Blog

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

Pozycjonowanie za efekt – dlaczego się nie opłaca?

· 4-5 min. czytania

Pozycjonowanie na efekt to nadal spotykany model rozliczeń firm z agencjami SEO czy freelancerami. Pozornie atrakcyjna metoda może sprawić, że Twój biznes straci na tym dużo pieniędzy i jeszcze więcej czasu!

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

· 10-12 min. czytania

Internet jest miejscem, w którym znajdują się Twoi klienci. Warto wiedzieć gdzie na tle konkurencji znajduję się Twoja strona firmowa czy sklep internetowy. Z tego artykułu dowiesz się, z jakich narzędzi warto korzystać, aby pozyskać dane, które określą Twoją sytuację w wyszukiwarkach internetowych.

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

· 10-12 min. czytania

Dobór słów kluczowych do kampanii SEO oraz ich dokładne rozplanowanie na przestrzeni strony to jeden z najważniejszych elementów, które zadecydują o sukcesie Twojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Pojedyncze frazy mogą nie wystarczyć, żeby pozyskać klienta — zobacz jak wybrać maksymalną ilość słów kluczowych, które wpłyną na zwiększenie sprzedaży.

Poznaj zasady SEO — podstawy dla początkujących [poradnik]

Poznaj zasady SEO — podstawy dla początkujących [poradnik]

· 21-25 min. czytania

Chciałbyś się dowiedzieć, czym jest SEO? To pozornie skomplikowany proces owiany wielką tajemnicą przez speców od pozycjonowania, który wiedzą jak sprawić, by dana strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Okazuje się jednak, że SEO do dosyć proste narzędzie do zdobywania ruchu z Google. W przypadku małych biznesów zazwyczaj wystarczy stosowanie prostych zasad, które opisze w tym poradniku. Poznaj podstawy, które pomogą Ci zrozumieć cały proces optymalizacji strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Jak wygląda proces SEO u naszych klientów?

Jak wygląda proces SEO u naszych klientów?

· 5-6 min. czytania

Nie zawsze dobrze wypozycjonowana strona pomaga firmie zdobywać więcej klientów czy zwiększać sprzedaż. Dlaczego tak jest i jakie jest nasze podejście do promowania naszych klientów?

Pozycjonowanie stron internetowych – jak robić skuteczne SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych – jak robić skuteczne SEO?

· 18-21 min. czytania

Twoja strona nie generuje ruchu z Google? Jesteś na odległych pozycjach? Przez brak obecności w wyszukiwarkach internetowych nie otrzymujesz zapytań od potencjalnych klientów? Aby to zmienić, warto zainwestować w profesjonalne SEO lub zacząć samodzielnie pozycjonować stronę.

Optymalizacja SEO

Optymalizacja SEO

· 3-4 min. czytania

Skuteczna optymalizacja Twojej strony www pod kątem SEO pozytywnie przełoży się na ruch z darmowych wyników wyszukiwania. Jest to jeden z najważniejszych elementów w procesie pozycjonowania strony internetowej.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

· 5-6 min. czytania

Zadbaj o skuteczne pozyskiwanie klientów z wyszukiwarek takich jak Google. Dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu Twojego sklepu zyskasz więcej wartościowych klientów, którzy będą kupować Twoje produkty.

Mobilne i responsywne strony internetowe – dlaczego warto?

Mobilne i responsywne strony internetowe – dlaczego warto?

· 3-4 min. czytania

Nie wiele osób z poza branży zdaje sobie sprawę że strona mobilna i responsywna to zupełnie dwa inne pojęcia. Obie wersje mają takie same zadanie, ale cel ten osiągany jest w różny sposób w zależności od wersji.

Ile kosztuje strona internetowa?

Ile kosztuje strona internetowa?

· 3-4 min. czytania

Wiele osób nie wie jak skomplikowany jest proces tworzenia strony www, oraz co tak naprawdę wpływa na jej cenę. Koszt zaprojektowania nowoczesnej wizytówki różni sie od zbudowania dużego serwisu, na cenę wpływają też inne czynniki.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics