Blog

Jak zbudować strukturę strony idealną pod SEO?

Jak zbudować strukturę strony idealną pod SEO?

· 4-5 min. czytania

Struktura strony to jeden z najważniejszych czynników wpływających na widoczność strony w Google. Zaprojektowanie jej we właściwy sposób i zapełnienie odpowiednimi treściami może dosłownie wystrzelić ruch strony. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest struktura strony i jak ją zaplanować.

Checklista SEO – typowe błędy optymalizacji, które musisz sprawdzić

Checklista SEO – typowe błędy optymalizacji, które musisz sprawdzić

· 8-10 min. czytania

Oto moja checklista SEO. Znajdują się na niej najważniejsze elementy, które powinieneś sprawdzić w audycie SEO. Dzięki tej checkliście, unikniesz najbardziej oczywistych i popularnych błędów, które mają negatywny wpływ na widoczność Twojej strony. Pozwoli Ci ona poprawnie zoptymalizować stronę i zadbać o budowanie lepsze widoczności.

Jak działa wyszukiwarka Google i jak to wykorzystać, by zdobywać klientów?

Jak działa wyszukiwarka Google i jak to wykorzystać, by zdobywać klientów?

· 6-8 min. czytania

Ten artykuł jest wstępem w świat wyszukiwarek internetowych. Dowiesz się z niej, na jakiej zasadzie działa wyszukiwarka Google, jak wyszukuje strony i dlaczego pokazuje takie, a nie inne wyniki. Dzięki tej wiedzy będzie Ci o wiele łatwiej zrozumieć cały proces budowania widoczności swojej strony internetowej.

Domena internetowa a SEO — najważniejsze pytania i odpowiedzi

Domena internetowa a SEO — najważniejsze pytania i odpowiedzi

· 5-6 min. czytania

Domena to podstawowy termin związany z internetem. Dzięki domenom szybko znajdujemy strony internetowe i nie musimy zapamiętywać skomplikowanych adresów. Wybór domeny ma znacznie w kontekście SEO, dlatego zapraszam na krótki poradnik oraz odpowiedź na najważniejsze pytania związane z pozycjonowaniem w kontekście domen.

E-E-A-T w SEO: Jak Google ocenia jakość strony? Poznaj wytyczne jakości treści w pozycjonowaniu stron

E-E-A-T w SEO: Jak Google ocenia jakość strony? Poznaj wytyczne jakości treści w pozycjonowaniu stron

· 5-6 min. czytania

Pragniesz rozgryźć, jak Google ocenia jakość Twojej strony internetowej? Kluczem do sukcesu jest zrozumienie znaczenia E-E-A-T, czyli doświadczenia, ekspertyzy, autorytatywności i zaufania. Zapraszam do artykułu, który rozwija temat i pozwoli Ci pełniej zrozumieć, co kryje się za tym enigmatycznym skrótem.

Algorytm Google — jak to działa?

Algorytm Google — jak to działa?

· 6-8 min. czytania

Algorytm Google rządzi wyszukiwarką. Czynników wpływających na pozycję danej strony w wyszukiwarce jest bardzo dużo. Niestety Google nie mówi jasno, co i w jakim stopniu wpływa na widoczność danej domeny w wynikach wyszukiwania. Jednak część tych czynników jest powszechnie znana, a na niektóre z nich możesz mieć duży wpływ. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest algorytm Google i które to czynniki wpływają na pozycje w wyszukiwarce.

Przekierowania w SEO: Kompletny poradnik 

Przekierowania w SEO: Kompletny poradnik 

· 6-8 min. czytania

Na pewnym etapie działań SEO będziesz zmagać się z przekierowaniami. Pomagają one utrzymać dostępność dla użytkowników i wyszukiwarek, gdy Ty dokonujesz zmian na stronie. Każda aktualizacja adresu może wprowadzić w błąd użytkownika czy roboty Google. Brak odpowiednich przekierowań, w pewnych warunkach może być przyczyną utraty dosłownie całego ruchu organicznego. Na szczęście unikniesz tego po przeczytaniu tego artykułu!

SEO międzynarodowe — subdomeny, katalogi, czy lokalne domeny?

SEO międzynarodowe — subdomeny, katalogi, czy lokalne domeny?

· 5-6 min. czytania

SEO międzynarodowe jest trudne. Pozycjonowanie w wielu krajach wymaga znacznie więcej zaangażowania oraz czasu. Jednak działania na arenie międzynarodowej mogę przynieść bardzo dużo korzyści w postaci znacznie lepszych klientów. W tym artykule poruszymy pierwsze wyzwanie, z jakim przyjdzie Ci się zmierzyć podczas próby zdobycia rynków międzynarodowych. Chodzi o wybór struktury adresów i wersji językowych. Bez dokładnego zaplanowania tego aspektu nie ruszysz dalej.

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

· 7-9 min. czytania

Twoja strona ma problem z indeksowaniem? Albo może Google w ogóle nie indeksuje Twojej strony? Przyczyn tego częstego problemu może być wiele, a wszystko zależy od stanu Twojej strony oraz kilku innych czynników, które postaram się wyjaśnić. Jeśli Twoja strona się nie indeksuje, to w dalszej części artykułu przeczytasz też poradnik, który pomoże Ci poprawić sytuację z indeksowaniem.

Marketing B2B a Google — jak wykorzystać wyszukiwarki do zwiększenia sprzedaży?

Marketing B2B a Google — jak wykorzystać wyszukiwarki do zwiększenia sprzedaży?

· 9-11 min. czytania

Według badania Pardot z 2013 r. aż 78% zakupów w B2B zaczyna się w Google. Zakładam, że w 2023 roku ten procent jest znacznie większy. Oznacza to, że zdecydowana większość osób, zaczyna firmowy proces zakupowy w wyszukiwarce Google. Najczęściej, gdy trafia do Ciebie zapytanie na produkt, czy usługę, to klient już prawie wszystko wie — pytanie, czy od Ciebie, czy od konkurencji? Widoczność w Google jest kluczowym czynnikiem sprzedażowym w B2B. W tym artykule napiszę, jak skutecznie wykorzystać Google w marketingu B2B.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics