Blog

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?

Zmiana strony a SEO – Jak migracja wpływa na pozycjonowanie?

· 6-8 min. czytania

Zmiana strony internetowej to bardzo ważny moment dla biznesu, zwłaszcza pod kątem obecności w Google. Niezaplanowana migracja strony może dosłownie zniszczyć efekty kilku, czy nawet kilkunastu miesięcy pracy związanej z jej pozycjonowaniem. Z tego artykułu dowiesz się, jak uniknąć utraty ruchu po zmianie strony i wykorzystać ten moment do zwiększenia liczby zapytań od potencjalnych klientów. Poznasz też najczęstsze błędy, które mogą prowadzić do katastrofy, oczywiście ze sposobami na ich uniknięcie.

Czym jest SXO i dlaczego jest takie ważne?

Czym jest SXO i dlaczego jest takie ważne?

· 6-8 min. czytania

W polskim i światowym internecie jest coraz więcej stron WWW. To powoduje, że walka od odbiorców i potencjalnych klientów jest coraz trudniejsza. Jednak dzięki temu, że marketing internetowy nie stoi w miejscu, mamy coraz to nowsze i lepsze rozwiązania pozwalające osiągnąć zainteresowanie odbiorców i sprzedaż – z korzyścią dla obu stron. Jednym z takich usprawnień jest SXO. Na czym polega SXO, jakie przynosi korzyści i jak je wdrożyć na stronie internetowej? W naszej agencji działamy zgodnie z SXO od początku jej istnienia, dlatego w tym wpisie powiem Ci, jak i dlaczego warto wprowadzić SXO.

Skuteczny e-mail marketing – jak zacząć wykorzystywać go w biznesie?

Skuteczny e-mail marketing – jak zacząć wykorzystywać go w biznesie?

· 6-8 min. czytania

E-mail marketing ma bardzo długą tradycję – pierwszy e-mail marketingowy został rozesłany w 1978 roku, a ktoś bardziej dociekliwy mógłby powiedzieć, że przecież już w XIX wieku realizowano masowe wysyłki reklamowe pocztą. W dzisiejszych czasach codziennie, każdej godziny i na całym świecie wysyła się setki tysięcy, jeśli nie miliony maili. Nie bez powodu – jest to nadal jedna z najskuteczniejszych form marketingu i sprzedaży, którą warto prowadzić w formie e-mail marketingu. Jak rozpocząć jego prowadzenie i jakich zasad przestrzegać, aby był skuteczny?

Canonical (link kanoniczny) – czym jest i jak go używać w kontekście SEO?

Canonical (link kanoniczny) – czym jest i jak go używać w kontekście SEO?

· 2-3 min. czytania

Słyszałeś kiedyś o tajemniczym parametrze rel canonical? Ten niepozorny parametr umieszczony w odpowiednim miejscu może rozwiązać kilka problemów związanych z widocznością Twojej strony.

Landing page – czym jest i jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?

Landing page – czym jest i jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?

· 7-9 min. czytania

Landing page to jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego. Gdy będziesz wiedział, jak jest zbudowany i co należy w nim zawrzeć, to będziesz w stanie stworzyć bardzo skuteczny sposób na domknięcie sprzedaży w internecie. Dlatego też w tym wpisie omówię najważniejsze kwestie związane z landing page’ami, ich tworzeniem i korzyściami płynącymi z ich używania.

Artykuły sponsorowane – jak je wykorzystać w SEO?

Artykuły sponsorowane – jak je wykorzystać w SEO?

· 6-8 min. czytania

Artykuły sponsorowane są popularnym sposobem na pozyskiwanie linków do strony, co jest dość ważnym elementem strategii SEO. Dzięki takim artykułom widoczność Twojej strony może się znacznie zwiększyć. W poniższym tekście przeczytasz, czym są artykuły sponsorowane i jak je wykorzystać w kontekście pozycjonowania.

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

Reklama w internecie – jaka jest najskuteczniejsza?

· 6-8 min. czytania

Internet służy nam najczęściej do wyszukiwania informacji i komunikacji na odległość, ale jest też genialnym narzędziem do sprzedaży oraz promowania swojej działalności. Te dwie ostatnie czynności są dziś tak ważne jak nigdy wcześniej, gdyż zdecydowana większość firm działa już na równi w offline, jak i online (a niektóre nawet już wyłącznie online). Pytanie nie brzmi więc „czy warto reklamować się i sprzedawać w internecie”, tylko „jak to robić”. I, co równie ważne – jak robić to skutecznie. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci, jakie są dostępne rodzaje reklamy w internecie.

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO

Certyfikat SSL (HTTPS) a SEO

· 5-6 min. czytania

Czy certyfikat SSL (HTTPS) wpływa na obecność strony w wynikach wyszukiwania? Jak go zainstalować i w czym jeszcze może Ci pomóc? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

Copywriting a SEO, czyli jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom

Copywriting a SEO, czyli jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom

· 6-8 min. czytania

Copywriting kojarzy się głównie z tworzeniem reklam i pisaniem wymyślnych haseł. Jednak copywriting to także pisanie tekstów na strony internetowe i blogi. Dziś, gdy Google bardzo mocno stawia na treści wysokiej jakości, symbioza copywritingu i SEO ma jeszcze większe znaczenie. Jakie są zasady pisania zgodnie z SEO, na czym polega praca copywritera SEO i ile kosztują jego usługi? Zanim zatrudnisz copywritera SEO, przeczytaj poniższy artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy. Na czym polega jego skuteczność?

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy. Na czym polega jego skuteczność?

· 4-5 min. czytania

Użytkowników internetu jest coraz więcej, a wraz z nimi coraz więcej ruchu w internecie. Z tego powodu reklamy w pewnym momencie przestawały być skuteczne, a ich cena rosła, dlatego zaczęto stosować model marketingu efektywnościowego – czyli takich działań, które maksymalizują skuteczność reklam i zarazem lepiej wykorzystują budżet reklamowy. Na czym on polega i jakie korzyści wynikają z jego stosowania?

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics