Jeśli przeglądasz ofertę naszej firmy to albo wydaje ci się, że optymalizacja stron www pod wyszukiwarki to tajemniczy proces, dzięki któremu garstka speców od pozycjonowania trzyma w garści cały ruch w sieci, albo masz wrażenie, że pozycjonowanie stron to proces szczegółowo opisany i przeanalizowany, zatem bez problemu będziesz w stanie samodzielnie stworzyć strategię SEO i szybko ulokować swoją stronę wysoko w wynikach wyszukiwania. Oba podejścia są błędne. W pierwszym przypadku ulegasz spiskowej teorii dziejów, w drugim – przeceniasz swoje możliwości.

Sytuacja bowiem wygląda tak: SEO, pozycjonowanie strony www czy optymalizacja strony www pod wyszukiwarki (wszystko jedno, którego sformułowania użyjesz) to takie przygotowanie strony internetowej, aby ta wyświetlała się na jak najwięcej słów kluczowych używanych przez potencjalnych klientów w danym biznesie. Tak, to proces, ale nie tajemniczy, tylko czasochłonny i wymagający konkretnych działań. Jesteś w stanie pozycjonować się sam, ale nie ma opcji, żebyś SZYBKO osiągnął zamierzone rezultaty. Pozycjonowanie to praca na cały etat! To co: przestajesz zajmować się firmą i zabierasz się za optymalizację swojej strony pod wyszukiwarki, czy zlecasz to nam?

Co jest celem pozycjonowania w Bielsku-Białej?

Pozycjonowanie lokalne to punkt wyjścia do pozycjonowania w całej Polsce. Dla każdego biznesu, na początku jego działalności, najważniejsze jest zaistnienie i ugruntowanie pozycji na rynku lokalnym. Wyobraź sobie: najpierw pozycjonujemy Twoją firmę w Bielsku-Białej, a kiedy interes kręci się już zgodnie z planem, ruszamy na podbój rynku krajowego. Ty skupiasz się na swojej działalności, szukasz nowych dróg rozwoju firmy, a my dbamy o to, żeby Twoi klienci jak najszybciej dowiadywali się o tym, co robisz. Innymi słowy: pracujemy nad wygenerowanie ruchu, który przełoży się na Twoje cele biznesowe.

Od czego zależy pozycja strony w Google?

Google to wyjątkowo twardy przeciwnik – słynny algorytm Google uwzględnia ponad 200 zmiennych i jest po prostu skomplikowany, a od jakiegoś czasu wspiera do sztuczna inteligencja. Nie oznacza to jednak, że wysoka pozycja Twojej strony w wyszukiwarce jest niemożliwa do zdobycia. To właśnie doświadczenie pozycjonera, jego wiedza oraz, co tu kryć, intuicja, pozwalają podjąć działania sprawiające, że Twoja strona pojawi się tak wysoko w wynikach wyszukiwania, jak to możliwe.

Co zrobić, żeby Twoja strona pojawiał się w Google i zaczęła piąć w rankingu?

  1. Google musi wiedzieć o tym, że Twoja strona w ogóle istnieje.
  2. Google musi też mieć możliwość zeskanowania wszystkich jej podstron.
  3. Google musi mieć zaufanie do Twojej strony.

Zasadę działania Google można sprowadzić do jednego prostego zdania: Google odpowiada na pytania swoich użytkowników. Pozycjonowanie prowadzi do tego, że Twoja strona odpowiada na wszelkie pytania Twoich potencjalnych użytkowników. Te „pytania” to nic innego jak „słowa kluczowe” lub „frazy kluczowe”.

Jak pozyskiwać klientów dzięki Google?

Ruch z Google to bardzo dobry ruch i warto mieć świadomość, że na dobrze wypozycjonowanej stronie trwał będzie jeszcze długo po zaprzestaniu działań związanych z pozycjonowaniem strony. Można powiedzieć, że doczekasz chwili, w której strona będzie przez jakiś czas „chodzić” sama, ale za nim to się stanie, trzeba włożyć sporo pracy w jej budowę i zawartość merytoryczną.

Długofalowe działania SEO doprowadzają stronę www do takiego stanu technicznego i merytorycznego, że kiedy Twój potencjalny klient wpisze swoje pytanie w wyszukiwarkę, ta bez namysłu wyświetli mu Twoją stronę. A kiedy klient na nią wejdzie, pomyśli: tak, znalazłem to, czego szukałem. Tak, zostaję na tej stronie. Tak, przeglądam jej zasoby. Tak, tu kupię towar/zamówię usługę.

I jeszcze jedno: choć doczekasz chwili, w której strona będzie przez jakiś czas „chodzić” sama, kiedyś znowu potrzebne będzie pozycjonowanie. Żadna strona www nie może być WYPOZYCJONOWANA raz na zawsze. Trzeba ją od czasu do czasu POZYCJONOWAĆ. Zależy Ci przecież na tym, żeby Twoja strona POJAWIAŁA się w Google tak długo, jak tego chcesz, a nie POJAWIŁA się i przepadła w czeluściach sieci.

Pozyskanie klientów za pomocą strony i ruchu, jaki generuje to początek drogi do sprzedaży usług lub produktów. Po pozyskaniu ruchu koniecznie trzeba zacząć pracę nad lead generation.

Czy audyt SEO jest potrzebny?

Audyt SEO potrzebny jest i kiedy ruszasz ze swoją pierwszą stroną www (łatwiej zacząć od zlecenia profesjonalnego audytu i od razu zaplanować działania optymalizacyjne jeszcze na etapie planowania i projektowania strony, unikając błędów, niż te błędy naprawiać), i kiedy strona działa już od dłuższego czasu (na pewno zauważysz, kiedy przestanie „chodzić” sama i ruch z Google ulegnie wyraźnemu spowolnieniu…). 

Audyt SEO można wykonać na każdym etapie funkcjonowania Twojego biznesu w sieci.  

Jak wybrać dobrą agencję SEO z Bielska-Białej?

Poszukując dobrej agencji SEO z Bielska-Białej, postaw na taką, która oferuje:

  • bezpłatną konsultację SEO (wstępny audyt, rozpoznanie potrzeb Klienta)
  • stworzenie strategii dostosowanej do profilu Twojej firmy oraz najważniejszych celów biznesowych
  • wdroży stworzoną strategię
  • wytłumaczy Ci, co i dlaczego robi w celu zwiększenia widoczności firmy w Google
  • przedstawi Ci łatwe do przyswojenia raporty, w których szczegółowo pokaże postępy prac i efekty prowadzonych działań

Jak dobrać właściwą strategię pozycjonowania?

Strategia pozycjonowania to nic innego jak dobór działań, które właściciel strony internetowej zamierza podjąć w celu zwiększenia jej widoczności w sieci oraz zwiększenia ruchu na stronie, co przełoży się na zdobywanie klientów z Google oraz zamianę klientów potencjalnych na klientów prawdziwych/realnych.

Przygotowanie strategii pozycjonowania to zatem kompletny plan budowy strony, pozwalający na jej maksymalną widoczność w Google. W ramach tworzenia strategii należy wziąć pod uwagę:

  • potrzeby biznesowe firmy
  • cel, jaki dana firma chce osiągnąć dzięki SEO
  • analizę konkurencji
  • określeni grupy odbiorców, do których firma chce dotrzeć ze swoją ofertą
  • stworzenie listy słów kluczowych

Załóżmy, że mamy do wypozycjonowania agencję SEO w mieście Bielsko-Biała. Ta agencja SEO ma w ofercie kilka podstawowych usług:

Aby dobrze wypozycjonować wszystkie te usługi należy zaplanować jakie słowa kluczowe będą optymalizowane na konkretne adresy, najlepiej to zrobić w tabeli:

Słowa kluczowePodstronaOptymalizacja
agencja seo bielsko-białadomena.pl (strona główna)Title:
Agencja SEO – Bielsko-Biała

H1:
Skuteczna agencja SEO w Bielsko-Biała
pozycjonowanie bielsko-biała
pozycjonowanie stron bielsko-biała
pozycjonowanie stron www bielsko-biała
pozycjonowanie stron internetowych bielsko-biała
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-bielsko-biala/Title:
Pozycjonowanie stron internetowych – Bielsko-Biała

H1: 
Skuteczne pozycjonowanie stron www - Bielsko-Biała
pozycjonowanie sklepów internetowych bielsko-biała
pozycjonowanie sklepów bielsko-biała
optymalizacja sklepów bielsko-biała
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-sklepow-interntowych-bielsko-bialaTitle:
Pozycjonowanie sklepów internetowych – Bielsko-Biała

H1:
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Bielsko-Biała
audyt SEO bielsko-białadomena.pl/oferta/audyt-seo-bielsko-bialaTitle:
Audyt SEO – Bielsko-Biała

H1:
Profesjonalny audyt SEO w Bielsko-Biała
itditditd

Czy można pozycjonować się samemu?

Oczywiście, że można, ale czas, który poświęciłbyś na pozycjonowanie lepiej poświęcić na rozwój firmy. Jeśli mimo wszystko chcesz zostać specjalistą SEO do spraw własnej strony internetowej, skorzystaj z darmowego kursu SEO, który pomoże Ci zdobyć wiedzę na temat pozycjonowania i pomoże Ci pozyskiwać klientów z wyszukiwarek.

Pozycjonowanie Bielsko-Biała – Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w mieście Bielsko-Biała?

Cena pozycjonowania w mieście Bielsko-Biała zależy od wielu czynników takich jak: obecny stan domeny, branża, działanie konkurencji czy stan techniczny strony. Przejdź na stronę i poznaj więcej szczegółów na ten temat.

Kiedy będą efekty pozycjonowania mojej strony w mieście Bielsko-Biała?

Czas efektów pozycjonowania w mieście Bielsko-Biała, zależy głównie od tego, jaki był stan początkowy strony. Im bardziej zaniedbana pod kątem SEO strona względem konkurencji (Bielsko-Biała), tym dłużej trzeba będzie czekać na efekty.