Wiemy co naprawdę działa

Wiedza z zakresu SEO czy kampanii Google Ads jest ważna, ale to nie wystarczy, aby kampania się udała. Oprócz doświadczenia z budowania widoczności w Google potrzebne są jeszcze umiejętności związane z planowaniem i wdrażaniem tego planu w życie. Dlatego skupiamy się na poniższych obszarach:

1. Analiza sytuacji

Dobre rozpoznanie to podstawa. Zrobimy audyt strony i wykonamy analizę słów kluczowych, następnie sprawdzimy jak radzi sobie Twoja konkurencja. Trzeba wiedzieć, z kim będziesz walczyć o najwyższe pozycje.

2. Właściwa strategia

Większość kampanii w Google nie udaje się właśnie przez brak strategii. Przejście od razu do działania kończy się porażką. Dlatego najpierw dokładnie opracujemy strategię oraz strukturę Twojej strony. Dzięki temu wreszcie będziesz w stanie pozyskiwać klientów.

3. Plan działania

Oprócz strategii potrzebny jest plan konkretnych działań. Wspólnie ustalimy, co i kiedy będzie robione, a także kto odpowiada za dany obszar wdrożeniowy. To pozwala uniknąć sytuacji, gdy nie wiesz, co się dzieje. Praca na celach jest po prostu efektywna.

4. Komunikacja

Bez komunikacji poprzednie obszary nie będą mogły być zrealizowane. Kampania w Google to praca nad stroną i Twoim biznesem. Osiąganie celów nie jest możliwe, bez skutecznej komunikacji na bieżąco.

Oto wyniki, jakie osiągamy z naszymi klientami …

648% więcej formularzy w eyelaser.at po 2 miesiącach współpracy

945% wzrostu ruchu organicznego po roku wpsółpracy z gustav.pl

5000% więcej wejść na stronę po roku współracy z flycars.pl

3129% więcej zapytań w d-pos.pl po roku współpracy

517% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

1094% więcej zapytań w erton.pl po roku współpracy

Dlaczego my?

ico

Skupiamy się na Twoich celach

Widoczność, frazy, pozycje, ruch… To wszystko bez znaczenia, jeśli nie przełoży się na pozyskanie klienta. To jest naszym głównym celem. Reszta to tylko sposób na jego osiągnięcie.

ico

Zawsze pracujesz ze specjalistą

Na każdym etapie współpracy, pracujesz ze specjalistą: strategiem, który zaplanuje kampanię lub osobą, która ma doświadczenie w realizacji planu działania.

ico

Odpowiadamy w 24h

Na Twoje wiadomości czy telefony odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Rozmowy są szybkie i konkretne, bez lania wody i mydlenia oczu.

ico

Sprawna komunikacja

Nie pracujemy na mailu, to nieefektywne. Komunikacja z nami odbywa się przez narzędzia projektowe typu Trello lub inne, którego już używasz.

ico

Zawsze wiesz, co robimy

Zawsze wiesz, co robimy i jaki jest cel tego działania. Nie zasłaniamy się know-how i dokładnie raportujemy wszystkie nasze działania.

ico

Realnie optymalizujemy

Zdajemy sobie sprawę, że w większości agencji hasło „optymalizacja” to niezła zasłona dymna. W naszym przypadku będziesz wiedzieć, jak wygląda proces optymalizacji.

ico

Ciśniemy, czasem nawet Ciebie

Sukces to przede wszystkim działanie i konsekwencja. Jeśli część projektu będzie zależeć od Ciebie, to nie będziemy czekać i udawać, że nic się nie dzieje. Projekt musi iść do przodu.

ico

Partnerska współpraca

Gramy z Tobą do jednej bramki. Wspólnie ustalamy cel naszej współpracy i wspólnie nad nim pracujemy. Nie zamkniemy się w swoim biurze bez kontaktu z Tobą.

ico

Dostosowujemy się do Ciebie

Biznes się zmienia, sytuacja się zmienia, w zasadzie wszystko może ulec zmianie. W takiej sytuacji postaramy się dostosować naszą usługę, aby nadal przynosiła korzyści.

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Podpowiemy Ci, co możesz zrobić, aby zaplanować i wdrożyć skuteczne działania w Google, a także czy to jest rzeczywiście dobry moment na budowanie widoczności.

Zapraszamy na 30 minut niezobowiązującej rozmowy z doświadczonym specjalistą, który wskaże Ci kierunek do osiągania znacznie lepszych wyników.

Jeśli znajdziemy pole do współpracy, to otrzymasz ofertę dedykowaną dla Twojej sytuacji.

Wolisz e-mail? Napisz na wspolpraca@octamedia.pl

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie bezpłatnej konsultacji.

Zobacz jak pracujemy z klientami:

945% wzrostu ruchu rok do roku w GUSTAV Children’s Clinic

945% wzrostu ruchu rok do roku w GUSTAV Children’s Clinic

Naszym celem było pozyskiwanie ruchu generowanego przez potencjalnych pacjentów kliniki. W rok zwiększyliśmy liczbę wejść o 945%.

Czytaj więcej
Od 300 do ponad 12 000 wejść miesięcznie w rok — flycars.pl

Od 300 do ponad 12 000 wejść miesięcznie w rok — flycars.pl

Naszym celem było pozyskanie ruchu organicznego na słowa związane ze sprowadzaniem aut z zagranicy. W ciągu roku ilość wejść z Google zwiększyła się o ponad 5 000%.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy ilość zapytań ze strony o ponad 1100% w firmie Erton?

Jak zwiększyliśmy ilość zapytań ze strony o ponad 1100% w firmie Erton?

Naszym celem było zwiększenie ilości zapytań o meble na wymiar (głównie szafy i kuchnie). W ciągu pierwszego roku współpracy ilość wysłanych formularzy zamówieniowych zwiększyliśmy o ponad 1100%! Zobacz jak tego dokonaliśmy.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy widoczność o 1600% w firmie D-POS?

Jak zwiększyliśmy widoczność o 1600% w firmie D-POS?

Przy współpracy z D-POS, naszym celem było zwiększenie widoczności, która pozwoli na generowanie klientów prywatnych oraz biznesowych. Firma pozyskuje teraz wiele zapytań z obu tych grup klientów.

Czytaj więcej
Jak pozyskujemy 300 zapytań miesięcznie dla Sunprofi?

Jak pozyskujemy 300 zapytań miesięcznie dla Sunprofi?

Dla Sunprofi prowadzimy kampanie SEO oraz Google Ads. Naszym celem jest pozyskiwanie kontaktów od instalatorów, którzy szukają hurtowni fotowoltaicznych. Aktualnie pozyskujemy około 300 zapytań miesięcznie.

Czytaj więcej
Jak zmniejszyliśmy koszty pozyskiwania nowych pacjentów w SwissLaser?

Jak zmniejszyliśmy koszty pozyskiwania nowych pacjentów w SwissLaser?

Naszym celem była optymalizacja kampanii kliniki SwissLaser w celu zwiększenia ilości rejestracji zabiegów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wydawanych na reklamę. Zwiększyliśmy o 500% ilość wysyłanych formularzy rezerwacji.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy sprzedaż instalacji PV w firmie Synteza?

Jak zwiększyliśmy sprzedaż instalacji PV w firmie Synteza?

Naszym celem było przygotowanie oraz wdrożenie strategii pozyskiwania klientów za pomocą wyszukiwarki Google. W ciągu pierwszych 6 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy średnio 11 zapytań dziennie.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy ruch z Google o ponad 1800% dla motosternik.pl?

Jak zwiększyliśmy ruch z Google o ponad 1800% dla motosternik.pl?

Naszym celem było maksymalne zwiększenie ruchu w okresie sezonu letniego. W miesiącach lipiec-sierpień wygenerowaliśmy o 1853% więcej wejść z Google, w porównaniu do ubiegłych wakacji.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy sprzedaż firmy Activeline?

Jak zwiększyliśmy sprzedaż firmy Activeline?

Naszym celem było zdobycie zapytań na budowę placów zabaw lub zakup urządzeń na ich wyposażenie.
Aktualnie, dział handlowy regularnie otrzymuje po 3-15 zapytań dziennie.
Zobacz, jak doprowadziliśmy do takiego stanu.

Czytaj więcej
Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics