Bezpłatna konsultacja

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Wolisz e-mail? Napisz na wspolpraca@octamedia.pl

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie bezpłatnej konsultacji.

Czego możesz się dowiedzieć?

Dlaczego nie idzie?

Podpowiemy Ci, dlaczego Twoja strona nie pozyskuje klientów z Google.

Jak poprawić sytuację?

Dowiesz się, co zrobić, aby pozyskiwać więcej klientów z wyszukiwarek internetowych.

Czy to się opłaca?

Wspólnie ustalimy, czy działania w Google będą się opłacać w Twoim przypadku.

Jak zaplanować stronę?

Dowiesz się, jak zaplanować stronę, aby realizowała cele Twoje biznesowe.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Podpowiemy Ci, jak wykorzystać Google do zwiększenia sprzedaży.

Analiza sytuacji

Wspólnie przeanalizujemy Twój biznes w Google i sprawdzimy, co można jeszcze poprawić.

Kto przeprowadza konsultacje?

 

Nazywam się Maciej Cherubin i jestem współzałożycielem OCTAMEDIA. Brałem udział w dziesiątkach kampanii dla stron takich jak Twoja.

Podpowiem Ci, jak zaplanować widoczność w Google i jak uniknąć największych błędów. 25 minut dla Ciebie, wystarczy wypełnić poniższy formularz i się umówić.

Maciej Cherubin

Bezpłatna konsultacja

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Wolisz e-mail? Napisz na wspolpraca@octamedia.pl

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie bezpłatnej konsultacji.

Zobacz jak pracujemy z klientami:

945% wzrostu ruchu rok do roku w GUSTAV Children’s Clinic

945% wzrostu ruchu rok do roku w GUSTAV Children’s Clinic

Naszym celem było pozyskiwanie ruchu generowanego przez potencjalnych pacjentów kliniki. W rok zwiększyliśmy liczbę wejść o 945%.

Czytaj więcej
Od 300 do ponad 12 000 wejść miesięcznie w rok — flycars.pl

Od 300 do ponad 12 000 wejść miesięcznie w rok — flycars.pl

Naszym celem było pozyskanie ruchu organicznego na słowa związane ze sprowadzaniem aut z zagranicy. W ciągu roku ilość wejść z Google zwiększyła się o ponad 5 000%.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy ilość zapytań ze strony o ponad 1100% w firmie Erton?

Jak zwiększyliśmy ilość zapytań ze strony o ponad 1100% w firmie Erton?

Naszym celem było zwiększenie ilości zapytań o meble na wymiar (głównie szafy i kuchnie). W ciągu pierwszego roku współpracy ilość wysłanych formularzy zamówieniowych zwiększyliśmy o ponad 1100%! Zobacz jak tego dokonaliśmy.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy widoczność o 1600% w firmie D-POS?

Jak zwiększyliśmy widoczność o 1600% w firmie D-POS?

Przy współpracy z D-POS, naszym celem było zwiększenie widoczności, która pozwoli na generowanie klientów prywatnych oraz biznesowych. Firma pozyskuje teraz wiele zapytań z obu tych grup klientów.

Czytaj więcej
Jak pozyskujemy 300 zapytań miesięcznie dla Sunprofi?

Jak pozyskujemy 300 zapytań miesięcznie dla Sunprofi?

Dla Sunprofi prowadzimy kampanie SEO oraz Google Ads. Naszym celem jest pozyskiwanie kontaktów od instalatorów, którzy szukają hurtowni fotowoltaicznych. Aktualnie pozyskujemy około 300 zapytań miesięcznie.

Czytaj więcej
Jak zmniejszyliśmy koszty pozyskiwania nowych pacjentów w SwissLaser?

Jak zmniejszyliśmy koszty pozyskiwania nowych pacjentów w SwissLaser?

Naszym celem była optymalizacja kampanii kliniki SwissLaser w celu zwiększenia ilości rejestracji zabiegów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wydawanych na reklamę. Zwiększyliśmy o 500% ilość wysyłanych formularzy rezerwacji.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy sprzedaż instalacji PV w firmie Synteza?

Jak zwiększyliśmy sprzedaż instalacji PV w firmie Synteza?

Naszym celem było przygotowanie oraz wdrożenie strategii pozyskiwania klientów za pomocą wyszukiwarki Google. W ciągu pierwszych 6 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy średnio 11 zapytań dziennie.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy ruch z Google o ponad 1800% dla motosternik.pl?

Jak zwiększyliśmy ruch z Google o ponad 1800% dla motosternik.pl?

Naszym celem było maksymalne zwiększenie ruchu w okresie sezonu letniego. W miesiącach lipiec-sierpień wygenerowaliśmy o 1853% więcej wejść z Google, w porównaniu do ubiegłych wakacji.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy sprzedaż firmy Activeline?

Jak zwiększyliśmy sprzedaż firmy Activeline?

Naszym celem było zdobycie zapytań na budowę placów zabaw lub zakup urządzeń na ich wyposażenie.
Aktualnie, dział handlowy regularnie otrzymuje po 3-15 zapytań dziennie.
Zobacz, jak doprowadziliśmy do takiego stanu.

Czytaj więcej