Blog: SEO

Raport SEO — co powinien zawierać?

Raport SEO — co powinien zawierać?

· 6-8 min. czytania

Regularne tworzenie i analizowanie raportów SEO jest niezbędne, aby zrozumieć, czy podejmowane działania w tym zakresie przynoszą oczekiwane rezultaty. W tym artykule przyjrzymy się, czym jest raport SEO i jak go tworzyć, aby służył jako solidna podstawa do dalszych działań optymalizacyjnych i strategicznych.

Pozycjonowanie stron B2B wymaga zupełnie innego podejścia do SEO

Pozycjonowanie stron B2B wymaga zupełnie innego podejścia do SEO

· 5-6 min. czytania

B2B rządzi się swoimi prawami praktycznie na każdym kroku. Pozycjonowanie stron B2B wymaga znacznie szerszego kontekstu marketingowego, bo decydenci w firmach zachowują się inaczej niż typowi konsumenci. SEO w B2B pełni ogromną rolę, ponad 78% wszystkich procesów zakupowych zaczyna się właśnie w Google. Mimo wszystko zdecydowana większość firm źle podchodzi do tematu i nie jest w stanie dotrzeć do swojej grupy docelowej. W tym artykule powiem Ci, jak wspierać sprzedaż dzięki właściwej obecności w Google.

Jak wypozycjonować wizytówkę firmy w Google Maps

Jak wypozycjonować wizytówkę firmy w Google Maps

· 8-10 min. czytania

W dobie cyfrowej transformacji biznesu, obecność w internecie stała się nieodzowną częścią strategii marketingowej każdej firmy. Jednym z kluczowych narzędzi, które wspomaga budowanie widoczności online, jest wizytówka Google Moja Firma. To narzędzie umożliwia właścicielom firm efektywne prezentowanie swojej działalności w przestrzeni cyfrowej, zarządzanie wyświetlanymi informacjami oraz budowanie relacji z klientami. Wizytówka Google to nie tylko wizytówka online, ale również potężne narzędzie SEO, które może znacząco wpłynąć na sukces Twojej firmy w internecie.

Wirus na stronie internetowej — Jak go usunąć i jak to wpływa na SEO?

Wirus na stronie internetowej — Jak go usunąć i jak to wpływa na SEO?

· 6-8 min. czytania

Jednym z najbardziej podstępnych zagrożeń dla stron www są wirusy. Potrafią nie tylko narazić na szwank bezpieczeństwo, ale także zaszkodzić pozycjonowaniu Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Zastanawiasz się, jak wirusy mogą wpłynąć na widoczność Twojej strony w internecie i co zrobić, aby skutecznie się przed nimi obronić? Zachęcam do przeczytania mojego artykułu, który nie tylko przybliży Ci mechanizmy działania wirusów, ale także pokaże, jak można zminimalizować ich wpływ na SEO i bezpieczeństwo witryny.

SGE (Search Generative Experience) – czy zmiany w Google wpłyną na Twój biznes?

SGE (Search Generative Experience) – czy zmiany w Google wpłyną na Twój biznes?

· 8-10 min. czytania

Search Generative Experience to jedna z największych zmian w wyszukiwarce Google od samego początku jej istnienia. Zmieni się sposób korzystania z wyszukiwarki i usprawni proces szukania. Wraz z nadejściem SGE zmieni się też biznes, który bazuje na Google. Z tego artykułu dowiesz się, jak to może wpłynąć na Twoją firmę.

Lejek sprzedażowy i marketingowy – Jak ruch z Google może je wspierać?

Lejek sprzedażowy i marketingowy – Jak ruch z Google może je wspierać?

· 7-9 min. czytania

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak głęboko strategie sprzedażowe i marketingowe są powiązane z działaniami w Google? W poniższym artykule odkryjemy tajniki lejków sprzedażowych i marketingowych oraz dowiemy się, jak optymalizacja dla wyszukiwarki Google może znacząco je wspierać. Sprawdź, jak skutecznie przyciągnąć i zatrzymać klientów, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Nie przegap okazji, aby rozwijać swoją wiedzę i zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku!

Pozycjonowanie stron samemu – Jak samodzielnie pozycjonować się w Google?

Pozycjonowanie stron samemu – Jak samodzielnie pozycjonować się w Google?

· 19-22 min. czytania

Czy wiesz, że możesz samodzielnie wpłynąć na to, jak wysoko Twoja strona pojawia się w wynikach wyszukiwania Google? SEO może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednim podejściem, Ty również możesz stać się swoim własnym specjalistą SEO. W tym artykule pokażemy Ci, jak zrozumieć podstawowe zasady SEO, wykorzystać praktyczne narzędzia i zastosować sprawdzone strategie, aby poprawić widoczność Twojej strony. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy już trochę zaznajomionym z SEO, ten przewodnik pomoże Ci krok po kroku w samodzielnym pozycjonowaniu Twojej strony internetowej. Z tego artykułu dowiesz się, jak samemu wypozycjonować stronę w Google. 

Budowanie marki osobistej lub firmowej w Google — jak zacząć ten proces? 

Budowanie marki osobistej lub firmowej w Google — jak zacząć ten proces? 

· 6-8 min. czytania

Budowanie marki to proces, w którym tworzy się wizerunek i reputację osoby lub firmy, tak by stały się rozpoznawalne i atrakcyjne dla innych. Obejmuje to wszystko, od jakości produktów i usług, przez komunikację z klientami, aż po to, jak marka jest prezentowana w internecie i reklamach. Gogole też jest miejscem, gdzie można budować swoją markę. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić. 

Jak zbudować strukturę strony idealną pod SEO?

Jak zbudować strukturę strony idealną pod SEO?

· 4-5 min. czytania

Struktura strony to jeden z najważniejszych czynników wpływających na widoczność strony w Google. Zaprojektowanie jej we właściwy sposób i zapełnienie odpowiednimi treściami może dosłownie wystrzelić ruch strony. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest struktura strony i jak ją zaplanować.

Checklista SEO – typowe błędy optymalizacji, które musisz sprawdzić

Checklista SEO – typowe błędy optymalizacji, które musisz sprawdzić

· 8-10 min. czytania

Oto moja checklista SEO. Znajdują się na niej najważniejsze elementy, które powinieneś sprawdzić w audycie SEO. Dzięki tej checkliście, unikniesz najbardziej oczywistych i popularnych błędów, które mają negatywny wpływ na widoczność Twojej strony. Pozwoli Ci ona poprawnie zoptymalizować stronę i zadbać o budowanie lepsze widoczności.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics