Blog

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Ile kosztuje pozycjonowanie?

· 6-8 min. czytania

Pozycjonowanie to usługa bardzo ważna z punktu widzenia pozyskiwania klientów korzystających z wyszukiwarek internetowych. Każda firma chciałaby znaleźć się jak najwyżej w Google na frazy używane przez ich potencjalnych klientów. W tym artykule postaram się wyjaśnić ile kosztuje pozycjonowanie oraz wszystkie działania związane z SEO. Co wpływa na cenę pozycjonowania? Zacznijmy od ceny pozycjonowania oraz elementów, które […]

Dlaczego darmowy audyt SEO generowany online nie pomoże Twojej stronie?

Dlaczego darmowy audyt SEO generowany online nie pomoże Twojej stronie?

· 5-6 min. czytania

W sieci istnieje wiele narzędzi online, dzięki którym możesz wykonać audyt swojej strony internetowej pod kątem SEO, wiele z nich wykonywanych jest zupełnie za darmo. W takim razie dlaczego agencje SEO wyceniają audyty na kilka tysięcy złotych za coś co można mieć w kilka minut bez ponoszenia żadnych kosztów? Czym tak naprawdę jest audyt online? […]

Specyfikacja SEO strony internetowej

Specyfikacja SEO strony internetowej

· 5-6 min. czytania

Zlecając przygotowanie strony internetowej na pewno zastanawiasz się czy firma, którą wybrałeś do jej wdrożenia jest w stanie przygotować całość w sposób optymalny dla wyszukiwarek internetowych. Oto prosta ściągawka, która pomoże Ci zlecić budowę strony z uwzględnieniem kilku istotnych elementów, które zazwyczaj są pomijane. Wpis ten prezentuje najważniejsze informacje jeżeli chodzi o przygotowanie strony czysto […]

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

· 10-12 min. czytania

Tworzenie treści, które przyciągną użytkowników na Twoją stronę, a dodatkowo zachęcą do skorzystania z oferty lub zakupu produktów nie należy do najprostszych zadań. Budowanie dobrego contentu to zadanie, które będzie wymagało od Ciebie sporo czasu, a im więcej go poświęcisz, tym lepszą jakość osiągniesz, która przyniesie wartość dla Twojej strony. W tym artykule dowiesz się […]

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

· 6-8 min. czytania

Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym cp jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?

· 7-9 min. czytania

Wielu przedsiębiorców traktuje swoją witrynę jako zwykłą ulotkę, umieszczoną w internecie. Zmień podejście i potraktuj swoją stronę jako potężne narzędzie sprzedaży! Dzięki dobrze przemyślanej strategii Twoja strona może zdobyć wielu klientów.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

· 11-13 min. czytania

Zwiększenie ruchu w sklepie internetowym, czy to przez pozycjonowanie, Adwords czy inne źródła pozyskiwania klientów nie zawsze powoduje zwiększenia sprzedaży. Internauci odwiedzają twoją stronę, ale nie kupują? Zobacz jak temu zaradzić!

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

· 4-5 min. czytania

Zastanawiasz się, ile musisz poczekać, zanim pozycjonowanie przyniesie efekty w postaci nowych klientów i zwiększonej sprzedaży? Oto garść informacji, które podpowiedzą ci, kiedy zaczniesz zarabiać dzięki SEO.

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

· 8-10 min. czytania

SEO to przede wszystkim długoterminowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności twojego biznesu w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Warto takie działania dobrze zaplanować, bo w SEO dobry plan to połowa sukcesu. Zobacz, czym jest strategia i dowiedz się jak ją zaplanować.

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

· 4-5 min. czytania

Pozycjonowanie na efekt to nadal spotykany model rozliczeń firm z agencjami SEO czy freelancerami. Pozornie atrakcyjna metoda może sprawić, że twój biznes straci na tym dużo pieniędzy i jeszcze więcej czasu!

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics