O kliencie

Firma Synteza OZE zajmuje się nowoczesnymi instalacjami paneli fotowoltaicznych oraz innych systemów odnawialnych źródeł energii. 

Problem

Największym problemem firmy Synteza, był brak zapytań ze strony internetowej. Dotychczasowo, firma zdobywała klientów za pośrednictwem swoich przedstawicieli handlowych, natomiast strona internetowa pełniła rolę tylko wizytówki firmy. Strona ta, nie była zoptymalizowana pod wyszukiwarki internetowe oraz nie była przygotowana na generowanie zapytań. 

Rozwiązanie

Strategia, którą opracowaliśmy, zakładała jednoczesne działanie w dwóch kanałach: Google Ads (płatna reklama w Google) oraz SEO (darmowe wyniki wyszukiwania). W pierwszych miesiącach postawiliśmy na płatną reklamę kierowaną na specjalnie przygotowane strony docelowe. 

Podczas pierwszych miesięcy współpracy, zajęliśmy się też przygotowaniem nowej strony, która będzie w stanie generować ruch z darmowych wyników wyszukiwania i dodatkowe zwiększać ilość zapytań. Ciągle rozbudowujemy stronę zgodnie z zaplanowaną wcześniej strategią SEO.

Efekty

Ruch z wyszukiwarek zwiększył się o ponad 3300%.

Na początku współpracy strona generowała około 120 użytkowników tygodniowo. Aktualnie, na stronę trafia ponad 4200 użytkowników wyszukiwarek.

Ruch z wyszukiwarek strony syntezaoze.pl

Strona przez ostatnie 6 miesięcy wygenerowała łącznie ponad 2100 zapytań.

Dzięki sprawnemu działowi sprzedaży, około 15% kontaktów zakończyło się podpisaną umową. Realny koszt podpisania umowy montażu paneli wyniósł poniżej 300 zł.

Opinia klienta:

Nie sądziłem, że współpraca może się tak szybko przełożyć na rozwój firmy. Handlowcy, zamiast sami szukać potencjalnych klientów, zajmują się odbieraniem telefonów i podpisywaniem umów. Dzięki reklamie w Google, w pół roku rozbudowaliśmy firmę, o odziały w każdym województwie.

Piotr Łukasik, współwłaściciel firmy Synteza OZE