Blog

Core Web Vitals – kompleksowy poradnik
Web Core Vitals to trzy metryki, które Google uważa za bardzo ważne w kontekście doświadczenia użytkownika Twojej strony. Mierzą one prędkość ładowania strony, szybkość jej interakcji oraz stabilność layoutu. Niniejszy artykuł, to kompleksowy poradnik, z którego dowiesz się czym są Web Core Vitals, jak je mierzyć, a także – jak optymalizować stronę pod kątem tych wskaźników.

Pozycjonowanie WordPress’a, czyli robimy SEO najpopularniejszego CMS’a
Posiadasz stronę na WordPress i chciałbyś ją skutecznie wypozycjonować? Poniższy poradnik pokaże Ci jak, krok po kroku podejść do zwiększania widoczności strony opartej o tego CMS’a. Pokażę Ci jak przygotować się do optymalizacji SEO oraz jak ją wdrożyć w systemie WordPress.

Agencja marketingowa — czy warto z nią współpracować?
W początkowej fazie działania Twojego biznesu możesz prowadzić działania marketingowe samodzielnie. Ma to zresztą wiele plusów, bo dzięki temu poznasz działanie marketingu internetowego od podszewki i „na własnej skórze”. Dowiesz się też, jak wygląda praca specjalisty oraz jaka strategia działa najlepiej. Przychodzi jednak moment, w którym działanie w pojedynkę i w małym zespole już nie wystarczy – to właśnie wtedy warto zastanowić się nad zatrudnieniem agencji marketingowej. Jakie prace wykona za Ciebie agencja marketingowa, co można jej zlecić i jak wybrać tę właściwą dla Twojego biznesu?

Intencje wyszukiwania (Search Intent) – kompletny poradnik
Search intent to kolejny etap ewolucji wyszukiwarki Google w kierunku dostarczania użytkownikowi coraz lepszych odpowiedzi na jego zapytania. Ten koncept polega na dopasowaniu treści do potrzeb i (nomen omen) intencji, którymi kieruje się użytkownik podczas wpisywania zapytań, aby przyciągnąć go do siebie i zdobywać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz osiągać wysokie pozycje w Google, musisz tworzyć treści zgodne z intencją wyszukiwania. Czy jest search intent i jak zadbać, aby twoja strona pojawiała się na zapytania zgodne z intencjami wyszukiwania?

Meta tagi — czym są i jak je wykorzystać w SEO?
Meta tagi to bardzo ważny element podstawowej optymalizacji SEO. Dzięki dobrze zaplanowanej strategii budowania metadanych Twoja strona będzie generować wartościowy ruch. Z tego poradnika dowiesz się, jak planować oraz budować poprawnie meta tagi.

Audyt UX (użyteczności strony) – Jak pomoże Ci w Twoim biznesie?
User Experience design staje się coraz bardziej rozpoznawalnym pojęciem. Wiele firm posiada już własne działy projektowe UX lub korzysta z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych agencji. Ale czym jest audyt UX? Kto i kiedy powinien się nim zainteresować? Jakie korzyści dla biznesu i użytkowników niesie? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

Kampania SEM, czyli jak zaistnieć w Google?
Kampanie SEM to jedno z najważniejszych źródeł klientów, zwłaszcza w biznesach usługowych. Sprawdź, jak Google może pomóc Ci w rozwoju biznesu oraz, jak wygląda proces budowy skutecznej kampanii SEM.

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?
Zmiana strony internetowej to bardzo ważny moment dla biznesu, zwłaszcza pod kątem obecności w Google. Niezaplanowana migracja strony może dosłownie zniszczyć efekty kilku, czy nawet kilkunastu miesięcy pracy związanej z jej pozycjonowaniem. Z tego artykułu dowiesz się, jak uniknąć utraty ruchu po zmianie strony i wykorzystać ten moment do zwiększenia liczby zapytań od potencjalnych klientów. Poznasz też najczęstsze błędy, które mogą prowadzić do katastrofy, oczywiście ze sposobami na ich uniknięcie.

Czym jest SXO i dlaczego jest takie ważne?
W polskim i światowym internecie jest coraz więcej stron WWW. To powoduje, że walka od odbiorców i potencjalnych klientów jest coraz trudniejsza. Jednak dzięki temu, że marketing internetowy nie stoi w miejscu, mamy coraz to nowsze i lepsze rozwiązania pozwalające osiągnąć zainteresowanie odbiorców i sprzedaż – z korzyścią dla obu stron. Jednym z takich usprawnień jest SXO. Na czym polega SXO, jakie przynosi korzyści i jak je wdrożyć na stronie internetowej? W naszej agencji działamy zgodnie z SXO od początku jej istnienia, dlatego w tym wpisie powiem Ci, jak i dlaczego warto wprowadzić SXO.

Skuteczny e-mail marketing – jak zacząć wykorzystywać go w biznesie?
E-mail marketing ma bardzo długą tradycję – pierwszy e-mail marketingowy został rozesłany w 1978 roku, a ktoś bardziej dociekliwy mógłby powiedzieć, że przecież już w XIX wieku realizowano masowe wysyłki reklamowe pocztą. W dzisiejszych czasach codziennie, każdej godziny i na całym świecie wysyła się setki tysięcy, jeśli nie miliony maili. Nie bez powodu – jest to nadal jedna z najskuteczniejszych form marketingu i sprzedaży, którą warto prowadzić w formie e-mail marketingu. Jak rozpocząć jego prowadzenie i jakich zasad przestrzegać, aby był skuteczny?