Blog: SEO

Web Core Vitals – kompelskowy poradnik

Web Core Vitals – kompelskowy poradnik

· 10-12 min. czytania

Web Core Vitals to trzy metryki, które Google uważa za bardzo ważne w kontekście doświadczenia użytkownika Twojej strony. Mierzą one prędkość ładowania strony, szybkość jej interakcji oraz stabilność layoutu. Niniejszy artykuł, to kompleksowy poradnik, z którego dowiesz się czym są Web Core Vitals, jak je mierzyć, a także – jak optymalizować stronę pod kątem tych wskaźników.

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

· 6-8 min. czytania

Internet służy nam najczęściej do wyszukiwania informacji i komunikacji na odległość, ale jest też genialnym narzędziem do sprzedaży oraz promowania swojej działalności. Te dwie ostatnie czynności są dziś tak ważne jak nigdy wcześniej, gdyż zdecydowana większość firm działa już na równi w offline, jak i online (a niektóre nawet już wyłącznie online). Pytanie nie brzmi więc „czy warto reklamować się i sprzedawać w internecie”, tylko „jak to robić”. I, co równie ważne – jak robić to skutecznie. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jakie są dostępne rodzaje reklamy w internecie.

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO

· 5-6 min. czytania

Czy certyfikat SSL (HTTPS) wpływa na obecność strony w wynikach wyszukiwania? Jak go zainstalować i w czym jeszcze może Ci pomóc? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

Copywriting a SEO, czyli jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom

Copywriting a SEO, czyli jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom

· 6-8 min. czytania

Copywriting kojarzy się głównie z tworzeniem reklam i pisaniem wymyślnych haseł. Jednak copywriting to także pisanie tekstów na strony internetowe i blogi. Dziś, gdy Google bardzo mocno stawia na treści wysokiej jakości, symbioza copywritingu i SEO ma jeszcze większe znaczenie. Jakie są zasady pisania zgodnie z SEO, na czym polega praca copywritera SEO i ile kosztują jego usługi? Zanim zatrudnisz copywritera SEO, przeczytaj poniższy artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Jak pozyskiwać nowych klientów dzięki Google?

Jak pozyskiwać nowych klientów dzięki Google?

· 8-10 min. czytania

Zadajesz sobie pytanie: Jak pozyskiwać nowych klientów? Sukces każdej firmy zależy od procesu sprzedaży jej produktów czy usług. Potencjalnych klientów, którzy są gotowi od Ciebie kupić, jest bardzo dużo — wystarczy zacząć działać. Z artykułu dowiesz się, jak pozyskiwać klientów z Google!

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy. Na czym polega jego skuteczność?

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy. Na czym polega jego skuteczność?

· 4-5 min. czytania

Użytkowników internetu jest coraz więcej, a wraz z nimi coraz więcej ruchu w internecie. Z tego powodu reklamy w pewnym momencie przestawały być skuteczne, a ich cena rosła, dlatego zaczęto stosować model marketingu efektywnościowego – czyli takich działań, które maksymalizują skuteczność reklam i zarazem lepiej wykorzystują budżet reklamowy. Na czym on polega i jakie korzyści wynikają z jego stosowania?

Ile kosztuje audyt SEO? Poznaj nasze ceny

Ile kosztuje audyt SEO? Poznaj nasze ceny

· 3-4 min. czytania

Audyt SEO to kompleksowa analiza strony internetowej pod kątem jej widoczności w Google. Celem audytu jest przygotowanie jej w taki sposób, aby mogła się pojawiać w wynikach wyszukiwania na możliwie najwięcej fraz używanych przez potencjalnych klientów na możliwie najwyższych pozycjach. Zastanawiasz się, jaka jest cena audytu SEO? Czytaj dalej!

Projektowanie i tworzenie strony www — poradnik krok po kroku

Projektowanie i tworzenie strony www — poradnik krok po kroku

· 15-18 min. czytania

Zakładam, że szukasz teraz wykonawcy do zaprojektowania i stworzenia profesjonalnej strony internetowej, która będzie zdobywać dla Ciebie klientów. Postanowiłem Ci pomóc w tej kwestii, zanim zdecydujesz się na jakiekolwiek rozwiązanie. Przeczytaj ten poradnik, a dowiesz się, co jest najważniejsze w procesie projektowania i tworzenia strony, by ta zamieniła się w maszynkę do zarabiania pieniędzy.

Te narzędzia SEO pomogą Ci osiągnąć najlepsze efekty

Te narzędzia SEO pomogą Ci osiągnąć najlepsze efekty

· 8-10 min. czytania

W każdej dziedzinie praca z odpowiednimi narzędziami jest znacznie łatwiejsza i szybsza. Nie inaczej jest ze zwiększaniem widoczności w Google — narzędzia SEO usprawniają pracę na wielu płaszczyznach. W tym artykule pokażę Ci, jakich narzędzi używam w rodzinnej pracy.

Content Marketing a pozycjonowanie strony

Content Marketing a pozycjonowanie strony

· 7-9 min. czytania

Content marketing to strategia, która od kilku lat przeżywa prawdziwy renesans. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że to po prostu bardzo dobrze działający sposób na naturalną promocję, ale również dlatego, że można dzięki niemu relatywnie łatwo wypozycjonować stronę. Jak zatem prowadzić content marketing, aby pozycjonował?

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics