Blog: SEO

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

· 6-8 min. czytania

Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym cp jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

· 6-8 min. czytania

Każda osoba, która zamieści stronę w internecie, chce mieć jak najwyższe pozycje w rankingu Google. Wiadome jest, że im wyższa pozycja, tym więcej ludzi na nią trafi. Linki to ważny element strategii pozycjonowania strony. W niektórych branżach nie da się wy pozycjonować domeny bez użycia linków. Do tego wszystkiego nie każdy link jest równy, czym różnią się linki dofollow i nofollow?

Dodawanie firmy do Google Maps

Dodawanie firmy do Google Maps

· 5-6 min. czytania

W dzisiejszym świecie jest wiele sposobów na to, aby twoja firma została zauważona. W tym artykule zaproponuję ci jeden bardzo skuteczny sposób na pokazanie i zarządzanie wizerunkiem swojej firmy — wszystko dzięki mapom firmy Google.

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

· 4-5 min. czytania

Zastanawiasz się, ile musisz poczekać, zanim pozycjonowanie przyniesie efekty w postaci nowych klientów i zwiększonej sprzedaży? Oto garść informacji, które podpowiedzą ci, kiedy zaczniesz zarabiać dzięki SEO.

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

· 8-10 min. czytania

SEO to przede wszystkim długoterminowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności twojego biznesu w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Warto takie działania dobrze zaplanować, bo w SEO dobry plan to połowa sukcesu. Zobacz, czym jest strategia i dowiedz się jak ją zaplanować.

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

· 4-5 min. czytania

Pozycjonowanie na efekt to nadal spotykany model rozliczeń firm z agencjami SEO czy freelancerami. Pozornie atrakcyjna metoda może sprawić, że twój biznes straci na tym dużo pieniędzy i jeszcze więcej czasu!

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

· 10-12 min. czytania

Internet jest miejscem, w którym znajdują się twoi klienci. Warto wiedzieć gdzie na tle konkurencji znajduję się twoja strona firmowa czy sklep internetowy. Z tego artykułu dowiesz się, z jakich narzędzi warto korzystać, aby pozyskać dane, które określą twoją sytuację w wyszukiwarkach internetowych.

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

· 10-12 min. czytania

Dobór słów kluczowych do kampanii SEO oraz ich dokładne rozplanowanie na przestrzeni strony to jeden z najważniejszych elementów, które zadecydują o sukcesie twojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Pojedyncze frazy mogą nie wystarczyć, żeby pozyskać klienta — zobacz jak wybrać maksymalną ilość słów kluczowych, które wpłyną na zwiększenie sprzedaży.

Poznaj zasady SEO — podstawy dla początkujących

Poznaj zasady SEO — podstawy dla początkujących

· 9-11 min. czytania

Chciałbyś się dowiedzieć, czym jest SEO? Poznaj podstawy, które pomogą Ci zrozumieć cały proces optymalizacji strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Google bez tajemnic — wyjaśnione w prosty sposób!

Jak wygląda proces SEO u naszych klientów?

Jak wygląda proces SEO u naszych klientów?

· 5-6 min. czytania

Nie zawsze dobrze wypozycjonowana strona pomaga firmie zdobywać więcej klientów czy zwiększać sprzedaż. Dlaczego tak jest i jakie jest nasze podejście do promowania naszych klientów?

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics