Zapewne nie raz s┼éysza┼ée┼Ť o pozycjonowaniu, jako o bardzo dobrym ┼║r├│dle ruchu czy nawet klient├│w. Obecno┼Ť─ç wysoko w wynikach wyszukiwania rzeczywi┼Ťcie przek┼éada si─Ö ruch czy sprzeda┼╝, ale tylko w przypadku przemy┼Ťlanych i dobrze zaplanowanych dzia┼éa┼ä. 

Spis tre┼Ťci

Niestety, czasy, kiedy wystarczy┼éo by─ç wysoko i mie─ç przeci─Ötnej jako┼Ťci stron─Ö min─Ö┼éy. Budowanie warto┼Ťciowego ruchu z SEO wymaga teraz o wiele wi─Öcej dzia┼éa┼ä, kt├│re w sumie, mog─ů da─ç bardzo dobre efekty. 

Pozycjonowanie dzia┼éa zar├│wno, gdy chcesz promowa─ç si─Ö w ca┼éej Polce, jak i lokalnie. SEO to bardzo dobry pomys┼é, je┼Ťli my┼Ťlisz o swoim biznesie w strategiczny spos├│b.

Jakie to dzia┼éania? Czytaj dalej, by si─Ö przekona─ç, jak zarabia─ç na obecno┼Ťci strony w Google.

Jak w ogóle działa Google?

Aby zrozumie─ç, czym tak naprawd─Ö jest pozycjonowanie czy SEO, musisz pozna─ç zasad─Ö dzia┼éania samej wyszukiwarki. Najwa┼╝niejsz─ů informacj─ů, kt├│r─ů powiniene┼Ť zapami─Öta─ç, jest fakt, ┼╝e dla wi─Ökszo┼Ťci fraz Google nie dzia┼éa w czasie rzeczywistym. 

W chwili, gdy wpisujesz dane zapytanie do wyszukiwarki, Google ju┼╝ wcze┼Ťniej ma przygotowane wszystkie wyniki i ich kolejno┼Ť─ç. To dlatego pozycjonowanie tyle trwa. Aby Twoja strona pojawi┼éa si─Ö jako wynik wyszukiwania, musz─ů by─ç spe┼énione trzy podstawowe warunki:

  • Po pierwsze, Google musi w og├│le wiedzie─ç o istnieniu Twojej strony. Nie da si─Ö pozycjonowa─ç strony internetowej, kt├│rej Google nigdy wcze┼Ťniej nie widzia┼é. Wyszukiwanie w Google nie dzieje si─Ö w czasie rzeczywistym, roboty (tzw. spidery) nieustannie przeszukuj─ů sie─ç w poszukiwaniu stron, kt├│re mog─ů si─Ö kiedy┼Ť przyda─ç. Jak taki robot nie sprawdzi wcze┼Ťniej Twojej strony, to nigdy nie trafi ona na list─Ö wynik├│w wyszukiwania ÔÇö to podstawa SEO.
  • Po drugie, taki robot musi umie─ç odnale┼║─ç si─Ö na takiej stronie. Je┼╝eli nawigacja Twojej strony b─Ödzie ┼║le zaprojektowana, to robot mo┼╝e nigdy nie trafi─ç do podstrony z konkretnym produktem, kt├│rego kto┼Ť w┼éa┼Ťnie szuka. Nie da si─Ö wypozycjonowa─ç strony, je┼╝eli jej struktura jest niezrozumia┼éa dla Google. Je┼Ťli nie trafi na tak─ů stron─Ö, to nie wy┼Ťwietli jej jako wynik wyszukiwania, nawet je┼Ťli zna Twoj─ů domen─Ö. Google nie chce wy┼Ťwietla─ç tylko strony g┼é├│wnej, a strony, kt├│re od razu odpowiedz─ů na zadane pytanie.
  • Po trzecie, Google musi ufa─ç Twojej stronie. Gdy zna Twoj─ů stron─Ö www i umie si─Ö po niej porusza─ç musi jeszcze wiedzie─ç, ┼╝e ta strona jest warto┼Ťciowa dla osoby, kt├│ra w┼éa┼Ťnie zada┼éa pytanie. W og├│lnym stwierdzeniu to w┼éa┼Ťnie to ÔÇťzaufanieÔÇŁ odpowiada za kolejno┼Ť─ç wynik├│w wyszukiwania i pozycjonowanie SEO. Jako wynik zapytania Google poka┼╝e wszystkie strony, kt├│re zna i po kt├│rych umie si─Ö porusza─ç. Ich kolejno┼Ť─ç b─Ödzie zale┼╝a┼éa od subiektywnego ÔÇťzaufaniaÔÇŁ robot├│w do tych stron.

Twoim pierwszym zadaniem w drodze do zdobywania pozycjonowania jest sprawienie, ┼╝e Google pozna Twoj─ů stron─Ö oraz roboty b─Öd─ů w stanie u┼╝ywa─ç nawigacji ÔÇö zrobisz to dzi─Öki optymalizacji SEO swojej strony. S─ů to aspekty prawie zawsze czysto technicznie zwi─ůzane z odpowiedni─ů budow─ů strony. 

Trudniejsz─ů cz─Ö┼Ťci─ů jest budowanie zaufania w oczach Google. B─Ödzie to d┼éugi proces pozycjonowania, kt├│ry b─Ödzie Ci─Ö kosztowa┼é sporo czasu i pieni─Ödzy. Wyniki s─ů darmowe, ale nale┼╝y po┼Ťwi─Öci─ç wiele, aby Twoja strona by┼éa bardziej zaufana ni┼╝ strony konkurencji. Im lepsze SEO tym lepiej dla Twojej strony.

Potrzebujesz skutecznego pozycjonowania?

Chcia┼éby┼Ť, aby Twoja strona by┼éa wysoko w Google, a do tego, ┼╝eby generowa┼éa zapytania od potencjalnych klient├│w?
Zobacz nasz─ů ofert─Ö skutecznego pozycjonowania.

Od czego zale┼╝y pozycja strony?

Wszystkich czynnik├│w wp┼éywaj─ůcych na pozycj─Ö danej strony w wyszukiwarce jest bardzo du┼╝o. Niestety Google nie m├│wi jasno, co wp┼éywa i w jakim stopniu na widoczno┼Ť─ç danej domeny w wynikach wyszukiwania. Google lubi utrudnia─ç nam pozycjonowanie dlatego, ┼╝eby by┼éo jeszcze ciekawiej ÔÇö r├│┼╝ne czynniki s─ů mniej lub bardziej brane pod uwag─Ö w zale┼╝no┼Ťci od bran┼╝y. Inne aspekty SEO b─Öd─ů wa┼╝niejsze dla strony finansowej a zupe┼énie inne dla bloga podr├│┼╝niczego, niestety nie ma jednej recepty na skuteczne pozycjonowanie.

Główne czynniki SEO, na które musisz zwracać uwagę

Istnieje jednak pewna lista czynnik├│w rankingowych, kt├│re musisz wzi─ů─ç pod uwag─Ö, por├│wnuj─ůc swoj─ů stron─Ö do konkurencji. To one wp┼éywaj─ů na skuteczne pozycjonowanie. Poni┼╝ej znajduje si─Ö lista tych najwa┼╝niejszych:

Tre┼Ť─ç strony

To tre┼Ť─ç strony jest odpowiedzi─ů na pytanie wpisane w wyszukiwark─Ö. Na podstawie tej tre┼Ťci Google analizuje czy Twoja strona mo┼╝e si─Ö przyda─ç pytaj─ůcemu. Nie mo┼╝na pozycjonowa─ç pustej strony, to dlatego tak wa┼╝ne jest opisywanie produkt├│w czy us┼éug nawet bardzo szczeg├│┼éowo. Ka┼╝da strona (adres URL) powinna mie─ç sw├│j unikalny tytu┼é oraz opis reprezentuj─ůcy jej tre┼Ť─ç ÔÇö to one pojawi─ů si─Ö najprawdopodobniej jako wynik wyszukiwania i s─ů to najistotniejsze elementy SEO.

Budowa strony

Budowa strony to przede wszystkim logiczne rozmieszczenie informacji na stronie internetowej. Konkretne dzia┼éy, sekcje czy kategorie powinny mie─ç swoje miejsca w serwisie. U┼╝ytkownik nie mo┼╝e czu─ç si─Ö zdezorientowany, gdy trafi na Twoj─ů stron─Ö. To jak dane tre┼Ťci s─ů ze sob─ů po┼é─ůczone (linkami mi─Ödzy stronami), mo┼╝e mie─ç bardzo du┼╝y wp┼éyw pozycjonowanie domeny. 

Wa┼╝nym czynnikiem wp┼éywaj─ůcym na SEO jest tak┼╝e mo┼╝liwo┼Ť─ç skanowania strony przez roboty Google ÔÇö je┼╝eli nie maj─ů one mo┼╝liwo┼Ťci wej┼Ťcia na poszczeg├│lne podstrony serwisu, to nie b─Öd─ů wstanie pokaza─ç tych adres├│w jako wyniki wyszukiwania. Nie mo┼╝na pozycjonowa─ç strony, kt├│rej Google nie mo┼╝e wcze┼Ťniej przeczyta─ç.

Aspekty techniczne

Istnieje wiele technikali├│w, kt├│re mog─ů wp┼éyn─ů─ç na pozycjonowanie w darmowych wynikach wyszukiwania. Mo┼╝e to by─ç na przyk┼éad semantyka kodu HTML, jako┼Ť─ç grafik czy ich nazwy lub atrybuty ALT. Poprawno┼Ť─ç strony ma wielkie znaczenie w procesie indeksowania SEO. Im lepiej zbudowana jest strona, tym ┼éatwiej roboty Google b─Öd─ů j─ů skanowa─ç i odnajdywa─ç odpowiednie informacje i tym skuteczniejsze b─Ödzie pozycjonowanie.

Bardzo pomocne b─Öd─ů tutaj dane strukturalne, kt├│re pokazuj─ů istnienie elementy strony np: dane firmy lokalizacyjne firmy, informacje o ofercie, produktach czy planowanych wydarzeniach. Istniej─ů schematy, kt├│re bezpo┼Ťrednio pokazuj─ů Google szczeg├│┼éowe informacje, kt├│re prezentowane s─ů potem w wynikach wyszukiwania. To w┼éa┼Ťnie dane strukturalne odpowiadaj─ů za gwiazdki recenzji pokazywane obok wynik├│w wyszukiwania. To dlatego dane strukturalne s─ů bardzo wa┼╝ne w pozycjonowaniu stron internetowych.

Zaufanie Google do strony

Aby wy┼Ťwietla─ç Twoje adresy URL jako wyniki wyszukiwania, Google chce mie─ç pewno┼Ť─ç, ┼╝e tre┼Ťci tam umieszczone b─Öd─ů odpowiada─ç na zadawane pytania i dodatkowo spe┼éni─ů oczekiwania os├│b wyszukuj─ůcych. 

Aby Twoja domena by┼éa dobrze wypozycjonowana, musi posiada─ç pewien autorytet. To dlatego istniej─ů pewne domeny, kt├│re pojawiaj─ů si─Ö na bardzo du┼╝─ů ilo┼Ť─ç fraz. Przyk┼éadem mo┼╝e by─ç Wikipedia, na has┼éa zwi─ůzane z wiedz─ů b─Ödzie zazwyczaj bardzo wysoko. Dlaczego Google ufa tej witrynie? 

  • Po pierwsze, Wikipedia ma bogat─ů i merytoryczn─ů tre┼Ť─ç. Google o tym wie i ufa, ┼╝e artyku┼éy opisywane w Wikipedii odpowiedz─ů na zapotrzebowanie u┼╝ytkownik├│w ÔÇö ta domena pozycjonuje si─Ö tylko dzi─Öki tre┼Ťci jej u┼╝ytkownik├│w. Ty te┼╝ musisz dba─ç, aby tre┼Ťci Twojej strony by┼éy jak najbardziej warto┼Ťciowe. To dlatego prowadzenie bloga firmowego jest wa┼╝ne w procesie pozycjonowania, dzi─Öki niemu budujesz swoj─ů mark─Ö jako eksperck─ů i w oczach Google jeste┼Ť autorytetem. SEO Twojej domeny na pewno na tym skorzysta.
  • Po drugie, wiele innych domen linkuje do Wikipedii jako ┼║r├│d┼éa wiarygodnych informacji. Google sprawdza linkowanie mi─Ödzy stronami i je┼╝eli widzi, ┼╝e inne strony wskazuj─ů na zasoby Wikipedii Linki to kolejny wa┼╝ny aspekt pozycjonowania.┬á

Jeszcze jaki┼Ť czas temu mo┼╝na by┼éo nadu┼╝ywa─ç drugiej zasady i po prostu umieszcza─ç linki z du┼╝ej ilo┼Ťci domen. Wiele stron zosta┼éo tak wypozycjonwanych i zajmuj─ů wysokie pozycje do dzi┼Ť. Niestety, teraz taka forma ÔÇťoszukiwaniaÔÇŁ algorytmu ju┼╝ nie zadzia┼éa. Tylko linki ze stron, kt├│re same maj─ů wysok─ů reputacj─Ö, b─Öd─ů si─Ö liczy─ç. 

Aby wypozycjjonowa─ç swoj─ů stron─Ö, musisz sprawia─ç, by inne domeny, kt├│rym Google ufa, linkowa┼éy do ciebie. Najlepiej by by┼éo, ┼╝eby domeny linkuj─ůce do ciebie by┼éy powi─ůzane tematycznie ÔÇö doskonale sprawdz─ů si─Ö tutaj portale tematyczne, blogi czy prawdziwe fora. To kolejna z podstaw SEO.

Urz─ůdzenia

Kolejno┼Ť─ç wynik├│w wyszukiwania zale┼╝y te┼╝ od urz─ůdzenia, z jakiego korzystasz. Na pewno zauwa┼╝y┼ée┼Ť ju┼╝, ┼╝e wyniki wyszukiwania prezentowane na komputerze nie pokrywaj─ů si─Ö z tymi na smartfonach, czy tabletach. Nie oznacza to, ┼╝e nale┼╝y inaczej pozycjonowa─ç stron─Ö www na r├│┼╝ne urz─ůdzenia ÔÇö nalezy mie─ç tak─ů sam─ů tre┼Ť─ç na wszystkich urz─ůdzeniach.

W zale┼╝no┼Ťci od u┼╝ywanego urz─ůdzenia proporcje czynnik├│w rankingowych SEO si─Ö zmieniaj─ů. G┼é├│wnie chodzi tu o przystosowanie strony do ma┼éych ekran├│w oraz jej szybkie dzia┼éanie ÔÇö to jedne z wa┼╝niejszych czynnik├│w, kt├│re wp┼éywaj─ů na pozycjonowanie mobilne. 

Lokalizacja

Twoja lokalizacja tak┼╝e ma wp┼éyw na cz─Ö┼Ť─ç pozycjonowanych zapyta┼ä, g┼é├│wnie zwi─ůzanych z lokalnymi biznesami czy wydarzeniami. Wbrew pozorom, Google do┼Ť─ç dok┼éadnie jest w stanie okre┼Ťli─ç Twoj─ů lokalizacj─Ö na przyk┼éad po sygnale GPS telefonu.

Nawet jak wy┼é─ůczysz czujnik GPS w swoim urz─ůdzeniu, namierzenie Ci─Ö b─Ödzie nadal mo┼╝liwe ÔÇö wystarczy zwyk┼éy sygna┼é telefonu, kt├│rego u┼╝ywasz do rozmowy. Taka analiza pozycji telefonu jest mo┼╝liwa, zar├│wno w ma┼éych miejscowo┼Ťciach, jak i du┼╝ych miastach.

U┼╝ytkownicy komputer├│w stacjonarnych tak┼╝e s─ů ┼éatwi do namierzenia dzi─Öki adresowi IP. Og├│lnie rzecz bior─ůc, Google jest prawie zawsze okre┼Ťli─ç Twoj─ů lokalizacj─Ö z dok┼éadno┼Ťci─ů do miasta lub nawet dzielnicy. Dzi─Öki temu mo┼╝e on prezentowa─ç wyniki lokalne.

Szukasz dentysty, piekarni lub najbli┼╝szej restauracji? Nie musisz wpisywa─ç nazwy miasta. Google poka┼╝e Ci te najbli┼╝sze Twojej lokalizacji. To bardzo wa┼╝ne w procesie pozycjonowania biznes├│w lokalnych, kt├│re chc─ů zdobywa─ç klient├│w z SEO.

Twoje zachowanie w internecie

To jakie wyniki otrzymasz, zale┼╝y te┼╝ od tego, jak wygl─ůda Twoje zachowanie w wyszukiwarce oraz na innych stronach. Na podstawie danych historycznych, wyszukiwarka wie, czym si─Ö interesujesz i jakie s─ů Twoje preferencje. Wiedza o u┼╝ytkownikach wp┼éywa na SEO.

Je┼Ťli jeste┼Ť mi┼éo┼Ťnikiem owoc├│w i wpiszesz w Google s┼éowo ÔÇťavokadoÔÇŁ – informacje o tym owocu lub przepisy z nim zwi─ůzane. Je┼╝eli natomiast jeste┼Ť sta┼éym bywalcem restauracji o tej nazwie, jako wynik wyszukiwania zobaczysz stron─Ö internetow─ů tego lokalu. Pami─Ötaj o tym podczas pozycjonowania swojej strony.

Czym jest algorytm Google?

S┼éynny algorytm Google, kt├│ry winny jest wszystkim problemom z pozycjonowaniem stron www w darmowych wynikach wyszukiwania, jest niczym innym, jak mieszank─ů wszystkich czynnik├│w wp┼éywaj─ůcych na SEO. Google przelicza czynniki zwi─ůzane z tre┼Ťci─ů strony, linkami, technikaliami oraz innymi czynnikami, by ostatecznie oceni─ç warto┼Ť─ç danego adresu URL na zadane pytanie. 

┼╗eby by┼éo jeszcze trudniej, wa┼╝no┼Ť─ç poszczeg├│lnych czynnik├│w SEO wp┼éywaj─ůcych na poszczeg├│lne pozycje zmienia si─Ö wraz z bran┼╝─ů czy tematyk─ů. Niekt├│re elementy s─ů bardziej istotne w bran┼╝y finansowej a inne w bran┼╝y medycznej czy rozrywkowej. 

Mocno skomplikowanie zale┼╝no┼Ťci oraz zasady, jakimi kieruj─ů si─Ö algorytmy sprawiaj─ů, ┼╝e ┼╝adna osoba nie zna go w ca┼éo┼Ťci. Wiele os├│b odpowiedzialnych za wdra┼╝anie zmian po prostu, nie jest wstanie zebra─ç wszystkiego w jedn─ů ca┼éo┼Ť─ç. Do tego wszystkiego, Google coraz cz─Ö┼Ťciej u┼╝ywa sztucznej inteligencji, kt├│ra uczy si─Ö poznawa─ç zachowania u┼╝ytkownik├│w i prezentowa─ç im wyniki najlepsze mo┼╝liwe wyszukiwania. 

Mnogo┼Ť─ç czynnik├│w i zale┼╝no┼Ťci sprawia, ┼╝e nie da si─Ö sprawdzi─ç pozycji Twojej domeny, u┼╝ywaj─ůc do tego Google. To, ┼╝e w Twoim komputerze strona znajduje si─Ö na pierwszym miejscu, nie oznacza, ┼╝e wszyscy tak maj─ů. Google wie, ┼╝e to Twoja strona i pomaga Ci szybko na ni─ů wej┼Ť─ç. Dlatego podczas sprawdzania efekt├│w pozycjonowania, nale┼╝y analizowa─ç dane z narz─Ödzi typu Google Search Console.

Sama obecno┼Ť─ç nawet na pierwszym miejscu w Google nie oznacza jeszcze sukcesu…

Twoja strona musi by─ç wypozycjonowana na dos┼éownie ka┼╝de zapytanie zwi─ůzane z Twoim biznesem. Ka┼╝da fraza, u┼╝yta w kontek┼Ťcie Twoich produkt├│w czy us┼éug to potencjalny klient, kt├│ry jest w stanie zostawi─ç u ciebie pieni─ůdze. Niestety, wysokie pozycje w Google to dopiero pocz─ůtekÔÇŽ

To dlatego cz─Ö┼Ť─ç firm zajmuj─ůcych si─Ö pozycjonowaniem w Google ma tak z┼é─ů opini─Ö. Pr├│buj─ů oni wygenerowa─ç jak najwi─Öcej ruchu, kt├│ry nie daje dos┼éownie nic, je┼╝eli strona nie jest przygotowana do generowania sprzeda┼╝y.

Aby zako┼äczy─ç frustracj─Ö spowodowan─ů brakiem sprzeda┼╝y czy chocia┼╝by zapyta┼ä potrzebujesz przemy┼Ťlanej strategii pozycjonowania. Przede wszystkim musisz wiedzie─ç, jak szukaj─ů Ci─Ö Twoi klienci, dopiero na podstawie analiz mo┼╝na zaproponowa─ç d┼éugofalow─ů strategi─Ö pozyskiwania warto┼Ťciowych klient├│w.

Czego wi─Öc potrzebujesz, ┼╝eby mie─ç ci─ůg┼éy dop┼éyw nowych klient├│w z Google?

  1. Przemy┼Ťlanej, d┼éugofalowej strategii pozycjonowania w Google.
  2. Strony, kt├│ra b─Ödzie w stanie zrealizowa─ç tak─ů strategi─Ö ÔÇö bez dobrej strony nie warto inwestowa─ç w reklam─Ö, bo pieni─ůdze p├│jd─ů w b┼éoto.
  3. Dobrze przygotowanej oferty, kt├│ra b─Ödzie w stanie zach─Öci─ç klienta do zakupu.
  4. Optymalizacji pod konwersj─Ö, kt├│ra wyci─ůgnie mo┼╝liwie najwi─Öcej sprzeda┼╝y z dostarczanego ruchu.
  5. Przynajmniej podstawowej analityki, kt├│ra podpowie kt├│re obszary dzia┼éaj─ů najlepiej i gdzie inwestowa─ç pieni─ůdze.

Proces zdobywania klienta dzi─Öki pozycjonowaniu

Potencjalny klient przechodzi d┼éug─ů drog─Ö, zanim dokona zakupu czy poprosi o ofert─Ö. Istnieje kilka wa┼╝nych etap├│w, przez kt├│re musisz w ┼éatwy spos├│b przeprowadzi─ç osob─Ö do Twojego celu. Tylko wtedy pozycjonowanie b─Ödzie skuteczne.

Potrzebujesz skutecznego pozycjonowania?

Chcia┼éby┼Ť, aby Twoja strona by┼éa wysoko w Google, a do tego, ┼╝eby generowa┼éa zapytania od potencjalnych klient├│w?
Zobacz nasz─ů ofert─Ö skutecznego pozycjonowania.

Proces SEO z punktu widzenia u┼╝ytkownika wygl─ůda nast─Öpuj─ůco:

  1. U┼╝ytkownik odkrywa w sobie jak─ů┼Ť potrzeb─Ö i z intencj─ů spe┼énienia potrzeby zaczyna szuka─ç w Google.
  2. U┼╝ytkownik zaczyna wpisywa─ç r├│┼╝ne zapytania zwi─ůzane z jego potrzeb─ů ÔÇö to dlatego wa┼╝ne jest, aby pozycjonowa─ç si─Ö na wszelkie mo┼╝liwe frazy.
  3. Po wpisaniu zapytania u┼╝ytkownik wybiera, kilka wynik├│w, w kt├│re klika. Wp┼éyw na to, w co kliknie ma optymalizacja SEO tytu┼éu i opisu.
  4. Po przej┼Ťciu na stron─Ö, u┼╝ytkownik oczekuje, ┼╝e adres docelowy na jaki trafi┼é rozwi─ů┼╝e jego problem

W ca┼éym procesie pozycjonowania istnieje kilka pu┼éapek, w kt├│re ┼éatwo wpa┼Ť─ç. S─ů to tak zwane w─ůskie gard┼éa w procesie pozycjonowania.

Problem 1:

Twoja strona nie pojawia si─Ö na r├│┼╝ne kombinacje zapyta┼ä zwi─ůzane z pytaniem potencjalnego klienta. Zamiast by─ç widocznym tylko na kilka fraz zwi─ůzanych z produktem, Twoja strona powinna pozycjonowa─ç si─Ö na wszelkie mo┼╝liwe zapytania zwi─ůzane z tym tematem. 

Jedni klienci sklepu wpisz─ů ÔÇťpozycjonowanieÔÇŁ inni mog─ů wpisa─ç ÔÇťskuteczne pozycjonowanie stron internetowychÔÇŁ. Je┼Ťli pojawiasz si─Ö na wszystkie frazy, Twoja szansa na zdobycie ruchu generowanego przez potencjalnych klient├│w bardzo si─Ö zwi─Öksza. 

Problem 2:

Tre┼Ťci, wynik├│w wyszukiwania nie odpowiadaj─ů zapytaniu u┼╝ytkownika. Wa┼╝ne jest, aby u┼╝ytkownik widzia┼é w tre┼Ťci wyniku wyszukiwania, ┼╝e po klikni─Öciu w niego znajdzie odpowied┼║ na sw├│j problem.

Przyk┼éad dla zapytania ÔÇťpozycjonowanieÔÇŁ:

Title 1:
Pozycjonowanie, SEO, pozycjonowanie stron www, strony www, sklepy internetowe ÔÇö octamedia.pl

Title 2:
Skuteczne pozycjonowanie stron ÔÇö octamedia.pl

Kt├│ry z wynik├│w jest bardziej atrakcyjny? Drugi pokazuje u┼╝ytkownikowi, ┼╝e trafi na podstron─Ö dedykowan─ů us┼éudze pozycjonowania firm. Nie b─Ödzie musia┼é dodatkowo szuka─ç, by znale┼║─ç to, czego potrzebuje. Dodatkowo ju┼╝ na poziomie wynik├│w wyszukiwania, potencjalny klient dostaje informacj─Ö o skuteczno┼Ťci dzia┼éa┼ä, co wp┼éywa na atrakcyjno┼Ť─ç pozycjonowania tej strony.

Aby strona mia┼éa tak precyzyjne wyniki wyszukiwania, wymagana jest odpowiednia struktura strony, ale przek┼éada si─Ö to na o wiele lepsze wyniki sprzeda┼╝owe. 

Analogicznie b─Ödzie z firmami us┼éugowymi. Je┼╝eli potencjalny klient szuka projektanta do ogrodu, to warto mie─ç podstron─Ö dedykowan─ů tej us┼éudze. 

Ludzie o wiele ch─Ötniej klikn─ů─ç tytu┼é: ÔÇťProjektowanie nowoczesnych ogrod├│w – xyzÔÇŁ zamiast ÔÇťfirma ogrodnicza – xyzÔÇŁ. Im bardziej wynik wyszukiwania dopasowany do zapytania, tym lepiej. 

Problem 3:

W procesie pozycjonowania musisz sprawi─ç, by u┼╝ytkownik musi trafi─ç na odpowiedni─ů stron─Ö. Je┼╝eli tytu┼é m├│wi, ┼╝e trafisz na stron─Ö z us┼éug─ů pozycjonowania stron internetowych dla firm, to tak musi by─ç. Je┼╝eli tytu┼é odpowiada intencji wyszukiwania, a strona docelowa ma nieoczekiwan─ů tre┼Ť─ç ÔÇö u┼╝ytkownik najpewniej wyjdzie.

Pierwsz─ů rzecz─ů, jak─ů potencjalny klient powinien zauwa┼╝y─ç, jest nag┼é├│wek potwierdzaj─ůcy, ┼╝e tre┼Ť─ç strony jest tym, czego szuka. To dlatego tak wa┼╝ne jest, by umieszcza─ç nag┼é├│wki H1 opisuj─ůce zawarto┼Ť─ç strony. Mo┼╝esz por├│wna─ç tre┼Ť─ç tytu┼éu tego artyku┼éu, do jego title:

Title:
Pozycjonowanie stron ÔÇö jak zacz─ů─ç?

Nagłówek H1, który jest tytułem artykułu:
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych – Octamedia

Twoja strona musi posiada─ç tyle podstron, ile jeste┼Ť sobie w stanie wyobrazi─ç intencji u┼╝ytkownik├│w.  Pami─Ötaj, ┼╝e intencja to zestaw fraz. Frazy typu „pozycjonowanie”, „pozycjonowanie stron internetowych” czy „pozycjonowanie stron www”, to frazy, za kt├│rymi stoi intencja znalezienia us┼éugodawcy oferuj─ůcego pozycjonowanie stron internetowych.

Problem 4:

Ostatnim problemem jest brak odpowiedniej optymalizacji strony pod k─ůtem konwersji. U┼╝ytkownik, kt├│ry trafi┼é na Twoj─ů stron─Ö, dzi─Öki skutecznemu pozycjonowaniu, musi jeszcze mie─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç dokonania zakupu czy realizacji zam├│wienia w maksymalnie prosty spos├│b. 

Sama strona, jej uk┼éad czy og├│lny design ma wp┼éyw na to, czy u┼╝ytkownik ostatecznie zostawi u ciebie pieni─ůdze. Ludzie s─ů z regu┼éy leniwi, dlatego warto u┼éatwia─ç im wszystkie akcje, kt├│re prowadz─ů do kontaktu z Tob─ů czy te┼╝ zakupu. Je┼Ťli nie zadbasz o ten aspekt to ca┼éy wysi┼éek, kt├│ry poszed┼é na pozycjonowanie strony, p├│jdzie na marne.

Czasem warto zainteresowa─ç si─Ö tym tematem. Zamiast inwestowa─ç w budowanie coraz wi─Ökszego ruchu (np. dokupuj─ůc reklam─Ö Google Ads), by zwi─Ökszy─ç procent os├│b, kt├│re zostawiaj─ů kontakt ÔÇö w┼éa┼Ťnie poprzez zmiany wygl─ůdu na stronie i optymalizacji konwersji. To aspekt Twojej strony, o kt├│ry musisz zadba─ç opr├│cz optymalizacji pod SEO.

Przykład:
Strona posiada 10 000 wej┼Ť─ç miesi─Öcznie z Google, 1% u┼╝ytkownik├│w u┼╝ywa formularza do z┼éo┼╝enia zam├│wienia. Na 10 000 os├│b 100 zostawia kontakt.

Aby zwi─Ökszy─ç liczb─Ö wys┼éanych formularzy do 200, musisz wygenerowa─ç dwa razy tyle ruchu (20 000 wej┼Ť─ç). Znacznie ┼éatwiej b─Ödzie popracowa─ç nad wsp├│┼éczynnikiem wys┼éanych formularzy. Je┼╝eli uda si─Ö zoptymalizowa─ç proces wysy┼éania formularza i osi─ůgn─ů─ç 2% zapyta┼ä to mamy 200 wys┼éanych formularzy przy takim samym ruchu.

Wniosek nasuwa si─Ö sam ÔÇö pozycjonowanie strony nie wystarczy, by zdobywa─ç klient├│w. Musisz jeszcze postara─ç si─Ö, by u┼╝ytkownik wszed┼é na Twoj─ů stron─Ö, a nast─Öpnie maksymalnie u┼éatwi─ç mu proces z┼éo┼╝enia zam├│wienia czy wys┼éania formularza.

Strategia zdobywania klient├│w dzi─Öki pozycjonowaniu

Wiesz ju┼╝, ┼╝e u┼╝ytkownicy powinni trafia─ç na odpowiednie sekcje strony w zale┼╝no┼Ťci od zapytania, kt├│re wpisuj─ů. Teraz musisz zaplanowa─ç struktur─Ö strony, kt├│ra to umo┼╝liwi w┼éa┼Ťciw─ů optymalizacj─Ö SEO. Do rozplanowania ruchu po odpowiednich podstronach nale┼╝y podej┼Ť─ç strategicznie. 

Musisz z g├│ry zaplanowa─ç jakie strony b─Öd─ů pozycjonowane na konkretne zapytania. ┼╗eby to osi─ůgn─ů─ç, musisz przeprowadzi─ç analiz─Ö s┼é├│w kluczowych i znale┼║─ç wszystkie s┼éowa, jakie mog─ů u┼╝ywa─ç Twoi potencjalni klienci.

List─Ö wszystkich pozycjonowanych s┼é├│w podziel na grupy, kt├│re reprezentuj─ů t─ů sam─ů intencj─Ö. Na przyk┼éad frazy typu: ÔÇť„pozycjonowanie cena”, „pozycjonowanie stron internetowych ceny” czy „pozycjonowanie stron www koszt” oznaczaj─ů t─ů sam─ů intencj─Ö wyszukiwania, jak─ů jest poznanie ceny us┼éugi pozycjonowania.

Ka┼╝da intencja powinna mie─ç swoje miejsce w strukturze strony, dzi─Öki temu jeste┼Ť w stanie w prosty spos├│b budowa─ç tytu┼éy SEO, kt├│re staj─ů si─Ö tre┼Ťci─ů wynik├│w wyszukiwania oraz panowa─ç nad zjawiskiem duplikacji czy kanibalizacji.

Przygotowanie takiej struktury powinno odbywa─ç si─Ö niezale┼╝nie od strony, kt├│r─ů b─Ödziesz pozycjonowa─ç. Istnieje bardzo du┼╝a szansa, ┼╝e Twoja strona nie posiada w tej chwili podstron, kt├│re mo┼╝na przypisa─ç do konkretnych grup fraz czy intencji i przez to pominiesz pewne frazy w procesie pozycjonowania.

Jak dobrać słowa kluczowe?

Dob├│r odpowiednich s┼é├│w kluczowych do pozycjonowania to jeden z najwa┼╝niejszych etap├│w w tworzeniu strategii SEO. Podczas researchu, jeste┼Ť w stanie pozna─ç, o co pytaj─ů Twoi potencjalni klienci. 

Spora cz─Ö┼Ť─ç os├│b szukaj─ůcych firm od us┼éugi pozycjonowania pomija ten krok i zg┼éasza si─Ö do firm oferuj─ůcych pozycjonowanie z w┼éasnymi propozycjami fraz. Kilka czy kilkana┼Ťcie fraz to za ma┼éo, by powa┼╝nie my┼Ťle─ç o pozyskiwaniu klient├│w. Tw├│j biznes powinien pojawia─ç si─Ö na wszystkie mo┼╝liwe zwi─ůzane z Twoj─ů bran┼╝─ů.

Zw┼éaszcza je┼╝eli zaczynasz swoj─ů przygod─Ö z pozycjonowaniem w Google, wiedza na temat tych niszowych fraz mo┼╝e okaza─ç bardzo pomocna. Google nie wy┼Ťwietli Ci─Ö od razu na te najpopularniejsze frazy, jedyna szansa to spr├│bowa─ç optymalizowa─ç stron─Ö na frazy mniej konkurencyjne. Pozycjonowanie na wa┼╝niejsze frazy musisz od┼éo┼╝y─ç na p├│┼║niejszy czas, niestety takie jest SEO.

Potrzebujesz skutecznego pozycjonowania?

Chcia┼éby┼Ť, aby Twoja strona by┼éa wysoko w Google, a do tego, ┼╝eby generowa┼éa zapytania od potencjalnych klient├│w?
Zobacz nasz─ů ofert─Ö skutecznego pozycjonowania.

Szukaj─ůc s┼é├│w, powinno si─Ö mie─ç na uwadze zachowanie klient├│w, punktem wyj┼Ťcia mo┼╝e by─ç w┼éasna wiedza, ale research fraz do pozycjonowania nale┼╝y rozszerzy─ç za pomoc─ů narz─Ödzi:

  • Google Keyword Planner – darmowe narz─Ödzie do szukania s┼é├│w z systemu Google Ads, doskonale sprawdza si─Ö te┼╝ w analizach SEO do darmowych wynik├│w wyszukiwania.
  • Narz─Ödzia dla specjalist├│w SEO typu Senuto/Semstorm, kt├│re bazuj─ů na danych ze wspomnianego wy┼╝ej planera.
  • Google Search Console, kt├│re poka┼╝e na jakie frazy, ju┼╝ wy┼Ťwietla si─Ö Twoja strona (pod warunkiem, ┼╝e masz ju┼╝ jakie┼Ť pozycje i ruch).
  • Answer The Public, kt├│re w znakomity spos├│b agreguje informacje o podpowiedziach proponowanych przez wyszukiwark─Ö. Narz─Ödzie znakomicie nadaje si─Ö do szukania fraz zapytaniowych.
  • W┼éasna wyszukiwarka na stronie ÔÇö je┼╝eli Twoi u┼╝ytkownicy szukaj─ů czego┼Ť w wyszukiwarce Twojego sklepu, na pewno warto pozycjonowa─ç te frazy w Google.

Efektem researchu s┼é├│w dla ma┼éego biznesu powinno by─ç przynajmniej 500 s┼é├│w kluczowych, w┼éa┼Ťciciele wi─Ökszych stron czy sklep├│w w wyniku analizy mog─ů otrzyma─ç nawet kilka tysi─Öcy s┼é├│w, kt├│re stanowi─ů punkt wyj┼Ťcia do optymalizacji SEO.

Nie skupiaj się jednak na konkretnych słowach kluczowych

Czy to na pewno wa┼╝ne, z jakiej frazy pochodzi┼é u┼╝ytkownik, kt├│ry kupi┼é Tw├│j produkt? Wa┼╝ne jest, ┼╝e by┼éa to fraza zwi─ůzana z tym produktem i ┼╝e osoba, kt├│ra go szuka┼éa, trafi┼éa od razu na stron─Ö ,na kt├│rej mog┼éa zrealizowa─ç transakcje. 

Warto jest wiedzie─ç, na jakie frazy nale┼╝y si─Ö pozycjonowa─ç, taka wiedza jest niezb─Ödna do przeprowadzenia w┼éa┼Ťciwej optymalizacji SEO strony. Jednak w podstawowych analizach np. przy u┼╝yciu Google Search Console, nie zwracaj uwagi na to, ile wej┼Ť─ç na stron─Ö wygenerowa┼éa ka┼╝da z fraz. Patrz, ile by┼éo wej┼Ť─ç na konkretny adres URL, bo to adresy URL s─ů przedstawicielami produkt├│w czy ofert. 

Mo┼╝e by─ç tak, ┼╝e strona kt├│ra generuje najwi─Öcej ruchu, jest wypozycjonowana na wiele r├│┼╝nych zapyta┼ä. Nie zauwa┼╝ysz tego, patrz─ůc tylko na frazy. Da si─Ö to dopiero zauwa┼╝y─ç, sumuj─ůc wszystkie zapytania przypisane do jednego adresu URL.

Pozycjonowanie to jedyny spos├│b na klient├│w z Google bez p┼éacenia za klikni─Öcia

Przemy┼Ťlane i dok┼éadnie zaplanowane dzia┼éania SEO to klucz do tego, by klienci mogli dotrze─ç do Twojej oferty. Dobrze dobrana strategia po┼é─ůczona z technologi─ů zapewni Ci efektywne pozycjonowanie stron ÔÇô tak, aby Tw├│j biznes by┼é widoczny w wynikach organicznych. To one s─ů kluczowe, je┼╝eli chcesz zbudowa─ç wiarygodno┼Ť─ç i wzmocni─ç pozycj─Ö marki.

Dzi─Öki SEO mo┼╝esz dotrze─ç do setek klient├│w szukaj─ůcych Ci─Ö w internecie

Nie ma Ci─Ö w Google? Nie istniejesz! Ale spokojnie: umiej─Ötne pozycjonowanie stron uj─Öte w strategii SEO sprawi, ┼╝e Twoja strona stanie si─Ö widoczna na pierwszych stronach wynik├│w wyszukiwa┼ä Internaut├│w. Nie, nie wszystkich. Tych, kt├│rzy s─ů zwi─ůzani z Twoj─ů bran┼╝─ů ÔÇô to w ten spos├│b pozyskasz nowych internetowych (i realnych) klient├│w.

Reklama, kt├│ra skutecznie przyci─ůgnie t┼éumy prawdziwych klient├│w

Dotrzyj do interesuj─ůcej Ci─Ö grupy klient├│w: precyzyjnie i prosto do celu. Pozycjonowanie serwis├│w www sprawi, ┼╝e wyr├│┼╝nisz si─Ö na tle konkurencji, a klienci ch─Ötniej zapoznaj─ů si─Ö z Twoj─ů ofert─ů. Wykorzystaj potencja┼é drzemi─ůcy w SEO i poszerz nisz─Ö rynkow─ů skuteczniej ni┼╝ kiedykolwiek.

Rozwijaj biznes szybciej ni┼╝ konkurencja

Je┼Ťli widz─ů Ci─Ö wyszukiwarki ÔÇô widz─ů Ci─Ö te┼╝ Klienci. Pozycjonowanie stron internetowych sprawia, ┼╝e Twoja marka staje si─Ö lepiej rozpoznawalna, a oferta dociera do potencjalnej grupy odbiorc├│w. Prze┼éo┼╝enie na wyniki sprzeda┼╝y pojawi si─Ö szybciej, ni┼╝ my┼Ťlisz. A Ty, z szerszym portfelem Klient├│w, dzi─Öki dzia┼éaniom SEO pchniesz sw├│j biznes na szersze tory.

Pozycjonuj sw├│j biznes, nie stron─Ö internetow─ů

W pozycjonowaniu stron www nie chodzi wy┼é─ůcznie, o zwi─Ökszenie ruchu na Twojej stronie. Twoim celem dzia┼éa┼ä SEO powinno by─ç pozyskanie klienta wprost z wyszukiwarki. Takiego, kt├│ry nie tylko kliknie, by przej┼Ť─ç na stron─Ö, ale zostanie na niej na d┼éu┼╝ej, a w konsekwencji ÔÇö sfinalizuje transakcj─Ö ÔÇö wszystko dzi─Öki pozycjonowaniu.

Aby go osi─ůgn─ů─ç, musisz dzia┼éa─ç kompleksowo i wed┼éug przemy┼Ťlanej strategii. Dzi─Öki temu uda Ci si─Ö wzmocni─ç pozycj─Ö na rynku ÔÇô na d┼éugo i skutecznie.

Patrz na pozycjonowan─ů stron─Ö szeroko

Tw├│j biznes, bez wzgl─Ödu na bran┼╝─Ö, ma wiele r├│┼╝nych aspekt├│w, dlatego pozycjonowanie rozpocznij od dog┼é─Öbnej analizy: Twojej sytuacji rynkowej oraz konkurencji oraz od dookre┼Ťlenia kluczowej dla Twojego biznesu grupy docelowej.

To absolutna podstawa ÔÇô fundament, na kt├│rym zbudujesz strategi─Ö na d┼éugo. Zapomnij o kilku frazach, na kt├│re prowadzone jest pozycjonowanie i powitaj to dzia┼éaj─ůce szeroko. Tzw. d┼éugi ogon pozwala na dotarcie do tych klient├│w, na kt├│rych najbardziej Ci zale┼╝y.

Dlaczego warto pozycjonowa─ç stron─Ö?

Dobra strona w Internecie to podstawa. Ale je┼╝eli jej odpowiednio nie wypozycjonujesz, nikt nie zobaczy nawet najlepiej przygotowanej wizyt├│wki Twojego biznesu. Aby odpowiedzie─ç sobie na pytanie o to, jak przyci─ůgn─ů─ç odbiorc├│w na Twoj─ů stron─Ö www, zatrzyma─ç ich tam na d┼éu┼╝ej, a co najwa┼╝niejsze ÔÇô zach─Öci─ç do interakcji (czyt. zakupu) ÔÇô zastan├│w si─Ö, jak Ty szukasz informacji.

Czy pami─Ötasz dok┼éadnie adresy witryn, kt├│re odwiedzasz? A mo┼╝e wolisz nie zaprz─ůta─ç swojej g┼éowy takimi informacjami. Jasne, ┼╝e tak. Przecie┼╝ wystarczy, ┼╝e wpiszesz odpowiedni─ů fraz─Ö w Google, a wyskocz─ů Ci informacje, kt├│rych potrzebujesz, prawda?

I tu w gr─Ö wchodzi w┼éa┼Ťnie pozycjonowanie stron www oraz optymalizacja SEO. To dzi─Öki nim zwi─Ökszasz swoj─ů widoczno┼Ť─ç w sieci, bo Twoja strona wy┼Ťwietla si─Ö na wy┼╝szej pozycji w wynikach wyszukiwania. A wi─Öksza widoczno┼Ť─ç to wi─Ökszy ruch.

Wi─Ökszy ruch = wi─Ökszy zysk

Na tym, ┼╝e kto┼Ť odwiedzi stron─Ö Twojej firmy raczej jeszcze nie zarobisz. No, chyba ┼╝e w witrynie umie┼Ťcisz reklamy, za wy┼Ťwietlenie kt├│rych reklamodawca zap┼éaci. To jednak nie jedyna forma zarabiania na wi─Ökszym ruchu.

M├│wi─ůc najpro┼Ťciej: do im szerszego grona odbiorc├│w trafi Twoja oferta, tym wi─Öksza szansa, ┼╝e kt├│ry┼Ť z nich zechce przej┼Ť─ç od ogl─ůdania do zakupu czy zam├│wienia us┼éugi. To czysta statystyka. Oczywi┼Ťcie zwi─Ökszysz swoje szanse, je┼Ťli dodatkowo zadbasz o nowoczesny i komunikatywny layout strony.

Docierasz do klient├│w posiadaj─ůcych motywacje zakupowe

To mo┼╝liwe dzi─Öki innowacyjnym technologiom stosowanym obecnie w bran┼╝y SEO. Odpowiednio dobrane narz─Ödzia po┼é─ůczone z planem dzia┼éania opracowanym na podstawie analizy Twojej pozycji rynkowej.

Tak w┼éa┼Ťnie eksperci od pozycjonowania stron docieraj─ů do klient├│w, kt├│rzy s─ů prawdopodobnie zainteresowani Twoj─ů ofert─ů. To dzi─Öki temu odzwierciedlenie pozycjonowania dostrze┼╝esz r├│wnie┼╝ w wynikach sprzeda┼╝owych.

Relatywnie niski koszt

Pozycjonowanie stron internetowych i SEO to forma promocji, kt├│ra niesie za sob─ů niewielkie wydatki ÔÇô zw┼éaszcza gdy przyjrzysz si─Ö prze┼éo┼╝eniu wydanych sum na ruch na stronie www.

Za u┼éamek koszt├│w, kt├│re poni├│s┼éby┼Ť np. na reklam─Ö w mediach tradycyjnych ÔÇô np. na billboardach, w telewizji czy prasie ÔÇô zyskujesz sprawdzone narz─Ödzie, kt├│re pozwala ci by─ç tam, gdzie Twoi Klienci.

SEO to d┼éugoterminowe korzy┼Ťci

Inteligentna, dopracowana w ka┼╝dym detalu strategia uwzgl─Ödniaj─ůca tzw. d┼éugi ogon to najlepsza gwarancja, ┼╝e wysok─ů pozycj─Ö w rankingach Google utrzymasz nie przez kilka dni czy tygodni, ale znacznie d┼éu┼╝ej.

Tak w┼éa┼Ťnie zbudujesz presti┼╝ swojej marki, rozpoznawalno┼Ť─ç w┼Ťr├│d klient├│w oraz wzmocnisz sprzedasz produkt├│w na d┼éugo.

Potrzebujesz skutecznego pozycjonowania?

Chcia┼éby┼Ť, aby Twoja strona by┼éa wysoko w Google, a do tego, ┼╝eby generowa┼éa zapytania od potencjalnych klient├│w?
Zobacz nasz─ů ofert─Ö skutecznego pozycjonowania.

Co możesz zyskać dzięki usłudze SEO?

  • Twoja firma b─Ödzie widoczna na szereg fraz zwi─ůzanych z Twoim biznesem. Zoptymalizujemy stron─Ö pod szczeg├│┼éowe zapytania, kt├│re charakteryzuj─ů si─Ö wi─Ökszym wsp├│┼éczynnikiem sprzeda┼╝y czy wi─Öksza ilo┼Ťci─ů wys┼éanych zapyta┼ä i/lub telefon├│w,
  • Twoja strona zyska warto┼Ťciowych ruch, bo trafiasz do os├│b, na kt├│rych Ci zale┼╝y. Prze┼éo┼╝y si─Ö to na efekty biznesowe,
  • Twoja marka b─Ödzie bardziej rozpoznawalna oraz wzbudzisz zaufanie w┼Ťr├│d potencjalnych klient├│w,
  • Poznasz lepiej swoich klient├│w i dowiesz si─Ö czego szukaj─ů, co pomo┼╝e Ci rozwija─ç firm─Ö.

Co my oferujemy w ramach współpracy SEO?

  • Przygotujemy dedykowan─ů strategi─Ö marketingu w wyszukiwarkach przeznaczon─ů dla Twojego biznesu. B─Ödzie ona mia┼éa na celu zdobywanie jak najwi─Ökszej ilo┼Ťci potencjalnych klient├│w,
  • Udoskonalimy Twoj─ů stron─Ö technicznie, tak aby u┼éatwi─ç jej indeksowanie przez wyszukiwarki,
  • Zoptymalizujemy stron─Ö tre┼Ťciowo i strukturalnie, tak aby mog┼éa pojawia─ç si─Ö w wyszukiwarkach internetowych na jak najwi─Öcej hase┼é zwi─ůzanych z Twoim biznesem,
  • Wdro┼╝ymy narz─Ödzia analityczne pozwalaj─ůce mierzy─ç ruch oraz zainteresowanie ofert─ů,
  • Wykonana zostanie promocja na zewn─Ötrznych portalach bran┼╝owych, umo┼╝liwiaj─ůca dotarcie do wi─Ökszej liczby potencjalnych klient├│w,
  • Zwi─Ökszymy u┼╝yteczno┼Ť─ç Twojej strony. B─Ödzie ┼éatwiejsza w nawigowaniu dla u┼╝ytkownik├│w, jak r├│wnie┼╝ dla wyszukiwarek,

Jak wygl─ůda wsp├│┼épraca?

Nasz produkt to skuteczne kampanie pozycjonowania realizowane w miesi─Öcznym abonamencie wynosz─ůcych od 1997 z┼é do 3997 z┼é netto. W ramach abonamentu rozbudowujemy tre┼Ťci Twojej strony oraz zdobywamy wysokiej jako┼Ťci linki z artyku┼é├│w sponsorowanych.

Zanim jednak przejdziemy do abonamentu, ka┼╝dy klient otrzymuj─Ö dedykowan─ů strategi─Ö oraz pe┼ény audyt SEO, kt├│re s─ů p┼éatne jednorazowo. Realizacje kampanii zaczynamy, dopiero gdy Twoja strona jest na to gotowa.

Zacznij rozwija─ç sw├│j biznes ju┼╝ dzi┼Ť!

Daj si─Ö dostrzec swoim potencjalnym klientom, si─Ögaj─ůc po si┼é─Ö tkwi─ůc─ů w nowoczesnym pozycjonowaniu. Chcesz si─Ö dowiedzie─ç, co konkretnie mo┼╝emy dla ciebie zrobi─ç? Skontaktuj si─Ö z naszym doradc─ů i pytaj. Z przyjemno┼Ťci─ů udzielimy Ci wszystkich informacji, a p├│┼║niej wsp├│lnie opracujemy plan, dzi─Öki kt├│remu Twoja marka stanie si─Ö znana tak online, jak i offline.