Blog: UX

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

· 7-9 min. czytania

Twoja strona ma problem z indeksowaniem? Albo może Google w ogóle nie indeksuje Twojej strony? Przyczyn tego częstego problemu może być wiele, a wszystko zależy od stanu Twojej strony oraz kilku innych czynników, które postaram się wyjaśnić. Jeśli Twoja strona się nie indeksuje, to w dalszej części artykułu przeczytasz też poradnik, który pomoże Ci poprawić sytuację z indeksowaniem.

Linkowanie wewnętrzne, czyli jak znacznie zwiększyć ruch z Google?

Linkowanie wewnętrzne, czyli jak znacznie zwiększyć ruch z Google?

· 5-6 min. czytania

Linkowanie wewnętrzne (tzw. internal linking) jest jednym z podstawowych zabiegów optymalizacyjnych wykorzystywanych podczas realizacji strategii SEO dla stron i sklepów internetowych. Odpowiednie wdrożenie działań linkowania wewnętrznego pozwoli poprawić widoczność Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google oraz nawigację w witrynie odpowiadającą przede wszystkim za wrażenia, jakich doświadczają użytkownicy podczas korzystania z danej domeny. W dzisiejszym wpisie przedstawię, czym jest linkowanie wewnętrzne, jaki ma cel, dlaczego warto o nie zadbać i jak je zaplanować. Zaczynajmy!

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?

· 6-8 min. czytania

W początkowej fazie działania Twojego biznesu możesz prowadzić działania marketingowe samodzielnie. Ma to zresztą wiele plusów, bo dzięki temu poznasz działanie marketingu internetowego od podszewki i „na własnej skórze”. Dowiesz się też, jak wygląda praca specjalisty oraz jaka strategia działa najlepiej. Przychodzi jednak moment, w którym działanie w pojedynkę i w małym zespole już nie wystarczy – to właśnie wtedy warto zastanowić się nad zatrudnieniem agencji marketingowej. Jakie prace wykona za Ciebie agencja marketingowa, co można jej zlecić i jak wybrać tę właściwą dla Twojego biznesu?

Intencje wyszukiwania (Search Intent) – kompletny poradnik

Intencje wyszukiwania (Search Intent) – kompletny poradnik

· 5-6 min. czytania

Search intent to kolejny etap ewolucji wyszukiwarki Google w kierunku dostarczania użytkownikowi coraz lepszych odpowiedzi na jego zapytania. Ten koncept polega na dopasowaniu treści do potrzeb i (nomen omen) intencji, którymi kieruje się użytkownik podczas wpisywania zapytań, aby przyciągnąć go do siebie i zdobywać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz osiągać wysokie pozycje w Google, musisz tworzyć treści zgodne z intencją wyszukiwania. Czy jest search intent i jak zadbać, aby twoja strona pojawiała się na zapytania zgodne z intencjami wyszukiwania?

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?

· 5-6 min. czytania

User Experience design staje się coraz bardziej rozpoznawalnym pojęciem. Wiele firm posiada już własne działy projektowe UX lub korzysta z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych agencji. Ale czym jest audyt UX? Kto i kiedy powinien się nim zainteresować? Jakie korzyści dla biznesu i użytkowników niesie? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?

· 6-8 min. czytania

Zmiana strony internetowej to bardzo ważny moment dla biznesu, zwłaszcza pod kątem obecności w Google. Niezaplanowana migracja strony może dosłownie zniszczyć efekty kilku, czy nawet kilkunastu miesięcy pracy związanej z jej pozycjonowaniem. Z tego artykułu dowiesz się, jak uniknąć utraty ruchu po zmianie strony i wykorzystać ten moment do zwiększenia liczby zapytań od potencjalnych klientów. Poznasz też najczęstsze błędy, które mogą prowadzić do katastrofy, oczywiście ze sposobami na ich uniknięcie.

Czym jest SXO i dlaczego jest takie ważne?

Czym jest SXO i dlaczego jest takie ważne?

· 6-8 min. czytania

W polskim i światowym internecie jest coraz więcej stron WWW. To powoduje, że walka od odbiorców i potencjalnych klientów jest coraz trudniejsza. Jednak dzięki temu, że marketing internetowy nie stoi w miejscu, mamy coraz to nowsze i lepsze rozwiązania pozwalające osiągnąć zainteresowanie odbiorców i sprzedaż – z korzyścią dla obu stron. Jednym z takich usprawnień jest SXO. Na czym polega SXO, jakie przynosi korzyści i jak je wdrożyć na stronie internetowej? W naszej agencji działamy zgodnie z SXO od początku jej istnienia, dlatego w tym wpisie powiem Ci, jak i dlaczego warto wprowadzić SXO.

Landing page – czym jest i jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?

Landing page – czym jest i jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?

· 7-9 min. czytania

Landing page to jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego. Gdy będziesz wiedział, jak jest zbudowany i co należy w nim zawrzeć, to będziesz w stanie stworzyć bardzo skuteczny sposób na domknięcie sprzedaży w internecie. Dlatego też w tym wpisie omówię najważniejsze kwestie związane z landing page’ami, ich tworzeniem i korzyściami płynącymi z ich używania.

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

· 6-8 min. czytania

Internet służy nam najczęściej do wyszukiwania informacji i komunikacji na odległość, ale jest też genialnym narzędziem do sprzedaży oraz promowania swojej działalności. Te dwie ostatnie czynności są dziś tak ważne jak nigdy wcześniej, gdyż zdecydowana większość firm działa już na równi w offline, jak i online (a niektóre nawet już wyłącznie online). Pytanie nie brzmi więc „czy warto reklamować się i sprzedawać w internecie”, tylko „jak to robić”. I, co równie ważne – jak robić to skutecznie. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jakie są dostępne rodzaje reklamy w internecie.

Szybkość ładowania strony — kompleksowy poradnik

Szybkość ładowania strony — kompleksowy poradnik

· 14-17 min. czytania

Marketerzy poświęcają ogromną ilość czasu na generowanie ruchu do swoich stron, uruchamiają kolejne kanały dotarcia do klienta, żeby przyciągnąć jak najwięcej osób na stronę. Zapominają jednak o tym, że większość potencjalnych klientów wyjdzie ze strony, jeżeli ta nie załaduje się dość szybko. Jak przyspieszyć stronę i zdobywać więcej klientów?

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics