Blog

Dane strukturalne w SEO – Poznaj tajemnice rich snipets

Dane strukturalne w SEO – Poznaj tajemnice rich snipets

· 4-5 min. czytania

Google od lat skanuje cały internet katalogując miliardy informacji, które przydają się jego użytkownikom każdego dnia. Wyszukiwarka bazuje głównie na treściach tekstowych, roboty “czytają” strony by je poznać. Okazuje się, że można im ułatwić pracę oznaczając pewne elementy strony za pomocą danych strukturalnych, dzięki którym roboty nie muszą się zastanawiać jak używać konkretnej treści. Poznaj tajniki danych strukturalnych i zdobywaj więcej ruchu dzięki rozbudowanym wynikom wyszukiwania.

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

Kanibalizacja słów kluczowych, czyli dlaczego pozycje skaczą

· 4-5 min. czytania

Kanibalizacja to sytuacja w której Google widzi w na Twojej stronie przynajmniej dwa adresy URL, które, pasują do zapytania na dane słowo kluczowe. Powoduje to problem z wyborem adresu, który powinien pojawić się jako wynik wyszukiwania.

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

Adres URL a SEO – Jak budować URL’e dla Google?

· 7-9 min. czytania

Zastanawiasz się jak budować przyjazne adresy URL, które będą właściwe zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek internetowych? Poznaj najważniejsze kwestie związane z adresowaniem stron internetowych.

Co powinieneś wiedzieć, zanim zlecisz pozycjonowanie?

Co powinieneś wiedzieć, zanim zlecisz pozycjonowanie?

· 5-6 min. czytania

Zastanawiasz się nad zleceniem pozycjonowania zewnętrznej firmie? Obecność firmy w Google to istotny element zdobywania klientów, niestety jako nieświadomy klient możesz nie wiedzieć na co konkretnie zwrócić uwagę podczas rozmów z potencjalnymi wykonawcami usługi. Z treści artykułu dowiesz się, co jest istotne w procesie pozycjonowania z punktu widzenia osoby, która chce zlecić te działania na zewnątrz.

Jak poprawić pozycję strony w Google?

Jak poprawić pozycję strony w Google?

· 4-5 min. czytania

Jak pokonać konkurencję w Google? Zadanie nie jest łatwe, ale wykonalne dla każdego, kto ma trochę wolnego czasu i odpowiedni budżet. Artykuł ten stanowi podstawy dotyczące zmian, które pomogą Ci poprawić pozycję w Google. Nie licz jednak na szybkie efekty, SEO to raczej maraton i działania strategiczne, których realizacja przekłada się na końcowy sukces.

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?

· 8-10 min. czytania

Ruch z darmowych wyników wyszukiwania to jeden z najlepszych i najtańszych źródeł zdobywania klientów. To, że wyniki są darmowe, nie oznacza jednak, że nie będziesz ponosić żadnych kosztów, by znaleźć się wysoko. Z artykułu dowiesz się, ile tak naprawdę kosztuje SEO oraz jak wybrać budżet odpowiedni budżet na zdobywanie klientów z Google.

Darmowy audyt SEO — zrób go sam i zacznij zdobywać klientów z Google

Darmowy audyt SEO — zrób go sam i zacznij zdobywać klientów z Google

· 25-29 min. czytania

Wykonanie kompleksowego audytu SEO to podstawa, jeśli chcesz zdobywać wartościowych klientów z wyszukiwarek takich jak Google. W artykule przeczytasz, jak go samodzielnie wykonać. Postaram się też wyjaśnić, dlaczego nie warto używać automatycznych audytów SEO, generowanych online.

Specyfikacja SEO strony internetowej

Specyfikacja SEO strony internetowej

· 4-5 min. czytania

Zlecając przygotowanie strony internetowej na pewno zastanawiasz się czy firma, którą wybrałeś do jej wdrożenia jest w stanie przygotować całość w sposób optymalny dla wyszukiwarek internetowych. Oto prosta ściągawka, która pomoże Ci zlecić budowę strony z uwzględnieniem kilku istotnych elementów, które zazwyczaj są pomijane. Wpis ten prezentuje najważniejsze informacje jeżeli chodzi o przygotowanie strony czysto […]

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?

· 8-10 min. czytania

Tworzenie treści, które przyciągną użytkowników na Twoją stronę, a dodatkowo zachęcą do skorzystania z oferty lub zakupu produktów nie należy do najprostszych zadań. Budowanie dobrego contentu to zadanie, które będzie wymagało od ciebie sporo czasu, a im więcej go poświęcisz, tym lepszą jakość osiągniesz, która przyniesie wartość dla Twojej strony. W tym artykule dowiesz się […]

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?

· 5-6 min. czytania

Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz, zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym co jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics