Blog

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

· 6-8 min. czytania

Kanibalizacja to sytuacja w której Google widzi w na Twojej stronie przynajmniej dwa adresy URL, które, pasują do zapytania na dane słowo kluczowe. Powoduje to problem z wyborem adresu, który powinien pojawić się jako wynik wyszukiwania.

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

· 10-12 min. czytania

Zastanawiasz się jak budować przyjazne adresy URL, które będą właściwe zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek internetowych? Poznaj najważniejsze kwestie związane z adresowaniem stron internetowych.

Co powinieneś wiedzieć, zanim zlecisz pozycjonowanie?

Co powinieneś wiedzieć, zanim zlecisz pozycjonowanie?

· 7-9 min. czytania

Zastanawiasz się nad zleceniem pozycjonowania zewnętrznej firmie? Obecność firmy w Google to istotny element zdobywania klientów, niestety jako nieświadomy klient możesz nie wiedzieć na co konkretnie zwrócić uwagę podczas rozmów z potencjalnymi wykonawcami usługi. Z treści artykułu dowiesz się, co jest istotne w procesie pozycjonowania z punktu widzenia osoby, która chce zlecić te działania na zewnątrz.

Jak poprawić pozycję strony w Google?

Jak poprawić pozycję strony w Google?

· 5-6 min. czytania

Jak pokonać konkurencję w Google? Zadanie nie jest łatwe, ale wykonalne dla każdego kto ma trochę wolnego czasu i odpowiedni budżet. Artykuł ten stanowi podstawy dotyczące zmian, które pomogą Ci poprawić pozycję w Google. Nie licz jednak na szybkie efekty, SEO to raczej maraton i działania strategiczne, których realizacja przekłada się na końcowy sukces. Zacznij […]

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?

· 10-12 min. czytania

Ruch z darmowych wyników wyszukiwania to jeden z najlepszych i najtańszych źródeł zdobywania klientów. To, że wyniki są darmowe, nie oznacza jednak, że nie będziesz ponosić żadnych kosztów, by znaleźć się wysoko. Z artykułu dowiesz się, ile tak naprawdę kosztuje SEO oraz jak wybrać budżet odpowiedni budżet na zdobywanie klientów z Google.

Darmowy audyt SEO — zrób go sam i zacznij zdobywać klientów z Google

Darmowy audyt SEO — zrób go sam i zacznij zdobywać klientów z Google

· 32-36 min. czytania

Wykonanie kompleksowego audytu SEO to podstawa, jeśli chcesz zdobywać wartościowych klientów z wyszukiwarek takich jak Google. W artykule przeczytasz, jak go samodzielnie wykonać. Postaram się też wyjaśnić, dlaczego nie warto używać automatycznych audytów SEO, generowanych online.

Specyfikacja SEO strony internetowej

Specyfikacja SEO strony internetowej

· 5-6 min. czytania

Zlecając przygotowanie strony internetowej na pewno zastanawiasz się czy firma, którą wybrałeś do jej wdrożenia jest w stanie przygotować całość w sposób optymalny dla wyszukiwarek internetowych. Oto prosta ściągawka, która pomoże Ci zlecić budowę strony z uwzględnieniem kilku istotnych elementów, które zazwyczaj są pomijane. Wpis ten prezentuje najważniejsze informacje jeżeli chodzi o przygotowanie strony czysto […]

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

· 10-12 min. czytania

Tworzenie treści, które przyciągną użytkowników na Twoją stronę, a dodatkowo zachęcą do skorzystania z oferty lub zakupu produktów nie należy do najprostszych zadań. Budowanie dobrego contentu to zadanie, które będzie wymagało od ciebie sporo czasu, a im więcej go poświęcisz, tym lepszą jakość osiągniesz, która przyniesie wartość dla Twojej strony. W tym artykule dowiesz się […]

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

· 6-8 min. czytania

Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz, zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym co jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

· 6-8 min. czytania

Każda osoba, która zamieści stronę w internecie, chce mieć jak najwyższe pozycje w rankingu Google. Wiadome jest, że im wyższa pozycja, tym więcej ludzi na nią trafi. Linki to ważny element strategii pozycjonowania strony. W niektórych branżach nie da się wy pozycjonować domeny bez użycia linków. Do tego wszystkiego nie każdy link jest równy, czym różnią się linki dofollow i nofollow?

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics