Blog: Webdesign

Wirus na stronie internetowej — Jak go usunąć i jak to wpływa na SEO?

Wirus na stronie internetowej — Jak go usunąć i jak to wpływa na SEO?

· 6-8 min. czytania

Jednym z najbardziej podstępnych zagrożeń dla stron www są wirusy. Potrafią nie tylko narazić na szwank bezpieczeństwo, ale także zaszkodzić pozycjonowaniu Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Zastanawiasz się, jak wirusy mogą wpłynąć na widoczność Twojej strony w internecie i co zrobić, aby skutecznie się przed nimi obronić? Zachęcam do przeczytania mojego artykułu, który nie tylko przybliży Ci mechanizmy działania wirusów, ale także pokaże, jak można zminimalizować ich wpływ na SEO i bezpieczeństwo witryny.

Przekierowania w SEO: Kompletny poradnik 

Przekierowania w SEO: Kompletny poradnik 

· 6-8 min. czytania

Na pewnym etapie działań SEO będziesz zmagać się z przekierowaniami. Pomagają one utrzymać dostępność dla użytkowników i wyszukiwarek, gdy Ty dokonujesz zmian na stronie. Każda aktualizacja adresu może wprowadzić w błąd użytkownika czy roboty Google. Brak odpowiednich przekierowań, w pewnych warunkach może być przyczyną utraty dosłownie całego ruchu organicznego. Na szczęście unikniesz tego po przeczytaniu tego artykułu!

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

· 4-5 min. czytania

Reklama w Internecie to nieodłączny element działania każdego biznesu – zarówno lokalnego, ogólnopolskiego, jak i międzynarodowego. Obecnie można zaoszczędzić sporo czasu, zlecając pracę zewnętrznym podmiotom tj. agencje interaktywne lub freelancerzy. Nawet niewielka inwestycja w promocję online pozwoli uzyskać satysfakcjonujące rezultaty w postaci dodatkowej konwersji zakupowej, zwiększenia świadomości marki lub zbudowania więzi pomiędzy firmą a klientem. Dzięki temu Ty skupisz się na rozwijaniu swojego przedsiębiorstwa, natomiast agencja interaktywna będzie je skutecznie reklamować. W dzisiejszym wpisie wyjaśnię, czym zajmuje się agencja multimedialna, jakie usługi oferuje, a także, na co zwrócić uwagę przy jej wyborze. Miłej lektury!

Jak stworzyć stronę internetową pod Google? Poradnik krok po kroku

Jak stworzyć stronę internetową pod Google? Poradnik krok po kroku

· 9-11 min. czytania

Większość stron internetowych powstaje w niewłaściwej kolejności. Powoduje to szereg problemów związanych z ich działaniem, a raczej braku działania w kontekście zdobywania klientów. Twoja strona może być dosłownie maszyną do zarabiania pieniędzy, ale pod warunkiem, że zrobisz to dobrze. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć stronę internetową i wykorzystać Google do pozyskiwania klientów.

Pozycjonowanie WordPress’a, czyli robimy SEO najpopularniejszego CMS’a

Pozycjonowanie WordPress’a, czyli robimy SEO najpopularniejszego CMS’a

· 15-18 min. czytania

Posiadasz stronę na WordPress i chciałbyś ją skutecznie wypozycjonować? Poniższy poradnik pokaże Ci jak, krok po kroku podejść do zwiększania widoczności strony opartej o tego CMS’a. Pokażę Ci jak przygotować się do optymalizacji SEO oraz jak ją wdrożyć w systemie WordPress.

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?

· 6-8 min. czytania

W początkowej fazie działania Twojego biznesu możesz prowadzić działania marketingowe samodzielnie. Ma to zresztą wiele plusów, bo dzięki temu poznasz działanie marketingu internetowego od podszewki i „na własnej skórze”. Dowiesz się też, jak wygląda praca specjalisty oraz jaka strategia działa najlepiej. Przychodzi jednak moment, w którym działanie w pojedynkę i w małym zespole już nie wystarczy – to właśnie wtedy warto zastanowić się nad zatrudnieniem agencji marketingowej. Jakie prace wykona za Ciebie agencja marketingowa, co można jej zlecić i jak wybrać tę właściwą dla Twojego biznesu?

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?

· 5-6 min. czytania

User Experience design staje się coraz bardziej rozpoznawalnym pojęciem. Wiele firm posiada już własne działy projektowe UX lub korzysta z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych agencji. Ale czym jest audyt UX? Kto i kiedy powinien się nim zainteresować? Jakie korzyści dla biznesu i użytkowników niesie? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?

· 6-8 min. czytania

Zmiana strony internetowej to bardzo ważny moment dla biznesu, zwłaszcza pod kątem obecności w Google. Niezaplanowana migracja strony może dosłownie zniszczyć efekty kilku, czy nawet kilkunastu miesięcy pracy związanej z jej pozycjonowaniem. Z tego artykułu dowiesz się, jak uniknąć utraty ruchu po zmianie strony i wykorzystać ten moment do zwiększenia liczby zapytań od potencjalnych klientów. Poznasz też najczęstsze błędy, które mogą prowadzić do katastrofy, oczywiście ze sposobami na ich uniknięcie.

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

· 6-8 min. czytania

Internet służy nam najczęściej do wyszukiwania informacji i komunikacji na odległość, ale jest też genialnym narzędziem do sprzedaży oraz promowania swojej działalności. Te dwie ostatnie czynności są dziś tak ważne jak nigdy wcześniej, gdyż zdecydowana większość firm działa już na równi w offline, jak i online (a niektóre nawet już wyłącznie online). Pytanie nie brzmi więc „czy warto reklamować się i sprzedawać w internecie”, tylko „jak to robić”. I, co równie ważne – jak robić to skutecznie. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jakie są dostępne rodzaje reklamy w internecie.

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO

· 5-6 min. czytania

Czy certyfikat SSL (HTTPS) wpływa na obecność strony w wynikach wyszukiwania? Jak go zainstalować i w czym jeszcze może Ci pomóc? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics