O kliencie

Activeline to lubelski producent placów zabaw oraz nowatorskich atlasów treningowych. Misją firmy jest tworzenie bezpiecznych i inspirujących miejsc do zabawy dla dzieci oraz siłowni zewnętrznych dla młodzieży i osób dorosłych. Oprócz placów i siłowni firma Activeline dostarcza też elementy małej architektury, a także zajmuje się projektowaniem placów zabaw dla dzieci.

Problem

Głównym problemem firmy Activeline był brak zapytań ze strony internetowej. Dział odpowiedzialny za sprzedaż musiał sam znajdować potencjalnych klientów, co pochłaniało bardzo dużo czasu.

Za brak zapytań odpowiadały trzy główne czynniki:

  • brak ruchu z Google
  • przestarzała strona z niepoprawnie przedstawioną ofertą
  • brak optymalizacji strony pod kątem sprzedaży

Właściciel firmy próbował wcześniej naprawić problem ruchu. Strona była wcześniej pozycjonowana przez dwie firmy, które promowały ją na zaledwie kilka słów kluczowych, co nie przynosiło oczekiwanych rezultatów biznesowych, a dodatkowo przysporzyło problemów z linkami słabej jakości.

Rozwiązanie

Zaczęliśmy od zbudowania właściwej strategii, która pozwoliłaby pojawiać się w Google na wszelkie możliwe zapytania związane z ofertą firmy. Zaplanowaliśmy wszystkie podstrony. Przygotowaliśmy ich optymalizację SEO oraz przypisaliśmy cele biznesowe, jakie mają spełniać.

Całą stronę zbudowaliśmy od zera. Nowe wersja spełniła wszystkie wymagania związane z SEO oraz te związane ze sprzedażą. Po opublikowaniu nowej strony rozpoczęliśmy proces budowania treści ofertowej i poradnikowej, a także zaczęliśmy zdobywanie linków. Proces ten trwa do dziś.

Efekty

Ruch z wyszukiwarki Google (w porównaniu do 2018) zwiększył się o ponad 420%.

Wykres ruchu za I kwartał 2019 (porównanie z I kw 2018)
Porównanie ruchu pierwszego kwartału (2019 i 2018)

Ilość słów kluczowych będących w TOP10 zwiększyła się z około 25 do ponad 200. Daje to 700% wzrostu.

Wykres ilości słów w TOP 10

Dział handlowy otrzymał w tym czasie 167 zapytań pochodzących ze strony. W analogicznym okresie 2018 roku nie było żadnych zapytań. Wpłynęło to na kilkukrotny wzrost przychodów firmy.

Opinia klienta

Jestem bardzo zadowolony z całej wykonywanej pracy, chłopaki naprawdę pomogli mi rozwinąć biznes. Zdecydowana większość nowych zapytań pochodzi od klientów, którzy znaleźli nas w Google. Do momentu podjęcia współpracy byłem obsługiwany przez firmy od SEO , które tylko wyciągały ode mnie pieniądze. Obecna współpraca to zupełnie inny poziom.
Przede wszystkim zostałem dobrze wysłuchany, a strategia pozyskiwania klientów uwzględniała wszystkie aspekty mojego biznesu. To co mi się bardzo podobała to nastawienie na cel oraz dużo fajnych propozycji, które przyczyniały się do zwiększenia zapytań ze strony, a ostatecznie coraz większej sprzedaży.

Marcin Taczalski, właściciel firmy Activeline

Chciałbyś, aby twoja firma zyskała więcej klientów z Google i zwiększyła sprzedaż? Zostaw swój numer w poniższym formularzu, a skontaktujemy się z tobą. Porozmawiajmy o tym, co możesz osiągnąć dzięki reklamie w Google.