Pozycjonowanie Gdańsk

Czy masz świadomość siły, którą skrywa pozycjonowanie stron? Gdańsk, Trójmiasto, województwo, a może cały kraj? Kampania SEO może być przeprowadzona na mniejszą bądź większą skalę. W każdym przypadku spodziewaj się namacalnych efektów, za które odpowiada nasza oryginalna strategia.

Gdańsk: Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Nasze metody zostały wielokrotnie przetestowane w praktyce. Pozycjonowane strony obiegły już internet, docierając do milionów odbiorców. Wielu użytkowników zostało klientami płacącymi za produkty bądź usługi. Warto też nadmienić, że proponowane rozwiązania nie działają wyłącznie tu i teraz. Wręcz przeciwnie, ich skutki są dostrzegalne przede wszystkim w dłuższym horyzoncie czasowym.

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie ewentualnej współpracy.

Pozycjonowanie Gdańsk: Stworzyliśmy proces, który realnie generuje klientów dzięki pozycjonowaniu. Wdrożymy ten proces u Ciebie i zwiększymy Twoją sprzedaż.

Pozycjonowanie stron internetowych (w Gdańsku, trójmieście, a także innych miejscowościach na terenie całej Polski) spowoduje, że klient bez trudu dostrzeże Twoją markę po wpisaniu słów kluczowych. Frazy dobrane do kampanii nie ograniczają się wyłącznie do ogólnych sformułowań takich jak pozycjonowanie Gdańsk. Postrzegamy kampanię SEO ze znacznie szerszej perspektywy. W konsekwencji skupiamy się na maksymalnej liczbie fraz cieszących się zainteresowaniem w Twojej grupie docelowej.

Nasza agencja SEO posługuje się praktykami, które znacząco przybliżą Cię do klientów. Najpierw spodziewaj się awansu swojej witryny w ramach szerokiej gamy słów kluczowych. Dzięki temu znacznie więcej osób zacznie odwiedzać Twoją stronę internetową. Wielu gości przybędzie z zamiarem dokonania zakupu.

Za każdą udaną kampanią stoi wyczerpująca strategia SEO uwzględniająca działania prowadzone na dłuższą metę. W koncepcji musi znaleźć się przede wszystkim harmonogram poczynań rozpisanych krok po kroku. Niebagatelną rolę odgrywają też kwestie związane ze strukturą fraz, ustawieniami witryny, a także wszystkimi aspektami wpływającymi na pozycję strony w wyszukiwarce Google.

Na uwagę zasługuje również audyt SEO. Jego celem jest zbadanie obecnej kondycji strony internetowej. Specjalista bierze pod lupę indeksowanie witryny, jak i poszczególne czynniki warunkujące zgodność z algorytmem Google. W toku weryfikacji może ocenić, które elementy działają bez zarzutów, a które muszą zostać poprawione.

Pozycjonowanie jest prowadzone w celu uzyskania większej ekspozycji marki w ramach słów kluczowych wpisanych przez klientów w Twojej branży. Osiągnięcie wyższej lokaty sprawia, że strona generuje wzmożony ruch. W rezultacie możesz spodziewać się zaangażowania ze strony nowych i powracających klientów.

Po opracowaniu strategii i audytu SEO należy skupić się na realizacji założonego planu. Prace przebiegają na trzech następujących płaszczyznach:

1.      Opracowanie nowych treści – to forma odpowiadania na potrzeby odbiorców. Użytkownicy cały czas poszukują informacji związanych z Twoją branżą. Publikowane teksty są bezpośrednią reakcją na generowane zapytania.

2.      Aktualizacja istniejącej zawartości – stanowi formę dostosowania bieżącej struktury strony do aktualnych standardów narzucanych przez algorytm wyszukiwania. W ten sposób konstruujesz solidne fundamenty sprzyjające dodawaniu nowych treści.

3.      Budowanie sieci linków – to działania wykonywane na innych stronach internetowych. Za miejsce docelowe mogą posłużyć blogi czy fora dyskusyjne. Tam osadzane są linki kierujące do Twojej witryny. Taki zabieg wpływa na wzrost wartości strony z perspektywy algorytmu wyszukiwarki.

Twoja firma może uzyskać wymierne korzyści poprzez specjalistyczne pozycjonowanie stron www. Gdańsk stanie przed Tobą otworem. Nic nie stoi tez na przeszkodzie, by przeprowadzić kampanię na skalę ogólnopolską. Dzięki regularnej realizacji założeń możesz spodziewać się osiągania coraz wyższych lokat w wynikach wyszukiwania. Wystarczy kilka miesięcy konsekwentnej współpracy, aby wprowadzić Twój biznes na wyższy poziom.

Oto wyniki, jakie osiągamy z naszymi klientami …

648% więcej formularzy w eyelaser.at po 2 miesiącach współpracy

945% wzrostu ruchu organicznego po roku wpsółpracy z gustav.pl

5000% więcej wejść na stronę po roku współracy z flycars.pl

3129% więcej zapytań w d-pos.pl po roku współpracy

517% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

1094% więcej zapytań w erton.pl po roku współpracy

Trafiłeś tutaj nieprzypadkowo

  • Tracisz pieniądze, bo klienci nie mogą znaleźć Twojej strony w internecie?
  • Ruch w Twojej witrynie ostatnio jest mniejszy i nie wiesz dlaczego?
  • Zmniejszyła się liczba telefonów i zamówień lub nie masz ich wcale?
  • Uruchamiasz nowy biznes i chcesz od początku zadbać o strumień klientów z Google?

Nigdy więcej straconych okazji...

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kampanii zwiększającej liczbę potencjalnych klientów, czy chcesz wytworzyć popyt na nową linię produktów – jesteś we właściwym miejscu.

W OCTAMEDIA spędziliśmy ostatnie lata na doskonaleniu naszej strategii na pozycjonowanie stron w Google. To, co robimy, działa niezależnie od branży i profilu klientów. Teraz SEO może pracować również dla Ciebie.

Pozycjonowanie Gdańsk: Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google.

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy telefonicznej, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie ewentualnej współpracy.

Pozycjonowanie w innych miastach:

Najważniejsze korzyści ze współpracy z nami

Doświadczenie ma znaczenie

Od wielu lat pomagamy firmom z różnych branż pozycjonować ich strony w Google i generować większe przychody.

Stawiamy na relacje i wyniki

Działamy zgodnie z dwiema głównymi wartościami: relacje i wyniki. Ponad 99% klientów zostaje z nami na dłużej niż rok.

Dedykowany specjalista SEO i nielimitowane konsultacje

Twój osobisty ekspert SEO odpowie na każde pytanie – zarówno dotyczące prowadzonych działań, jak i wiedzy.

Z każdym dniem coraz lepsi

Google ciągle się zmienia. Dlatego nieustannie uczymy się nowych technik i jesteśmy na bieżąco, aby klienci wyprzedzali konkurencję.

Uczciwe podejście

Nie zasałaniamy się swoim know-how. Uczciwie mówimy co planujemy i co będziemy realizować w ramach pozycjonowania. Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Przejrzyste raporty

Łatwo sprawdzisz, co konkretnie robimy oraz jak nasze wysiłki zwiększają Twoje przychody online.

Inne usługi w mieście Gdańsk

Jak działamy?

1
1

Planowanie strategii

Współpracę zaczynamy od zaplanowania kompleksowej strategii, która jest podstawą do dalszych działań.

2
2

Przygotowanie strony

Pomożemy Ci przystosować stronę do założeń strategii. Otrzymasz kompletny plan poprawy strukturalnej oraz technicznej.

3
3

Budowa treści

Analizujemy rynek pod kątem treści, które będą przynosić klientów. Teksty piszesz Ty lub nasi copywritterzy.

4
4

Cykliczna optymalizacja treści

Cyklicznie optymalizujemy treści pod kątem zwiększenia ruchu ogranicznego z maksymalnej ilości fraz.

5
5

Linkowanie

Uruchamiamy linkowanie, aby budować pozycje najważniejszych fraz kluczowych.

6
6

Optymalizacja konwersji

Optymalizujemy stronę tak, aby realizowała założone przez Ciebie cele biznesowe.

Pozycjonowanie Gdańsk: Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google.

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy telefonicznej, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie ewentualnej współpracy.

Widoczność strony w sieci nigdy nie jest przypadkowa. Trzeba na nią zapracować, umiejętnie wykorzystując wiedzę na temat działania robotów Google  (tzw. spiderów), nieustannie przeszukujących sieć w poszukiwaniu stron, które mogą się kiedyś przydać. Dlaczego potencjalnym klientom miałaby się przydać właśnie Twoja strona?

Przecież nie jesteś jedynym sprzedawcą czy dostawcą usług w swojej branży. Jeśli zależy Ci na przyciągnięciu klientów, którzy będą wchodzić na Twoją stronę wprost z wyszukiwarki, postaw na pozycjonowanie. 

Co jest celem pozycjonowania?

Celem pozycjonowania jest wypromowanie danej firmy np w Gdańsku.  Najważniejszym zadaniem pozycjonera jest wygenerowanie takiego ruchu na stronie, który wyraźnie przełoży się na Twoje cele biznesowe.

Nie ma strony firmowej, która w cudowny sposób wskoczyłaby od razu na szczyt i tuż po zbudowaniu wyświetlała się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Każda firma potrzebuje pozycjonowania, żeby zdobywać klientów z Google. 

Jak działa Google?

Nie wszyscy zdają sobie sprawę jak działa Google w kontekście biznesowym. Najważniejsze jest to, że nie działa w czasie rzeczywistym. Nie jest tak, że uruchamiasz nawet najlepiej zaprojektowaną stronę bogatą w dobrej jakości treści i roboty Google natychmiast ją zauważają.

Roboty Google nieustannie skanują strony w poszukiwaniu informacji, które mogą się kiedyś przydać do wyświetlenia pytającym, ale żeby Twoja strona pojawiała się w Google muszą być spełnione 3 warunki:  

  • Google musi wiedzieć o tym, że Twoja strona w ogóle istnieje.
  • Google musi też mieć możliwość zeskanowania wszystkich podstron
  • Google musi mieć zaufanie do Twojej firmy.

Pozycjonowanie sprowadza się do podjęcia działań, które sprawią, że w/w warunki zostaną spełnione. 

Czym jest algorytm Google

Słynny algorytm Google, wykonując swoje zadanie w skończonej liczbie kroków i dając oczekiwane wyniki, musi wziąć pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na pozycjonowanie. Niestety tych czynników jest bardzo dużo, a skomplikowanie zależności oraz zasady, jakimi kieruje się algorytm Google a także wprowadzane od czasu do czasu zmiany w tym algorytmie sprawiają, że żaden pozycjoner nie zna ich w całości.

Jakby tego było mało, Google coraz częściej używa sztucznej inteligencji, która uczy się poznawać zachowania użytkowników i prezentować im wyniki najlepsze możliwe wyszukiwania. 

Ale uwaga: pozycjoner zajmujący się tylko i wyłącznie pozycjonowaniem ma czas na przyglądanie się algorytmowi i wyłapywanie zachodzących w nim zmian, a następnie analizowanie ich i wdrażanie zmian w samym pozycjonowaniu.

To praca na cały etat! Ty w tym czasie zajmujesz się rozwijaniem swojej firmy, poszukiwaniem towarów do sklepu czy testowaniem nowych usług. Połączenie pracy w pełnym wymiarze godzin nad rozwojem własnej firmy z pozycjonowaniem jej strony www to pułapka – nie uda Ci się ani jedno, ani drugie. 
 

Od czego zależy pozycja strony w Google?

Dziś wiemy, że istnieje ponad 200 czynników, które wpływają na pozycję strony w Google. Wiemy też, że nie wszystkie są równoważne, choć nie do końca jest jasne, co i w jakim stopniu wpływa na widoczność danej domeny w wynikach wyszukiwania. Niektóre czynniki zależą od branży, inne są względnie stałe bez względu na nią.

Praca pozycjonera nie sprowadza się więc wyłącznie do ułożenia odpowiednich elementów (czynników) na właściwych miejscach, ale także na nieustannej analizie ruchu sieciowego. Można powiedzieć, że pozycjoner stara się być o pół kroku przed robotem Google, a przynajmniej wyobrazić sobie sposób jego działania na tyle precyzyjnie, żeby każde podjęte działanie wpływało na coraz lepszą widoczność Twojej strony. 

Wśród wspomnianych 200 czynników wpływających na pozycję strony w Google, te wymienione poniżej na pewno mają zasadnicze znaczenie:

Struktura strony oraz linkowanie wewnętrzne pomiędzy podstronami

Budowa strony musi umożliwiać robotom Google przeczytanie jej, a Twoim klientom sprawne, szybkie oraz intuicyjne poruszanie się po jej zasobach. Nie bez powodu mówimy, że strona Twojej firmy jest w sieci – musisz ją sobie wyobrazić jako misterną konstrukcję na kształt pajęczej sieci, w której każda nić (link) łączy się z innymi.

Wewnętrzne linkowanie między podstronami to wskazywanie Twoim potencjalnym klientom czy kontrahentom wielu ciekawych szlaków, którymi mogą się przemieszczać po Twojej stronie – wewnętrzne linkowanie prowadzi każdego, kto znajdzie się na stronie, tam dokąd chciałby trafić. Jeśli linki są nieaktywne, prowadzą donikąd działasz na swoją niekorzyść. 

Ilość oraz jakość treści na stronie, a także częstotliwość dodawania nowej treści

Nie można pozycjonować pustej strony, dlatego tak ważne jest opisywanie produktów czy usług nawet bardzo szczegółowo. Do każdego adresu URL powinien być przypisany unikalny tytuł oraz opis reprezentujący jego treść — to one pojawią się najprawdopodobniej jako wynik wyszukiwania i są to najistotniejsze elementy pozycjonowania. 

Mało tego: jakość treści ma znaczenie. Jeśli choć raz kliknąłeś w tytuł interesującego Cię artykułu, a po dojściu po linkach do celu okazało się, że tytuł nijak ma się do treści albo opis towaru, który wyszukałeś w sieci pełen był błędów i przekłamań, prawdopodobnie nie wróciłeś już pod wskazane adresy www. Oczywiście częstotliwość aktualizacji treści na stronie także ma znaczenie: jeśli ostatnia aktualizacja firmowego bloga eksperckiego pochodzi sprzed dwóch lat, to co byś sobie pomyślał o takim ekspercie…? 

Występowanie słów kluczowych oraz słów wspierających w tekście i nagłówkach

Twoja strona www powinna pojawiać się w wyszukiwaniach Klienta wpisującego wszystkie możliwe słowa kluczowe związane z Twoją branżą. Ale uwaga: nie należy dobierać sów kluczowych mając na uwadze wyłącznie ich popularność.

Jeśli swoją ofertę kierujesz do klientów niszowych, trzeba pamiętać o niszowych słowach kluczowych, które wskażą im drogę właśnie do Twojej strony. Powinny one pojawić się zarówno w publikowanych na stronie tekstach, jak w nagłówkach.

Unikalność treści na stronie (czy nie są skopiowane z innych źródeł)

Jeśli klient obyty w sieci jest w stanie prędko zorientować się, że treści na Twojej stronie nie są unikatowe – dojście po linkach do źródła zajmuje naprawdę niewiele czasu… – to wyobraź sobie jak szybko wpadną na to roboty Google. Oczywiście czasem nie da się powielać pewnych informacji (np. danych technicznych produktu), czasem warto też kogoś zacytować, ale kopiowanie treści z innych źródeł jest niedopuszczalne. To prosta droga do tego, aby zaufanie do Twojej witryny stracili i Klienci, i roboty Google. 

Dobrze wypozycjonowana strona musi mieć pewien autorytet u Klientów i u robotów. Jak go zdobyć? Dbać o to, aby treści Twojej strony były jak najbardziej wartościowe, unikalne oraz dodawane z odpowiednią częstotliwością. 

Szybkość ładowania strony

Użytkownicy Internetu to bardzo niecierpliwa grupa klientów. Strona się nie ładuje? Trudno, szukamy innej. Równie niecierpliwe są roboty Google – strony ładujące się szybciej (lepiej zoptymalizowane) mają większe szanse na wyższe pozycje.

Roboty biorą pod uwagę nie tylko czas potrzebny do załadowania się strony, ale także stopień zastosowania konkretnej listy zaleceń optymalizacyjnych. Jeśli strona działa błyskawicznie na komputerze, ale na smartfonie jej otwieranie idzie opornie, także działa to na jej niekorzyść. 

Odpowiednia optymalizacja kodu HTML strony

Dobrej jakości kod sprawia, że witryna staje się bardziej funkcjonalna, a także czytelna dla robotów sieciowych. Do najczęstszych błędów w tym obszarze, które pozycjoner usuwa w pierwszej kolejności należą: 

  • duplikowanie treści – nie tylko zamieszczenie tych samych tekstów na wielu podstronach, ale też źle ustawiony adres www witryny 
  • stronicowanie – lista elementów wyświetla się na różnych podstronach
  • błędy w kodzie CSS i HTML związane np. z użycie znaczników HTML w zgodzie z ich przeznaczeniem

Jak dobrać właściwą strategię pozycjonowania?

Strategia pozycjonowania to nic innego jak dobór działań, które właściciel strony internetowej zamierza podjąć w celu zwiększenia jej widoczności w sieci oraz zwiększenia ruchu na stronie, co przełoży się na zdobywanie klientów z Google oraz zamianę klientów potencjalnych na klientów prawdziwych/realnych.

Przygotowanie strategii pozycjonowania to zatem kompletny plan budowy strony, pozwalający na jej maksymalną widoczność w Google. W ramach tworzenia strategii należy wziąć pod uwagę:

  • potrzeby biznesowe firmy
  • cel, jaki dana firma chce osiągnąć dzięki SEO
  • analizę konkurencji
  • określeni grupy odbiorców, do których firma chce dotrzeć ze swoją ofertą
  • stworzenie listy słów kluczowych

Załóżmy, że mamy do wypozycjonowania agencję SEO w mieście Gdańsk. Ta agencja SEO ma w ofercie kilka podstawowych usług:

Aby dobrze wypozycjonować wszystkie te usługi należy zaplanować jakie słowa kluczowe będą optymalizowane na konkretne adresy, najlepiej to zrobić w tabeli:

Słowa kluczowePodstronaOptymalizacja
agencja seo gdańskdomena.pl (strona główna)Title:
Agencja SEO – Gdańsk

H1:
Skuteczna agencja SEO w Gdańsk
pozycjonowanie gdańsk
pozycjonowanie stron gdańsk
pozycjonowanie stron www gdańsk
pozycjonowanie stron internetowych gdańsk
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-gdansk/Title:
Pozycjonowanie stron internetowych – Gdańsk

H1: 
Skuteczne pozycjonowanie stron www - Gdańsk
pozycjonowanie sklepów internetowych gdańsk
pozycjonowanie sklepów gdańsk
optymalizacja sklepów gdańsk
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-sklepow-interntowych-gdanskTitle:
Pozycjonowanie sklepów internetowych – Gdańsk

H1:
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Gdańsk
audyt SEO gdańskdomena.pl/oferta/audyt-seo-gdanskTitle:
Audyt SEO – Gdańsk

H1:
Profesjonalny audyt SEO w Gdańsk
itditditd

Pozycjonowanie Gdańsk – Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w mieście Gdańsk?

Cena pozycjonowania w mieście Gdańsk zależy od wielu czynników takich jak: obecny stan domeny, branża, działanie konkurencji czy stan techniczny strony. Przejdź na stronę i poznaj więcej szczegółów na ten temat.

Kiedy będą efekty pozycjonowania mojej strony w mieście Gdańsk?

Czas efektów pozycjonowania w mieście Gdańsk, zależy głównie od tego, jaki był stan początkowy strony. Im bardziej zaniedbana pod kątem SEO strona względem konkurencji (Gdańsk), tym dłużej trzeba będzie czekać na efekty.

Czy ta treść była pomocna?

Staramy się tworzyć pomocne i wartościowe treści, dlatego będziemy wdzięczni za ocenę tego artykułu.
Tak
Nie
Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics