Blog

Szybkość ładowania strony — kompleksowy poradnik

Szybkość ładowania strony — kompleksowy poradnik

· 19-22 min. czytania

Marketerzy poświęcają ogromną ilość czasu na generowanie ruchu do swoich stron, uruchamiają kolejne kanały dotarcia do klienta, żeby przyciągnąć jak najwięcej osób na stronę. Zapominają jednak o tym, że większość potencjalnych klientów wyjdzie ze strony, jeżeli ta nie załaduje się dość szybko. Jak przyspieszyć stronę i zdobywać więcej klientów?

Jaka jest najlepsza wtyczka SEO do WordPress?

Jaka jest najlepsza wtyczka SEO do WordPress?

· 4-5 min. czytania

Zastanawiasz się, jaką wtyczkę do SEO zainstalować w swoim systemie Wordpress lub innym CMS? Zobacz, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze oraz w czym taka wtyczka może Ci pomóc. Okazuje się, że nie wszystko jest takie oczywiste.

Jaki system CMS wybrać w kontekście SEO?

Jaki system CMS wybrać w kontekście SEO?

· 6-8 min. czytania

Wybór odpowiedniego systemu CMS, dla Twojej strony to dość istotna decyzja. Prawdopodobnie, nowa strona będzie pracowała na wybranym silniku przez długi czas. Ale jak to ma się do SEO? Czy zwiększanie widoczność strony w Google może być łatwiejsze z konkretnym CMSem?

Jak wybrać agencję SEO? A może freelancer?

Jak wybrać agencję SEO? A może freelancer?

· 12-15 min. czytania

Wybór firmy lub osoby do współpracy na przy zwiększaniu widoczności Twojej domeny może być dość trudny i problematyczny. Zobacz czym się kierować i czego wymagać, niezależnie z kim współpracujesz. Poznasz też 21 pytań, które należy zadać agencji SEO przed podjęciem współpracy.

Tagi a pozycjonowanie

Tagi a pozycjonowanie

· 5-6 min. czytania

Tagi to powszechnie znany sposób na kategoryzację treści, grafik czy innych elementów. Szczególnie znane są osobom korzystających z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Twitter, Facebook czy YouTube. Niestety, to właśnie ich popularność w social mediach powoduje, że tagi są niepoprawnie używane przez właścicieli stron, którym zależy na właściwej optymalizacji SEO.

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe na świecie

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe na świecie

· 2-3 min. czytania

Warto wiedzieć, że wyszukiwarki internetowe to nie tylko Google. Na świecie istnieje kilka innych wyszukiwarek, które co prawda nie mają mniejsze udziały, ale mogą Cię zainteresować.

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO – krok po kroku

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO – krok po kroku

· 27-31 min. czytania

Ruch z wyszukiwarek w e-commerce to podstawa. Duża część potencjalnych klientów trafia do Twojego sklepu bezpośrednio z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zobacz jak poprawić sklep i sprawić, by pojawiał się w wynikach wyszukiwania na jak najwięcej fraz związanych z Twoim biznesem.

Dane strukturalne w SEO – Poznaj tajemnice rich snipets

Dane strukturalne w SEO – Poznaj tajemnice rich snipets

· 5-6 min. czytania

Google od lat skanuje cały internet katalogując miliardy informacji, które przydają się jego użytkownikom każdego dnia. Wyszukiwarka bazuje głównie na treściach tekstowych, roboty “czytają” strony by je poznać. Okazuje się, że można im ułatwić pracę oznaczając pewne elementy strony za pomocą danych strukturalnych, dzięki którym roboty nie muszą się zastanawiać jak używać konkretnej treści. Poznaj tajniki danych strukturalnych i zdobywaj więcej ruchu dzięki rozbudowanym wynikom wyszukiwania.

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

· 6-8 min. czytania

Kanibalizacja to sytuacja w której Google widzi w na Twojej stronie przynajmniej dwa adresy URL, które, pasują do zapytania na dane słowo kluczowe. Powoduje to problem z wyborem adresu, który powinien pojawić się jako wynik wyszukiwania.

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

· 10-12 min. czytania

Zastanawiasz się jak budować przyjazne adresy URL, które będą właściwe zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek internetowych? Poznaj najważniejsze kwestie związane z adresowaniem stron internetowych.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics