Blog

Jak wybrać firmę od SEO? A może freelancer?

Jak wybrać firmę od SEO? A może freelancer?

· 10-12 min. czytania

Wybór firmy lub osoby do współpracy na przy zwiększaniu widoczności Twojej domeny może być dość trudny i problematyczny. Zobacz czym się kierować i czego wymagać, niezależnie z kim współpracujesz.

Tagi a pozycjonowanie

Tagi a pozycjonowanie

· 5-6 min. czytania

Tagi to powszechnie znany sposób na kategoryzację treści, grafik czy innych elementów. Szczególnie znane są osobom korzystających z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Twitter, Facebook czy YouTube. Niestety, to właśnie ich popularność w social mediach powoduje, że tagi są niepoprawnie używane przez właścicieli stron, którym zależy na właściwej optymalizacji SEO.

Optymalizacja SEO sklepu internetowego – krok po kroku

Optymalizacja SEO sklepu internetowego – krok po kroku

· 13-16 min. czytania

Ruch z wyszukiwarek w e-commerce to podstawa. Duża część potencjalnych klientów trafia do Twojego sklepu z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zobacz jak poprawić sklep i sprawić, by pojawiał się w wynikach wyszukiwania na jak najwięcej fraz związanych z Twoim biznesem.

Dane strukturalne w SEO – Poznaj tajemnice rich snipets

Dane strukturalne w SEO – Poznaj tajemnice rich snipets

· 5-6 min. czytania

Poznaj tajniki danych strukturalnych i zdobywaj więcej ruchu dzięki rozbudowanym wynikom wyszukiwania.

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

· 6-8 min. czytania

Kanibalizacja to sytuacja w której Google widzi w na Twojej stronie przynajmniej dwa adresy URL, które, pasują do zapytania na dane słowo kluczowe. Powoduje to problem z wyborem adresu, który powinien pojawić się jako wynik wyszukiwania.

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

· 10-12 min. czytania

Zastanawiasz się jak budować przyjazne adresy URL, które będą właściwe zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek internetowych? Poznaj najważniejsze kwestie związane z adresowaniem stron internetowych.

Co powinieneś wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie?

Co powinieneś wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie?

· 7-9 min. czytania

Zastanawiasz się nad zleceniem pozycjonowania zewnętrznej firmie? Obecność firmy w Google to istotny element zdobywania klientów, niestety jako nieświadomy klient możesz nie wiedzieć na co konkretnie zwrócić uwagę podczas rozmów z potencjalnymi wykonawcami usługi

Jak poprawić pozycję strony w Google?

Jak poprawić pozycję strony w Google?

· 5-6 min. czytania

Jak pokonać konkurencję w Google? Zadanie nie jest łatwe, ale wykonalne dla każdego kto ma trochę wolnego czasu i odpowiedni budżet. Artykuł ten stanowi podstawy dotyczące zmian, które pomogą Ci poprawić pozycję w Google. Nie licz jednak na szybkie efekty, SEO to raczej maraton i działania strategiczne, których realizacja przekłada się na końcowy sukces. Zacznij […]

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?

· 10-12 min. czytania

Ruch z darmowych wyników wyszukiwania to jeden z najlepszych i najtańszych źródeł zdobywania klientów. To, że wyniki są darmowe, nie oznacza jednak, że nie będziesz ponosić żadnych kosztów, by znaleźć się wysoko. Z artykułu dowiesz się, ile tak naprawdę kosztuje SEO oraz jak wybrać budżet odpowiedni budżet na zdobywanie klientów z Google.

Darmowy audyt SEO — zrób go sam i zacznij zdobywać klientów z Google

Darmowy audyt SEO — zrób go sam i zacznij zdobywać klientów z Google

· 32-36 min. czytania

Wykonanie kompleksowego audytu SEO to podstawa, jeśli chcesz zdobywać wartościowych klientów z wyszukiwarek takich jak Google. W artykule przeczytasz, jak go samodzielnie wykonać. Postaram się też wyjaśnić, dlaczego nie warto używać automatycznych audytów SEO, generowanych online.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics