Case study

945% wzrostu ruchu rok do roku w GUSTAV Children’s Clinic

945% wzrostu ruchu rok do roku w GUSTAV Children’s Clinic

Naszym celem było pozyskiwanie ruchu generowanego przez potencjalnych pacjentów kliniki. W rok zwiększyliśmy liczbę wejść o 945%.

Czytaj więcej →

Od 300 do ponad 12 000 wejść miesięcznie w rok — flycars.pl

Od 300 do ponad 12 000 wejść miesięcznie w rok — flycars.pl

Naszym celem było pozyskanie ruchu organicznego na słowa związane ze sprowadzaniem aut z zagranicy. W ciągu roku ilość wejść z Google zwiększyła się o ponad 5 000%.

Czytaj więcej →

Jak zwiększyliśmy ilość zapytań ze strony o ponad 1100% w firmie Erton?

Jak zwiększyliśmy ilość zapytań ze strony o ponad 1100% w firmie Erton?

Naszym celem było zwiększenie ilości zapytań o meble na wymiar (głównie szafy i kuchnie). W ciągu pierwszego roku współpracy ilość wysłanych formularzy zamówieniowych zwiększyliśmy o ponad 1100%! Zobacz jak tego dokonaliśmy.

Czytaj więcej →

Jak zwiększyliśmy widoczność o 1600% w firmie D-POS?

Jak zwiększyliśmy widoczność o 1600% w firmie D-POS?

Przy współpracy z D-POS, naszym celem było zwiększenie widoczności, która pozwoli na generowanie klientów prywatnych oraz biznesowych. Firma pozyskuje teraz wiele zapytań z obu tych grup klientów.

Czytaj więcej →

Jak pozyskujemy 300 zapytań miesięcznie dla Sunprofi?

Jak pozyskujemy 300 zapytań miesięcznie dla Sunprofi?

Dla Sunprofi prowadzimy kampanie SEO oraz Google Ads. Naszym celem jest pozyskiwanie kontaktów od instalatorów, którzy szukają hurtowni fotowoltaicznych. Aktualnie pozyskujemy około 300 zapytań miesięcznie.

Czytaj więcej →

Jak zmniejszyliśmy koszty pozyskiwania nowych pacjentów w SwissLaser?

Jak zmniejszyliśmy koszty pozyskiwania nowych pacjentów w SwissLaser?

Naszym celem była optymalizacja kampanii kliniki SwissLaser w celu zwiększenia ilości rejestracji zabiegów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wydawanych na reklamę. Zwiększyliśmy o 500% ilość wysyłanych formularzy rezerwacji.

Czytaj więcej →

Jak zwiększyliśmy sprzedaż instalacji PV w firmie Synteza?

Jak zwiększyliśmy sprzedaż instalacji PV w firmie Synteza?

Naszym celem było przygotowanie oraz wdrożenie strategii pozyskiwania klientów za pomocą wyszukiwarki Google. W ciągu pierwszych 6 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy średnio 11 zapytań dziennie.

Czytaj więcej →

Jak zwiększyliśmy ruch z Google o ponad 1800% dla motosternik.pl?

Jak zwiększyliśmy ruch z Google o ponad 1800% dla motosternik.pl?

Naszym celem było maksymalne zwiększenie ruchu w okresie sezonu letniego. W miesiącach lipiec-sierpień wygenerowaliśmy o 1853% więcej wejść z Google, w porównaniu do ubiegłych wakacji.

Czytaj więcej →

Jak zwiększyliśmy sprzedaż firmy Activeline?

Jak zwiększyliśmy sprzedaż firmy Activeline?

Naszym celem było zdobycie zapytań na budowę placów zabaw lub zakup urządzeń na ich wyposażenie.
Aktualnie, dział handlowy regularnie otrzymuje po 3-15 zapytań dziennie.
Zobacz, jak doprowadziliśmy do takiego stanu.

Czytaj więcej →

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics