Pozycjonowanie Wrocław

Pozycjonowanie strony internetowej warto zlecić agencji o dużym doświadczeniu. Przeprowadzi ona audyt SEO a następnie, używając profesjonalnych narzędzi, przygotuje skuteczną strategię dla Twojej strony www.

Wrocław: Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Chcesz, żeby pozycjonowanie Twojej strony www było skuteczne i przyniosło zwiększenia ruchu wyników organicznych, co przekłada się na przypływ klientów, którzy kupią Twój towar/usługę i będą wracać na kolejne zakupy? Postaw na SEO.

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie ewentualnej współpracy.

Pozycjonowanie Wrocław: Stworzyliśmy proces, który realnie generuje klientów dzięki pozycjonowaniu. Wdrożymy ten proces u Ciebie i zwiększymy Twoją sprzedaż.

Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław

SEO (ang. Search Engine Optimization) to optymalizacja stron www pod działanie wyszukiwarek. To proces skomplikowany tylko pozornie, często owiany wielką tajemnicą przez speców od pozycjonowania, którzy wprawdzie wiedzą jak sprawić, by dana strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania, ale nie używają do tego żadnych sztuczek ani hacków, a jedynie sprawdzonych, popartych wiedzą i doświadczeniem, metod działania.

Jak działa nasza agencja SEO? Wrocław i okolice

Jeśli zależy Ci na pozycjonowaniu Twojej strony www we Wrocławiu, nasza agencja SEO oferuje darmowy audyt, którego skutkiem będzie rozpoznanie potrzeb i zaplanowanie działań przynoszących wymierne efekty. Pozycjonowanie nie jest skomplikowane, ale wymaga czasu, cierpliwości, rzetelności i precyzji. W ramach przyjętej strategii podejmuje się następujące działania:

  • eliminacja błędów technicznych ograniczających widoczność strony,
  • poprawa struktury strony,
  • nasycenie strony treściami dostosowanymi do wymagań robotów Google oraz uwzględniającymi potrzeby i zainteresowania Twoich potencjalnych klientów,
  • pozyskanie linków, które są dodatkowym sygnałem dla Google o wartości Twojej strony (mają one zazwyczaj formę artykułów sponsorowanych publikowanych na portalach branżowych lub informacyjnych).

Wrocław – pozycjonowanie lokalne i nie tylko

Należy mieć świadomość, że pozycjonowanie stron internetowych we Wrocławiu oraz każdym innym mieście ma na celu systematyczne zwiększanie widoczności domeny na słowa kluczowe, które mogą przyczynić się do budowania wartościowego ruchu organicznego, a w dalszej perspektywie do zwiększania ilości klientów z Google. ZWIĘKSZANIE, a nie – jednorazowe zwiększenie. Okresowe ponawianie procesu optymalizacji Twojej strony www pod działanie wyszukiwarek to klucz do sukcesu. Nie da się raz na zawsze wypozycjonować strony, żeby w nieskończoność pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania Twoich potencjalnych klientów.

Daj swojej firmie szansę na pozyskanie nowych kupujących i płacących klientów. Pozycjonowanie to przemyślana strategia, skuteczna zarówno w przypadku nowo powstałych stron, a często nawet jeszcze na etapie ich projektowania, jak i stron, które działają już od lat i borykają się ze zmniejszeniem ruchu z wyszukiwarek.

Oto wyniki, jakie osiągamy z naszymi klientami …

648% więcej formularzy w eyelaser.at po 2 miesiącach współpracy

945% wzrostu ruchu organicznego po roku wpsółpracy z gustav.pl

5000% więcej wejść na stronę po roku współracy z flycars.pl

3129% więcej zapytań w d-pos.pl po roku współpracy

517% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

1094% więcej zapytań w erton.pl po roku współpracy

Trafiłeś tutaj nieprzypadkowo

  • Tracisz pieniądze, bo klienci nie mogą znaleźć Twojej strony w internecie?
  • Ruch w Twojej witrynie ostatnio jest mniejszy i nie wiesz dlaczego?
  • Zmniejszyła się liczba telefonów i zamówień lub nie masz ich wcale?
  • Uruchamiasz nowy biznes i chcesz od początku zadbać o strumień klientów z Google?

Nigdy więcej straconych okazji...

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kampanii zwiększającej liczbę potencjalnych klientów, czy chcesz wytworzyć popyt na nową linię produktów – jesteś we właściwym miejscu.

W OCTAMEDIA spędziliśmy ostatnie lata na doskonaleniu naszej strategii na pozycjonowanie stron w Google. To, co robimy, działa niezależnie od branży i profilu klientów. Teraz SEO może pracować również dla Ciebie.

Pozycjonowanie Wrocław: Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google.

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy telefonicznej, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie ewentualnej współpracy.

Najważniejsze korzyści ze współpracy z nami

Doświadczenie ma znaczenie

Od wielu lat pomagamy firmom z różnych branż pozycjonować ich strony w Google i generować większe przychody.

Stawiamy na relacje i wyniki

Działamy zgodnie z dwiema głównymi wartościami: relacje i wyniki. Ponad 99% klientów zostaje z nami na dłużej niż rok.

Dedykowany specjalista SEO i nielimitowane konsultacje

Twój osobisty ekspert SEO odpowie na każde pytanie – zarówno dotyczące prowadzonych działań, jak i wiedzy.

Z każdym dniem coraz lepsi

Google ciągle się zmienia. Dlatego nieustannie uczymy się nowych technik i jesteśmy na bieżąco, aby klienci wyprzedzali konkurencję.

Uczciwe podejście

Nie zasałaniamy się swoim know-how. Uczciwie mówimy co planujemy i co będziemy realizować w ramach pozycjonowania. Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Przejrzyste raporty

Łatwo sprawdzisz, co konkretnie robimy oraz jak nasze wysiłki zwiększają Twoje przychody online.

Inne usługi w mieście Wrocław

Jak działamy?

1
1

Planowanie strategii

Współpracę zaczynamy od zaplanowania kompleksowej strategii, która jest podstawą do dalszych działań.

2
2

Przygotowanie strony

Pomożemy Ci przystosować stronę do założeń strategii. Otrzymasz kompletny plan poprawy strukturalnej oraz technicznej.

3
3

Budowa treści

Analizujemy rynek pod kątem treści, które będą przynosić klientów. Teksty piszesz Ty lub nasi copywritterzy.

4
4

Cykliczna optymalizacja treści

Cyklicznie optymalizujemy treści pod kątem zwiększenia ruchu ogranicznego z maksymalnej ilości fraz.

5
5

Linkowanie

Uruchamiamy linkowanie, aby budować pozycje najważniejszych fraz kluczowych.

6
6

Optymalizacja konwersji

Optymalizujemy stronę tak, aby realizowała założone przez Ciebie cele biznesowe.

Pozycjonowanie Wrocław: Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google.

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy telefonicznej, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie ewentualnej współpracy.

Jeśli chcesz aby Twoja firma czy jakikolwiek rodzaj działalności były widoczny w sieci, musisz zainwestować w stronę internetową oraz doprowadzić ją do stanu, w którym będzie dobre widoczna w Internecie. Co to znaczy? To znaczy, że będzie pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Ale to jeszcze nie wszystko.

Istnieje wiele stron, które mimo wysokich pozycji nie mają z tego zupełnie nic. Jak sprawić, żebyś wygrał Internety? Żeby Klienci świadomie i dobrowolnie wchodzili właśnie na Twoją stronę i korzystali właśnie z Twoich usług? Trzeba postawić na pozycjonowanie. 

Co jest celem pozycjonowania (także we Wrocławiu)?

Celem pozycjonowania jest wypromowanie danej firmy w wynikach wyszukiwania, czy to w skali całego kraju, czy lokalnie — np. we Wrocławiu. Nadrzędnym zadaniem jest więc wygenerowanie ruchu, który przełoży się na Twoje cele biznesowe — a pierwszym celem każdej firmy mającej stronę www jest zdobywanie Klientów w sieci. Innymi słowy: firma potrzebuje pozycjonowania, żeby zdobywać Klientów z Google. 

Najprostsza definicja pozycjonowania stron internetowych w Google brzmi: zadaniem pozycjonowania jest doprowadzić do stanu, w którym strona Twojej firmy pojawi się jako odpowiedź na frazę wpisaną przez Klienta w Google – jako odpowiednia strona docelowa i pomoże potencjalnemu Klientowi zostać prawdziwym/realnym Klientem. 

Jak działa Google?

Nie wszyscy wiedzą, że Google to wyszukiwarka, która nie działa w czasie rzeczywistym. Gdy wpisujesz zapytanie np. „pozycjonowanie wrocław”, wyszukiwarka już wcześniej zna listę stron, które pasują pod tą frazę kluczową.

W czasie rzeczywistym, jedyne co może zmienić kolejność wyników wyszukiwania to kwestie związane z użytkownikiem takie jak jego historia czy lokalizacja. Wyniki będą trochę inne poza granicami Wrocławia, niż w samym centrum Wrocławia.

Oznacza to, że roboty (tzw. spidery) nieustannie przeszukują sieć w poszukiwaniu stron, które mogą się kiedyś przydać. Jeśli robot nie sprawdzi wcześniej Twojej strony, to nigdy nie trafi ona na listę wyników wyszukiwania — to podstawa pozycjonowania. 

Roboty Google nieustannie skanują strony w poszukiwaniu informacji, które mogą się kiedyś przydać do wyświetlenia pytającym. Ale żeby Twoja strona pojawiała się w Google muszą być spełnione 3 warunki:  

  1. Google musi wiedzieć o tym, że Twoja strona w ogóle istnieje.
  2. Google musi też mieć możliwość zeskanowania wszystkich podstron.
  3. Google musi mieć zaufanie do Twojej firmy.

Pozycjonowanie sprowadza się do tych umożliwienia robotom Google wykonania trzech powyższych zadań. 

Czym jest algorytm Google?

Aby słynny algorytm Google był w stanie wykonać swoje zadanie w skończonej liczbie kroków i dać oczekiwane wyniki, musi wziąć pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na pozycjonowanie.

Skomplikowanie zależności oraz zasady, jakimi kierują się algorytmy Google, a także wprowadzane od czasu do czasu zmiany w tych algorytmach sprawiają, że żadna osoba nie zna ich w całości. Jakby tego było mało, Google coraz częściej używa sztucznej inteligencji, która uczy się poznawać zachowania użytkowników i prezentować im wyniki najlepsze możliwe wyszukiwania. 
 

Od czego zależy pozycja strony w Google?

Istnieje ponad 200 czynników, które wpływają na pozycję strony w Google. Niestety Google nie mówi jasno, co i w jakim stopniu wpływa na widoczność danej domeny w wynikach wyszukiwania.

Dodatkowo różne czynniki są brane pod uwagę w zależności od branży, dlatego nie ma, niestety, jednej skutecznej recepty ogólnego stosowania na pozycjonowanie. 

Główne czynniki SEO wpływające na pozycjonowanie

Możemy jednak wskazać  pewną listę czynników rankingowych, które musisz wziąć pod uwagę, porównując swoją stronę do konkurencji. Te najważniejsze widzisz poniżej.

Treść strony   

Na podstawie treści strony Google analizuje czy może się ona przydać pytającemu. Nie można pozycjonować pustej strony, dlatego tak ważne jest opisywanie produktów czy usług nawet bardzo szczegółowo. Do każdego adresu URL powinien być przypisany unikalny tytuł oraz opis reprezentujący jego treść — to one pojawią się najprawdopodobniej jako wynik wyszukiwania i są to najistotniejsze elementy pozycjonowania. 

Budowa strony  

Budowa strony musi umożliwiać robotom Google przeczytanie jej. Oznacza to, że jeżeli nie mają one możliwości wejścia na poszczególne podstrony serwisu, to nie będą wstanie pokazać tych adresów jako wyniki wyszukiwania. Także Użytkownik nie może czuć się zdezorientowany, gdy trafi na Twoją stronę – informacje muszą być logicznie rozmieszczone.  

Aspekty techniczne   

Poprawność strony (np. semantyka kodu HTML, jakość grafik czy ich nazwy lub atrybuty ALT) ma wielkie znaczenie w procesie indeksowania w Google. Im lepiej zbudowana jest strona, im precyzyjniejszą ma strukturę, tym łatwiej roboty Google będą ją skanować i odnajdywać odpowiednie informacje, tym samy pozycjonowanie będzie skuteczniejsze. To właśnie dane strukturalne odpowiadają za gwiazdki recenzji pokazywane obok wyników wyszukiwania.
 

Zaufanie Google do strony   

Google chce mieć pewność, że treści umieszczone na Twojej stronie będą odpowiadać na zadawane pytania i dodatkowo spełnią oczekiwania osób wyszukujących. Dobrze wypozycjonowana starona musi mieć pewien autorytet. Jak go zdobyć? Dbać, aby treści Twojej strony były jak najbardziej wartościowe.

To dlatego, na przykład, prowadzenie bloga firmowego jest ważne w procesie pozycjonowania, bo dzięki niemu budujesz swoją markę jako ekspercką i w oczach Google jesteś autorytetem. Google sprawdza też linkowanie między stronami i jeżeli widzi, że inne strony wskazują na zasoby Twojej – stajesz się dla Google godny zaufania. 

Urządzenia   

Zauważyłeś, że wyniki wyszukiwania prezentowane na komputerze nie pokrywają się z tymi na smartfonach, czy tabletach? W zależności od używanego urządzenia proporcje czynników rankingowych SEO się zmieniają, bo kolejność wyników wyszukiwania zależy też od urządzenia, z jakiego korzystasz. Nie oznacza to, że należy inaczej pozycjonować stronę www na różne urządzenia — należy mieć taką samą treść na wszystkich urządzeniach.

Lokalizacja  

Wbrew pozorom, Google dość dokładnie jest w stanie określić Twoją lokalizację – na przykład po sygnale GPS telefonu, ale wystarczy też zwykły sygnał telefonu, którego używasz do rozmowy. Z kolei użytkownicy komputerów stacjonarnych namierzani są dzięki adresowi IP.

Oznacza to, że Google jest w stanie prawie zawsze określić Twoją lokalizację z dokładnością do miasta takiego jak Wrocław lub nawet dzielnicy i dzięki temu wujek Google może prezentować Ci lokalne wyniki wyszukiwania. 

Twoje zachowanie w internecie

Na podstawie danych historycznych, wyszukiwarka wie, czym się interesujesz i jakie są Twoje preferencje. To dlatego Internet podpowiada Ci strony, które mogą Cię potencjalnie zainteresować. Wiedza o użytkownikach także wpływa na pozycjonowanie.

Jak dobrać właściwą strategię pozycjonowania?

Strategia pozycjonowania to nic innego jak dobór działań, które właściciel strony internetowej zamierza podjąć w celu zwiększenia jej widoczności w sieci oraz zwiększenia ruchu na stronie, co przełoży się na zdobywanie klientów z Google oraz zamianę klientów potencjalnych na klientów prawdziwych/realnych.

Przygotowanie strategii pozycjonowania to zatem kompletny plan budowy strony, pozwalający na jej maksymalną widoczność w Google. W ramach tworzenia strategii należy wziąć pod uwagę:

  • potrzeby biznesowe firmy
  • cel, jaki dana firma chce osiągnąć dzięki SEO
  • analizę konkurencji
  • określeni grupy odbiorców, do których firma chce dotrzeć ze swoją ofertą
  • stworzenie listy słów kluczowych

Załóżmy, że mamy do wypozycjonowania agencję SEO w mieście Wrocław. Ta agencja SEO ma w ofercie kilka podstawowych usług:

Aby dobrze wypozycjonować wszystkie te usługi należy zaplanować jakie słowa kluczowe będą optymalizowane na konkretne adresy, najlepiej to zrobić w tabeli:

Słowa kluczowePodstronaOptymalizacja
agencja seo wrocławdomena.pl (strona główna)Title:
Agencja SEO – Wrocław

H1:
Skuteczna agencja SEO w Wrocław
pozycjonowanie wrocław
pozycjonowanie stron wrocław
pozycjonowanie stron www wrocław
pozycjonowanie stron internetowych wrocław
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-wroclaw/Title:
Pozycjonowanie stron internetowych – Wrocław

H1: 
Skuteczne pozycjonowanie stron www - Wrocław
pozycjonowanie sklepów internetowych wrocław
pozycjonowanie sklepów wrocław
optymalizacja sklepów wrocław
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-sklepow-interntowych-wroclawTitle:
Pozycjonowanie sklepów internetowych – Wrocław

H1:
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Wrocław
audyt SEO wrocławdomena.pl/oferta/audyt-seo-wroclawTitle:
Audyt SEO – Wrocław

H1:
Profesjonalny audyt SEO w Wrocław
itditditd

Strona musi być zbudowana pod pozycjonowanie

Pozycjonowanie wymaga przemyślanej struktury oraz budowy technicznej strony. Musisz więc pamiętać o pozycjonowaniu już na etapie projektowania i tworzenia strony internetowej. Jeśli chcesz inwestować w pozycjonowanie i generować klientów musisz zaplanować strukturę i treści strony, zanim w ogóle grafik zacznie projektować pierwsze layouty.

Jeśli strona jest źle zaprojektowana, nie ma sensu ciągłe optymalizowanie tego, co już jest — lepiej zaprojektować ją od nowa, uwzględniając fakt, że strona musi być zbudowana pod pozycjonowanie. 

Treści muszą być rozwijane i dodawane regularnie

Treści na stronie nie tylko muszą odpowiadać na pytania zadawane przez Klientów i być wysokiej jakości, o czym pisaliśmy w akapicie Zaufanie Google do strony. Równie ważne jest, aby były regularnie dodawane i aktualizowane. Muszą także być pisane zgodnie z określonymi zasadami, dlatego czasem najlepiej do ich pisania zatrudnić wykwalifikowanego copywritera. 

Jak pozyskiwać klientów z Google?

Nie wystarczy być wysoko, żeby zdobywać Klientów. To zdecydowanie za mało. Większość osób uważa, że kiedy już ich strona www znajdzie się na pierwszych miejscach w Gogole, to Klienci będą ciągle od nich kupować. Prawda jest taka, że obecność w Google to dopiero początek. Wysokie pozycje nic nie dadzą bez odpowiedniego przygotowania strony. 
 

Analiza słów kluczowych

Spora część osób zgłaszająca się do firm takich jak nasza pojawia się z własnymi propozycjami fraz. Podstawowy błąd polega na tym, że nie należy dobierać sów kluczowych, mając na uwadze wyłącznie ich popularność. Po pierwsze, kilka czy kilkanaście fraz to za mało, by poważnie myśleć o pozyskiwaniu klientów.

Twoja strona www powinna pojawiać się w wyszukiwaniach Klienta wpisującego wszystkie możliwe słowa kluczowe związane z Twoją branżą. Po drugie, uwzględnienie niszowych fraz może okazać bardzo pomocne w przypadku, kiedy Twój biznes ma silną konkurencję. 

Dobór odpowiedniej strategii pozycjonowania    

W zależności od wyboru strategii będą potrzebne inne narzędzia. Do zaplanować struktury strony oraz rozplanowania ruchu po odpowiednich podstronach należy podejść strategicznie. Prawidłowo dobrana strategia pozycjonowania nie tylko pomaga generować ruch na stronie, ale też pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz promowanie produktów i usług danej firmy w Internecie. 

Zaplanowanie struktury strony  

Zbudowanie struktury strony powinno bazować na analizie słów kluczowych, którą wcześniej wykonałeś. Znając słowa, używane przez potencjalnych Użytkowników wiesz, czego tak naprawdę potrzebują i na jakie słowa się pozycjonować. Prawidłowa struktura strony odpowiada m. in. za to, że Klienci nie opuszczą strony w ciągu kilku sekund.
 

Audyt SEO    

Audyt SEO to sprawdzenie strony pod kątem indeksowania, struktury i błędów technicznych. Dzięki niemu otrzymasz szczegółowe instrukcje zmian na stronie, które są niezbędne, by zdobywać wartościowy ruch przekładający się na sprzedaż. 
 

Zaplanowanie i rozwój treści

Dobrej jakości treści gwarantują przyciągnięcie nowych Klientów oraz budowanie wizerunku eksperta, któremu można zaufać, a co za tym idzie – nawiązanie wartościowej i długoterminowej relacji z Użytkownikiem. Pisanie tekstów pod pozycjonowanie to umiejętność, która wymaga nie tylko lekkiego pióra, ale i znajomości zasad copywritingu oraz webwritingu.

Zdefiniowanie grupy docelowej bardzo pomaga w tworzeniu adekwatnych treści, które potrzebne będą nie tylko na stronę główną, ale także na podstrony ofertowe czy blog firmowy. 

Link building

Link buliding czyli zdobywanie linków to proces polegający na zdobywaniu linków z innych witryn do własnej. Warto dbać o to, by nazwa Twojej firmy pojawiała się w miejscach czytanych przez Twoją grupę docelową oraz aby wzmianki miały wydźwięk pozytywny. Linki powinny prowadzić do konkretnego miejsca w Twojej domenie – do podstrony, która zawiera informacje związane z konkretnym tematem.

To bardzo ważne jeśli chodzi o wspieranie pozycjonowania. Równie ważna jest obecnie nie liczba, a jakość linków. Jeden odnośnik ze znanego i zaufanego portalu branżowego w Twoim biznesie znacznie lepiej wpłynie na pozycjonowanie, niż wiele linków z mało znanych stron.

Aby nie narazić się na karę od Google, należy unikać przestarzałych i bardzo często nieefektywnych już technik zdobywania linków, takich jak np. systemy wymiany linków czy kupowanie dużej liczby linków na aukcjach internetowych.
 

Podsumowanie

To nie jest tak, że proces pozycjonowanie strony internetowej polega na podnoszeniu pozycji strony za pomocą jakiś magicznych narzędzi czy systemów. Pozycjonowanie to głównie budowa odpowiedniej treści, jej struktury oraz promowanie całej strony na zewnątrz.

To tylko tyle i aż tyle. Należy także pamiętać, że w pozycjonowaniu stron www nie chodzi wyłącznie o zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Celem działań pozycjonowania powinno być pozyskanie klienta wprost z wyszukiwarki. Takiego, który nie tylko kliknie, by przejść na Twoją stronę, ale zostanie na niej na dłużej, a w konsekwencji zostanie Twoim stałym Klientem. 

Pozycjonowanie Wrocław – Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w mieście Wrocław?

Cena pozycjonowania w mieście Wrocław zależy od wielu czynników takich jak: obecny stan domeny, branża, działanie konkurencji czy stan techniczny strony. Przejdź na stronę i poznaj więcej szczegółów na ten temat.

Kiedy będą efekty pozycjonowania mojej strony w mieście Wrocław?

Czas efektów pozycjonowania w mieście Wrocław, zależy głównie od tego, jaki był stan początkowy strony. Im bardziej zaniedbana pod kątem SEO strona względem konkurencji (Wrocław), tym dłużej trzeba będzie czekać na efekty.

Czy ta treść była pomocna?

Staramy się tworzyć pomocne i wartościowe treści, dlatego będziemy wdzięczni za ocenę tego artykułu.
Tak
Nie
Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics