Blog: UX

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO

· 3-4 min. czytania

Wyszukiwanie obrazem i zdjęciem to kolejny „krok milowy” postawiony przez amerykańskiego giganta Google w celu spełnienia nieustannie wzrastających oczekiwań internautów. Najczęściej korzystają z tego rozwiązania użytkownicy mobilni, jednak osoby wykorzystujące na co dzień komputery stacjonarne również doceniają funkcjonalności Google Grafika. Właśnie o tym porozmawiamy w dzisiejszym artykule. Wyjaśnię, jak działa wyszukiwanie obrazem w Google Grafika, omówię wpływ tej opcji na SEO i udzielę najważniejszych wskazówek odnośnie optymalizacji strony pod kątem Google Grafika. Miłej lektury!

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

· 4-5 min. czytania

Reklama w Internecie to nieodłączny element działania każdego biznesu – zarówno lokalnego, ogólnopolskiego, jak i międzynarodowego. Obecnie można zaoszczędzić sporo czasu, zlecając pracę zewnętrznym podmiotom tj. agencje interaktywne lub freelancerzy. Nawet niewielka inwestycja w promocję online pozwoli uzyskać satysfakcjonujące rezultaty w postaci dodatkowej konwersji zakupowej, zwiększenia świadomości marki lub zbudowania więzi pomiędzy firmą a klientem. Dzięki temu Ty skupisz się na rozwijaniu swojego przedsiębiorstwa, natomiast agencja interaktywna będzie je skutecznie reklamować. W dzisiejszym wpisie wyjaśnię, czym zajmuje się agencja multimedialna, jakie usługi oferuje, a także, na co zwrócić uwagę przy jej wyborze. Miłej lektury!

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

· 7-9 min. czytania

Twoja strona ma problem z indeksowaniem? Albo może Google w ogóle nie indeksuje Twojej strony? Przyczyn tego częstego problemu może być wiele, a wszystko zależy od stanu Twojej strony oraz kilku innych czynników, które postaram się wyjaśnić. Jeśli Twoja strona się nie indeksuje, to w dalszej części artykułu przeczytasz też poradnik, który pomoże Ci poprawić sytuację z indeksowaniem.

Linkowanie wewnętrzne, czyli jak znacznie zwiększyć ruch z Google?

Linkowanie wewnętrzne, czyli jak znacznie zwiększyć ruch z Google?

· 5-6 min. czytania

Linkowanie wewnętrzne (tzw. internal linking) jest jednym z podstawowych zabiegów optymalizacyjnych wykorzystywanych podczas realizacji strategii SEO dla stron i sklepów internetowych. Odpowiednie wdrożenie działań linkowania wewnętrznego pozwoli poprawić widoczność Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google oraz nawigację w witrynie odpowiadającą przede wszystkim za wrażenia, jakich doświadczają użytkownicy podczas korzystania z danej domeny. W dzisiejszym wpisie przedstawię, czym jest linkowanie wewnętrzne, jaki ma cel, dlaczego warto o nie zadbać i jak je zaplanować. Zaczynajmy!

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?

· 6-8 min. czytania

W początkowej fazie działania Twojego biznesu możesz prowadzić działania marketingowe samodzielnie. Ma to zresztą wiele plusów, bo dzięki temu poznasz działanie marketingu internetowego od podszewki i „na własnej skórze”. Dowiesz się też, jak wygląda praca specjalisty oraz jaka strategia działa najlepiej. Przychodzi jednak moment, w którym działanie w pojedynkę i w małym zespole już nie wystarczy – to właśnie wtedy warto zastanowić się nad zatrudnieniem agencji marketingowej. Jakie prace wykona za Ciebie agencja marketingowa, co można jej zlecić i jak wybrać tę właściwą dla Twojego biznesu?

Intencje wyszukiwania (Search Intent) – kompletny poradnik

Intencje wyszukiwania (Search Intent) – kompletny poradnik

· 5-6 min. czytania

Search intent to kolejny etap ewolucji wyszukiwarki Google w kierunku dostarczania użytkownikowi coraz lepszych odpowiedzi na jego zapytania. Ten koncept polega na dopasowaniu treści do potrzeb i (nomen omen) intencji, którymi kieruje się użytkownik podczas wpisywania zapytań, aby przyciągnąć go do siebie i zdobywać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz osiągać wysokie pozycje w Google, musisz tworzyć treści zgodne z intencją wyszukiwania. Czy jest search intent i jak zadbać, aby twoja strona pojawiała się na zapytania zgodne z intencjami wyszukiwania?

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?

· 5-6 min. czytania

User Experience design staje się coraz bardziej rozpoznawalnym pojęciem. Wiele firm posiada już własne działy projektowe UX lub korzysta z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych agencji. Ale czym jest audyt UX? Kto i kiedy powinien się nim zainteresować? Jakie korzyści dla biznesu i użytkowników niesie? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?

· 6-8 min. czytania

Zmiana strony internetowej to bardzo ważny moment dla biznesu, zwłaszcza pod kątem obecności w Google. Niezaplanowana migracja strony może dosłownie zniszczyć efekty kilku, czy nawet kilkunastu miesięcy pracy związanej z jej pozycjonowaniem. Z tego artykułu dowiesz się, jak uniknąć utraty ruchu po zmianie strony i wykorzystać ten moment do zwiększenia liczby zapytań od potencjalnych klientów. Poznasz też najczęstsze błędy, które mogą prowadzić do katastrofy, oczywiście ze sposobami na ich uniknięcie.

Czym jest SXO i dlaczego jest takie ważne?

Czym jest SXO i dlaczego jest takie ważne?

· 6-8 min. czytania

W polskim i światowym internecie jest coraz więcej stron WWW. To powoduje, że walka od odbiorców i potencjalnych klientów jest coraz trudniejsza. Jednak dzięki temu, że marketing internetowy nie stoi w miejscu, mamy coraz to nowsze i lepsze rozwiązania pozwalające osiągnąć zainteresowanie odbiorców i sprzedaż – z korzyścią dla obu stron. Jednym z takich usprawnień jest SXO. Na czym polega SXO, jakie przynosi korzyści i jak je wdrożyć na stronie internetowej? W naszej agencji działamy zgodnie z SXO od początku jej istnienia, dlatego w tym wpisie powiem Ci, jak i dlaczego warto wprowadzić SXO.

Landing page – czym jest i jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?

Landing page – czym jest i jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?

· 7-9 min. czytania

Landing page to jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego. Gdy będziesz wiedział, jak jest zbudowany i co należy w nim zawrzeć, to będziesz w stanie stworzyć bardzo skuteczny sposób na domknięcie sprzedaży w internecie. Dlatego też w tym wpisie omówię najważniejsze kwestie związane z landing page’ami, ich tworzeniem i korzyściami płynącymi z ich używania.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics