Blog: PPC
Remarketing w Google — jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?
Remarketing to bardzo sprytne i w miarę tanie narzędzi marketingowe, które pozwala na wyświetlanie reklam właściwym osobom. Odpowiednie ustawienie reklamy marketingowej w Google pozwoli Ci na docieranie do klientów zainteresowanych Twoją ofertą. Zobacz czym jest remarketing i jak go wykorzystać w biznesie.
Reklama w Google Ads – podstawy dla początkujących [poradnik]
System reklam Google Ads jest używany przez wszystkie liczące się firmy, które chcą trafić do swoich klientów. Podstawowa różnica pomiędzy standardową reklamą a systemem Google Ads polega bowiem na tym, że można stworzyć w nim reklamę, która nie będzie nachalna – a zamiast tego wyświetli się tym użytkownikom, którzy i tak szukają danego produktu lub usługi. Z tego też powodu jest bardzo skuteczna, a jednocześnie prosta – może ją stworzyć praktycznie każdy. W niniejszym poradniku wyjaśnię Ci, jak się za to zabrać, jakie są jej rodzaje i poprowadzę Cię przez tworzenie pierwszej reklamy.
Marketing internetowy, czyli jak przenieść biznes do internetu w 12 krokach? [praktyczny poradnik]
Duża część firm nie wie, jak poprawnie korzystać z narzędzi marketingu internetowego. Istnieje spora szansa, że Twoi konkurenci działają bez strategii, bez planu i trochę po omacku. Jeśli więc zdobędziesz odpowiednią wiedzę i zainwestujesz w marketing internetowy, możesz szybko nadrobić straty. W poniższym poradniku dowiesz się, jak działa marketing w internecie i jak przenieść swój biznes do internetu.