Planujemy i wdrażamy skuteczne kampanie Google

Zobacz szczegóły dotyczące naszych kompleksowych kampanii, a także dodatkowych usług. Następnie możemy się umówić na niezobowiązującą rozmowę, podczas której porozmawiamy o ewentualnej współpracy.

Po przeprowadzeniu ponad 150 kampanii... wiemy co działa

Wiedza z zakresu SEO czy kampanii Google Ads jest ważna, ale to nie wystarczy, aby kampania się udała. Oprócz doświadczenia z budowania widoczności w Google potrzebne są jeszcze umiejętności związane z planowaniem i wdrażaniem tego planu w życie. Dlatego skupiamy się na poniższych obszarach:

1. Analiza sytuacji

Dobre rozpoznanie to podstawa. Zrobimy audyt strony i wykonamy analizę słów kluczowych, następnie sprawdzimy jak radzi sobie Twoja konkurencja. Trzeba wiedzieć, z kim będziesz walczyć o najwyższe pozycje.

2. Właściwa strategia

Większość kampanii w Google nie udaje się właśnie przez brak strategii. Przejście od razu do działania kończy się porażką. Dlatego najpierw dokładnie opracujemy strategię oraz strukturę Twojej strony. Dzięki temu wreszcie będziesz w stanie pozyskiwać klientów.

3. Plan działania

Oprócz strategii potrzebny jest plan konkretnych działań. Wspólnie ustalimy, co i kiedy będzie robione, a także kto odpowiada za dany obszar wdrożeniowy. To pozwala uniknąć sytuacji, gdy nie wiesz, co się dzieje. Praca na celach jest po prostu efektywna.

4. Komunikacja

Bez komunikacji poprzednie obszary nie będą mogły być zrealizowane. Kampania w Google to praca nad stroną i Twoim biznesem. Osiąganie celów nie jest możliwe, bez skutecznej komunikacji na bieżąco.

Oto wyniki, jakie osiągamy z naszymi klientami …

648% więcej formularzy w eyelaser.at po 2 miesiącach współpracy

945% wzrostu ruchu organicznego po roku wpsółpracy z gustav.pl

5000% więcej wejść na stronę po roku współracy z flycars.pl

3129% więcej zapytań w d-pos.pl po roku współpracy

517% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

1094% więcej zapytań w erton.pl po roku współpracy

Dlaczego my?

Skupiamy się na Twoich celach

Widoczność, frazy, pozycje, ruch… To wszystko bez znaczenia, jeśli nie przełoży się na pozyskanie klienta. To jest naszym głównym celem. Reszta to tylko sposób na jego osiągnięcie.

Zawsze pracujesz ze specjalistą

Na każdym etapie współpracy, pracujesz ze specjalistą: strategiem, który zaplanuje kampanię lub osobą, która ma doświadczenie w realizacji planu działania.

Odpowiadamy w 24h

Na Twoje wiadomości czy telefony odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Rozmowy są szybkie i konkretne, bez lania wody i mydlenia oczu.

Sprawna komunikacja

Nie pracujemy na mailu, to nieefektywne. Komunikacja z nami odbywa się przez narzędzia projektowe typu Trello lub inne, którego już używasz.

Zawsze wiesz, co robimy

Zawsze wiesz, co robimy i jaki jest cel tego działania. Nie zasłaniamy się know-how i dokładnie raportujemy wszystkie nasze działania.

Realnie optymalizujemy

Zdajemy sobie sprawę, że w większości agencji hasło „optymalizacja” to niezła zasłona dymna. W naszym przypadku będziesz wiedzieć, jak wygląda proces optymalizacji.

Ciśniemy, czasem nawet Ciebie

Sukces to przede wszystkim działanie i konsekwencja. Jeśli część projektu będzie zależeć od Ciebie, to nie będziemy czekać i udawać, że nic się nie dzieje. Projekt musi iść do przodu.

Partnerska wpsółpraca

Gramy z Tobą do jednej bramki. Wspólnie ustalamy cel naszej współpracy i wspólnie nad nim pracujemy. Nie zamkniemy się w swoim biurze bez kontaktu z Tobą.

Dostosowujemy się do Ciebie

Biznes się zmienia, sytuacja się zmienia, w zasadzie wszystko może ulec zmianie. W takiej sytuacji postaramy się dostosować naszą usługę, aby nadal przynosiła korzyści.

Bezpłatna konsultacja

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Wolisz e-mail? Napisz na wspolpraca@octamedia.pl

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie bezpłatnej konsultacji.

Zobacz jak pracujemy z klientami:

945% wzrostu ruchu rok do roku w GUSTAV Children’s Clinic

945% wzrostu ruchu rok do roku w GUSTAV Children’s Clinic

Naszym celem było pozyskiwanie ruchu generowanego przez potencjalnych pacjentów kliniki. W rok zwiększyliśmy liczbę wejść o 945%.

Czytaj więcej
Od 300 do ponad 12 000 wejść miesięcznie w rok — flycars.pl

Od 300 do ponad 12 000 wejść miesięcznie w rok — flycars.pl

Naszym celem było pozyskanie ruchu organicznego na słowa związane ze sprowadzaniem aut z zagranicy. W ciągu roku ilość wejść z Google zwiększyła się o ponad 5 000%.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy ilość zapytań ze strony o ponad 1100% w firmie Erton?

Jak zwiększyliśmy ilość zapytań ze strony o ponad 1100% w firmie Erton?

Naszym celem było zwiększenie ilości zapytań o meble na wymiar (głównie szafy i kuchnie). W ciągu pierwszego roku współpracy ilość wysłanych formularzy zamówieniowych zwiększyliśmy o ponad 1100%! Zobacz jak tego dokonaliśmy.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy widoczność o 1600% w firmie D-POS?

Jak zwiększyliśmy widoczność o 1600% w firmie D-POS?

Przy współpracy z D-POS, naszym celem było zwiększenie widoczności, która pozwoli na generowanie klientów prywatnych oraz biznesowych. Firma pozyskuje teraz wiele zapytań z obu tych grup klientów.

Czytaj więcej
Jak pozyskujemy 300 zapytań miesięcznie dla Sunprofi?

Jak pozyskujemy 300 zapytań miesięcznie dla Sunprofi?

Dla Sunprofi prowadzimy kampanie SEO oraz Google Ads. Naszym celem jest pozyskiwanie kontaktów od instalatorów, którzy szukają hurtowni fotowoltaicznych. Aktualnie pozyskujemy około 300 zapytań miesięcznie.

Czytaj więcej
Jak zmniejszyliśmy koszty pozyskiwania nowych pacjentów w SwissLaser?

Jak zmniejszyliśmy koszty pozyskiwania nowych pacjentów w SwissLaser?

Naszym celem była optymalizacja kampanii kliniki SwissLaser w celu zwiększenia ilości rejestracji zabiegów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wydawanych na reklamę. Zwiększyliśmy o 500% ilość wysyłanych formularzy rezerwacji.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy sprzedaż instalacji PV w firmie Synteza?

Jak zwiększyliśmy sprzedaż instalacji PV w firmie Synteza?

Naszym celem było przygotowanie oraz wdrożenie strategii pozyskiwania klientów za pomocą wyszukiwarki Google. W ciągu pierwszych 6 miesięcy współpracy wygenerowaliśmy średnio 11 zapytań dziennie.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy ruch z Google o ponad 1800% dla motosternik.pl?

Jak zwiększyliśmy ruch z Google o ponad 1800% dla motosternik.pl?

Naszym celem było maksymalne zwiększenie ruchu w okresie sezonu letniego. W miesiącach lipiec-sierpień wygenerowaliśmy o 1853% więcej wejść z Google, w porównaniu do ubiegłych wakacji.

Czytaj więcej
Jak zwiększyliśmy sprzedaż firmy Activeline?

Jak zwiększyliśmy sprzedaż firmy Activeline?

Naszym celem było zdobycie zapytań na budowę placów zabaw lub zakup urządzeń na ich wyposażenie.
Aktualnie, dział handlowy regularnie otrzymuje po 3-15 zapytań dziennie.
Zobacz, jak doprowadziliśmy do takiego stanu.

Czytaj więcej

Jak pozyskamy dla Ciebie nowych klientów dzięki obecności w Google?

Poznaj strategię, która zamieni Twoją stronę internetową w maszynę do pozyskiwania klientów i sprawi, że konkurencja przestanie być dla Ciebie problemem.

Strategia ta pomogła dotrzeć do milionów użytkowników Google na przestrzeni ostatnich lat, a następie skutecznie zamienić ich w płacących klientów. I, co najważniejsze, nie opiera się na szybko przemijających „sztuczkach”, czy „hackach”.

Nasza strategia, każdego tygodnia pomaga firmom z którymi współpracujemy dotrzeć do setek potencjalnych klientów. Pomogła im też stworzyć rzeszę oddanych fanów, którzy chętnie kupują i polecają produkty kolejnym osobom.

Strategia, którą za chwilę poznasz, może być kluczem do tego, żebyś i Ty mógł łatwiej i skuteczniej pozyskiwać klientów z Google. Nawet jeśli do tej pory podobne działania nie przyniosły satysfakcjonujących wyników.

Dowód? Spójrz poniżej, liczby nie kłamią, a to tylko jeden z wielu przykładów, które pokażę Ci na tej stronie:

Oto wyniki, jakie osiągamy z naszymi klientami …

648% więcej formularzy w eyelaser.at po 2 miesiącach współpracy

945% wzrostu ruchu organicznego po roku wpsółpracy z gustav.pl

5000% więcej wejść na stronę po roku współracy z flycars.pl

3129% więcej zapytań w d-pos.pl po roku współpracy

517% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

1094% więcej zapytań w erton.pl po roku współpracy

Czy Twoi klienci znajdą Twoją firmę zawsze, gdy tylko tego potrzebują?

Załóżmy, że ktoś chwilę usiądzie przy komputerze i wpisze określone zapytanie dotyczące Twojej branży. Czy pojawisz się przed jego oczami z ofertą i gotowym rozwiązaniem problemu? A może zamiast Ciebie, pojawi się jedna z witryn konkurencji?

Wyobraź sobie dwie firmy konkurujące ze sobą na tym samym rynku.

Jedna ma zoptymalizowaną stronę internetową i po wpisaniu określonych fraz pojawia się tuż przed oczami użytkownika. Dzięki pewnym mechanizmom, z których użytkownik nie zdaje sobie sprawy, skutecznie zamienia go w klienta.

Druga firma również ma pozornie dobrej jakości witrynę, ale nie generuje wartościowego ruchu z Google. Dzisiaj to tak, jakby mieć restaurację, która serwuje najlepsze jedzenie w mieście, ale jej witryny wyglądają tak, że odechciewa się do niej wejść ...

Biorąc pod uwagę, że aż 91% konsumentów szuka w internecie produktów i usług. Jak myślisz, kto zdobędzie więcej klientów i szybciej rozwinie swoją działalność?

Nazywam się Maciej Cherubin i jestem współzałożycielem OCTAMEDIA

W ostatnich miesiącach przeprowadziłem dziesiątki konsultacji z przedsiębiorcami, z których płynie pewien smutny wniosek...

Najczęściej harują oni od rana do nocy. Poświęcają swoje życie osobiste, relacje i spotkania towarzyskie na rzecz biznesu, który – jak jeszcze do niedawna sądzili – miał w założeniu dawać im wolność.

Maciej Cherubin
  • Próbują różnych metod, ale nie osiągają pożądanych rezultatów...
  • Czytają artykuły, pobierają ebooki, oglądają wideo, ale koniec końców nie przekłada się to na poprawę ich życia i biznesu...
  • Niektórzy mają pieniądze, ale rzadko widują swoje rodziny, bo cały wolny czas poświęcają na pozyskiwanie klientów, czy też gaszenie pożarów w firmie...
  • Co gorsza, większość z nich jest przykuta do swoich interesów dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu...
  • Wielu z nich nigdy nie było na wakacjach, a nawet jeśli, to krótkich, bo cały czas myślą o biznesie...

Są też przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się oddać pozyskiwanie klientów w ręce ludzi, którzy się na tym rzekomo znają. Zatrudnili więc agencję SEO/SEM, która miała ich odciążyć, ale ostatecznie jedyne co spowodowała, to ubytek pieniędzy na koncie firmowym – bez zwrotu z inwestycji rzecz jasna.

Jeśli czujesz, że któryś z punktów dotyczy Ciebie, to jest jedna rzecz, która prawie wszystko naprawi.

Jest nią dobrze zoptymalizowana strona internetową, na której panuje duży ruch, który następnie jest skutecznie konwertowany na klientów. Dzięki temu przestajesz się martwić, co przyniesie kolejny miesiąc. O wiele łatwiej planować inwestycje, czy zatrudniać kolejnych ludzi do pomocy.

Dlaczego to takie ważne? Bo daje Ci prawdziwą... Wolność

Wiem, to może brzmieć teraz banalnie... ale kiedy zastanowisz się nad tym dłużej – okazuje się w 100% prawdziwe.

Mam na myśli wolność robienia tego, co chcesz, kiedy chcesz, z kim chcesz.

Bo kiedy Twój biznes ma zapewnione stałe źródło klientów, doświadczysz swobody, o której istnieniu nigdy nie wiedziałeś. Wolność, o której do tej pory być może tylko marzyłeś.

Powiem wprost: chcemy dać Ci uczciwą szansę...

Żadna firma, która z sukcesami sprzedaje w internecie, nie osiągnęłaby tego, gdyby nie to, że pojawia się przed oczami klienta, gdy ten potrzebuje rozwiązania określonego problemu.

A Twoi klienci? Jak myślisz, czego mogą szukać?

Tak robią Twoi potencjalni klienci, gdy korzystają z Google...

  • NIE przewijają bezmyślnie tablicy w mediach społecznościowych.
  • NIE czytają plotek o swoich przyjaciołach.
  • I NIE są zajęci robieniem czegoś innego.

Jest dokładnie odwrotnie. Właśnie rzucili wszystko inne po to, by wpisać konkretne zapytanie w Google. A zatem aktywnie szukają Twojej pomocy.

W pozyskiwaniu klientów z Google chodzi o to, żebyś to właśnie TY pojawił się przed ich oczami tej osoby i zapewnił im potrzebną pomoc. Zanim zrobi to ktoś z konkurencji.

Dlaczego Google tak dobrze sprawdza się przy pozyskiwaniu klientów?

91% dorosłych korzysta z wyszukiwarek, aby znaleźć rozwiązanie swoich problemów i bolączek (powinni znaleźć Twoją witrynę).

Google dominuje wyszukiwania na 90% rynku (to około 5,8 miliarda wyszukiwań dziennie).

Około 95% szukających patrzy tylko na pierwszą stronę Google (pomożemy Ci tam dotrzeć).

Najwyższy organiczny wynik wyszukiwania w Google jest klikany w ponad 30% przypadków.

Przejście o jedną pozycję w górę w wynikach wyszukiwania może zwiększyć współczynniki klikalności Twoich linków o ponad 30%.

Ludzie postrzegają wysoko oceniane witryny jako bardziej autentyczne i godne zaufania (a zaufanie prowadzi do wyższych sprzedaży).

O tym nikt nie mówi, a przez to narażasz się na stratę pieniędzy…

Panuje powszechne i BŁĘDNE przekonanie, że jeśli chcesz dużo klientów z Google, to musisz być na pierwszej stronie wyszukiwania.

Dlaczego więc istnieje tak wiele stron, które mimo wysokich pozycji nie generują klientów?

Bo co z tego, że Twoja strona będzie wysoko na stronie wyszukiwania, skoro nikt na nią nie wejdzie? A jeśli już wejdzie to, skąd pewność, że kupi właśnie od Ciebie?

Prawda jest taka, że w pozyskiwaniu klientów z Google nie chodzi o to, żeby być jak najwyżej. Zdecydowanie ważniejsze jest, by docierać do jak największej liczby WŁAŚCIWYCH osób i dać im to, czego w danym momencie potrzebują.

Powinieneś wiedzieć, że kiedy ktoś trafia na Twoją stronę, to dopiero połowa sukcesu. Trzeba jeszcze zachęcić tę osobę do wykonania właściwej akcji. Inaczej to tak, jakbyś idąc ulicą, wszedł do pięknego budynku restauracji, a w środku zastał obdrapane ściany i brud. Przypuszczam, że raczej nic byś tam nie zamówił, tylko wyszedł...

Dlatego strona docelowa musi być zoptymalizowana w taki sposób, by wzbudzała zaufania i pomogła klientowi wykonać właściwą akcję.

Podsumowując, warto być wysoko, ale na ODPOWIEDNIE frazy kluczowe używane przez kupujących klientów. A przy tym, już na poziomie wyników wyszukiwania trzeba pokazywać, że warto wejść na Twoją stronę i że użytkownik dostanie to, czego szuka.

I tu mam dla Ciebie rozwiązanie, które pomoże Ci takie efekty osiągać.

Bezpłatna konsultacja

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Wolisz e-mail? Napisz na wspolpraca@octamedia.pl

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie bezpłatnej konsultacji.

Poznaj unikalny i skuteczny model OCTAMEDIA, który pomaga efektywnie pozyskiwać klientów z Google

Analizując rozmowy z przedsiębiorcami oraz na bazie naszego wieloletniego doświadczenia opracowaliśmy model, który sprawdzi się na prawie każdym rynku i dowozi konkretne wyniki.

Przygotujemy dla Ciebie kompleksowy plan długofalowego zwiększania widoczności strony w darmowych wynikach wyszukiwania Google oraz pozyskiwania klientów za pomocą płatnej reklamy Google Ads.

Główne zadanie, to przystosowanie Twojej strony w taki sposób, aby mogła się pojawiać w wynikach wyszukiwania na możliwie najwięcej fraz używanych przez potencjalnych klientów.

W tym celu stworzyliśmy unikalny, 6-stopniowy model pozyskiwania klientów z Google, który skupia w sobie nasze wieloletnie doświadczenie i jest dostosowany do obecnego działania algorytmów Google. Dzięki temu gwarantuje tak wysoką skuteczność przy generowaniu nowych klientów dla firm, które się do nas zgłaszają.

Oto krótka lista korzyści, które mogą się wydarzyć, jeśli zaczniesz zwiększać ruch na swojej stronie za pomocą modelu OCTAMEDIA...

Masz stały przepływ ruchu na stronie każdego dnia w roku, a więc i klientów, którym następnie możesz oferować kolejne produkty.

Przestaniesz walczyć ze skokami i spadkami ruchu, które niszczą biznesową pewność siebie.

Każda opublikowana przez Ciebie treść automatycznie trafia do większej liczby osób.

Więcej osób zaczyna udostępniać i polecać Twoje treści, czy produkty swoim znajomym.

Możesz zacząć pozyskiwać klientów za pomocą swojego bloga.

Masz stale rosnącą liczbę odwiedzin, które możesz przekierować do dowolnej treści lub oferty – w dowolnym momencie.

Zaczynasz otrzymywać dwa lub trzy razy... może nawet dziesięć razy więcej kliknięć w swoje linki i co miesiąc zarabiasz znacznie więcej.

Wraz ze wzrostem zasięgu stajesz się bardziej znany w swojej branży.

W końcu wyróżniasz się spośród tysięcy innych firm, które oferują podobne produkty czy usługi.

Ludzie zaczynają podążać za Tobą i tworzą więź z Tobą, Twoją historią i Twoją marką.

Inne firmy zaczynają zastanawiać się, jakim cudem tak szybko się rozwijasz, ale tylko Ty znasz ten sekret.

Masz publiczność, która jest spragniona rozwiązań swoich problemów... co pozwala Ci tworzyć nowe produkty i usługi, a więc generować większe przychody.

Bezpłatna konsultacja

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Wolisz e-mail? Napisz na wspolpraca@octamedia.pl

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie bezpłatnej konsultacji.

Dlaczego model OCTAMEDIA jest tak skuteczny i czym różni się od innych?

Zakładając agencję, mieliśmy tak naprawdę dwa wyjścia:

  1. Opcja 1: Postawić na tanie usługi do masowego odbiorcy i sztucznie zawyżać ruch i efekty w raportach. Liczby byłyby zapewne imponujące, ale nie przekładałyby się na większą sprzedaż klientów.
  2. Opcja 2: Oferować usługi pozyskiwania klientów z Google przedsiębiorcom, którzy zdają sobie sprawę, że jakość wymaga nieco większych nakładów i skupić się na dostarczaniu najwyższej wartości ruchu i usług. Takich, które nie tylko dobrze wyglądają w raportach, ale przede wszystkim przynoszą klientom wymierne efekty w postaci większych zysków na koncie firmowym.

Oczywiście wybraliśmy opcję drugą. Wiemy, że takim podejściem tracimy sporo potencjalnych klientów, ale i dzięki temu możemy w pełni skupić się na dowiezieniu efektów przedsiębiorcom, którzy już nam zaufali.

Nie jesteśmy dla każdego, ale każdy, kto zdecyduje się na współpracę z OCTAMEDIA za kilka miesięcy będzie się zastanawiał, jak to możliwe, że do tej pory radził sobie bez obecności w Google.

Jak wygląda praca w modelu OCTAMEDIA?

Krok 1: Niezobowiązująca rozmowa

W tym kroku porozmawiamy z Tobą o Twoich celach i największych problemach, aby w pełni zrozumieć Twój biznes oraz to, co chcesz osiągnąć dzięki naszej współpracy.

Ta rozmowa nie jest procesem jednostronnym. Chcemy wysłuchać tego, co masz do powiedzenia, ale także zachęcamy do zadawania nam pytań, które pomogą Ci sprawdzić, czy jesteśmy odpowiednią agencją SEO dla Ciebie.

Krok 2: Wstepny audyt

Po przeprowadzeniu audytu poznamy zarówno Twoje mocne strony, jak i rzeczy, które można poprawić, żeby telefon wreszcie zaczął dzwonić.

Wraz z wynikiem audytu otrzymasz wiele praktycznych wskazówek na temat tego, jak i co ulepszyć, na stronie, by generować więcej telefonów i zapytań od klientów. Zdecydowanie największą zaletą audytu jest fakt, że nie jest to szablonowy plan wysyłany każdemu klientowi, tylko dotyczy ściśle Twojej strony.

Krok 3: Opracowanie strategii

Na podstawie ustaleń z kroku 1 i 2 opracujemy strategię pozyskiwania klientów, dopasowaną do Twojej firmy. Składają się na nią zarówno działania związane z optymalizacją strony, jak i również kampanie Google Ads (jeśli uznasz, że chcesz znacznie przyśpieszyć rezultaty).

Podczas współpracy dostosowujemy strategię na podstawie wyników osiąganych za sprawą naszych działań. I zawsze będziemy Cię informować o WSZYSTKIM, co i dlaczego robimy, zanim wcielimy nasze plany w życie.

Krok 4: Wdrożenie strategii

Z zatwierdzoną przez Ciebie strategią zabieramy się do pracy. Twoje kampanie będą od tej pory w bezpiecznych rękach naszych doświadczonych specjalistów.

Tutaj pracujemy nad Twoją stroną: pomagamy poprawić jej strukturę, piszemy treści ofertowe oraz publikujemy bloga. Zajmiemy się też publikacjami reklamowymi na zewnętrznych portalach oraz płatnymi kampaniami w Google Ads.

Krok 5: Edukacja i przejrzystość działania

Uważamy, że jeśli klient chce, powinien rozumieć SEO, a w efekcie zdawać sobie sprawę z tego, na czym polegają podejmowane przez nas działania. Nie chcemy robić w Twoim imieniu niczego, czego nie rozumiesz. Dlatego zawsze cierpliwie i prosto tłumaczymy co i dlaczego robimy, abyś wiedział, na co idzie każda zainwestowana przez Ciebie złotówka.

Na rynku znajdziesz wielu „ekspertów”, którzy ze swojej pracy robią wielką tajemnicę. Najwyraźniej nie chcą, by ich klienci nie rozumieli, co się dzieje. Dlaczego? Podejrzewam, że sam sobie odpowiesz na to pytanie…

Krok 6: Analityka i raportowanie o wynikach

Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy podejmowane działania w celu dowiezienia jak najlepszym rezultatów dla Twojego biznesu.

Na przykład, jeśli widzimy, że określone słowo kluczowe ma wysoki współczynnik odrzuceń (co znaczy, że ​​użytkownicy Twojej witryny trafiali na stronę, ale nie podejmowali żadnych innych działań), to oznacza, że musimy przeanalizować czy jest ono odpowiednie dla tej konkretnej strony i celów. Dzięki temu nie tracisz pieniędzy na kierowanie ruchu z nieefektywnych miejsc.

Każdego miesiąca stworzymy łatwe do przyswojenia raporty. Nie komplikujemy i nie zasypujemy Cię tonami danych, z których przeanalizowaniem miałby problem nawet specjalista. Zamiast tego dostarczamy prosty i przejrzysty raport, na którego analizę poświęcisz nie więcej, niż 5 minut swojego czasu.

Ale może coś powstrzymuje Cię przed skorzystaniem z Google do pozyskiwania klientów?

Próbowałeś wcześniej, ale bez większego sukcesu?

Inwestowałeś już wcześniej w Google Ads, czy optymalizację SEO, ale nie widziałeś żadnych rezultatów, podczas gdy zatrudniona agencja przepaliła budżet. A może zaufałeś znajomemu, który rzekomo się na tym zna?

Rozumiemy Twój sceptycyzm, ale zobacz... czy powinniśmy rezygnować z bycia zdrowym tylko dlatego, że dana dieta lub określone ćwiczenia okazały się nieskuteczne. Podobnie i Ty nie powinieneś rezygnować z klientów, którzy każdego dnia szukają w wyszukiwarce Google rozwiązań swoich problemów.

Dlatego że problemem nie jest sam cel pozyskania klientów z Google, ale sposób, w jaki próbowałeś to zrobić. Z odpowiednim przewodnikiem możesz doświadczyć stałej liczby nowych zapytań i tak samo dobrych wyników, jak nasi klienci każdego miesiąca.

Myślisz, że SEO/SEM to „stare dzieje”?

Panuje niesłuszne przekonanie, że w dzisiejszych czasach biznes robi się w mediach społecznościowych i jeśli reklama, to tylko płatna.

Być może nieraz słyszałeś, że „Google odeszło do lamusa”. Ale prawdopodobnie nie od kogoś, kto jest na pierwszej stronie Google (zazwyczaj jest zbyt zajęty zarabianiem pieniędzy).

Facebook stale ucina zasięgi. W 2020 roku nałożył rekordową liczbę blokad na różne konta – często z błahych powodów.

Wyobraź sobie teraz, że sprzedajesz wyłącznie w social mediach. Budzisz się pewnego dnia, a Twoje konto jest zablokowane. Jeszcze wczoraj miałeś wysoką sprzedaż, a dziś zaczynasz od nowa. Niezbyt przyjemny scenariusz, prawda? Dlatego warto budować własną bazę klientów, którzy stale trafiają na Twoją stronę z różnych źródeł.

Faktem jest, że wyszukiwarki nie znikną w najbliższym czasie. Są obecnie podstawowym narzędziem, pomagającym nam znaleźć potrzebne informacje. Wiedza o tym, jak przechwytywać ten ruch wyszukiwania, jest niezwykle cenna i warto już teraz skupić się na rozwijaniu tych kanałów.

Nie jesteś pewien, jak sprawdzić, czy dana agencja faktycznie wie, co robi, żebyś nie przepalił pieniędzy.?

To uzasadniona obawa. Dlatego w OCTAMEDIA stawiamy na przejrzystość i stale raportujemy wyniki naszych działań.

W każdej chwili możesz do nas napisać i dopytać o dowolne kwestie związane z prowadzonymi kampaniami. Dzięki temu na bieżąco weryfikujesz, co i jak robimy, aby stopniowo odkręcić dla Ciebie kran z niekończącym się strumieniem potencjalnych klientów.

Bezpłatna konsultacja

Porozmawiajmy o Twojej stronie w Google

Bezpłatna konsultacja to 25 minut rozmowy, podczas której dowiesz się, jak wykorzystać Google do pozyskiwania znacznie większej ilości klientów.

Oddzwonimy do Ciebie od razu lub ustalimy dogodny termin rozmowy. Konsultacje prowadzi doświadczony specjalista, a nie handlowiec nastawiony na sprzedaż.

Wolisz e-mail? Napisz na wspolpraca@octamedia.pl

Twoje dane są bezpieczne. Użyjemy ich wyłącznie do kontaktu w sprawie bezpłatnej konsultacji.

Obejmujemy każdy kluczowy obszar pozyskiwania klientów z Google, dzięki czemu Ty zajmujesz się biznesem, a my generujemy nowe zapytania

Zamiast każdego miesiąca martwić się o to, czy pozyskasz wystarczającą liczbę klientów, będziesz wybierał, z kim chcesz współpracować.

Zamiast zastanawiać się, dlaczego ludzie wchodzą na stronę, ale nie kupują, zobaczysz kolejne informacje o złożonych zamówieniach i zapytaniach w sprawie współpracy.

Zamiast bez końca przeszukiwać internet, próbując wymyślić, jak dotrzeć do odpowiednich klientów, skupisz się na rozwijaniu biznesu i poszukiwaniu nowych możliwości.

Tak naprawdę masz dwie opcje...

Opcja 1. Zrób to sam lub zatrudnij przypadkowych (najtańszych) ludzi lub swojego znajomego, który jest „twórcą witryn”, ale nie ma pojęcia o tym, jak działają wyszukiwarki oraz ich algorytmy.

Lub Opcja 2. Zatrudniasz wyspecjalizowanych ekspertów, którzy mają wieloletnie doświadczenie i SPRAWDZONY model działania.

Wiem, że może się to wydawać logiczne, ale widziałem dziesiątki klientów, którzy wybrali opcję pierwszą!

Zmęczeni, sfrustrowani, spłukani i zdesperowani, przychodzili do nas po pomoc. Niestety, często było dla nich ZA PÓŹNO...

Wiele razy musieliśmy odpowiadać: „Naprawdę nam przykro, ale ta witryna lub lejek sprzedaży po prostu nie będą działać i musisz je przebudować, aby spełniały warunki X, Y i Z”.

Wierz nam lub nie, ale to było dla nas naprawdę bolesne. Wiemy bowiem, jak wiele nerwów, potu i pieniędzy wydali na nieskuteczne działania.

Po kilku miesiącach zdecydowałem, że wystarczy i z moim wspólnikiem otworzyliśmy elitarny zespół specjalistów, by budować witryny nastawione na zdobywanie klientów.

Teraz możemy pomóc również Tobie...

Dlaczego warto działać już teraz?

Wyróżnienie się w internecie jest trudniejsze niż kiedykolwiek. Przestrzeń reklamowa jest coraz bardziej zatłoczona.

Potrzebujesz więc przewagi. Nasza agencja i model OCTAMEDIA może być Twoją przewagą.

Dlatego, jeśli naprawdę wierzysz, że Twoje produkty i usługi są dobre...

...i jeśli naprawdę wierzysz, że zbudowanie strumienia klientów nagrodzi Cię stylem życia, o którym zawsze marzyłeś...

... to czas dowiedzieć się, jak naprawdę to osiągnąć.

Wielu naszych klientów już dawno podjęło decyzję o zainwestowaniu w swoje firmy. Teraz czas na Twoją decyzję.

Pamiętaj jednak, że możemy rozpocząć tylko jeden nowy projekt w miesiącu. Wysokie standardy pracy idą w parze z czasem, jaki poświęcamy na nowego klienta.

Jeśli więc potrzebujesz przewidywalnego strumienia nowych klientów i jesteś gotów zainwestować we współpracę, to umów się na rozmowę wideo, a otrzymasz dedykowaną i solidnie przygotowaną propozycję współpracy. Wypełnij poniższy formularz i umów się na rozmowę :)

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics