Blog

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!
Twoja strona ma problem z indeksowaniem? Albo może Google w ogóle nie indeksuje Twojej strony? Przyczyn tego częstego problemu może być wiele, a wszystko zależy od stanu Twojej strony oraz kilku innych czynników, które postaram się wyjaśnić. Jeśli Twoja strona się nie indeksuje, to w dalszej części artykułu przeczytasz też poradnik, który pomoże Ci poprawić sytuację z indeksowaniem.

Marketing B2B a Google — jak wykorzystać wyszukiwarki do zwiększenia sprzedaży?
Według badania Pardot z 2013 r. aż 78% zakupów w B2B zaczyna się w Google. Zakładam, że w 2023 roku ten procent jest znacznie większy. Oznacza to, że zdecydowana większość osób, zaczyna firmowy proces zakupowy w wyszukiwarce Google. Najczęściej, gdy trafia do Ciebie zapytanie na produkt, czy usługę, to klient już prawie wszystko wie — pytanie, czy od Ciebie, czy od konkurencji? Widoczność w Google jest kluczowym czynnikiem sprzedażowym w B2B. W tym artykule napiszę, jak skutecznie wykorzystać Google w marketingu B2B.

PageSpeed Insights od Google — wszystko o narzędziu do mierzenia szybkości strony
Google PageSpeed Insights to narzędzie sprawdzające Twoją stronę pod kątem szybkości serwisów internetowych. Oprócz samego mierzenia PageSpeed dostarcza sporo insightów, czyli porad, które pozwolą Ci realnie poprawić jakość ładowania strony. Z tego artykułu dowiesz się, jakie dwa rodzaje danych zbiera to narzędzie i jak je wykorzystać do poprawy własnej witryny.

Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze to działa?
Jednym z najważniejszych problemów w prawie każdym biznesie jest pozyskiwanie odpowiednich klientów. Docierać do swojej grupy docelowej można na wiele przeróżnych sposobów, a jednym z nich jest Google. Dla wielu osób, z którymi rozmawiam, rozwiązaniem na problem braku klientów jest pierwsza pozycja w Google. Niestety, po jej osiągnięciu może się okazać, że zapytań czy sprzedaży nadal nie ma. Dlaczego tak się dzieje? Postaram się odpowiedzieć na to pytanie w ramach tego artykułu.

Google News — jak dodać serwis do usługi wiadomości Google?
W dobie cyfrowej informacji, Google News stało się kluczowym źródłem wiadomości dla milionów użytkowników na całym świecie. Jako agregator wiadomości, gromadzi artykuły z różnych źródeł, dostarczając użytkownikom najświeższe informacje w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Dla wydawców, jest to doskonałe narzędzie do zwiększania zasięgu i widoczności ich treści. Ten artykuł jest przewodnikiem, który wyjaśni, czym jest Google News, jak działa i jak dodać swój serwis informacyjny do tej popularnej platformy.

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?
Blog firmowy to jedno z najlepszych źródeł pozyskiwania klientów. W zasadzie to jedno zdanie mogłoby być odpowiedzą pytanie: dlaczego warto go prowadzić. Jednak aby tak się stało — blog firmowy musi być odpowiednio prowadzony. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są zalety prowadzenia bloga firmowego i jak to robić, aby skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej — oczywiście za pomocą Google.

Google Trends — jak wykorzystać to narzędzie w SEO?
Jak narzędzie Google Trends może pomóc w optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych? Dzięki temu narzędziu możesz zidentyfikować słowa kluczowe, które są najbardziej popularne w danej branży oraz dostosować swoje strategie SEO do potrzeb użytkowników. W artykule omówię m.in. jak znaleźć najpopularniejsze słowa kluczowe w danej branży, jak porównywać popularność różnych słów kluczowych, jak analizować trendy w wyszukiwaniu oraz jak korzystać z Google Trends w celu identyfikacji luk w rynku i wykorzystania ich do zwiększenia ruchu na stronie.

Topical authority — czym jest i jak wpływa na SEO?
Czy chciałbyś zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania i przyciągnąć większą liczbę użytkowników zainteresowanych Twoją dziedziną lub branżą? Jeśli tak, to budowanie topical authority może być kluczem do sukcesu. W artykule poświęconym topical authority przedstawię Ci kluczowe elementy, które pomogą Ci w budowaniu autorytetu w Twojej niszy. Dowiesz się, jak przeprowadzić analizę słów kluczowych, zaplanować strukturę strony, pisać wartościowe treści, budować linki i budować tematyczne linki.

Link building — jak zdobywać linki w SEO?
Link building to jeden z elementów w SEO, który zmienił się najbardziej w ciągu ostatnich lat. Linki były kiedyś jednym z głównych czynników wpływających na pozycję, teraz ich rola się zmniejszyła. Mimo wszystko są ważne i wielu przypadkach — niezbędne. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie pozyskiwać wartościowe linki.

Gogole Discover: czym jest i czy da się go wykorzystać w SEO?
Gogoel Discover to narzędzie, które może dostarczyć Ci sporej ilości niespodziewanego ruchu. Nie jest jednak oczywiste, jak pozyskać ten ruch i czy w ogóle jest to możliwe. Z tego artykułu dowiesz się czym jest Google Discover i jak może wpłynąć na Twój biznes.