Blog

Ile kosztuje audyt SEO? Poznaj nasze ceny

Ile kosztuje audyt SEO? Poznaj nasze ceny

· 3-4 min. czytania

Audyt SEO to kompleksowa analiza strony internetowej pod kątem jej widoczności w Google. Celem audytu jest przygotowanie jej w taki sposób, aby mogła się pojawiać w wynikach wyszukiwania na możliwie najwięcej fraz używanych przez potencjalnych klientów na możliwie najwyższych pozycjach. Zastanawiasz się, jaka jest cena audytu SEO? Czytaj dalej!

Remarketing w Google — jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?

Remarketing w Google — jak go wykorzystać do pozyskiwania klientów?

· 5-6 min. czytania

Remarketing to bardzo sprytne i w miarę tanie narzędzi marketingowe, które pozwala na wyświetlanie reklam właściwym osobom. Odpowiednie ustawienie reklamy marketingowej w Google pozwoli Ci na docieranie do klientów zainteresowanych Twoją ofertą. Zobacz czym jest remarketing i jak go wykorzystać w biznesie.

Projektowanie i tworzenie strony www — poradnik krok po kroku

Projektowanie i tworzenie strony www — poradnik krok po kroku

· 15-18 min. czytania

Zakładam, że szukasz teraz wykonawcy do zaprojektowania i stworzenia profesjonalnej strony internetowej, która będzie zdobywać dla Ciebie klientów. Postanowiłem Ci pomóc w tej kwestii, zanim zdecydujesz się na jakiekolwiek rozwiązanie. Przeczytaj ten poradnik, a dowiesz się, co jest najważniejsze w procesie projektowania i tworzenia strony, by ta zamieniła się w maszynkę do zarabiania pieniędzy.

Te narzędzia SEO pomogą Ci osiągnąć najlepsze efekty

Te narzędzia SEO pomogą Ci osiągnąć najlepsze efekty

· 8-10 min. czytania

W każdej dziedzinie praca z odpowiednimi narzędziami jest znacznie łatwiejsza i szybsza. Nie inaczej jest ze zwiększaniem widoczności w Google — narzędzia SEO usprawniają pracę na wielu płaszczyznach. W tym artykule pokażę Ci, jakich narzędzi używam w rodzinnej pracy.

Content Marketing a pozycjonowanie strony

Content Marketing a pozycjonowanie strony

· 7-9 min. czytania

Content marketing to strategia, która od kilku lat przeżywa prawdziwy renesans. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że to po prostu bardzo dobrze działający sposób na naturalną promocję, ale również dlatego, że można dzięki niemu relatywnie łatwo wypozycjonować stronę. Jak zatem prowadzić content marketing, aby pozycjonował?

Reklama w Google Ads – podstawy dla początkujących [poradnik]

Reklama w Google Ads – podstawy dla początkujących [poradnik]

· 16-19 min. czytania

System reklam Google Ads jest używany przez wszystkie liczące się firmy, które chcą trafić do swoich klientów. Podstawowa różnica pomiędzy standardową reklamą a systemem Google Ads polega bowiem na tym, że można stworzyć w nim reklamę, która nie będzie nachalna – a zamiast tego wyświetli się tym użytkownikom, którzy i tak szukają danego produktu lub usługi. Z tego też powodu jest bardzo skuteczna, a jednocześnie prosta – może ją stworzyć praktycznie każdy. W niniejszym poradniku wyjaśnię Ci, jak się za to zabrać, jakie są jej rodzaje i poprowadzę Cię przez tworzenie pierwszej reklamy.

Pozycjonowanie bloga — jak to robić, by pozyskiwać klientów?

Pozycjonowanie bloga — jak to robić, by pozyskiwać klientów?

· 6-8 min. czytania

Prowadzenie bloga czy poradnika to już konieczność — czy tego chcesz, czy nie. Jeśli planujesz zdobywać klientów z internetu (zwłaszcza z Google), to będziesz musiał zacząć publikować. Ale jak się za to zabrać? Postaram Ci się wyjaśnić w tym blogowym artykule.

Tanie pozycjonowanie – dlaczego na tym stracisz?

Tanie pozycjonowanie – dlaczego na tym stracisz?

· 7-9 min. czytania

Tanie pozycjonowanie wydaje się kuszącą ofertą, ale czy na pewno na tym zyskasz? Nie zawsze… Do tego możesz wiele stracić. Zanim zaczniesz szukać najtańszej usługi SEO, przeczytaj ten artykuł — to na pewno nie będzie Cię nic kosztować, a możesz zyskać cenną wiedzę.

Marketing internetowy, czyli jak przenieść biznes do internetu w 12 krokach? [praktyczny poradnik]

Marketing internetowy, czyli jak przenieść biznes do internetu w 12 krokach? [praktyczny poradnik]

· 23-27 min. czytania

Duża część firm nie wie, jak poprawnie korzystać z narzędzi marketingu internetowego. Istnieje spora szansa, że Twoi konkurenci działają bez strategii, bez planu i trochę po omacku. Jeśli więc zdobędziesz odpowiednią wiedzę i zainwestujesz w marketing internetowy, możesz szybko nadrobić straty. W poniższym poradniku dowiesz się, jak działa marketing w internecie i jak przenieść swój biznes do internetu.

Google Search Console – kompleksowy poradnik

Google Search Console – kompleksowy poradnik

· 11-13 min. czytania

Google Search Console to zestaw bezpłatnych narzędzi i funkcji ułatwiających właścicielom witryn, webmasterom i specjalistom od SEO monitorowanie najważniejszych parametrów związanych z wydajnością strony internetowej w wynikach wyszukiwarki Google. Dzięki GSC dowiesz się, jak Google widzi Twoją witrynę oraz masz możliwość przeanalizowania zabranych danych, które będą pomocne w optymalizacji. Zobaczysz też, na jakie słowa kluczowe Twoja strona pojawia się w wynikach wyszukiwania.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics