Jak zwiększyć liczbę zapytań na Twoje usługi i produkty dzięki obecności w Google?

Poznaj strategię, która zamieni Twoją stronę internetową w maszynę do generowania zapytań i sprawi, że konkurencja przestanie być dla Ciebie problemem.

Strategia ta pomogła dotrzeć do milionów użytkowników Google na przestrzeni ostatnich lat, a następie skutecznie zamienić ich w płacących klientów. I, co najważniejsze, nie opiera się na szybko przemijających „sztuczkach”, czy „hackach”.

Jak zacząć współpracę?

Wypełnij brief, aby otrzymać dedykowaną i solidnie przygotowaną propozycję współpracy.

Wypełnij brief →

Nasza strategia, każdego tygodnia pomaga dostarczać średnio 20-30 nowych zapytań dla naszych klientów. Pomogła im też stworzyć rzeszę oddanych fanów, którzy chętnie kupują i polecają produkty kolejnym osobom.

Strategia, którą za chwilę poznasz, może być kluczem do tego, żebyś i Ty mógł łatwiej i skuteczniej pozyskiwać klientów z Google. Nawet jeśli do tej pory podobne działania nie przyniosły satysfakcjonujących wyników.

Dowód? Spójrz poniżej, liczby nie kłamią, a to tylko jeden z wielu przykładów, które pokażę Ci na tej stronie:

Każdy może Ci coś obiecać, my dajemy dowody…

500% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

650% więcej formularzy w EyeLaser po 2 miesiącach współpracy

750 zapytań miesięcznie w firmie Synteza po roku współpracy

350% więcej sprzedaży w Sunprofi po 6 miesiącach współpracy

1100% więcej zapytań w firmie Erton po roku współpracy

3100% więcej zapytań w firmie DPOS po roku współpracy

Czy Twoi klienci znajdą Twoją firmę zawsze, gdy tylko tego potrzebują?

Załóżmy, że ktoś chwilę usiądzie przy komputerze i wpisze określone zapytanie dotyczące Twojej branży. Czy pojawisz się przed jego oczami z ofertą i gotowym rozwiązaniem problemu? A może zamiast Ciebie, pojawi się jedna z witryn konkurencji?

Wyobraź sobie dwie firmy konkurujące ze sobą na tym samym rynku.

Jedna ma zoptymalizowaną stronę internetową i po wpisaniu określonych fraz pojawia się tuż przed oczami użytkownika. Dzięki pewnym mechanizmom, z których użytkownik nie zdaje sobie sprawy, skutecznie zamienia go w klienta.

Druga firma również ma pozornie dobrej jakości witrynę, ale nie generuje wartościowego ruchu z Google. Dzisiaj to tak, jakby mieć restaurację, która serwuje najlepsze jedzenie w mieście, ale jej witryny wyglądają tak, że odechciewa się do niej wejść ...

Biorąc pod uwagę, że aż 91% konsumentów szuka w internecie produktów i usług. Jak myślisz, kto zdobędzie więcej klientów i szybciej rozwinie swoją działalność?

Nazywam się Maciej Cherubin i jestem współzałożycielem OCTAMEDIA

W ostatnich miesiącach przeprowadziłem dziesiątki konsultacji z przedsiębiorcami, z których płynie pewien smutny wniosek...

Najczęściej harują oni od rana do nocy. Poświęcają swoje życie osobiste, relacje i spotkania towarzyskie na rzecz biznesu, który – jak jeszcze do niedawna sądzili – miał w założeniu dawać im wolność.

Maciej Cherubin
  • Próbują różnych metod, ale nie osiągają pożądanych rezultatów...
  • Czytają artykuły, pobierają ebooki, oglądają wideo, ale koniec końców nie przekłada się to na poprawę ich życia i biznesu...
  • Niektórzy mają pieniądze, ale rzadko widują swoje rodziny, bo cały wolny czas poświęcają na pozyskiwanie klientów, czy też gaszenie pożarów w firmie...
  • Co gorsza, większość z nich jest przykuta do swoich interesów dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu...
  • Wielu z nich nigdy nie było na wakacjach, a nawet jeśli, to krótkich, bo cały czas myślą o biznesie...

Są też przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się oddać pozyskiwanie klientów w ręce ludzi, którzy się na tym rzekomo znają. Zatrudnili więc agencję SEO/SEM, która miała ich odciążyć, ale ostatecznie jedyne co spowodowała, to ubytek pieniędzy na koncie firmowym – bez zwrotu z inwestycji rzecz jasna.

Jeśli czujesz, że któryś z punktów dotyczy Ciebie, to jest jedna rzecz, która prawie wszystko naprawi.

Jest nią dobrze zoptymalizowana strona internetową, na której panuje duży ruch, który następnie jest skutecznie konwertowany na klientów. Dzięki temu przestajesz się martwić, co przyniesie kolejny miesiąc. O wiele łatwiej planować inwestycje, czy zatrudniać kolejnych ludzi do pomocy.

Dlaczego to takie ważne? Bo daje Ci prawdziwą... Wolność

Wiem, to może brzmieć teraz banalnie... ale kiedy zastanowisz się nad tym dłużej – okazuje się w 100% prawdziwe.

Mam na myśli wolność robienia tego, co chcesz, kiedy chcesz, z kim chcesz.

Bo kiedy Twój biznes ma zapewnione stałe źródło klientów, doświadczysz swobody, o której istnieniu nigdy nie wiedziałeś. Wolność, o której do tej pory być może tylko marzyłeś.

Powiem wprost: chcemy dać Ci uczciwą szansę...

Żadna firma, która z sukcesami sprzedaje w internecie, nie osiągnęłaby tego, gdyby nie to, że pojawia się przed oczami klienta, gdy ten potrzebuje rozwiązania określonego problemu.

A Twoi klienci? Jak myślisz, czego mogą szukać?

Tak robią Twoi potencjalni klienci, gdy korzystają z Google...

  • NIE przewijają bezmyślnie tablicy w mediach społecznościowych.
  • NIE czytają plotek o swoich przyjaciołach.
  • I NIE są zajęci robieniem czegoś innego.

Jest dokładnie odwrotnie. Właśnie rzucili wszystko inne po to, by wpisać konkretne zapytanie w Google. A zatem aktywnie szukają Twojej pomocy.

W pozyskiwaniu klientów z Google chodzi o to, żebyś to właśnie TY pojawił się przed ich oczami tej osoby i zapewnił im potrzebną pomoc. Zanim zrobi to ktoś z konkurencji.

Dlaczego Google tak dobrze sprawdza się przy pozyskiwaniu klientów?

91% dorosłych korzysta z wyszukiwarek, aby znaleźć rozwiązanie swoich problemów i bolączek (powinni znaleźć Twoją witrynę).

Google dominuje wyszukiwania na 90% rynku (to około 5,8 miliarda wyszukiwań dziennie).

Około 95% szukających patrzy tylko na pierwszą stronę Google (pomożemy Ci tam dotrzeć).

Najwyższy organiczny wynik wyszukiwania w Google jest klikany w ponad 30% przypadków.

Przejście o jedną pozycję w górę w wynikach wyszukiwania może zwiększyć współczynniki klikalności Twoich linków o ponad 30%.

Ludzie postrzegają wysoko oceniane witryny jako bardziej autentyczne i godne zaufania (a zaufanie prowadzi do wyższych sprzedaży).

O tym nikt nie mówi, a przez to narażasz się na stratę pieniędzy…

Panuje powszechne i BŁĘDNE przekonanie, że jeśli chcesz dużo klientów z Google, to musisz być na pierwszej stronie wyszukiwania.

Dlaczego więc istnieje tak wiele stron, które mimo wysokich pozycji nie generują klientów?

Bo co z tego, że Twoja strona będzie wysoko na stronie wyszukiwania, skoro nikt na nią nie wejdzie? A jeśli już wejdzie to, skąd pewność, że kupi właśnie od Ciebie?

Prawda jest taka, że w pozyskiwaniu klientów z Google nie chodzi o to, żeby być jak najwyżej. Zdecydowanie ważniejsze jest, by docierać do jak największej liczby WŁAŚCIWYCH osób i dać im to, czego w danym momencie potrzebują.

Powinieneś wiedzieć, że kiedy ktoś trafia na Twoją stronę, to dopiero połowa sukcesu. Trzeba jeszcze zachęcić tę osobę do wykonania właściwej akcji. Inaczej to tak, jakbyś idąc ulicą, wszedł do pięknego budynku restauracji, a w środku zastał obdrapane ściany i brud. Przypuszczam, że raczej nic byś tam nie zamówił, tylko wyszedł...

Dlatego strona docelowa musi być zoptymalizowana w taki sposób, by wzbudzała zaufania i pomogła klientowi wykonać właściwą akcję.

Podsumowując, warto być wysoko, ale na ODPOWIEDNIE frazy kluczowe używane przez kupujących klientów. A przy tym, już na poziomie wyników wyszukiwania trzeba pokazywać, że warto wejść na Twoją stronę i że użytkownik dostanie to, czego szuka.

I tu mam dla Ciebie rozwiązanie, które pomoże Ci takie efekty osiągać.

Poznaj unikalny i skuteczny model OCTAMEDIA, który pomaga efektywnie pozyskiwać klientów z Google

Analizując rozmowy z przedsiębiorcami oraz na bazie naszego wieloletniego doświadczenia opracowaliśmy model, który sprawdzi się na prawie każdym rynku i dowozi konkretne wyniki.

Przygotujemy dla Ciebie kompleksowy plan długofalowego zwiększania widoczności strony w darmowych wynikach wyszukiwania Google oraz pozyskiwania klientów za pomocą płatnej reklamy Google Ads.

Główne zadanie, to przystosowanie Twojej strony w taki sposób, aby mogła się pojawiać w wynikach wyszukiwania na możliwie najwięcej fraz używanych przez potencjalnych klientów.

W tym celu stworzyliśmy unikalny, 6-stopniowy model pozyskiwania klientów z Google, który skupia w sobie nasze wieloletnie doświadczenie i jest dostosowany do obecnego działania algorytmów Google. Dzięki temu gwarantuje tak wysoką skuteczność przy generowaniu nowych klientów dla firm, które się do nas zgłaszają.

Oto krótka lista korzyści, które mogą się wydarzyć, jeśli zaczniesz zwiększać ruch na swojej stronie za pomocą modelu OCTAMEDIA...

Masz stały przepływ ruchu na stronie każdego dnia w roku, a więc i klientów, którym następnie możesz oferować kolejne produkty.

Przestaniesz walczyć ze skokami i spadkami ruchu, które niszczą biznesową pewność siebie.

Każda opublikowana przez Ciebie treść automatycznie trafia do większej liczby osób.

Więcej osób zaczyna udostępniać i polecać Twoje treści, czy produkty swoim znajomym.

Możesz zacząć pozyskiwać klientów za pomocą swojego bloga.

Masz stale rosnącą liczbę odwiedzin, które możesz przekierować do dowolnej treści lub oferty – w dowolnym momencie.

Zaczynasz otrzymywać dwa lub trzy razy... może nawet dziesięć razy więcej kliknięć w swoje linki i co miesiąc zarabiasz znacznie więcej.

Wraz ze wzrostem zasięgu stajesz się bardziej znany w swojej branży.

W końcu wyróżniasz się spośród tysięcy innych firm, które oferują podobne produkty czy usługi.

Ludzie zaczynają podążać za Tobą i tworzą więź z Tobą, Twoją historią i Twoją marką.

Inne firmy zaczynają zastanawiać się, jakim cudem tak szybko się rozwijasz, ale tylko Ty znasz ten sekret.

Masz publiczność, która jest spragniona rozwiązań swoich problemów... co pozwala Ci tworzyć nowe produkty i usługi, a więc generować większe przychody.

Dlaczego model OCTAMEDIA jest tak skuteczny i czym różni się od innych?

Zakładając agencję, mieliśmy tak naprawdę dwa wyjścia:

  1. Opcja 1: Postawić na tanie usługi do masowego odbiorcy i sztucznie zawyżać ruch i efekty w raportach. Liczby byłyby zapewne imponujące, ale nie przekładałyby się na większą sprzedaż klientów.
  2. Opcja 2: Oferować usługi pozyskiwania klientów z Google przedsiębiorcom, którzy zdają sobie sprawę, że jakość wymaga nieco większych nakładów i skupić się na dostarczaniu najwyższej wartości ruchu i usług. Takich, które nie tylko dobrze wyglądają w raportach, ale przede wszystkim przynoszą klientom wymierne efekty w postaci większych zysków na koncie firmowym.

Oczywiście wybraliśmy opcję drugą. Wiemy, że takim podejściem tracimy sporo potencjalnych klientów, ale i dzięki temu możemy w pełni skupić się na dowiezieniu efektów przedsiębiorcom, którzy już nam zaufali.

Nie jesteśmy dla każdego, ale każdy, kto zdecyduje się na współpracę z OCTAMEDIA za kilka miesięcy będzie się zastanawiał, jak to możliwe, że do tej pory radził sobie bez obecności w Google.

Jak wygląda praca w modelu OCTAMEDIA?

Krok 1: Audyt Twojej strony

Po przeprowadzeniu audytu poznamy zarówno Twoje mocne strony, jak i rzeczy, które można poprawić, żeby telefon wreszcie zaczął dzwonić.

Wraz z wynikiem audytu otrzymasz wiele praktycznych wskazówek na temat tego, jak i co ulepszyć, na stronie, by generować więcej telefonów i zapytań od klientów. Zdecydowanie największą zaletą audytu jest fakt, że nie jest to szablonowy plan wysyłany każdemu klientowi, tylko dotyczy ściśle Twojej strony.

Krok 2: Bezpłatna konsultacja

W tym kroku porozmawiamy z Tobą o Twoich celach i największych problemach, aby w pełni zrozumieć Twój biznes oraz to, co chcesz osiągnąć dzięki naszej współpracy.

Ta rozmowa nie jest procesem jednostronnym. Chcemy wysłuchać tego, co masz do powiedzenia, ale także zachęcamy do zadawania nam pytań, które pomogą Ci sprawdzić, czy jesteśmy odpowiednią agencją SEO dla Ciebie.

Krok 3: Opracowanie strategii

Na podstawie ustaleń z kroku 1 i 2 opracujemy strategię pozyskiwania klientów, dopasowaną do Twojej firmy. Składają się na nią zarówno działania związane z optymalizacją strony, jak i również kampanie Google Ads (jeśli uznasz, że chcesz znacznie przyśpieszyć rezultaty).

Podczas współpracy dostosowujemy strategię na podstawie wyników osiąganych za sprawą naszych działań. I zawsze będziemy Cię informować o WSZYSTKIM, co i dlaczego robimy, zanim wcielimy nasze plany w życie.

Krok 4: Wdrożenie strategii

Z zatwierdzoną przez Ciebie strategią zabieramy się do pracy. Twoje kampanie będą od tej pory w bezpiecznych rękach naszych doświadczonych specjalistów.

Tutaj pracujemy nad Twoją stroną: pomagamy poprawić jej strukturę, piszemy treści ofertowe oraz publikujemy bloga. Zajmiemy się też publikacjami reklamowymi na zewnętrznych portalach oraz płatnymi kampaniami w Google Ads.

Krok 5: Edukacja i przejrzystość działania

Uważamy, że jeśli klient chce, powinien rozumieć SEO, a w efekcie zdawać sobie sprawę z tego, na czym polegają podejmowane przez nas działania. Nie chcemy robić w Twoim imieniu niczego, czego nie rozumiesz. Dlatego zawsze cierpliwie i prosto tłumaczymy co i dlaczego robimy, abyś wiedział, na co idzie każda zainwestowana przez Ciebie złotówka.

Na rynku znajdziesz wielu „ekspertów”, którzy ze swojej pracy robią wielką tajemnicę. Najwyraźniej nie chcą, by ich klienci nie rozumieli, co się dzieje. Dlaczego? Podejrzewam, że sam sobie odpowiesz na to pytanie…

Krok 6: Analityka i raportowanie o wynikach

Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy podejmowane działania w celu dowiezienia jak najlepszym rezultatów dla Twojego biznesu.

Na przykład, jeśli widzimy, że określone słowo kluczowe ma wysoki współczynnik odrzuceń (co znaczy, że ​​użytkownicy Twojej witryny trafiali na stronę, ale nie podejmowali żadnych innych działań), to oznacza, że musimy przeanalizować czy jest ono odpowiednie dla tej konkretnej strony i celów. Dzięki temu nie tracisz pieniędzy na kierowanie ruchu z nieefektywnych miejsc.

Każdego miesiąca stworzymy łatwe do przyswojenia raporty. Nie komplikujemy i nie zasypujemy Cię tonami danych, z których przeanalizowaniem miałby problem nawet specjalista. Zamiast tego dostarczamy prosty i przejrzysty raport, na którego analizę poświęcisz nie więcej, niż 5 minut swojego czasu.

Ale może coś powstrzymuje Cię przed skorzystaniem z Google do pozyskiwania klientów?

Próbowałeś wcześniej, ale bez większego sukcesu?

Inwestowałeś już wcześniej w Google Ads, czy optymalizację SEO, ale nie widziałeś żadnych rezultatów, podczas gdy zatrudniona agencja przepaliła budżet. A może zaufałeś znajomemu, który rzekomo się na tym zna?

Rozumiemy Twój sceptycyzm, ale zobacz... czy powinniśmy rezygnować z bycia zdrowym tylko dlatego, że dana dieta lub określone ćwiczenia okazały się nieskuteczne. Podobnie i Ty nie powinieneś rezygnować z klientów, którzy każdego dnia szukają w wyszukiwarce Google rozwiązań swoich problemów.

Dlatego że problemem nie jest sam cel pozyskania klientów z Google, ale sposób, w jaki próbowałeś to zrobić. Z odpowiednim przewodnikiem możesz doświadczyć stałej liczby nowych zapytań i tak samo dobrych wyników, jak nasi klienci każdego miesiąca.

Myślisz, że SEO/SEM to „stare dzieje”?

Panuje niesłuszne przekonanie, że w dzisiejszych czasach biznes robi się w mediach społecznościowych i jeśli reklama, to tylko płatna.

Być może nieraz słyszałeś, że „Google odeszło do lamusa”. Ale prawdopodobnie nie od kogoś, kto jest na pierwszej stronie Google (zazwyczaj jest zbyt zajęty zarabianiem pieniędzy).

Facebook stale ucina zasięgi. W 2020 roku nałożył rekordową liczbę blokad na różne konta – często z błahych powodów.

Wyobraź sobie teraz, że sprzedajesz wyłącznie w social mediach. Budzisz się pewnego dnia, a Twoje konto jest zablokowane. Jeszcze wczoraj miałeś wysoką sprzedaż, a dziś zaczynasz od nowa. Niezbyt przyjemny scenariusz, prawda? Dlatego warto budować własną bazę klientów, którzy stale trafiają na Twoją stronę z różnych źródeł.

Faktem jest, że wyszukiwarki nie znikną w najbliższym czasie. Są obecnie podstawowym narzędziem, pomagającym nam znaleźć potrzebne informacje. Wiedza o tym, jak przechwytywać ten ruch wyszukiwania, jest niezwykle cenna i warto już teraz skupić się na rozwijaniu tych kanałów.

Nie jesteś pewien, jak sprawdzić, czy dana agencja faktycznie wie, co robi, żebyś nie przepalił pieniędzy.?

To uzasadniona obawa. Dlatego w OCTAMEDIA stawiamy na przejrzystość i stale raportujemy wyniki naszych działań.

W każdej chwili możesz do nas napisać i dopytać o dowolne kwestie związane z prowadzonymi kampaniami. Dzięki temu na bieżąco weryfikujesz, co i jak robimy, aby stopniowo odkręcić dla Ciebie kran z niekończącym się strumieniem potencjalnych klientów.

Obejmujemy każdy kluczowy obszar pozyskiwania klientów z Google, dzięki czemu Ty zajmujesz się biznesem, a my generujemy nowe zapytania

Zamiast każdego miesiąca martwić się o to, czy pozyskasz wystarczającą liczbę klientów, będziesz wybierał, z kim chcesz współpracować.

Zamiast zastanawiać się, dlaczego ludzie wchodzą na stronę, ale nie kupują, zobaczysz kolejne informacje o złożonych zamówieniach i zapytaniach w sprawie współpracy.

Zamiast bez końca przeszukiwać internet, próbując wymyślić, jak dotrzeć do odpowiednich klientów, skupisz się na rozwijaniu biznesu i poszukiwaniu nowych możliwości.

Tak naprawdę masz dwie opcje...

Opcja 1. Zrób to sam lub zatrudnij przypadkowych (najtańszych) ludzi lub swojego znajomego, który jest „twórcą witryn”, ale nie ma pojęcia o tym, jak działają wyszukiwarki oraz ich algorytmy.

Lub Opcja 2. Zatrudniasz wyspecjalizowanych ekspertów, którzy mają wieloletnie doświadczenie i SPRAWDZONY model działania.

Wiem, że może się to wydawać logiczne, ale widziałem dziesiątki klientów, którzy wybrali opcję pierwszą!

Zmęczeni, sfrustrowani, spłukani i zdesperowani, przychodzili do nas po pomoc. Niestety, często było dla nich ZA PÓŹNO...

Wiele razy musieliśmy odpowiadać: „Naprawdę nam przykro, ale ta witryna lub lejek sprzedaży po prostu nie będą działać i musisz je przebudować, aby spełniały warunki X, Y i Z”.

Wierz nam lub nie, ale to było dla nas naprawdę bolesne. Wiemy bowiem, jak wiele nerwów, potu i pieniędzy wydali na nieskuteczne działania.

Po kilku miesiącach zdecydowałem, że wystarczy i z moim wspólnikiem otworzyliśmy elitarny zespół specjalistów, by budować witryny nastawione na zdobywanie klientów.

Teraz możemy pomóc również Tobie...

Dlaczego warto działać już teraz?

Wyróżnienie się w internecie jest trudniejsze niż kiedykolwiek. Przestrzeń reklamowa jest coraz bardziej zatłoczona.

Potrzebujesz więc przewagi. Nasza agencja i model OCTAMEDIA może być Twoją przewagą.

Dlatego, jeśli naprawdę wierzysz, że Twoje produkty i usługi są dobre...

...i jeśli naprawdę wierzysz, że zbudowanie strumienia klientów nagrodzi Cię stylem życia, o którym zawsze marzyłeś...

... to czas dowiedzieć się, jak naprawdę to osiągnąć.

Wielu naszych klientów już dawno podjęło decyzję o zainwestowaniu w swoje firmy. Teraz czas na Twoją decyzję.

Pamiętaj jednak, że możemy rozpocząć tylko jeden nowy projekt w miesiącu. Wysokie standardy pracy idą w parze z czasem, jaki poświęcamy na nowego klienta.

Jeśli więc potrzebujesz przewidywalnego strumienia nowych klientów i jesteś gotów zainwestować we współpracę przynajmniej 3000 zł miesięcznie, to wypełnij brief, a otrzymasz dedykowaną i solidnie przygotowaną propozycję współpracy.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics