O kliencie

SwissLaser to nowoczesna klinika laserowej korekcji wzroku mieszcząca się w Warszawie. Prowadzi ją dr. Victorem Derhartunianem — polski chirurg i wybitny specjalista o bogatym doświadczeniu i międzynarodowym uznaniu.

Jakie działania podjęliśmy?

Po dokonaniu audytu konta podjęliśmy decyzję o rozbudowie struktury kampanii na mniejsze obszary. Na każdy z obszarów powstały dedykowane strony docelowe, dostępne tylko dla ruchu z Google Ads. Jedynym celem tych stron docelowych było doprowadzenie do rezerwacji terminu konsultacji, badania lub zabiegu.

Dodatkowo uruchomiliśmy kilka kampanii remarketingowych, przypominających potencjalnym pacjentom możliwości skorzystania z darmowego badania czy konsultacji ze specjalistą.

W ramach pracy nad kontem:

  • dodaliśmy 7 dodatkowych kampanii Google Ads
  • dodaliśmy 36 nowych grup reklamowych
  • utworzyliśmy 65 różnych wariantów reklam
  • wdrożyliśmy nasze autorskie narzędzie do zwiększania ilości kontaktów

Efekty

Ponad czterokrotnie zmniejszyliśmy CPC.

Przy zmniejszeniu kosztów o ponad 40%, zwiększyliśmy ilość wejść na stronę o ponad 130%.

Ilość wysłanych formularzy rezerwacji zwiększyła się pięciokrotnie.

Przy znacznie niższych kosztach, ilość telefonów z kampanii zwiększyła się o 85%.

Opinia klienta: