Blog: SEO

Audyt SEO to pułapka (darmowy / online też) — Potrzebujesz innego podejścia

Audyt SEO to pułapka (darmowy / online też) — Potrzebujesz innego podejścia

· 30-34 min. czytania

Audyt SEO to bardzo popularna usługa oferowana przez agencje. Jednak z mojego doświadczenia większość takich audytów ma zupełnie zerowy wpływ na biznes. Dlaczego tak jest i jak to wykorzystać podczas analizy własnej strony www pod kątem SEO? Postaram się wyjaśnić wszystko w tym artykule. Dowiesz się też, jak przeprowadzić audyt SEO we własnym zakresie i zwiększyć widoczność w wyszukiwarce Google.

Specyfikacja SEO strony internetowej

Specyfikacja SEO strony internetowej

· 4-5 min. czytania

Zlecając przygotowanie strony internetowej na pewno zastanawiasz się czy firma, którą wybrałeś do jej wdrożenia jest w stanie przygotować całość w sposób optymalny dla wyszukiwarek internetowych. Oto prosta ściągawka, która pomoże Ci zlecić budowę strony z uwzględnieniem kilku istotnych elementów, które zazwyczaj są pomijane. Wpis ten prezentuje najważniejsze informacje jeżeli chodzi o przygotowanie strony czysto […]

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

· 5-6 min. czytania

Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz, zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym co jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

· 4-5 min. czytania

Każda osoba, która zamieści stronę w internecie, chce mieć jak najwyższe pozycje w rankingu Google. Wiadome jest, że im wyższa pozycja, tym więcej ludzi na nią trafi. Linki to ważny element strategii pozycjonowania strony. W niektórych branżach nie da się wy pozycjonować domeny bez użycia linków. Do tego wszystkiego nie każdy link jest równy, czym różnią się linki dofollow i nofollow?

Hosting a SEO – Czy serwer www ma znaczenie w pozycjonowaniu?

Hosting a SEO – Czy serwer www ma znaczenie w pozycjonowaniu?

· 8-10 min. czytania

Własna strona internetowa to podstawa większości biznesów, zwłaszcza w obecnych czasach. Wykupienie odpowiedniego hostingu internetowego to jedna z pierwszych decyzji, jaką przyjdzie Ci podjąć podczas publikacji strony w sieci. Tak więc bez domeny (adresu Twojej strony) oraz hostingu (miejsca na jej przechowywanie) nie podzielisz się ze światem swoim serwisem. Przy okazji zawsze powstaje pytanie: czy hosting ma znacznie, jeśli chodzi o SEO? Postaram się na nie odpowiedzieć.

Pozycjonowanie lokalne – jak wykorzystać SEO w lokalnym biznesie?

Pozycjonowanie lokalne – jak wykorzystać SEO w lokalnym biznesie?

· 2-3 min. czytania

Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu lokalnemu dotrzesz do klientów z Twojej okolicy. Pokaż się na lokalnym rynku w Twoim regionie, wyprzedź konkurencję i zacznij rozwijać firmę! Chcesz dotrzeć do klientów z Twojej okolicy? Większość z nich szuka Cię w Google — wyjdź im naprzeciw i pokaż swoją lokalną firmę z jak najlepszej strony. SEO pozwoli Ci dotrzeć do klientów z Twojego regionu, miasta, dzielnicy czy nawet ulicy. Wszystko zależy od specyfiki Twojego biznesu.

Skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych — jak zacząć?

Skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych — jak zacząć?

· 3-4 min. czytania

Na pewno wiesz, że Twoi klienci szukają Cię w Google. Wyszukiwarki internetowe to jedno z najlepszych źródeł sprzedaży produktów i usług. Brak skutecznej reklamy w Google to strata dla Twojej firmy. Jeżeli nie ma Cię w Google, to codziennie tracisz możliwość na pozyskanie nowych klientów — trafiają oni do konkurencji. Jak więc zacząć skutecznie promować się w wyszukiwarkach takich jak Google?

Dodawanie firmy do Google Maps

Dodawanie firmy do Google Maps

· 4-5 min. czytania

W dzisiejszym świecie jest wiele sposobów na to, aby Twoja firma została zauważona. W tym artykule zaproponuję Ci jeden bardzo skuteczny sposób na pokazanie i zarządzanie wizerunkiem swojej firmy — wszystko dzięki mapom firmy Google.

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

· 4-5 min. czytania

Zastanawiasz się, ile musisz poczekać, zanim pozycjonowanie przyniesie efekty w postaci nowych klientów i zwiększonej sprzedaży? Oto garść informacji, które podpowiedzą Ci, kiedy zaczniesz zarabiać dzięki SEO.

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

· 8-10 min. czytania

SEO to przede wszystkim długoterminowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności Twojego biznesu w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Warto takie działania dobrze zaplanować, bo w SEO dobry plan to połowa sukcesu. Zobacz, czym jest strategia i dowiedz się jak ją zaplanować.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics