Blog

Black Hat SEO vs White Hat SEO — czym są i jaka jest różnica?
Przedsiębiorstwa każdego dnia wyprzedzają się w coraz to nowszych sposobach na uzyskanie wyższego miejsca od konkurencji w organicznych wynikach wyszukiwania. Niektóre z nich są etyczne i bardzo pomysłowe, a kolejne określane jako niedozwolone z punktu widzenia regulaminu Google’a, skutkujące często koniecznością nałożenia specjalnych filtrów utrudniających lub uniemożliwiających pozycjonowanie. W dzisiejszym artykule przedstawię różnice i dokonam charakterystyki dwóch kluczowych pojęć w naszej branży — Black Hat SEO (BHS) oraz White Hat SEO (WHS). Zapraszam do przeczytania tego artykułu!

Pozycjonowanie long tail — czym jest SEO na długi ogon?
Analiza słów kluczowych i tworzenie zoptymalizowanych treści pod SEO obejmuje stosowanie różnych technik. Jedną z nich jest pozycjonowanie na długi ogon. Na czym polega i jak prawidłowo stosować frazy long tail, wyjaśniam w poniższym artykule.

Podobne wyszukiwania w Google — jak je wykorzystać do zwiększenia ruchu?
Podobne wyszukiwania to jeden z elementów Google, który może pomóc zarówno użytkownikom wyszukiwarki, jak i właścicielom stron internetowych. Jak wykorzystać podobne wyszukiwania do zwiększenia widoczności w Google? Zapraszam do przeczytania artykułu na ten temat.

Linkowanie wewnętrzne, czyli jak znacznie zwiększyć ruch z Google?
Linkowanie wewnętrzne (tzw. internal linking) jest jednym z podstawowych zabiegów optymalizacyjnych wykorzystywanych podczas realizacji strategii SEO dla stron i sklepów internetowych. Odpowiednie wdrożenie działań linkowania wewnętrznego pozwoli poprawić widoczność Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google oraz nawigację w witrynie odpowiadającą przede wszystkim za wrażenia, jakich doświadczają użytkownicy podczas korzystania z danej domeny. W dzisiejszym wpisie przedstawię, czym jest linkowanie wewnętrzne, jaki ma cel, dlaczego warto o nie zadbać i jak je zaplanować. Zaczynajmy!

Jak pozyskiwać nowych klientów dzięki Google?
Zadajesz sobie pytanie: Jak pozyskiwać nowych klientów? Sukces każdej firmy zależy od procesu sprzedaży jej produktów czy usług. Potencjalnych klientów, którzy są gotowi od Ciebie kupić, jest bardzo dużo — wystarczy zacząć działać. Z artykułu dowiesz się, jak pozyskiwać klientów z Google!

Lead generation – pozyskiwanie leadów sprzedażowych z Google
Na co dzień zajmujemy się projektowaniem oraz wdrażaniem procesów lead generation za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych. Zobacz poradnik, który pokaże Ci, czym jest lead generation i jak zabrać się za pozyskiwanie leadów sprzedażowych.

Core Web Vitals – kompleksowy poradnik
Web Core Vitals to trzy metryki, które Google uważa za bardzo ważne w kontekście doświadczenia użytkownika Twojej strony. Mierzą one prędkość ładowania strony, szybkość jej interakcji oraz stabilność layoutu. Niniejszy artykuł, to kompleksowy poradnik, z którego dowiesz się czym są Web Core Vitals, jak je mierzyć, a także – jak optymalizować stronę pod kątem tych wskaźników.

Pozycjonowanie WordPress’a, czyli robimy SEO najpopularniejszego CMS’a
Posiadasz stronę na WordPress i chciałbyś ją skutecznie wypozycjonować? Poniższy poradnik pokaże Ci jak, krok po kroku podejść do zwiększania widoczności strony opartej o tego CMS’a. Pokażę Ci jak przygotować się do optymalizacji SEO oraz jak ją wdrożyć w systemie WordPress.

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?
W początkowej fazie działania Twojego biznesu możesz prowadzić działania marketingowe samodzielnie. Ma to zresztą wiele plusów, bo dzięki temu poznasz działanie marketingu internetowego od podszewki i „na własnej skórze”. Dowiesz się też, jak wygląda praca specjalisty oraz jaka strategia działa najlepiej. Przychodzi jednak moment, w którym działanie w pojedynkę i w małym zespole już nie wystarczy – to właśnie wtedy warto zastanowić się nad zatrudnieniem agencji marketingowej. Jakie prace wykona za Ciebie agencja marketingowa, co można jej zlecić i jak wybrać tę właściwą dla Twojego biznesu?

Intencje wyszukiwania (Search Intent) – kompletny poradnik
Search intent to kolejny etap ewolucji wyszukiwarki Google w kierunku dostarczania użytkownikowi coraz lepszych odpowiedzi na jego zapytania. Ten koncept polega na dopasowaniu treści do potrzeb i (nomen omen) intencji, którymi kieruje się użytkownik podczas wpisywania zapytań, aby przyciągnąć go do siebie i zdobywać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz osiągać wysokie pozycje w Google, musisz tworzyć treści zgodne z intencją wyszukiwania. Czy jest search intent i jak zadbać, aby twoja strona pojawiała się na zapytania zgodne z intencjami wyszukiwania?