Oferta skutecznej reklamy w wyszukiwarkach

Reklama w Google pozwoli ci wyprzedzić konkurencję i znacząco poprawi sprzedaż Twoich produktów czy usług. Dzięki wyszukiwarkom internetowym możesz zwiększyć sprzedaż lub otrzymywać więcej zapytań od swoich potencjalnych klientów.

Chcę klientów z Google

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla firm chcących zwiększyć swoją widoczność i sprzedaż w Google
  • dla firm myślących długofalowo o swoim biznesie
  • dla firm, które chcą mieć pewność sprzedaży na kilka miesięcy do przodu

Na pewno wiesz, że Twoi klienci szukają cię w Google. Wyszukiwarki internetowe to jedno z najlepszych źródeł sprzedaży produktów i usług. Brak skutecznej reklamy w Google to strata dla Twojej firmy. Jeżeli nie ma cię w Google to codziennie tracisz możliwość na pozyskanie nowych klientów - trafiają do konkurencji.

Dzięki obecności w darmowych wynikach wyszukiwania oraz płatnym kampaniom osiągniesz swoje cele, a Twoja firma nabierze rozpędu. Musisz tylko zainwestować w odpowiednie sposoby reklamy.

Jakie sposoby reklamy w wyszukiwarkach oferujemy?

SEO

Pierwszy z nich to SEO potocznie zwane “pozycjonowaniem”, które sprawią, że Twoja strona pojawia się w darmowych wynikach wyszukiwania. Wyniki są darmowe, ale żeby się w nich pojawić trzeba dość sporo czasu i budżetu na odpowiednią strategię i jej wdrożenie.

Zobacz więcej o SEO →

Google Ads

Drugi to Google Ads, które zapewnia niemal natychmiastowe wejścia na stronę. Efekty będą szybkie, ale musisz zapłacić za każde wejście na Twoją stronę. Taki sposób reklamy jest szybki, ale niestety droższy niż SEO.

Zobacz więcej o Google Ads →

Sama obecność nawet na pierwszym miejscu w Google nie oznacza jeszcze sukcesu...

Twoja strona musi być widoczna na dosłownie każde zapytanie związane z Twoim biznesem. Każda fraza, użyta w kontekście Twoich produktów czy usług to potencjalny klient, który jest w stanie zostawić u Ciebie pieniądze. Niestety, sama obecność w Google to dopiero początek…

To dlatego część firm zajmujących się reklamą w Google ma tak złą opinię. Próbują oni wygenerować jak najwięcej ruchu, który nie daje dosłownie nic, jeżeli strona nie jest przygotowana do generowania sprzedaży.

Aby zakończyć frustrację spowodowaną brakiem sprzedaży czy chociażby zapytań potrzebujesz przemyślanej strategii. Przede wszystkim musisz wiedzieć, jak szukają Cię Twoi klienci, dopiero na podstawie analiz można zaproponować długofalową strategię pozyskiwania wartościowych klientów.

Ile firm zaproponowało Ci przygotowanie strategii zdobywania klientów dzięki Google?

A może po prostu wolą wystawić fakturę za miesięczną usługę, która niewiele wnosi? Niby lepsze pozycje, niby więcej ruchu z płatnych kampanii a sprzedaży nadal brak, to częsta sytuacja, jaką zastajemy.

Na palcach jednej ręki można policzyć firmy, które nie tylko dbają o sam ruch, ale skupiają się na wysokim współczynniku konwersji (wysłanych zapytań czy sprzedaży).

Wolisz mieć wysokie pozycje na kilka najważniejszych fraz? Czy wolisz mieć stronę, która dzięki obecności w darmowych wynikach wyszukiwania generuje wysoką sprzedaż? To zupełnie dwa różne podejścia, niestety tylko to drugie pomoże Ci naprawdę rozwinąć firmę.

Wolisz mieć 2000 wejść na stronę przy zaledwie kilku konwersjach, czy może wystarczy 500 wejść, z których 50 zakończy się kontaktem z klientem?

Wiadomo, że wolisz mieć więcej klientów! Jednak zaplanowanie strategii i jej wdrożenie kosztuje więcej. Profesjonalna i skuteczna reklama wymaga skrupulatnego przygotowania, a następnie odpowiedniego wdrożenia.

Czego więc potrzebujesz, żeby mieć ciągły dopływ nowych klientów z Google?

  1. Przemyślanej, długofalowej strategii zwiększania obecności firmy w Google.
  2. Strony, która będzie w stanie zrealizować taką strategię — bez dobrej strony nie warto inwestować w reklamę, bo pieniądze pójdą w błoto.
  3. Dobrze przygotowanej oferty, która będzie w stanie zachęcić klienta do zakupu.
  4. Optymalizacji pod konwersję, która wyciągnie możliwie najwięcej sprzedaży z dostarczanego ruchu.
  5. Przynajmniej podstawowej analityki, która podpowie które obszary działają najlepiej i gdzie inwestować pieniądze.

Jak zacząć, żeby to miało sens?

Dezorientacja, jaką czujesz, jest uzasadniona, w internecie można znaleźć w ogrom informacji na temat reklamy w Google. Wiele z nich jest sprzeczne, a wynika to z faktu, że w SEO czy Google Ads występuje wiele zależności i zmiennych. Prawie nigdy nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

Wszystko trzeba testować. To co opłaca się w jednym biznesie, w innym może nie mieć racji bytu. Sama wiedza to mało, potrzebujesz doświadczenia osób, które zjadły zęby i popełniły wiele błędów, próbując wypromować w Google firmy z różnych branż.

Płatna reklama to dobry początek

Google Ads jest droższe, ale działa natychmiastowo i szybko można wyciągnąć wnioski. Często zdarza się, że przygotowujemy na starcie współpracy testową kampanię płatną, która określa, w jakim iść kierunku.

Każdy biznes jest inny, nie da się uniknąć błędów — lepiej jest wyciągnąć wnioski na podstawie krótkiej intensywnej kampanii płatnej niż czekać rok na marne efekty, które ma przynieść SEO.

Dalsze kroki to już zaplanowanie odpowiedniej strategii zdobywania klientów

Wszystko będzie zależało od Twojego biznesu, aktualnej sytuacji, konkurencji itp. Dlatego nie otrzymasz tutaj informacji co robić dalej. Zamiast tego proponujemy Ci krótką konsultację, która rozjaśni Ci wiele podstawowych kwestii. Jeśli podasz numer telefonu w poniższym formularzu, skontaktujemy się z Tobą. Otrzymasz 30 min konsultacji z doświadczonym specjalistą.

Jeśli potrzebujesz więcej czasu, to możesz skorzystać z dłuższych, ale już płatnych konsultacji. Zacznij jednak od tych darmowych, wypełnij poniższy formularz i zapisz się na darmowe 30 min konsultacji.

Zacznijmy od krótkiej rozmowy o twoim biznesie

Podpowiemy ci jak wykorzystać Google do realizacji twoich celów biznesowych. Zostaw numer, odzwonimy do ciebie.