Blog: SEO

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

· 7-9 min. czytania

Twoja strona ma problem z indeksowaniem? Albo może Google w ogóle nie indeksuje Twojej strony? Przyczyn tego częstego problemu może być wiele, a wszystko zależy od stanu Twojej strony oraz kilku innych czynników, które postaram się wyjaśnić. Jeśli Twoja strona się nie indeksuje, to w dalszej części artykułu przeczytasz też poradnik, który pomoże Ci poprawić sytuację z indeksowaniem.

Marketing B2B a Google — jak wykorzystać wyszukiwarki do zwiększenia sprzedaży?

Marketing B2B a Google — jak wykorzystać wyszukiwarki do zwiększenia sprzedaży?

· 9-11 min. czytania

Według badania Pardot z 2013 r. aż 78% zakupów w B2B zaczyna się w Google. Zakładam, że w 2023 roku ten procent jest znacznie większy. Oznacza to, że zdecydowana większość osób, zaczyna firmowy proces zakupowy w wyszukiwarce Google. Najczęściej, gdy trafia do Ciebie zapytanie na produkt, czy usługę, to klient już prawie wszystko wie — pytanie, czy od Ciebie, czy od konkurencji? Widoczność w Google jest kluczowym czynnikiem sprzedażowym w B2B. W tym artykule napiszę, jak skutecznie wykorzystać Google w marketingu B2B.

PageSpeed Insights od Google — wszystko o narzędziu do mierzenia szybkości strony

PageSpeed Insights od Google — wszystko o narzędziu do mierzenia szybkości strony

· 7-9 min. czytania

Google PageSpeed Insights to narzędzie sprawdzające Twoją stronę pod kątem szybkości serwisów internetowych. Oprócz samego mierzenia PageSpeed dostarcza sporo insightów, czyli porad, które pozwolą Ci realnie poprawić jakość ładowania strony. Z tego artykułu dowiesz się, jakie dwa rodzaje danych zbiera to narzędzie i jak je wykorzystać do poprawy własnej witryny.

Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze to działa?

Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze to działa?

· 3-4 min. czytania

Jednym z najważniejszych problemów w prawie każdym biznesie jest pozyskiwanie odpowiednich klientów. Docierać do swojej grupy docelowej można na wiele przeróżnych sposobów, a jednym z nich jest Google. Dla wielu osób, z którymi rozmawiam, rozwiązaniem na problem braku klientów jest pierwsza pozycja w Google. Niestety, po jej osiągnięciu może się okazać, że zapytań czy sprzedaży nadal nie ma. Dlaczego tak się dzieje? Postaram się odpowiedzieć na to pytanie w ramach tego artykułu.

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?

· 11-13 min. czytania

Blog firmowy to jedno z najlepszych źródeł pozyskiwania klientów. W zasadzie to jedno zdanie mogłoby być odpowiedzą pytanie: dlaczego warto go prowadzić. Jednak aby tak się stało — blog firmowy musi być odpowiednio prowadzony. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są zalety prowadzenia bloga firmowego i jak to robić, aby skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej — oczywiście za pomocą Google.

Topical authority — czym jest i jak wpływa na SEO?

Topical authority — czym jest i jak wpływa na SEO?

· 5-6 min. czytania

Czy chciałbyś zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania i przyciągnąć większą liczbę użytkowników zainteresowanych Twoją dziedziną lub branżą? Jeśli tak, to budowanie topical authority może być kluczem do sukcesu. W artykule poświęconym topical authority przedstawię Ci kluczowe elementy, które pomogą Ci w budowaniu autorytetu w Twojej niszy. Dowiesz się, jak przeprowadzić analizę słów kluczowych, zaplanować strukturę strony, pisać wartościowe treści, budować linki i budować tematyczne linki.

Link building — jak zdobywać linki w SEO?

Link building — jak zdobywać linki w SEO?

· 12-15 min. czytania

Link building to jeden z elementów w SEO, który zmienił się najbardziej w ciągu ostatnich lat. Linki były kiedyś jednym z głównych czynników wpływających na pozycję, teraz ich rola się zmniejszyła. Mimo wszystko są ważne i wielu przypadkach — niezbędne. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie pozyskiwać wartościowe linki.

Inbound marketing — jak go wykorzystać w sprzedaży?

Inbound marketing — jak go wykorzystać w sprzedaży?

· 4-5 min. czytania

Jeszcze kilkanaście lat temu najlepszym sposobem dotarcia do klientów były metody wychodzące tj. druk, telewizja oraz kampanie bannerowe. Obecnie priorytety i wymagania potencjalnych konsumentów zdecydowanie się zmieniły na rzecz internetu oraz trendów z nim związanych. W konsekwencji warto skupić się na przyciąganiu nowych klientów za pomocą inbound marketingu. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcę temu zagadnieniu. Podpowiem, czy jest inbound marketing i jak można go wykorzystać w praktyce. Miłej lektury!

On-page i off-page SEO – czym są i jaka jest różnica?

On-page i off-page SEO – czym są i jaka jest różnica?

· 6-8 min. czytania

Pozycjonowanie stron internetowych to długofalowy proces uwzględniający nie tylko działania w witrynie (on-page), ale także poza nią (off-page). Obranie odpowiedniej strategii uwzględniającej oba powyższe rozwiązania prowadzi do zwiększenia autorytetu z punktu widzenia robotów Google (czyli crawlerów), co przekłada się na wzrost pozycji stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcę on-page i off-page SEO. Wskażę, czym one właściwie są i jaka jest pomiędzy nimi różnica. Miłej lektury!

Agencja SEM — jak wybrać tą najlepszą?

Agencja SEM — jak wybrać tą najlepszą?

· 6-8 min. czytania

Agencje SEM to aktualnie bardzo pożądane firmy. Wynika to z faktu, że marketing w wyszukiwarkach, a konkretniej w Google daje wiele korzyści biznesowych i po prostu się opłaca. Niestety wybór agencji SEM może być trudny i można się nadziać na mało efektywne firmy, co powoduje stratę czasu. W tym artykule przedstawie Ci poje podejście do wyboru właściwej agencji SEM.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics