Blog

Meta tagi — czym są i jak je wykorzystać w SEO?
Meta tagi to bardzo ważny element podstawowej optymalizacji SEO. Dzięki dobrze zaplanowanej strategii budowania metadanych Twoja strona będzie generować wartościowy ruch. Z tego poradnika dowiesz się, jak planować oraz budować poprawnie meta tagi.

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?
User Experience design staje się coraz bardziej rozpoznawalnym pojęciem. Wiele firm posiada już własne działy projektowe UX lub korzysta z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych agencji. Ale czym jest audyt UX? Kto i kiedy powinien się nim zainteresować? Jakie korzyści dla biznesu i użytkowników niesie? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

Kampania SEM, czyli jak zaistnieć w Google?
Kampanie SEM to jedno z najważniejszych źródeł klientów, zwłaszcza w biznesach usługowych. Sprawdź, jak Google może pomóc Ci w rozwoju biznesu oraz, jak wygląda proces budowy skutecznej kampanii SEM.

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?
Zmiana strony internetowej to bardzo ważny moment dla biznesu, zwłaszcza pod kątem obecności w Google. Niezaplanowana migracja strony może dosłownie zniszczyć efekty kilku, czy nawet kilkunastu miesięcy pracy związanej z jej pozycjonowaniem. Z tego artykułu dowiesz się, jak uniknąć utraty ruchu po zmianie strony i wykorzystać ten moment do zwiększenia liczby zapytań od potencjalnych klientów. Poznasz też najczęstsze błędy, które mogą prowadzić do katastrofy, oczywiście ze sposobami na ich uniknięcie.

Czym jest SXO i dlaczego jest takie ważne?
W polskim i światowym internecie jest coraz więcej stron WWW. To powoduje, że walka od odbiorców i potencjalnych klientów jest coraz trudniejsza. Jednak dzięki temu, że marketing internetowy nie stoi w miejscu, mamy coraz to nowsze i lepsze rozwiązania pozwalające osiągnąć zainteresowanie odbiorców i sprzedaż – z korzyścią dla obu stron. Jednym z takich usprawnień jest SXO. Na czym polega SXO, jakie przynosi korzyści i jak je wdrożyć na stronie internetowej? W naszej agencji działamy zgodnie z SXO od początku jej istnienia, dlatego w tym wpisie powiem Ci, jak i dlaczego warto wprowadzić SXO.

Skuteczny e-mail marketing – jak zacząć wykorzystywać go w biznesie?
E-mail marketing ma bardzo długą tradycję – pierwszy e-mail marketingowy został rozesłany w 1978 roku, a ktoś bardziej dociekliwy mógłby powiedzieć, że przecież już w XIX wieku realizowano masowe wysyłki reklamowe pocztą. W dzisiejszych czasach codziennie, każdej godziny i na całym świecie wysyła się setki tysięcy, jeśli nie miliony maili. Nie bez powodu – jest to nadal jedna z najskuteczniejszych form marketingu i sprzedaży, którą warto prowadzić w formie e-mail marketingu. Jak rozpocząć jego prowadzenie i jakich zasad przestrzegać, aby był skuteczny?

Canonical (link kanoniczny) – czym jest i jak go używać w kontekście SEO?
Słyszałeś kiedyś o tajemniczym parametrze rel canonical? Ten niepozorny parametr umieszczony w odpowiednim miejscu może rozwiązać kilka problemów związanych z widocznością Twojej strony.

Landing page – czym jest i jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?
Landing page to jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego. Gdy będziesz wiedział, jak jest zbudowany i co należy w nim zawrzeć, to będziesz w stanie stworzyć bardzo skuteczny sposób na domknięcie sprzedaży w internecie. Dlatego też w tym wpisie omówię najważniejsze kwestie związane z landing page’ami, ich tworzeniem i korzyściami płynącymi z ich używania.

Artykuły sponsorowane – jak je wykorzystać w SEO?
Artykuły sponsorowane są popularnym sposobem na pozyskiwanie linków do strony, co jest dość ważnym elementem strategii SEO. Dzięki takim artykułom widoczność Twojej strony może się znacznie zwiększyć. W poniższym tekście przeczytasz, czym są artykuły sponsorowane i jak je wykorzystać w kontekście pozycjonowania.

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?
Internet służy nam najczęściej do wyszukiwania informacji i komunikacji na odległość, ale jest też genialnym narzędziem do sprzedaży oraz promowania swojej działalności. Te dwie ostatnie czynności są dziś tak ważne jak nigdy wcześniej, gdyż zdecydowana większość firm działa już na równi w offline, jak i online (a niektóre nawet już wyłącznie online). Pytanie nie brzmi więc „czy warto reklamować się i sprzedawać w internecie”, tylko „jak to robić”. I, co równie ważne – jak robić to skutecznie. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jakie są dostępne rodzaje reklamy w internecie.