Blog: Google

Reklama display (GDN) – Czym jest reklama displayowa w sieci reklamowej Google Ads?

Reklama display (GDN) – Czym jest reklama displayowa w sieci reklamowej Google Ads?

· 6-8 min. czytania

Reklama displayowa w sieci reklamowej Google Ads stanowi jedno z najbardziej dynamicznych i efektywnych narzędzi w arsenale marketingowym każdej firmy. W dzisiejszym cyfrowym świecie, gdzie obecność online jest kluczowa, takie formy promocji zyskują na znaczeniu. Co właściwie daje reklama displayowa i dlaczego tak wiele firm decyduje się na nią? Otóż, głównym celem takiej reklamy jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz dotarcie do nie tylko szerokiej grupy, ale mocno zawężonej, np. do tych osób, które były na stronie firmy. W poniższym artykule przyjrzymy się bliżej temu, czym jest reklama displayowa w Google Ads i jakie korzyści może przynieść Twojej marce.

Budowanie marki osobistej lub firmowej w Google — jak zacząć ten proces? 

Budowanie marki osobistej lub firmowej w Google — jak zacząć ten proces? 

· 6-8 min. czytania

Budowanie marki to proces, w którym tworzy się wizerunek i reputację osoby lub firmy, tak by stały się rozpoznawalne i atrakcyjne dla innych. Obejmuje to wszystko, od jakości produktów i usług, przez komunikację z klientami, aż po to, jak marka jest prezentowana w internecie i reklamach. Gogole też jest miejscem, gdzie można budować swoją markę. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić. 

Checklista SEO – typowe błędy optymalizacji, które musisz sprawdzić

Checklista SEO – typowe błędy optymalizacji, które musisz sprawdzić

· 8-10 min. czytania

Oto moja checklista SEO. Znajdują się na niej najważniejsze elementy, które powinieneś sprawdzić w audycie SEO. Dzięki tej checkliście, unikniesz najbardziej oczywistych i popularnych błędów, które mają negatywny wpływ na widoczność Twojej strony. Pozwoli Ci ona poprawnie zoptymalizować stronę i zadbać o budowanie lepsze widoczności.

Domena internetowa a SEO — najważniejsze pytania i odpowiedzi

Domena internetowa a SEO — najważniejsze pytania i odpowiedzi

· 5-6 min. czytania

Domena to podstawowy termin związany z internetem. Dzięki domenom szybko znajdujemy strony internetowe i nie musimy zapamiętywać skomplikowanych adresów. Wybór domeny ma znacznie w kontekście SEO, dlatego zapraszam na krótki poradnik oraz odpowiedź na najważniejsze pytania związane z pozycjonowaniem w kontekście domen.

E-E-A-T w SEO: Jak Google ocenia jakość strony? Poznaj wytyczne jakości treści w pozycjonowaniu stron

E-E-A-T w SEO: Jak Google ocenia jakość strony? Poznaj wytyczne jakości treści w pozycjonowaniu stron

· 5-6 min. czytania

Pragniesz rozgryźć, jak Google ocenia jakość Twojej strony internetowej? Kluczem do sukcesu jest zrozumienie znaczenia E-E-A-T, czyli doświadczenia, ekspertyzy, autorytatywności i zaufania. Zapraszam do artykułu, który rozwija temat i pozwoli Ci pełniej zrozumieć, co kryje się za tym enigmatycznym skrótem.

Algorytm Google — jak to działa?

Algorytm Google — jak to działa?

· 6-8 min. czytania

Algorytm Google rządzi wyszukiwarką. Czynników wpływających na pozycję danej strony w wyszukiwarce jest bardzo dużo. Niestety Google nie mówi jasno, co i w jakim stopniu wpływa na widoczność danej domeny w wynikach wyszukiwania. Jednak część tych czynników jest powszechnie znana, a na niektóre z nich możesz mieć duży wpływ. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest algorytm Google i które to czynniki wpływają na pozycje w wyszukiwarce.

SEO międzynarodowe — subdomeny, katalogi, czy lokalne domeny?

SEO międzynarodowe — subdomeny, katalogi, czy lokalne domeny?

· 5-6 min. czytania

SEO międzynarodowe jest trudne. Pozycjonowanie w wielu krajach wymaga znacznie więcej zaangażowania oraz czasu. Jednak działania na arenie międzynarodowej mogę przynieść bardzo dużo korzyści w postaci znacznie lepszych klientów. W tym artykule poruszymy pierwsze wyzwanie, z jakim przyjdzie Ci się zmierzyć podczas próby zdobycia rynków międzynarodowych. Chodzi o wybór struktury adresów i wersji językowych. Bez dokładnego zaplanowania tego aspektu nie ruszysz dalej.

Google News — jak dodać serwis do usługi wiadomości Google?

Google News — jak dodać serwis do usługi wiadomości Google?

· 4-5 min. czytania

W dobie cyfrowej informacji, Google News stało się kluczowym źródłem wiadomości dla milionów użytkowników na całym świecie. Jako agregator wiadomości, gromadzi artykuły z różnych źródeł, dostarczając użytkownikom najświeższe informacje w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Dla wydawców, jest to doskonałe narzędzie do zwiększania zasięgu i widoczności ich treści. Ten artykuł jest przewodnikiem, który wyjaśni, czym jest Google News, jak działa i jak dodać swój serwis informacyjny do tej popularnej platformy.

Google Trends — jak wykorzystać to narzędzie w SEO?

Google Trends — jak wykorzystać to narzędzie w SEO?

· 4-5 min. czytania

Jak narzędzie Google Trends może pomóc w optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych? Dzięki temu narzędziu możesz zidentyfikować słowa kluczowe, które są najbardziej popularne w danej branży oraz dostosować swoje strategie SEO do potrzeb użytkowników. W artykule omówię m.in. jak znaleźć najpopularniejsze słowa kluczowe w danej branży, jak porównywać popularność różnych słów kluczowych, jak analizować trendy w wyszukiwaniu oraz jak korzystać z Google Trends w celu identyfikacji luk w rynku i wykorzystania ich do zwiększenia ruchu na stronie.

Topical authority — czym jest i jak wpływa na SEO?

Topical authority — czym jest i jak wpływa na SEO?

· 5-6 min. czytania

Czy chciałbyś zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania i przyciągnąć większą liczbę użytkowników zainteresowanych Twoją dziedziną lub branżą? Jeśli tak, to budowanie topical authority może być kluczem do sukcesu. W artykule poświęconym topical authority przedstawię Ci kluczowe elementy, które pomogą Ci w budowaniu autorytetu w Twojej niszy. Dowiesz się, jak przeprowadzić analizę słów kluczowych, zaplanować strukturę strony, pisać wartościowe treści, budować linki i budować tematyczne linki.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics