Octamedia · Willowa 18/21 · 20-819 Lublin
697 617 182
kontakt@ocmd.pl

SEO

Zanim wdrożysz stronę internetową
Maciej Cherubin

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym cp jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Jak wyglada proces SEO?
Maciej Cherubin

Jak wygląda proces SEO we współpracy z naszymi klientami?

Nie zawsze dobrze wypozycjonowana strona pomaga firmie zdobywać więcej klientów czy zwiększać sprzedaż. Dlaczego tak jest i jakie jest nasze podejście do promowania naszych klientów?

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?
Maciej Cherubin

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Na pewno słyszałeś już, że pozycjonowanie jest dla cierpliwych. Nie da się szybko zbudować widoczności w darmowych wynikach wyszukiwania, wynika to przede wszystkim zasady działania samych wyszukiwarek. Google promuje strony, którym ufa, a zdobywanie zaufania zawsze wiąże się z czasem. Z artykułu dowiesz się, ile tego czasu potrzeba.

Michał Całka

Czym jest strategia SEO i jak ją wdrożyć?

Pozycjonowanie to przede wszystkim długoterminowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności Twojego biznesu w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Warto takie działania dobrze zaplanować, bo w SEO dobry plan to połowa sukcesu. Zobacz czym jest strategia i dowiedz się jak ją zaplanować.

optymalizacja seo sklepu internetowego
Maciej Cherubin

Optymalizacja SEO sklepu internetowego – krok po kroku

Ruch z wyszukiwarek w e-commerce to podstawa. Duża część potencjalnych klientów trafia do Twojego sklepu z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zobacz jak poprawić sklep i sprawić, by pojawiał się w wynikach wyszukiwania na jak najwięcej fraz związanych z Twoim biznesem.

pozycjonowanie na efekt
Michał Całka

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

Pozycjonowanie na efekt to niestety jeszcze spotykany model rozliczeń firm z agencjami SEO czy freelancerami. Zobacz dlaczego takie rozwiązanie Ci się nie opłaci.

Jak sprawdzić obecność strony internetowej w Google
Maciej Cherubin

Jak sprawdzić sytuację Twojej strony w Google?

Internet jest miejscem w którym znajdują się Twoi klienci, warto wiedzieć gdzie na tle konkurencji znajduję się Twoja strona firmowa czy sklep internetowy. Z tego artykułu dowiesz się z jakich narzędzi warto korzystać , aby pozyskać dane, które określą Twoją sytuację w wyszukiwarkach internetowych.

Jak znaleźć słowa kluczowe pod SEO?
Michał Całka

Jak dobrać słowa kluczowe, które przyniosą klientów?

Dobór słów kluczowych do kampani SEO oraz ich dokładne rozplanowanie na przestrzeni strony to jeden z najważniejszych elementów, które zadecydują o sukcesie Twojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Podstawy SEO
Maciej Cherubin

Wszystko co powinieneś wiedzieć o SEO – poradnik dla początkujących

Poznaj podstawy, które pomogą Ci zrozumieć cały proces optymalizacji strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Google bez tajemnic wyjaśnione w prosty sposób!