Oferta skutecznej reklamy w wyszukiwarkach

Reklama w Google pozwoli ci wyprzedzić konkurencję i znacząco poprawi sprzedaż Twoich produktów czy usług. Dzięki wyszukiwarkom internetowym możesz zwiększyć sprzedaż lub otrzymywać więcej zapytań od swoich potencjalnych klientów.

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
  • dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
  • dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów

Na pewno wiesz, że Twoi klienci szukają cię w Google. Wyszukiwarki internetowe to jedno z najlepszych źródeł sprzedaży produktów i usług. Brak skutecznej reklamy w Google to strata dla Twojej firmy. Jeżeli nie ma cię w Google to codziennie tracisz możliwość na pozyskanie nowych klientów - trafiają do konkurencji.

Dzięki obecności w darmowych wynikach wyszukiwania oraz płatnym kampaniom osiągniesz swoje cele, a Twoja firma nabierze rozpędu. Musisz tylko zainwestować w odpowiednie sposoby reklamy.

Jakie sposoby reklamy w wyszukiwarkach oferujemy?

SEO

Pierwszy z nich to SEO potocznie zwane “pozycjonowaniem”, które sprawią, że Twoja strona pojawia się w darmowych wynikach wyszukiwania. Wyniki są darmowe, ale żeby się w nich pojawić trzeba dość sporo czasu i budżetu na odpowiednią strategię i jej wdrożenie.

Zobacz więcej o SEO →

Google Ads

Drugi to Google Ads, które zapewnia niemal natychmiastowe wejścia na stronę. Efekty będą szybkie, ale musisz zapłacić za każde wejście na Twoją stronę. Taki sposób reklamy jest szybki, ale niestety droższy niż SEO.

Zobacz więcej o Google Ads →

Zakres naszych usług SEO

01

Konsultacje SEO

Współpracę zawsze zaczynamy od konsultacji, które określają problemy i jego strony. Na tym etapie poznamy Twój biznes i zaproponujemy możliwie najlepsze rozwiązania. Odpowiemy też na wszystkie Twoje pytania związane z SEO.

02

Analiza sytuacji strony w Google

Pomożemy ci przeanalizować widoczność twojej domeny w wynikach wyszukiwania Google — poznasz konkretne frazy, pozycje i adresy URL. Dowiesz się też, jak twoja strona wygląda na tle najważniejszych konkurentów.

03

Keyword Research

Znajdziemy wszystkie możliwe frazy kluczowe związane z twoim biznesem, na jakie warto pojawiać się w Google. Dowiesz się czego i w jakich miesiącach szukają twoi potencjalni klienci. Na podstawie tych danych możesz zaplanować rozwój firmy.

04

Przygotowanie strategii SEO

Strategia SEO to przygotowanie planu struktury oraz treści strony. Rekomendacja budowy strony i jej zawartości powstaje na bazie analizy wszystkich możliwych słów kluczowych wpisywanych przez Twoich potencjalnych klientów oraz na bazie działań Twojej konkurencji.

05

Audyt SEO

Audyt SEO to analiza budowy strony pod kątem wyświetlania jej w wynikach wyszukiwania na możliwie najwięcej fraz kluczowych związanych z twoim biznesem.

06

Przygotowanie specyfikacji

Na podstawie analizy słów kluczowych i strategię przygotujemy wytyczne do budowy nowej strony. Otrzymasz pełną instrukcję zbudowania nowej strony pod kątem SEO.

07

Audyt powdrożeniowy

Audyt powdrożeniowy to analiza strony pod kątem wprowadzenia zalecanych wcześniej zmian. Sprawdzimy, czy twoi twoja strona jest już gotowa na podbijanie wyników wyszukiwania.

08

Rozwój treści

Zajmiemy się jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii SEO, czyli budową wartościowej dla użytkownika treści. To dzięki tej treści, Google będzie wysoko wyświetlać twoją stronę.

09

Szkolenie SEO

Przeszkolimy ciebie i twój zespół z wszystkich zagadnień związanych z SEO. Dzięki naszej wiedzy nie popełnisz największych błędów, które hamują rozwój biznesu.

Zakres usług - Google Ads

01

Konsultacje Google Ads

Odpowiemy na wszystkie twoje pytania związane z płatną reklamą w Google. Dowiesz się jaka forma promocji będzie optymalna dla twojego biznesu.

02

Keyword Research

Znajdziemy wszystkie możliwe frazy kluczowe związane z twoim biznesem, na jakie warto pojawiać się w Google. Dowiesz się czego i w jakich miesiącach szukają twoi potencjalni klienci. Na podstawie tych danych możesz zaplanować rozwój firmy.

03

Audyt Google Ads

Jeśli prowadziłeś już działania reklamowe, sprawdzimy twoje konto pod względem struktury kampanii, odpowiedniego doboru słów kluczowych oraz zastosowanych typów stawek.

04

Przygotowanie Kampanii

Zbudujemy profesjonalną kampanię o właściwej strukturze. Przygotujemy niezbędne treści reklam oraz zaprojektujemy niezbędne grafiki.

05

Przygotowanie stron docelowych

Stworzymy strony docelowe, na które będą trafiać potencjalni klienci. Będą one dedykowane dla kampanii, co znacząco zwiększa ilość sprzedaży.

06

Optymalizacja kampanii

Będziemy optymalizować kampanię pod kątem konkretnych słów kluczowych (także tych wykluczających) oraz używanych stawek. Dzięki temu kampanie będą coraz lepsze.

07

Optymalizacja konwersji

Będziemy optymalizować strony docelowe, tak aby zmaksymalizować ilość zapytań, telefonów czy sprzedaży.

Jak wygląda współpraca?

1
1

Ustalenie celów biznesowych

Zaczniemy od ustalenia celów, jakie chcesz osiągnąć. Wnikliwa analiza dotychczasowych działań oraz planów na przyszłość pozwoli na dobranie odpowiednich narzędzi promocji Twojej firmy w wyszukiwarkach takich jak Google.

2
2

Strategia pozyskiwania klientów

Na podstawie zebranych danych przygotujemy Ci optymalną strategię pozyskiwania klientów z wyszukiwarki Google. Strategia będzie zawierać obszerną analizę słów kluczowych oraz rekomendację budowy strony.

3
3

Działania wg ustalonego planu

Zrealizujemy działania zaplanowane w strategii według wspólnie ustalonego budżetu. Zajmiemy się m.in. optymalizacją SEO i publikacją treści czy też kampaniami Google Ads i budowaniem stron docelowych, na które będą trafiać klienci.

4
4

Analiza efektywności

W czasie naszych działań będziemy cyklicznie analizować sytuację Twojej firmy w Google. W razie potrzeby będziemy dokonywać zmian, które zoptymalizują proces, co przełoży się na jeszcze lepsze wyniki.

5
5

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji to dostosowanie Twojej strony tak, aby, jak najlepiej wykorzystywała potencjał ruchu z wyszukiwarek. Poprawimy ją tak, by maksymalnie zwiększyć sprzedaż czy ilość zapytań.

Co otrzymasz w ramach współpracy?

Pełną transparentność

Współpraca z nami jest klarowna, a wszystkie nasze działania są jawne — chętnie dzielimy się naszym know-how z klientami. Będziesz mieć nieograniczony dostęp do wiedzy oraz o tym, co dzieje się z twoim biznesem w Google.

Bezpośredni kontakt ze specjalistą

Będziesz mięć bezpośredni kontakt do osoby, która zajmuje się twoim biznesem. Działamy tak, ponieważ opiekunowie klienta czy inni pośrednicy utrudniają komunikację. Nawet podczas wstępnych rozmów czy konsultacji będziesz rozmawiać z doświadczonym specjalistą, nie z handlowcem.

Usługi adekwatne do potrzeb

Początek współpracy to usługi, za które płacisz tylko raz. Są to konsultacje czy przygotowanie audytów. Dopiero gdy twoja storna jest gotowa na realizacje wcześniej ustalonej strategii, zaczynamy działania abonamentowe.

Proste raporty

Po każdym miesiącu otrzymujesz raport, z którego dowiesz się jakie konkretne działania zostały wykonane oraz jak wygląda wzrost ruchu czy sprzedaży.

Sama obecność nawet na pierwszym miejscu w Google nie oznacza jeszcze sukcesu...

Twoja strona musi być widoczna na dosłownie każde zapytanie związane z Twoim biznesem. Każda fraza, użyta w kontekście Twoich produktów czy usług to potencjalny klient, który jest w stanie zostawić u Ciebie pieniądze. Niestety, sama obecność w Google to dopiero początek…

To dlatego część firm zajmujących się reklamą w Google ma tak złą opinię. Próbują oni wygenerować jak najwięcej ruchu, który nie daje dosłownie nic, jeżeli strona nie jest przygotowana do generowania sprzedaży.

Aby zakończyć frustrację spowodowaną brakiem sprzedaży czy chociażby zapytań potrzebujesz przemyślanej strategii. Przede wszystkim musisz wiedzieć, jak szukają Cię Twoi klienci, dopiero na podstawie analiz można zaproponować długofalową strategię pozyskiwania wartościowych klientów.

Ile firm zaproponowało Ci przygotowanie strategii zdobywania klientów dzięki Google?

A może po prostu wolą wystawić fakturę za miesięczną usługę, która niewiele wnosi? Niby lepsze pozycje, niby więcej ruchu z płatnych kampanii a sprzedaży nadal brak, to częsta sytuacja, jaką zastajemy.

Na palcach jednej ręki można policzyć firmy, które nie tylko dbają o sam ruch, ale skupiają się na wysokim współczynniku konwersji (wysłanych zapytań czy sprzedaży).

Wolisz mieć wysokie pozycje na kilka najważniejszych fraz? Czy wolisz mieć stronę, która dzięki obecności w darmowych wynikach wyszukiwania generuje wysoką sprzedaż? To zupełnie dwa różne podejścia, niestety tylko to drugie pomoże Ci naprawdę rozwinąć firmę.

Wolisz mieć 2000 wejść na stronę przy zaledwie kilku konwersjach, czy może wystarczy 500 wejść, z których 50 zakończy się kontaktem z klientem?

Wiadomo, że wolisz mieć więcej klientów! Jednak zaplanowanie strategii i jej wdrożenie kosztuje więcej. Profesjonalna i skuteczna reklama wymaga skrupulatnego przygotowania, a następnie odpowiedniego wdrożenia.

Czego więc potrzebujesz, żeby mieć ciągły dopływ nowych klientów z Google?

  1. Przemyślanej, długofalowej strategii zwiększania obecności firmy w Google.
  2. Strony, która będzie w stanie zrealizować taką strategię — bez dobrej strony nie warto inwestować w reklamę, bo pieniądze pójdą w błoto.
  3. Dobrze przygotowanej oferty, która będzie w stanie zachęcić klienta do zakupu.
  4. Optymalizacji pod konwersję, która wyciągnie możliwie najwięcej sprzedaży z dostarczanego ruchu.
  5. Przynajmniej podstawowej analityki, która podpowie które obszary działają najlepiej i gdzie inwestować pieniądze.

Jak zacząć, żeby to miało sens?

Dezorientacja, jaką czujesz, jest uzasadniona, w internecie można znaleźć w ogrom informacji na temat reklamy w Google. Wiele z nich jest sprzeczne, a wynika to z faktu, że w SEO czy Google Ads występuje wiele zależności i zmiennych. Prawie nigdy nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

Wszystko trzeba testować. To co opłaca się w jednym biznesie, w innym może nie mieć racji bytu. Sama wiedza to mało, potrzebujesz doświadczenia osób, które zjadły zęby i popełniły wiele błędów, próbując wypromować w Google firmy z różnych branż.

Płatna reklama to dobry początek

Google Ads jest droższe, ale działa natychmiastowo i szybko można wyciągnąć wnioski. Często zdarza się, że przygotowujemy na starcie współpracy testową kampanię płatną, która określa, w jakim iść kierunku.

Każdy biznes jest inny, nie da się uniknąć błędów — lepiej jest wyciągnąć wnioski na podstawie krótkiej intensywnej kampanii płatnej niż czekać rok na marne efekty, które ma przynieść SEO.

Dalsze kroki to już zaplanowanie odpowiedniej strategii zdobywania klientów

Wszystko będzie zależało od Twojego biznesu, aktualnej sytuacji, konkurencji itp. Dlatego nie otrzymasz tutaj informacji co robić dalej. Zamiast tego proponujemy Ci krótką konsultację, która rozjaśni Ci wiele podstawowych kwestii. Jeśli podasz numer telefonu w poniższym formularzu, skontaktujemy się z Tobą. Otrzymasz 30 min konsultacji z doświadczonym specjalistą.

Jeśli potrzebujesz więcej czasu, to możesz skorzystać z dłuższych, ale już płatnych konsultacji. Zacznij jednak od tych darmowych, wypełnij poniższy formularz i zapisz się na darmowe 30 min konsultacji.

Zacznijmy od krótkiej rozmowy o twoim biznesie

Podpowiemy ci jak wykorzystać Google do realizacji twoich celów biznesowych. Zostaw numer, odzwonimy do ciebie.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics