do usługi wiadomości Google?
W dobie cyfrowej informacji, Google News stało się kluczowym źródłem wiadomości dla milionów użytkowników na całym świecie. Jako agregator wiadomości, gromadzi artykuły z różnych źródeł, dostarczając użytkownikom najświeższe informacje w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Dla wydawców, jest to doskonałe narzędzie do zwiększania zasięgu i widoczności ich treści. Ten artykuł jest przewodnikiem, który wyjaśni, czym jest Google News, jak działa i jak dodać swój serwis informacyjny do tej popularnej platformy.

Google Trends — jak wykorzystać to narzędzie w SEO?
Jak narzędzie Google Trends może pomóc w optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych? Dzięki temu narzędziu możesz zidentyfikować słowa kluczowe, które są najbardziej popularne w danej branży oraz dostosować swoje strategie SEO do potrzeb użytkowników. W artykule omówię m.in. jak znaleźć najpopularniejsze słowa kluczowe w danej branży, jak porównywać popularność różnych słów kluczowych, jak analizować trendy w wyszukiwaniu oraz jak korzystać z Google Trends w celu identyfikacji luk w rynku i wykorzystania ich do zwiększenia ruchu na stronie.

Topical authority — czym jest i jak wpływa na SEO?
Czy chciałbyś zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania i przyciągnąć większą liczbę użytkowników zainteresowanych Twoją dziedziną lub branżą? Jeśli tak, to budowanie topical authority może być kluczem do sukcesu. W artykule poświęconym topical authority przedstawię Ci kluczowe elementy, które pomogą Ci w budowaniu autorytetu w Twojej niszy. Dowiesz się, jak przeprowadzić analizę słów kluczowych, zaplanować strukturę strony, pisać wartościowe treści, budować linki i budować tematyczne linki.

Link building — jak zdobywać linki w SEO?
Link building to jeden z elementów w SEO, który zmienił się najbardziej w ciągu ostatnich lat. Linki były kiedyś jednym z głównych czynników wpływających na pozycję, teraz ich rola się zmniejszyła. Mimo wszystko są ważne i wielu przypadkach — niezbędne. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie pozyskiwać wartościowe linki.

Gogole Discover: czym jest i czy da się go wykorzystać w SEO?
Gogoel Discover to narzędzie, które może dostarczyć Ci sporej ilości niespodziewanego ruchu. Nie jest jednak oczywiste, jak pozyskać ten ruch i czy w ogóle jest to możliwe. Z tego artykułu dowiesz się czym jest Google Discover i jak może wpłynąć na Twój biznes.