Blog: Webdesign

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

· 6-8 min. czytania

Internet służy nam najczęściej do wyszukiwania informacji i komunikacji na odległość, ale jest też genialnym narzędziem do sprzedaży oraz promowania swojej działalności. Te dwie ostatnie czynności są dziś tak ważne jak nigdy wcześniej, gdyż zdecydowana większość firm działa już na równi w offline, jak i online (a niektóre nawet już wyłącznie online). Pytanie nie brzmi więc „czy warto reklamować się i sprzedawać w internecie”, tylko „jak to robić”. I, co równie ważne – jak robić to skutecznie. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jakie są dostępne rodzaje reklamy w internecie.

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO

· 5-6 min. czytania

Czy certyfikat SSL (HTTPS) wpływa na obecność strony w wynikach wyszukiwania? Jak go zainstalować i w czym jeszcze może Ci pomóc? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

Pozycjonowanie WordPress’a, czyli robimy SEO najpopularniejszego CMS’a

Pozycjonowanie WordPress’a, czyli robimy SEO najpopularniejszego CMS’a

· 15-18 min. czytania

Posiadasz stronę na WordPress i chciałbyś ją skutecznie wypozycjonować? Poniższy poradnik pokaże Ci jak, krok po kroku podejść do zwiększania widoczności strony opartej o tego CMS’a. Pokażę Ci jak przygotować się do optymalizacji SEO oraz jak ją wdrożyć w systemie WordPress.

Szybkość ładowania strony — kompleksowy poradnik

Szybkość ładowania strony — kompleksowy poradnik

· 14-17 min. czytania

Marketerzy poświęcają ogromną ilość czasu na generowanie ruchu do swoich stron, uruchamiają kolejne kanały dotarcia do klienta, żeby przyciągnąć jak najwięcej osób na stronę. Zapominają jednak o tym, że większość potencjalnych klientów wyjdzie ze strony, jeżeli ta nie załaduje się dość szybko. Jak przyspieszyć stronę i zdobywać więcej klientów?

Jaki system CMS wybrać w kontekście SEO?

Jaki system CMS wybrać w kontekście SEO?

· 4-5 min. czytania

Wybór odpowiedniego systemu CMS, dla Twojej strony to dość istotna decyzja. Prawdopodobnie, nowa strona będzie pracowała na wybranym silniku przez długi czas. Ale jak to ma się do SEO? Czy zwiększanie widoczność strony w Google może być łatwiejsze z konkretnym CMSem?

Analityka internetowa – dlaczego warto w nią inwestować?

Analityka internetowa – dlaczego warto w nią inwestować?

· 4-5 min. czytania

Zastanawiałeś się, czy działania, które wykonujesz, aby promować swój biznes w internecie, mają sens? Ile osób kupiło Twój produkt, po tym jak zobaczyli reklamę na Facebook’u? Ile osób skorzystało z Twoich usług po tym jak znaleźli Cię w Google? Na te i wiele innych pytań odpowiada analityka internetowa – wpis ten poświęcony jest jej podstawom.

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

· 7-9 min. czytania

Zastanawiasz się jak budować przyjazne adresy URL, które będą właściwe zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek internetowych? Poznaj najważniejsze kwestie związane z adresowaniem stron internetowych.

Specyfikacja SEO strony internetowej

Specyfikacja SEO strony internetowej

· 4-5 min. czytania

Zlecając przygotowanie strony internetowej na pewno zastanawiasz się czy firma, którą wybrałeś do jej wdrożenia jest w stanie przygotować całość w sposób optymalny dla wyszukiwarek internetowych. Oto prosta ściągawka, która pomoże Ci zlecić budowę strony z uwzględnieniem kilku istotnych elementów, które zazwyczaj są pomijane. Wpis ten prezentuje najważniejsze informacje jeżeli chodzi o przygotowanie strony czysto […]

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

· 8-10 min. czytania

Tworzenie treści, które przyciągną użytkowników na Twoją stronę, a dodatkowo zachęcą do skorzystania z oferty lub zakupu produktów nie należy do najprostszych zadań. Budowanie dobrego contentu to zadanie, które będzie wymagało od ciebie sporo czasu, a im więcej go poświęcisz, tym lepszą jakość osiągniesz, która przyniesie wartość dla Twojej strony. W tym artykule dowiesz się […]

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

· 5-6 min. czytania

Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz, zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym co jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics