Blog

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?

Blog firmowy — jak go prowadzić i mieć więcej klientów?

· 11-13 min. czytania

Blog firmowy to jedno z najlepszych źródeł pozyskiwania klientów. W zasadzie to jedno zdanie mogłoby być odpowiedzą pytanie: dlaczego warto go prowadzić. Jednak aby tak się stało — blog firmowy musi być odpowiednio prowadzony. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są zalety prowadzenia bloga firmowego i jak to robić, aby skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej — oczywiście za pomocą Google.

Google Trends — jak wykorzystać to narzędzie w SEO?

Google Trends — jak wykorzystać to narzędzie w SEO?

· 4-5 min. czytania

Jak narzędzie Google Trends może pomóc w optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych? Dzięki temu narzędziu możesz zidentyfikować słowa kluczowe, które są najbardziej popularne w danej branży oraz dostosować swoje strategie SEO do potrzeb użytkowników. W artykule omówię m.in. jak znaleźć najpopularniejsze słowa kluczowe w danej branży, jak porównywać popularność różnych słów kluczowych, jak analizować trendy w wyszukiwaniu oraz jak korzystać z Google Trends w celu identyfikacji luk w rynku i wykorzystania ich do zwiększenia ruchu na stronie.

Topical authority — czym jest i jak wpływa na SEO?

Topical authority — czym jest i jak wpływa na SEO?

· 5-6 min. czytania

Czy chciałbyś zwiększyć widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania i przyciągnąć większą liczbę użytkowników zainteresowanych Twoją dziedziną lub branżą? Jeśli tak, to budowanie topical authority może być kluczem do sukcesu. W artykule poświęconym topical authority przedstawię Ci kluczowe elementy, które pomogą Ci w budowaniu autorytetu w Twojej niszy. Dowiesz się, jak przeprowadzić analizę słów kluczowych, zaplanować strukturę strony, pisać wartościowe treści, budować linki i budować tematyczne linki.

Link building — jak zdobywać linki w SEO?

Link building — jak zdobywać linki w SEO?

· 12-15 min. czytania

Link building to jeden z elementów w SEO, który zmienił się najbardziej w ciągu ostatnich lat. Linki były kiedyś jednym z głównych czynników wpływających na pozycję, teraz ich rola się zmniejszyła. Mimo wszystko są ważne i wielu przypadkach — niezbędne. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie pozyskiwać wartościowe linki.

Gogole Discover: czym jest i czy da się go wykorzystać w SEO?

Gogole Discover: czym jest i czy da się go wykorzystać w SEO?

· 6-8 min. czytania

Gogoel Discover to narzędzie, które może dostarczyć Ci sporej ilości niespodziewanego ruchu. Nie jest jednak oczywiste, jak pozyskać ten ruch i czy w ogóle jest to możliwe. Z tego artykułu dowiesz się czym jest Google Discover i jak może wpłynąć na Twój biznes. 

Inbound marketing — jak go wykorzystać w sprzedaży?

Inbound marketing — jak go wykorzystać w sprzedaży?

· 4-5 min. czytania

Jeszcze kilkanaście lat temu najlepszym sposobem dotarcia do klientów były metody wychodzące tj. druk, telewizja oraz kampanie bannerowe. Obecnie priorytety i wymagania potencjalnych konsumentów zdecydowanie się zmieniły na rzecz internetu oraz trendów z nim związanych. W konsekwencji warto skupić się na przyciąganiu nowych klientów za pomocą inbound marketingu. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcę temu zagadnieniu. Podpowiem, czy jest inbound marketing i jak można go wykorzystać w praktyce. Miłej lektury!

On-page i off-page SEO – czym są i jaka jest różnica?

On-page i off-page SEO – czym są i jaka jest różnica?

· 6-8 min. czytania

Pozycjonowanie stron internetowych to długofalowy proces uwzględniający nie tylko działania w witrynie (on-page), ale także poza nią (off-page). Obranie odpowiedniej strategii uwzględniającej oba powyższe rozwiązania prowadzi do zwiększenia autorytetu z punktu widzenia robotów Google (czyli crawlerów), co przekłada się na wzrost pozycji stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcę on-page i off-page SEO. Wskażę, czym one właściwie są i jaka jest pomiędzy nimi różnica. Miłej lektury!

Agencja SEM — jak wybrać tą najlepszą?

Agencja SEM — jak wybrać tą najlepszą?

· 6-8 min. czytania

Agencje SEM to aktualnie bardzo pożądane firmy. Wynika to z faktu, że marketing w wyszukiwarkach, a konkretniej w Google daje wiele korzyści biznesowych i po prostu się opłaca. Niestety wybór agencji SEM może być trudny i można się nadziać na mało efektywne firmy, co powoduje stratę czasu. W tym artykule przedstawie Ci poje podejście do wyboru właściwej agencji SEM.

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO

Google grafika – wyszukiwanie obrazem i zdjęciem a SEO

· 3-4 min. czytania

Wyszukiwanie obrazem i zdjęciem to kolejny „krok milowy” postawiony przez amerykańskiego giganta Google w celu spełnienia nieustannie wzrastających oczekiwań internautów. Najczęściej korzystają z tego rozwiązania użytkownicy mobilni, jednak osoby wykorzystujące na co dzień komputery stacjonarne również doceniają funkcjonalności Google Grafika. Właśnie o tym porozmawiamy w dzisiejszym artykule. Wyjaśnię, jak działa wyszukiwanie obrazem w Google Grafika, omówię wpływ tej opcji na SEO i udzielę najważniejszych wskazówek odnośnie optymalizacji strony pod kątem Google Grafika. Miłej lektury!

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

· 4-5 min. czytania

Reklama w Internecie to nieodłączny element działania każdego biznesu – zarówno lokalnego, ogólnopolskiego, jak i międzynarodowego. Obecnie można zaoszczędzić sporo czasu, zlecając pracę zewnętrznym podmiotom tj. agencje interaktywne lub freelancerzy. Nawet niewielka inwestycja w promocję online pozwoli uzyskać satysfakcjonujące rezultaty w postaci dodatkowej konwersji zakupowej, zwiększenia świadomości marki lub zbudowania więzi pomiędzy firmą a klientem. Dzięki temu Ty skupisz się na rozwijaniu swojego przedsiębiorstwa, natomiast agencja interaktywna będzie je skutecznie reklamować. W dzisiejszym wpisie wyjaśnię, czym zajmuje się agencja multimedialna, jakie usługi oferuje, a także, na co zwrócić uwagę przy jej wyborze. Miłej lektury!

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics