Blog

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

· 10-12 min. czytania

Tworzenie treści, które przyciągną użytkowników na Twoją stronę, a dodatkowo zachęcą do skorzystania z oferty lub zakupu produktów nie należy do najprostszych zadań. Budowanie dobrego contentu to zadanie, które będzie wymagało od Ciebie sporo czasu, a im więcej go poświęcisz, tym lepszą jakość osiągniesz, która przyniesie wartość dla Twojej strony. W tym artykule dowiesz się […]

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

· 6-8 min. czytania

Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym cp jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

· 6-8 min. czytania

Każda osoba, która zamieści stronę w internecie, chce mieć jak najwyższe pozycje w rankingu Google. Wiadome jest, że im wyższa pozycja, tym więcej ludzi na nią trafi. Linki to ważny element strategii pozycjonowania strony. W niektórych branżach nie da się wy pozycjonować domeny bez użycia linków. Do tego wszystkiego nie każdy link jest równy, czym różnią się linki dofollow i nofollow?

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?

· 7-9 min. czytania

Wielu przedsiębiorców traktuje swoją witrynę jako zwykłą ulotkę, umieszczoną w internecie. Zmień podejście i potraktuj swoją stronę jako potężne narzędzie sprzedaży! Dzięki dobrze przemyślanej strategii Twoja strona może zdobyć wielu klientów.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

· 11-13 min. czytania

Zwiększenie ruchu w sklepie internetowym, czy to przez pozycjonowanie, Adwords czy inne źródła pozyskiwania klientów nie zawsze powoduje zwiększenia sprzedaży. Internauci odwiedzają twoją stronę, ale nie kupują? Zobacz jak temu zaradzić!

Dodawanie firmy do Google Maps

Dodawanie firmy do Google Maps

· 5-6 min. czytania

W dzisiejszym świecie jest wiele sposobów na to, aby twoja firma została zauważona. W tym artykule zaproponuję ci jeden bardzo skuteczny sposób na pokazanie i zarządzanie wizerunkiem swojej firmy — wszystko dzięki mapom firmy Google.

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

· 4-5 min. czytania

Zastanawiasz się, ile musisz poczekać, zanim pozycjonowanie przyniesie efekty w postaci nowych klientów i zwiększonej sprzedaży? Oto garść informacji, które podpowiedzą ci, kiedy zaczniesz zarabiać dzięki SEO.

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

· 8-10 min. czytania

SEO to przede wszystkim długoterminowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności twojego biznesu w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Warto takie działania dobrze zaplanować, bo w SEO dobry plan to połowa sukcesu. Zobacz, czym jest strategia i dowiedz się jak ją zaplanować.

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

· 4-5 min. czytania

Pozycjonowanie na efekt to nadal spotykany model rozliczeń firm z agencjami SEO czy freelancerami. Pozornie atrakcyjna metoda może sprawić, że twój biznes straci na tym dużo pieniędzy i jeszcze więcej czasu!

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

· 10-12 min. czytania

Internet jest miejscem, w którym znajdują się twoi klienci. Warto wiedzieć gdzie na tle konkurencji znajduję się twoja strona firmowa czy sklep internetowy. Z tego artykułu dowiesz się, z jakich narzędzi warto korzystać, aby pozyskać dane, które określą twoją sytuację w wyszukiwarkach internetowych.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics