Blog: SEO

Skuteczny e-mail marketing – jak zacząć wykorzystywać go w biznesie?
E-mail marketing ma bardzo długą tradycję – pierwszy e-mail marketingowy został rozesłany w 1978 roku, a ktoś bardziej dociekliwy mógłby powiedzieć, że przecież już w XIX wieku realizowano masowe wysyłki reklamowe pocztą. W dzisiejszych czasach codziennie, każdej godziny i na całym świecie wysyła się setki tysięcy, jeśli nie miliony maili. Nie bez powodu – jest to nadal jedna z najskuteczniejszych form marketingu i sprzedaży, którą warto prowadzić w formie e-mail marketingu. Jak rozpocząć jego prowadzenie i jakich zasad przestrzegać, aby był skuteczny?

Canonical (link kanoniczny) – czym jest i jak go używać w kontekście SEO?
Słyszałeś kiedyś o tajemniczym parametrze rel canonical? Ten niepozorny parametr umieszczony w odpowiednim miejscu może rozwiązać kilka problemów związanych z widocznością Twojej strony.

Artykuły sponsorowane – jak je wykorzystać w SEO?
Artykuły sponsorowane są popularnym sposobem na pozyskiwanie linków do strony, co jest dość ważnym elementem strategii SEO. Dzięki takim artykułom widoczność Twojej strony może się znacznie zwiększyć. W poniższym tekście przeczytasz, czym są artykuły sponsorowane i jak je wykorzystać w kontekście pozycjonowania.

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?
Internet służy nam najczęściej do wyszukiwania informacji i komunikacji na odległość, ale jest też genialnym narzędziem do sprzedaży oraz promowania swojej działalności. Te dwie ostatnie czynności są dziś tak ważne jak nigdy wcześniej, gdyż zdecydowana większość firm działa już na równi w offline, jak i online (a niektóre nawet już wyłącznie online). Pytanie nie brzmi więc „czy warto reklamować się i sprzedawać w internecie”, tylko „jak to robić”. I, co równie ważne – jak robić to skutecznie. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jakie są dostępne rodzaje reklamy w internecie.

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO
Czy certyfikat SSL (HTTPS) wpływa na obecność strony w wynikach wyszukiwania? Jak go zainstalować i w czym jeszcze może Ci pomóc? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

Copywriting a SEO, czyli jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom
Copywriting kojarzy się głównie z tworzeniem reklam i pisaniem wymyślnych haseł. Jednak copywriting to także pisanie tekstów na strony internetowe i blogi. Dziś, gdy Google bardzo mocno stawia na treści wysokiej jakości, symbioza copywritingu i SEO ma jeszcze większe znaczenie. Jakie są zasady pisania zgodnie z SEO, na czym polega praca copywritera SEO i ile kosztują jego usługi? Zanim zatrudnisz copywritera SEO, przeczytaj poniższy artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy. Na czym polega jego skuteczność?
Użytkowników internetu jest coraz więcej, a wraz z nimi coraz więcej ruchu w internecie. Z tego powodu reklamy w pewnym momencie przestawały być skuteczne, a ich cena rosła, dlatego zaczęto stosować model marketingu efektywnościowego – czyli takich działań, które maksymalizują skuteczność reklam i zarazem lepiej wykorzystują budżet reklamowy. Na czym on polega i jakie korzyści wynikają z jego stosowania?

Ile kosztuje audyt SEO? Poznaj nasze ceny
Audyt SEO to kompleksowa analiza strony internetowej pod kątem jej widoczności w Google. Celem audytu jest przygotowanie jej w taki sposób, aby mogła się pojawiać w wynikach wyszukiwania na możliwie najwięcej fraz używanych przez potencjalnych klientów na możliwie najwyższych pozycjach. Zastanawiasz się, jaka jest cena audytu SEO? Czytaj dalej!

Projektowanie i tworzenie strony www — poradnik krok po kroku
Zakładam, że szukasz teraz wykonawcy do zaprojektowania i stworzenia profesjonalnej strony internetowej, która będzie zdobywać dla Ciebie klientów. Postanowiłem Ci pomóc w tej kwestii, zanim zdecydujesz się na jakiekolwiek rozwiązanie. Przeczytaj ten poradnik, a dowiesz się, co jest najważniejsze w procesie projektowania i tworzenia strony, by ta zamieniła się w maszynkę do zarabiania pieniędzy.

Te narzędzia SEO pomogą Ci osiągnąć najlepsze efekty
W każdej dziedzinie praca z odpowiednimi narzędziami jest znacznie łatwiejsza i szybsza. Nie inaczej jest ze zwiększaniem widoczności w Google — narzędzia SEO usprawniają pracę na wielu płaszczyznach. W tym artykule pokażę Ci, jakich narzędzi używam w rodzinnej pracy.