Blog: SEO

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO
Wyszukiwanie obrazem i zdjęciem to kolejny „krok milowy” postawiony przez amerykańskiego giganta Google w celu spełnienia nieustannie wzrastających oczekiwań internautów. Najczęściej korzystają z tego rozwiązania użytkownicy mobilni, jednak osoby wykorzystujące na co dzień komputery stacjonarne również doceniają funkcjonalności Google Grafika. Właśnie o tym porozmawiamy w dzisiejszym artykule. Wyjaśnię, jak działa wyszukiwanie obrazem w Google Grafika, omówię wpływ tej opcji na SEO i udzielę najważniejszych wskazówek odnośnie optymalizacji strony pod kątem Google Grafika. Miłej lektury!

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?
Reklama w Internecie to nieodłączny element działania każdego biznesu – zarówno lokalnego, ogólnopolskiego, jak i międzynarodowego. Obecnie można zaoszczędzić sporo czasu, zlecając pracę zewnętrznym podmiotom tj. agencje interaktywne lub freelancerzy. Nawet niewielka inwestycja w promocję online pozwoli uzyskać satysfakcjonujące rezultaty w postaci dodatkowej konwersji zakupowej, zwiększenia świadomości marki lub zbudowania więzi pomiędzy firmą a klientem. Dzięki temu Ty skupisz się na rozwijaniu swojego przedsiębiorstwa, natomiast agencja interaktywna będzie je skutecznie reklamować. W dzisiejszym wpisie wyjaśnię, czym zajmuje się agencja multimedialna, jakie usługi oferuje, a także, na co zwrócić uwagę przy jej wyborze. Miłej lektury!

Jak stworzyć stronę internetową pod Google? Poradnik krok po kroku
Większość stron internetowych powstaje w niewłaściwej kolejności. Powoduje to szereg problemów związanych z ich działaniem, a raczej braku działania w kontekście zdobywania klientów. Twoja strona może być dosłownie maszyną do zarabiania pieniędzy, ale pod warunkiem, że zrobisz to dobrze. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć stronę internetową i wykorzystać Google do pozyskiwania klientów.

Duplikacja treści (duplicate content) – jak sobie z tym poradzić?
Duplikacja treści to jeden z powodów niskiej widoczności w Google. Choć nie zawsze duplicate content oznacza spadek ruchu czy pozycji, warto wiedzieć, jak wyeliminować najczęstsze problemy związane z tym zjawiskiem. Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego o duplikacji treści.

Specjalista SEO — Jak zatrudnić dobrego pozycjonera?
Czasy mamy takie, że praktycznie każda firma walczy o uwagę internautów, a konkretniej swoich potencjalnych klientów. Jednym z największych rynków jest Google, gdzie dosłownie miliony Polaków wpisuje swoje problemy i szuka pomocy. Aby do nich dotrzeć, potrzebujesz strony zoptymalizowanej pod kątem SEO. Może się więc okazać, że potrzebujesz specjalisty SEO. W tym artykule podpowiem Ci, jak znaleźć takiego specjalistę i cieszyć się z owocnej współpracy!

Jak promować Software House w Google? Pozycjonowanie / SEO dla firm IT
Wszelkiego rodzaju firmy IT oraz software house, mogą bardzo łatwo pozyskiwać klientów z Google. Niestety z powodu pewnego rodzaju ograniczeń, które same sobie nakładają, tak się nie dzieje. Z tego artykułu dowiesz się, jak pozyskiwać nowe zapytania od klientów z wyszukiwarek, a także jak dotrzeć do potencjalnych pracowników i ułatwić sobie rekrutację.

Black Hat SEO vs White Hat SEO — czym są i jaka jest różnica?
Przedsiębiorstwa każdego dnia wyprzedzają się w coraz to nowszych sposobach na uzyskanie wyższego miejsca od konkurencji w organicznych wynikach wyszukiwania. Niektóre z nich są etyczne i bardzo pomysłowe, a kolejne określane jako niedozwolone z punktu widzenia regulaminu Google’a, skutkujące często koniecznością nałożenia specjalnych filtrów utrudniających lub uniemożliwiających pozycjonowanie. W dzisiejszym artykule przedstawię różnice i dokonam charakterystyki dwóch kluczowych pojęć w naszej branży — Black Hat SEO (BHS) oraz White Hat SEO (WHS). Zapraszam do przeczytania tego artykułu!

Pozycjonowanie long tail — czym jest SEO na długi ogon?
Analiza słów kluczowych i tworzenie zoptymalizowanych treści pod SEO obejmuje stosowanie różnych technik. Jedną z nich jest pozycjonowanie na długi ogon. Na czym polega i jak prawidłowo stosować frazy long tail, wyjaśniam w poniższym artykule.

Podobne wyszukiwania w Google — jak je wykorzystać do zwiększenia ruchu?
Podobne wyszukiwania to jeden z elementów Google, który może pomóc zarówno użytkownikom wyszukiwarki, jak i właścicielom stron internetowych. Jak wykorzystać podobne wyszukiwania do zwiększenia widoczności w Google? Zapraszam do przeczytania artykułu na ten temat.

Linkowanie wewnętrzne, czyli jak znacznie zwiększyć ruch z Google?
Linkowanie wewnętrzne (tzw. internal linking) jest jednym z podstawowych zabiegów optymalizacyjnych wykorzystywanych podczas realizacji strategii SEO dla stron i sklepów internetowych. Odpowiednie wdrożenie działań linkowania wewnętrznego pozwoli poprawić widoczność Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google oraz nawigację w witrynie odpowiadającą przede wszystkim za wrażenia, jakich doświadczają użytkownicy podczas korzystania z danej domeny. W dzisiejszym wpisie przedstawię, czym jest linkowanie wewnętrzne, jaki ma cel, dlaczego warto o nie zadbać i jak je zaplanować. Zaczynajmy!