Blog

Reklama w Google Ads – podstawy dla początkujących [poradnik]

Reklama w Google Ads – podstawy dla początkujących [poradnik]

· 21-25 min. czytania

System reklam Google Ads jest używany przez wszystkie liczące się firmy, które chcą trafić do swoich klientów. Podstawowa różnica pomiędzy standardową reklamą a systemem Google Ads polega bowiem na tym, że można stworzyć w nim reklamę, która nie będzie nachalna – a zamiast tego wyświetli się tym użytkownikom, którzy i tak szukają danego produktu lub usługi. Z tego też powodu jest bardzo skuteczna, a jednocześnie prosta – może ją stworzyć praktycznie każdy. W niniejszym poradniku wyjaśnię Ci, jak się za to zabrać, jakie są jej rodzaje i poprowadzę Cię przez tworzenie pierwszej reklamy.

Pozycjonowanie bloga firmowego — jak to robić, by pozyskiwać klientów?

Pozycjonowanie bloga firmowego — jak to robić, by pozyskiwać klientów?

· 8-10 min. czytania

Prowadzenie bloga czy poradnika to już konieczność — czy tego chcesz, czy nie. Jeśli planujesz zdobywać klientów z internetu (zwłaszcza z Google), to będziesz musiał zacząć publikować. Ale jak się za to zabrać? Postaram Ci się wyjaśnić w tym blogowym artykule.

Tanie pozycjonowanie – dlaczego na tym stracisz?

Tanie pozycjonowanie – dlaczego na tym stracisz?

· 9-11 min. czytania

Tanie pozycjonowanie wydaje się kuszącą ofertą, ale czy na pewno na tym zyskasz? Nie zawsze… Do tego możesz wiele stracić. Zanim zaczniesz szukać najtańszej usługi SEO, przeczytaj ten artykuł — to na pewno nie będzie Cię nic kosztować, a możesz zyskać cenną wiedzę.

Marketing internetowy, czyli jak przenieść biznes do internetu w 12 krokach? [praktyczny poradnik]

Marketing internetowy, czyli jak przenieść biznes do internetu w 12 krokach? [praktyczny poradnik]

· 30-34 min. czytania

Duża część firm nie wie, jak poprawnie korzystać z narzędzi marketingu internetowego. Istnieje spora szansa, że Twoi konkurenci działają bez strategii, bez planu i trochę po omacku. Jeśli więc zdobędziesz odpowiednią wiedzę i zainwestujesz w marketing internetowy, możesz szybko nadrobić straty. W poniższym poradniku dowiesz się, jak działa marketing w internecie i jak przenieść swój biznes do internetu.

Google Search Console – kompleksowy poradnik

Google Search Console – kompleksowy poradnik

· 14-17 min. czytania

Google Search Console to zestaw bezpłatnych narzędzi i funkcji ułatwiających właścicielom witryn, webmasterom i specjalistom od SEO monitorowanie najważniejszych parametrów związanych z wydajnością strony internetowej w wynikach wyszukiwarki Google. Dzięki GSC dowiesz się, jak Google widzi Twoją witrynę oraz masz możliwość przeanalizowania zabranych danych, które będą pomocne w optymalizacji. Zobaczysz też, na jakie słowa kluczowe Twoja strona pojawia się w wynikach wyszukiwania.

Profesjonalna strona internetowa, jak ją zbudować i zdobywać klientów?

Profesjonalna strona internetowa, jak ją zbudować i zdobywać klientów?

· 11-13 min. czytania

Posiadanie strony internetowej to jedno. Posiadanie profesjonalnej strony, która zarabia zdobywając dla ciebie klientów to drugie. Nie każda „ładna” strona to gwarantowany sukces. Zobacz jak podejść do tego tematu i zwiększyć szanse na rozwój firmy.

Architektura informacji w SEO — Struktura strony i semantyka HTML

Architektura informacji w SEO — Struktura strony i semantyka HTML

· 7-9 min. czytania

Architektura informacji, na którą składają się struktura serwisu oraz ułożenie poszczególnych elementów na stronie ma wielki wpływ nie tylko na widoczność Twojej strony w Google, ale także na to, czy potencjalni klienci będą kupować od ciebie. Jak zbudować właściwą stronę pod tym kątem?

Mapa strony w formacie XML (sitemap.xml) – kompleksowy poradnik

Mapa strony w formacie XML (sitemap.xml) – kompleksowy poradnik

· 10-12 min. czytania

Mapa strony w formacie XML to narzędzie, które pomaga Google skanować duże strony. Dzięki właściwie zbudowanemu plikowi sitemap.xml Google sprawnie sprawdzi każdą podstronę istotną dla Twojego biznesu i pokaże ją w wynikach wyszukiwania. Zobacz najlepsze praktyki związane z budową mapy strony.

Robots.txt a SEO — popraw skanowanie strony przez Google

Robots.txt a SEO — popraw skanowanie strony przez Google

· 5-6 min. czytania

Google indeksuje miliony stron w ciągu godziny, wszystko by szukać informacji, przydatnych dla osób szukających. Zapanowanie nad procesem skanowania Twojej witryny może znacznie ułatwić robotom Google dotarcie do właściwych treści na Twojej stronie. W optymalizacji tego procesu pomaga plik robots.txt.

Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

· 5-6 min. czytania

Wyświetlanie w wynikach wyszukiwania w Google jest możliwe, dopiero wtedy, gdy roboty wyszukiwarki trafią na Twoją stornę. Czasem może to długo trwać, dlatego istnieje możliwość dodania strony do Google we własnym zakresie. Zobacz jak samodzielnie zindeksować witrynę.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics