Blog

Co powinieneś wiedzieć, zanim zlecisz pozycjonowanie?
Zastanawiasz się nad zleceniem pozycjonowania zewnętrznej firmie? Obecność firmy w Google to istotny element zdobywania klientów, niestety jako nieświadomy klient możesz nie wiedzieć na co konkretnie zwrócić uwagę podczas rozmów z potencjalnymi wykonawcami usługi. Z treści artykułu dowiesz się, co jest istotne w procesie pozycjonowania z punktu widzenia osoby, która chce zlecić te działania na zewnątrz.

Jak poprawić pozycję strony w Google?
Jak pokonać konkurencję w Google? Zadanie nie jest łatwe, ale wykonalne dla każdego, kto ma trochę wolnego czasu i odpowiedni budżet. Artykuł ten stanowi podstawy dotyczące zmian, które pomogą Ci poprawić pozycję w Google. Nie licz jednak na szybkie efekty, SEO to raczej maraton i działania strategiczne, których realizacja przekłada się na końcowy sukces.

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?
Ruch z darmowych wyników wyszukiwania to jeden z najlepszych i najtańszych źródeł zdobywania klientów. To, że wyniki są darmowe, nie oznacza jednak, że nie będziesz ponosić żadnych kosztów, by znaleźć się wysoko. Z artykułu dowiesz się, ile tak naprawdę kosztuje SEO oraz jak wybrać budżet odpowiedni budżet na zdobywanie klientów z Google.

Darmowy audyt SEO — zrób go sam i zacznij zdobywać klientów z Google
Wykonanie kompleksowego audytu SEO to podstawa, jeśli chcesz zdobywać wartościowych klientów z wyszukiwarek takich jak Google. W artykule przeczytasz, jak go samodzielnie wykonać. Postaram się też wyjaśnić, dlaczego nie warto używać automatycznych audytów SEO, generowanych online.

Specyfikacja SEO strony internetowej
Zlecając przygotowanie strony internetowej na pewno zastanawiasz się czy firma, którą wybrałeś do jej wdrożenia jest w stanie przygotować całość w sposób optymalny dla wyszukiwarek internetowych. Oto prosta ściągawka, która pomoże Ci zlecić budowę strony z uwzględnieniem kilku istotnych elementów, które zazwyczaj są pomijane. Wpis ten prezentuje najważniejsze informacje jeżeli chodzi o przygotowanie strony czysto […]

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?
Tworzenie treści, które przyciągną użytkowników na Twoją stronę, a dodatkowo zachęcą do skorzystania z oferty lub zakupu produktów, nie należy do najprostszych zadań. Budowanie dobrego contentu to zadanie, które będzie wymagało od ciebie sporo czasu, a im więcej go poświęcisz, tym lepszą jakość osiągniesz, która przyniesie wartość dla Twojej strony.

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?
Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz, zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym co jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony
Każda osoba, która zamieści stronę w internecie, chce mieć jak najwyższe pozycje w rankingu Google. Wiadome jest, że im wyższa pozycja, tym więcej ludzi na nią trafi. Linki to ważny element strategii pozycjonowania strony. W niektórych branżach nie da się wy pozycjonować domeny bez użycia linków. Do tego wszystkiego nie każdy link jest równy, czym różnią się linki dofollow i nofollow?

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?
Wielu przedsiębiorców traktuje swoją witrynę jako zwykłą ulotkę, umieszczoną w internecie. Zmień podejście i potraktuj swoją stronę jako potężne narzędzie sprzedaży! Dzięki dobrze przemyślanej strategii Twoja strona może zdobyć wielu klientów.

Hosting a SEO – Czy serwer www ma znaczenie w pozycjonowaniu?
Własna strona internetowa to podstawa większości biznesów, zwłaszcza w obecnych czasach. Wykupienie odpowiedniego hostingu internetowego to jedna z pierwszych decyzji, jaką przyjdzie Ci podjąć podczas publikacji strony w sieci. Tak więc bez domeny (adresu Twojej strony) oraz hostingu (miejsca na jej przechowywanie) nie podzielisz się ze światem swoim serwisem. Przy okazji zawsze powstaje pytanie: czy hosting ma znacznie, jeśli chodzi o SEO? Postaram się na nie odpowiedzieć.