Blog: SEO

Brak klientów z Google? Oto 9 prawdziwych powodów!

Brak klientów z Google? Oto 9 prawdziwych powodów!

· 10-12 min. czytania

Czy zmagasz się z brakiem klientów z Google, mimo wielu wysiłków? Odkryj 9 błędów, przez które nie masz klientów z Google i dowiedz się, jak drobne błędy mogą sabotować Twoje działania marketingowe. Zapraszam do lektury artykułu, który nie tylko wskazuje, co może iść nie tak, ale również oferuje sprawdzone sposoby na zwiększenie skuteczności Twojej obecności online.

Raport SEO — co powinien zawierać?

Raport SEO — co powinien zawierać?

· 6-8 min. czytania

Regularne tworzenie i analizowanie raportów SEO jest niezbędne, aby zrozumieć, czy podejmowane działania w tym zakresie przynoszą oczekiwane rezultaty. W tym artykule przyjrzymy się, czym jest raport SEO i jak go tworzyć, aby służył jako solidna podstawa do dalszych działań optymalizacyjnych i strategicznych.

Pozycjonowanie stron B2B wymaga zupełnie innego podejścia do SEO

Pozycjonowanie stron B2B wymaga zupełnie innego podejścia do SEO

· 5-6 min. czytania

B2B rządzi się swoimi prawami praktycznie na każdym kroku. Pozycjonowanie stron B2B wymaga znacznie szerszego kontekstu marketingowego, bo decydenci w firmach zachowują się inaczej niż typowi konsumenci. SEO w B2B pełni ogromną rolę, ponad 78% wszystkich procesów zakupowych zaczyna się właśnie w Google. Mimo wszystko zdecydowana większość firm źle podchodzi do tematu i nie jest w stanie dotrzeć do swojej grupy docelowej. W tym artykule powiem Ci, jak wspierać sprzedaż dzięki właściwej obecności w Google.

Jak wypozycjonować wizytówkę firmy w Google Maps

Jak wypozycjonować wizytówkę firmy w Google Maps

· 8-10 min. czytania

W dobie cyfrowej transformacji biznesu, obecność w internecie stała się nieodzowną częścią strategii marketingowej każdej firmy. Jednym z kluczowych narzędzi, które wspomaga budowanie widoczności online, jest wizytówka Google Moja Firma. To narzędzie umożliwia właścicielom firm efektywne prezentowanie swojej działalności w przestrzeni cyfrowej, zarządzanie wyświetlanymi informacjami oraz budowanie relacji z klientami. Wizytówka Google to nie tylko wizytówka online, ale również potężne narzędzie SEO, które może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy w internecie.

Wirus na stronie internetowej — Jak go usunąć i jak to wpływa na SEO?

Wirus na stronie internetowej — Jak go usunąć i jak to wpływa na SEO?

· 6-8 min. czytania

Jednym z najbardziej podstępnych zagrożeń dla stron www są wirusy. Potrafią nie tylko narazić na szwank bezpieczeństwo, ale także zaszkodzić pozycjonowaniu Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Zastanawiasz się, jak wirusy mogą wpłynąć na widoczność Twojej strony w internecie i co zrobić, aby skutecznie się przed nimi obronić? Zachęcam do przeczytania mojego artykułu, który nie tylko przybliży Ci mechanizmy działania wirusów, ale także pokaże, jak można zminimalizować ich wpływ na SEO i bezpieczeństwo witryny.

SGE (Search Generative Experience) – czy zmiany w Google wpłyną na Twój biznes?

SGE (Search Generative Experience) – czy zmiany w Google wpłyną na Twój biznes?

· 8-10 min. czytania

Search Generative Experience to jedna z największych zmian w wyszukiwarce Google od samego początku jej istnienia. Zmieni się sposób korzystania z wyszukiwarki i usprawni proces szukania. Wraz z nadejściem SGE zmieni się też biznes, który bazuje na Google. Z tego artykułu dowiesz się, jak to może wpłynąć na Twoją firmę.

Lejek sprzedażowy i marketingowy – Jak ruch z Google może je wspierać?

Lejek sprzedażowy i marketingowy – Jak ruch z Google może je wspierać?

· 7-9 min. czytania

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak głęboko strategie sprzedażowe i marketingowe są powiązane z działaniami w Google? W poniższym artykule odkryjemy tajniki lejków sprzedażowych i marketingowych oraz dowiemy się, jak optymalizacja dla wyszukiwarki Google może znacząco je wspierać. Sprawdź, jak skutecznie przyciągnąć i zatrzymać klientów, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Nie przegap okazji, aby rozwijać swoją wiedzę i zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku!

Pozycjonowanie stron samemu — Jak samodzielnie robić SEO w Google?

Pozycjonowanie stron samemu — Jak samodzielnie robić SEO w Google?

· 15-18 min. czytania

Czy wiesz, że możesz samodzielnie wpłynąć na to, jak wysoko Twoja strona pojawia się w wynikach wyszukiwania Google? SEO może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednim podejściem, Ty również możesz stać się swoim własnym specjalistą SEO.

W tym artykule pokażę Ci, jak zrozumieć podstawowe zasady SEO i zastosować sprawdzone strategie, aby poprawić widoczność Twojej strony. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy już trochę zaznajomionym z SEO, ten przewodnik pomoże Ci krok po kroku w samodzielnym pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.

Budowanie marki osobistej lub firmowej w Google — jak zacząć ten proces? 

Budowanie marki osobistej lub firmowej w Google — jak zacząć ten proces? 

· 6-8 min. czytania

Budowanie marki to proces, w którym tworzy się wizerunek i reputację osoby lub firmy, tak by stały się rozpoznawalne i atrakcyjne dla innych. Obejmuje to wszystko, od jakości produktów i usług, przez komunikację z klientami, aż po to, jak marka jest prezentowana w internecie i reklamach. Gogole też jest miejscem, gdzie można budować swoją markę. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić. 

Jak zbudować strukturę strony idealną pod SEO?

Jak zbudować strukturę strony idealną pod SEO?

· 4-5 min. czytania

Struktura strony to jeden z najważniejszych czynników wpływających na widoczność strony w Google. Zaprojektowanie jej we właściwy sposób i zapełnienie odpowiednimi treściami może dosłownie wystrzelić ruch strony. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest struktura strony i jak ją zaplanować.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics