Blog

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony

· 4-5 min. czytania

Każda osoba, która zamieści stronę w internecie, chce mieć jak najwyższe pozycje w rankingu Google. Wiadome jest, że im wyższa pozycja, tym więcej ludzi na nią trafi. Linki to ważny element strategii pozycjonowania strony. W niektórych branżach nie da się wy pozycjonować domeny bez użycia linków. Do tego wszystkiego nie każdy link jest równy, czym różnią się linki dofollow i nofollow?

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?

· 5-6 min. czytania

Wielu przedsiębiorców traktuje swoją witrynę jako zwykłą ulotkę, umieszczoną w internecie. Zmień podejście i potraktuj swoją stronę jako potężne narzędzie sprzedaży! Dzięki dobrze przemyślanej strategii Twoja strona może zdobyć wielu klientów.

Hosting a SEO – Czy serwer www ma znaczenie w pozycjonowaniu?

Hosting a SEO – Czy serwer www ma znaczenie w pozycjonowaniu?

· 8-10 min. czytania

Własna strona internetowa to podstawa większości biznesów, zwłaszcza w obecnych czasach. Wykupienie odpowiedniego hostingu internetowego to jedna z pierwszych decyzji, jaką przyjdzie Ci podjąć podczas publikacji strony w sieci. Tak więc bez domeny (adresu Twojej strony) oraz hostingu (miejsca na jej przechowywanie) nie podzielisz się ze światem swoim serwisem. Przy okazji zawsze powstaje pytanie: czy hosting ma znacznie, jeśli chodzi o SEO? Postaram się na nie odpowiedzieć.

Skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych — jak zacząć?

Skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych — jak zacząć?

· 3-4 min. czytania

Na pewno wiesz, że Twoi klienci szukają Cię w Google. Wyszukiwarki internetowe to jedno z najlepszych źródeł sprzedaży produktów i usług. Brak skutecznej reklamy w Google to strata dla Twojej firmy. Jeżeli nie ma Cię w Google, to codziennie tracisz możliwość na pozyskanie nowych klientów — trafiają oni do konkurencji. Jak więc zacząć skutecznie promować się w wyszukiwarkach takich jak Google?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

· 9-11 min. czytania

Zwiększenie ruchu w sklepie internetowym, czy to przez pozycjonowanie, Adwords czy inne źródła pozyskiwania klientów nie zawsze powoduje zwiększenia sprzedaży. Internauci odwiedzają Twoją stronę, ale nie kupują? Zobacz jak temu zaradzić!

Dodawanie firmy do Google Maps

Dodawanie firmy do Google Maps

· 4-5 min. czytania

W dzisiejszym świecie jest wiele sposobów na to, aby Twoja firma została zauważona. W tym artykule zaproponuję Ci jeden bardzo skuteczny sposób na pokazanie i zarządzanie wizerunkiem swojej firmy — wszystko dzięki mapom firmy Google.

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

· 4-5 min. czytania

Zastanawiasz się, ile musisz poczekać, zanim pozycjonowanie przyniesie efekty w postaci nowych klientów i zwiększonej sprzedaży? Oto garść informacji, które podpowiedzą Ci, kiedy zaczniesz zarabiać dzięki SEO.

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

Strategia SEO – czyli jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek

· 8-10 min. czytania

SEO to przede wszystkim długoterminowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności Twojego biznesu w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Warto takie działania dobrze zaplanować, bo w SEO dobry plan to połowa sukcesu. Zobacz, czym jest strategia i dowiedz się jak ją zaplanować.

Pozycjonowanie za efekt – czy na pewno się opłaca?

Pozycjonowanie za efekt – czy na pewno się opłaca?

· 3-4 min. czytania

Czy pozycjonowanie na efekt w ogóle się jeszcze opłaca? Wszystko zależy od tego, co rozumiemy przez rozumienie słowa efekt. Jeśli przez efekt masz na myśli takie aspekty jak: więcej klientów, większa sprzedaż oraz rozwój biznesu to odpowiedź brzmi TAK! Jeśli efektem jest obecność w TOP10 czy TOP3 – musisz koniecznie przeczytać ten artykuł.

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

· 8-10 min. czytania

Internet jest miejscem, w którym znajdują się Twoi klienci. Warto wiedzieć gdzie na tle konkurencji znajduję się Twoja strona firmowa czy sklep internetowy. Z tego artykułu dowiesz się, z jakich narzędzi warto korzystać, aby pozyskać dane, które określą Twoją sytuację w wyszukiwarkach internetowych.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics