Blog: SEO

Profesjonalna strona internetowa, jak ją zbudować i zdobywać klientów?

Profesjonalna strona internetowa, jak ją zbudować i zdobywać klientów?

· 11-13 min. czytania

Posiadanie strony internetowej to jedno. Posiadanie profesjonalnej strony, która zarabia zdobywając dla ciebie klientów to drugie. Nie każda „ładna” strona to gwarantowany sukces. Zobacz jak podejść do tego tematu i zwiększyć szanse na rozwój firmy.

Architektura informacji w SEO — Struktura strony i semantyka HTML

Architektura informacji w SEO — Struktura strony i semantyka HTML

· 6-8 min. czytania

Architektura informacji, na którą składają się struktura serwisu oraz ułożenie poszczególnych elementów na stronie ma wielki wpływ nie tylko na widoczność twojej strony w Google, ale także na to, czy potencjalni klienci będą kupować od ciebie. Jak zbudować właściwą stronę pod tym kątem?

Mapa strony w formacie XML (sitemap.xml) – kompleksowy poradnik

Mapa strony w formacie XML (sitemap.xml) – kompleksowy poradnik

· 9-11 min. czytania

Mapa strony w formacie XML to narzędzie, które pomaga Google skanować duże strony. Dzięki właściwie zbudowanemu plikowi sitemap.xml Google sprawnie sprawdzi każdą podstronę istotną dla twojego biznesu i pokaże ją w wynikach wyszukiwania. Zobacz najlepsze praktyki związane z budową mapy strony.

Robots.txt a SEO — popraw skanowanie strony przez Google

Robots.txt a SEO — popraw skanowanie strony przez Google

· 5-6 min. czytania

Google indeksuje miliony stron w ciągu godziny, wszystko by szukać informacji, przydatnych dla osób szukających. Zapanowanie nad procesem skanowania twojej witryny może znacznie ułatwić robotom Google dotarcie do właściwych treści na twojej stronie. W optymalizacji tego procesu pomaga plik robots.txt.

Poradnik SEO, czyli jak zwiększyć widoczność strony w Google

Poradnik SEO, czyli jak zwiększyć widoczność strony w Google

· 13-16 min. czytania

SEO to pozornie skomplikowany proces owiany wielką tajemnicą przez speców od pozycjonowania, który wiedzą jak sprawić, by dana strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Okazuje się jednak, że SEO do dosyć proste narzędzie do zdobywania ruchu z Google. W przypadku małych biznesów zazwyczaj wystarczy stosowanie prostych zasad, które opisze w tym poradniku.

Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

· 5-6 min. czytania

Wyświetlanie w wynikach wyszukiwania w Google jest możliwe, dopiero wtedy, gdy roboty wyszukiwarki trafią na twoją stornę. Czasem może to długo trwać, dlatego istnieje możliwość dodania strony do Google we własnym zakresie. Zobacz jak samodzielnie zindeksować witrynę.

Szybkość ładowania strony — kompleksowy poradnik

Szybkość ładowania strony — kompleksowy poradnik

· 18-21 min. czytania

Marketerzy poświęcają ogromną ilość czasu na generowanie ruchu do swoich stron, uruchamiają kolejne kanały dotarcia do klienta, żeby przyciągnąć jak najwięcej osób na stronę. Zapominają jednak o tym, że większość potencjalnych klientów wyjdzie ze strony, jeżeli ta nie załaduje się dość szybko. Jak przyspieszyć stronę i zdobywać więcej klientów?

Jaka jest najlepsza wtyczka SEO do WordPress?

Jaka jest najlepsza wtyczka SEO do WordPress?

· 3-4 min. czytania

Zastanawiasz się, jaką wtyczkę do SEO zainstalować w swoim systemie Wordpress lub innym CMS? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze oraz w czym taka wtyczka może Ci pomóc. Okazuje się, że nie wszystko jest takie oczywiste.

Jaki system CMS wybrać w kontekście SEO?

Jaki system CMS wybrać w kontekście SEO?

· 6-8 min. czytania

Wybór odpowiedniego systemu CMS, dla twojej strony to dość istotna decyzja. Prawdopodobnie, nowa strona będzie pracowała na wybranym silniku przez długi czas. Ale jak to ma się do SEO? Czy zwiększanie widoczność strony w Google może być łatwiejsze z konkretnym CMSem?

Jak wybrać firmę od SEO? A może freelancer?

Jak wybrać firmę od SEO? A może freelancer?

· 9-11 min. czytania

Wybór firmy lub osoby do współpracy na przy zwiększaniu widoczności twojej domeny może być dość trudny i problematyczny. Zobacz czym się kierować i czego wymagać, niezależnie z kim współpracujesz.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics