Maciej Cherubin

Co-founder Sales & Marketing

Zajmuję się pozyskiwaniem klientów oraz zwiększeniem sprzedaży za pomocą wyszukiwarki Google. Przygotowuję strategie pozyskiwania wartościowego ruchu z SEO oraz Google Ads, które realnie zwiększają zyski. Wdrażam rozwiązania analityczne, które pomagają małym i średnim firmom podejmować właściwe decyzje biznesowe związane z marketingiem internetowym. Chętnie pomogę Twojej firmie, zapraszam do kontaktu.

Maciej Cherubin

Zobacz moje wpisy na blogu

Brak klientów z Google? Oto 9 prawdziwych powodów!

Brak klientów z Google? Oto 9 prawdziwych powodów!

· 10-12 min. czytania

Czy zmagasz się z brakiem klientów z Google, mimo wielu wysiłków? Odkryj 9 błędów, przez które nie masz klientów z Google i dowiedz się, jak drobne błędy mogą sabotować Twoje działania marketingowe. Zapraszam do lektury artykułu, który nie tylko wskazuje, co może iść nie tak, ale również oferuje sprawdzone sposoby na zwiększenie skuteczności Twojej obecności online.

Pozycjonowanie stron B2B wymaga zupełnie innego podejścia do SEO

Pozycjonowanie stron B2B wymaga zupełnie innego podejścia do SEO

· 5-6 min. czytania

B2B rządzi się swoimi prawami praktycznie na każdym kroku. Pozycjonowanie stron B2B wymaga znacznie szerszego kontekstu marketingowego, bo decydenci w firmach zachowują się inaczej niż typowi konsumenci. SEO w B2B pełni ogromną rolę, ponad 78% wszystkich procesów zakupowych zaczyna się właśnie w Google. Mimo wszystko zdecydowana większość firm źle podchodzi do tematu i nie jest w stanie dotrzeć do swojej grupy docelowej. W tym artykule powiem Ci, jak wspierać sprzedaż dzięki właściwej obecności w Google.

SGE (Search Generative Experience) – czy zmiany w Google wpłyną na Twój biznes?

SGE (Search Generative Experience) – czy zmiany w Google wpłyną na Twój biznes?

· 8-10 min. czytania

Search Generative Experience to jedna z największych zmian w wyszukiwarce Google od samego początku jej istnienia. Zmieni się sposób korzystania z wyszukiwarki i usprawni proces szukania. Wraz z nadejściem SGE zmieni się też biznes, który bazuje na Google. Z tego artykułu dowiesz się, jak to może wpłynąć na Twoją firmę.

Lejek sprzedażowy i marketingowy – Jak ruch z Google może je wspierać?

Lejek sprzedażowy i marketingowy – Jak ruch z Google może je wspierać?

· 7-9 min. czytania

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak głęboko strategie sprzedażowe i marketingowe są powiązane z działaniami w Google? W poniższym artykule odkryjemy tajniki lejków sprzedażowych i marketingowych oraz dowiemy się, jak optymalizacja dla wyszukiwarki Google może znacząco je wspierać. Sprawdź, jak skutecznie przyciągnąć i zatrzymać klientów, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Nie przegap okazji, aby rozwijać swoją wiedzę i zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku!

Jak zbudować strukturę strony idealną pod SEO?

Jak zbudować strukturę strony idealną pod SEO?

· 4-5 min. czytania

Struktura strony to jeden z najważniejszych czynników wpływających na widoczność strony w Google. Zaprojektowanie jej we właściwy sposób i zapełnienie odpowiednimi treściami może dosłownie wystrzelić ruch strony. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest struktura strony i jak ją zaplanować.

Jak działa wyszukiwarka Google i jak to wykorzystać, by zdobywać klientów?

Jak działa wyszukiwarka Google i jak to wykorzystać, by zdobywać klientów?

· 6-8 min. czytania

Ten artykuł jest wstępem w świat wyszukiwarek internetowych. Dowiesz się z niej, na jakiej zasadzie działa wyszukiwarka Google, jak wyszukuje strony i dlaczego pokazuje takie, a nie inne wyniki. Dzięki tej wiedzy będzie Ci o wiele łatwiej zrozumieć cały proces budowania widoczności swojej strony internetowej.

Domena internetowa a SEO — najważniejsze pytania i odpowiedzi

Domena internetowa a SEO — najważniejsze pytania i odpowiedzi

· 5-6 min. czytania

Domena to podstawowy termin związany z internetem. Dzięki domenom szybko znajdujemy strony internetowe i nie musimy zapamiętywać skomplikowanych adresów. Wybór domeny ma znacznie w kontekście SEO, dlatego zapraszam na krótki poradnik oraz odpowiedź na najważniejsze pytania związane z pozycjonowaniem w kontekście domen.

SEO międzynarodowe — subdomeny, katalogi, czy lokalne domeny?

SEO międzynarodowe — subdomeny, katalogi, czy lokalne domeny?

· 5-6 min. czytania

SEO międzynarodowe jest trudne. Pozycjonowanie w wielu krajach wymaga znacznie więcej zaangażowania oraz czasu. Jednak działania na arenie międzynarodowej mogę przynieść bardzo dużo korzyści w postaci znacznie lepszych klientów. W tym artykule poruszymy pierwsze wyzwanie, z jakim przyjdzie Ci się zmierzyć podczas próby zdobycia rynków międzynarodowych. Chodzi o wybór struktury adresów i wersji językowych. Bez dokładnego zaplanowania tego aspektu nie ruszysz dalej.

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

Indeksowanie strony w Google sprawia problem? Ten poradnik Ci pomoże!

· 7-9 min. czytania

Twoja strona ma problem z indeksowaniem? Albo może Google w ogóle nie indeksuje Twojej strony? Przyczyn tego częstego problemu może być wiele, a wszystko zależy od stanu Twojej strony oraz kilku innych czynników, które postaram się wyjaśnić. Jeśli Twoja strona się nie indeksuje, to w dalszej części artykułu przeczytasz też poradnik, który pomoże Ci poprawić sytuację z indeksowaniem.

Marketing B2B a Google — jak wykorzystać wyszukiwarki do zwiększenia sprzedaży?

Marketing B2B a Google — jak wykorzystać wyszukiwarki do zwiększenia sprzedaży?

· 9-11 min. czytania

Według badania Pardot z 2013 r. aż 78% zakupów w B2B zaczyna się w Google. Zakładam, że w 2023 roku ten procent jest znacznie większy. Oznacza to, że zdecydowana większość osób, zaczyna firmowy proces zakupowy w wyszukiwarce Google. Najczęściej, gdy trafia do Ciebie zapytanie na produkt, czy usługę, to klient już prawie wszystko wie — pytanie, czy od Ciebie, czy od konkurencji? Widoczność w Google jest kluczowym czynnikiem sprzedażowym w B2B. W tym artykule napiszę, jak skutecznie wykorzystać Google w marketingu B2B.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics