Blog

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?

· 7-9 min. czytania

Wielu przedsiębiorców traktuje swoją witrynę jako zwykłą ulotkę, umieszczoną w internecie. Zmień podejście i potraktuj swoją stronę jako potężne narzędzie sprzedaży! Dzięki dobrze przemyślanej strategii Twoja strona może zdobyć wielu klientów.

Skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych

Skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych

· 3-4 min. czytania

Na pewno wiesz, że Twoi klienci szukają Cię w Google. Wyszukiwarki internetowe to jedno z najlepszych źródeł sprzedaży produktów i usług. Brak skutecznej reklamy w Google to strata dla Twojej firmy. Jeżeli nie ma Cię w Google to codziennie tracisz możliwość na pozyskanie nowych klientów – trafiają oni do konkurencji. Dzięki obecności w darmowych wynikach […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

· 11-13 min. czytania

Zwiększenie ruchu w sklepie internetowym, czy to przez pozycjonowanie, Adwords czy inne źródła pozyskiwania klientów nie zawsze powoduje zwiększenia sprzedaży. Internauci odwiedzają Twoją stronę, ale nie kupują? Zobacz jak temu zaradzić!

Dodawanie firmy do Google Maps

Dodawanie firmy do Google Maps

· 5-6 min. czytania

W dzisiejszym świecie jest wiele sposobów na to, aby Twoja firma została zauważona. W tym artykule zaproponuję Ci jeden bardzo skuteczny sposób na pokazanie i zarządzanie wizerunkiem swojej firmy — wszystko dzięki mapom firmy Google.

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

· 4-5 min. czytania

Zastanawiasz się, ile musisz poczekać, zanim pozycjonowanie przyniesie efekty w postaci nowych klientów i zwiększonej sprzedaży? Oto garść informacji, które podpowiedzą ci, kiedy zaczniesz zarabiać dzięki SEO.

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

· 9-11 min. czytania

SEO to przede wszystkim długoterminowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności Twojego biznesu w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Warto takie działania dobrze zaplanować, bo w SEO dobry plan to połowa sukcesu. Zobacz, czym jest strategia i dowiedz się jak ją zaplanować.

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

· 4-5 min. czytania

Pozycjonowanie na efekt to nadal spotykany model rozliczeń firm z agencjami SEO czy freelancerami. Pozornie atrakcyjna metoda może sprawić, że Twój biznes straci na tym dużo pieniędzy i jeszcze więcej czasu!

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

· 10-12 min. czytania

Internet jest miejscem, w którym znajdują się Twoi klienci. Warto wiedzieć gdzie na tle konkurencji znajduję się Twoja strona firmowa czy sklep internetowy. Z tego artykułu dowiesz się, z jakich narzędzi warto korzystać, aby pozyskać dane, które określą Twoją sytuację w wyszukiwarkach internetowych.

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

· 10-12 min. czytania

Dobór słów kluczowych do kampanii SEO oraz ich dokładne rozplanowanie na przestrzeni strony to jeden z najważniejszych elementów, które zadecydują o sukcesie Twojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Pojedyncze frazy mogą nie wystarczyć, żeby pozyskać klienta — zobacz jak wybrać maksymalną ilość słów kluczowych, które wpłyną na zwiększenie sprzedaży.

Poznaj zasady SEO — podstawy dla początkujących [poradnik]

Poznaj zasady SEO — podstawy dla początkujących [poradnik]

· 21-25 min. czytania

Chciałbyś się dowiedzieć, czym jest SEO? To pozornie skomplikowany proces owiany wielką tajemnicą przez speców od pozycjonowania, który wiedzą jak sprawić, by dana strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Okazuje się jednak, że SEO do dosyć proste narzędzie do zdobywania ruchu z Google. W przypadku małych biznesów zazwyczaj wystarczy stosowanie prostych zasad, które opisze w tym poradniku. Poznaj podstawy, które pomogą Ci zrozumieć cały proces optymalizacji strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics