Ale może coś powstrzymuje Cię przed skorzystaniem z Google do pozyskiwania klientów?
Próbowałeś wcześniej, ale bez większego sukcesu?
Inwestowałeś już wcześniej w Google Ads, czy optymalizację SEO, ale nie widziałeś żadnych rezultatów, podczas gdy zatrudniona agencja przepaliła budżet. A może zaufałeś znajomemu, który rzekomo się na tym zna?
Rozumiemy Twój sceptycyzm, ale zobacz... czy powinniśmy rezygnować z bycia zdrowym tylko dlatego, że dana dieta lub określone ćwiczenia okazały się nieskuteczne. Podobnie i Ty nie powinieneś rezygnować z klientów, którzy każdego dnia szukają w wyszukiwarce Google rozwiązań swoich problemów.
Dlatego że problemem nie jest sam cel pozyskania klientów z Google, ale sposób, w jaki próbowałeś to zrobić. Z odpowiednim przewodnikiem możesz doświadczyć stałej liczby nowych zapytań i tak samo dobrych wyników, jak nasi klienci każdego miesiąca.
Myślisz, że SEO/SEM to „stare dzieje”?
Panuje niesłuszne przekonanie, że w dzisiejszych czasach biznes robi się w mediach społecznościowych i jeśli reklama, to tylko płatna.
Być może nieraz słyszałeś, że „Google odeszło do lamusa”. Ale prawdopodobnie nie od kogoś, kto jest na pierwszej stronie Google (zazwyczaj jest zbyt zajęty zarabianiem pieniędzy).
Facebook stale ucina zasięgi. W 2020 roku nałożył rekordową liczbę blokad na różne konta – często z błahych powodów.
Wyobraź sobie teraz, że sprzedajesz wyłącznie w social mediach. Budzisz się pewnego dnia, a Twoje konto jest zablokowane. Jeszcze wczoraj miałeś wysoką sprzedaż, a dziś zaczynasz od nowa. Niezbyt przyjemny scenariusz, prawda? Dlatego warto budować własną bazę klientów, którzy stale trafiają na Twoją stronę z różnych źródeł.
Faktem jest, że wyszukiwarki nie znikną w najbliższym czasie. Są obecnie podstawowym narzędziem, pomagającym nam znaleźć potrzebne informacje. Wiedza o tym, jak przechwytywać ten ruch wyszukiwania, jest niezwykle cenna i warto już teraz skupić się na rozwijaniu tych kanałów.
Nie jesteś pewien, jak sprawdzić, czy dana agencja faktycznie wie, co robi, żebyś nie przepalił pieniędzy.?
To uzasadniona obawa. Dlatego w OCTAMEDIA stawiamy na przejrzystość i stale raportujemy wyniki naszych działań.
W każdej chwili możesz do nas napisać i dopytać o dowolne kwestie związane z prowadzonymi kampaniami. Dzięki temu na bieżąco weryfikujesz, co i jak robimy, aby stopniowo odkręcić dla Ciebie kran z niekończącym się strumieniem potencjalnych klientów.