Potrzebujesz skutecznej kampanii SEO lub PPC?

Chcę pozyskiwać klientów z darmowych wyników wyszukiwania

  • Najtaniej w perspektywie kilkunastu miesięcy
  • Długotrwałe efekty biznesowe
  • Budżet od 2k/miesiąc

Chcę pozyskiwać klientów z płatnych reklam w Google

  • Szybkie efekty biznesowe
  • Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
  • Budżet od 3k/miesiąc

Potrzebuje kompleksowej obsługi marketingu w Google

  • Nastawienie na maksymalną sprzedaż
  • Optymalizacja konwersji
  • Budżet od 6k/miesiąc

Jendorazowe usługi

Audyt SEO

  • Analiza treści i struktury
  • Analiza techniczna
  • Analiza linków
  • Raport z omówieniem

Strategia SEO

  • Analiza słów kluczowych
  • Analiza konkurencji
  • Przygotowanie struktury
  • Zaplanowanie treści

Planowanie treści

  • Propozycje tematów
  • Przygotowywanie breifów
  • Optymalizacja treści
  • Copywriting

Konsultacje SEO

  • Odpowiedzi na pytania
  • Analiza widoczności
  • Błędy strony
  • Mini szkolenie

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
  • dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
  • dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów

Sama obecność nawet na pierwszym miejscu w Google nie oznacza jeszcze sukcesu…

Twoja strona musi być widoczna na dosłownie każde zapytanie związane z Twoim biznesem. Każda fraza, użyta w kontekście Twoich produktów czy usług to potencjalny klient, który jest w stanie zostawić u ciebie pieniądze. Niestety, sama obecność w Google to dopiero początek…

To dlatego część firm zajmujących się reklamą w Google ma tak złą opinię. Próbują oni wygenerować jak najwięcej ruchu, który nie daje dosłownie nic, jeżeli strona nie jest przygotowana do generowania sprzedaży.

Aby zakończyć frustrację spowodowaną brakiem sprzedaży, czy chociażby zapytań potrzebujesz przemyślanej strategii. Przede wszystkim musisz wiedzieć, jak szukają Cię Twoi klienci, dopiero na podstawie analiz można zaproponować długofalową strategię pozyskiwania wartościowych klientów.

Ile firm zaproponowało Ci przygotowanie strategii zdobywania klientów dzięki Google?

A może po prostu wolą wystawić fakturę za miesięczną usługę, która niewiele wnosi? Niby lepsze pozycje, niby więcej ruchu z płatnych kampanii, a sprzedaży nadal brak. To częsta sytuacja, jaką zastajemy.

Na palcach jednej ręki można policzyć firmy, które nie tylko dbają o sam ruch, ale skupiają się na wysokim współczynniku konwersji (wysłanych zapytań czy sprzedaży).

Wolisz mieć wysokie pozycje na kilka najważniejszych fraz? Czy wolisz mieć stronę, która dzięki obecności w darmowych wynikach wyszukiwania generuje wysoką sprzedaż? To zupełnie dwa różne podejścia, niestety tylko to drugie pomoże Ci naprawdę rozwinąć firmę.

Wolisz mieć 2000 wejść na stronę przy zaledwie kilku zapytaniach / transakcjach, czy może wystarczy 500 wejść, z których 50 zakończy się kontaktem z klientem / sprzedażą?

Wiadomo, że wolisz mieć więcej klientów! Jednak zaplanowanie strategii i jej wdrożenie kosztuje więcej. Profesjonalna i skuteczna reklama wymaga skrupulatnego przygotowania, a następnie odpowiedniego wdrożenia.

Czego więc potrzebujesz, żeby mieć ciągły dopływ nowych klientów z Google?

  1. Przemyślanej, długofalowej strategii zwiększania obecności firmy w Google.
  2. Strony, która będzie w stanie zrealizować taką strategię — bez dobrej strony nie warto inwestować w reklamę, bo pieniądze pójdą w błoto.
  3. Dobrze przygotowanej oferty, która będzie w stanie zachęcić klienta do zakupu.
  4. Optymalizacji pod konwersję, która wyciągnie możliwie najwięcej sprzedaży z dostarczanego ruchu.
  5. Przynajmniej podstawowej analityki, która podpowie które obszary działają najlepiej i gdzie inwestować pieniądze.

Jak zacząć, żeby to miało sens?

Dezorientacja, jaką czujesz, jest uzasadniona, w internecie można znaleźć w ogrom informacji na temat reklamy w Google. Wiele z nich jest sprzeczne, a wynika to z faktu, że w SEO czy Google Ads występuje wiele zależności i zmiennych. Prawie nigdy nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

Wszystko trzeba testować. To co opłaca się w jednym biznesie, w innym może nie mieć racji bytu. Sama wiedza to mało, potrzebujesz doświadczenia osób, które zjadły zęby i popełniły wiele błędów, próbując wypromować w Google firmy z różnych branż.

Aby Twoja strona regularnie przyciągała nowych klientów, potrzebujesz jasno określonej strategii oraz dobrze zbudowanej strony internetowej. Współpraca z każdym naszym klientem zaczyna się od poznania biznesu, analizy słów oraz przygotowania odpowiedniej strategii. To właśnie dzięki dokładnemu planowaniu osiągamy dobre wyniki.

Dalsze kroki to już realizacja strategii i zdobywanie pierwszych klientów

Wszystko będzie zależało od Twojego biznesu, aktualnej sytuacji, konkurencji itp. Chesz się doweidziec jak to będzie wyglądało? Proponujemy Ci krótką konsultację, która rozjaśni Ci wiele podstawowych kwestii. Jeśli podasz numer telefonu w poniższym formularzu, skontaktujemy się z Tobą.

Otrzymasz 30 min konsultacji z doświadczonym specjalistą. Jeśli potrzebujesz więcej czasu, to możesz skorzystać z dłuższych, ale już płatnych konsultacji. Zacznij jednak od tych darmowych, wypełnij ten formularz i zapisz się na darmowe 30 min konsultacji

Jak wygląda współpraca?

1
1

Ustalenie celów biznesowych

Zaczniemy od ustalenia celów, jakie chcesz osiągnąć. Wnikliwa analiza dotychczasowych działań oraz planów na przyszłość pozwoli na dobranie odpowiednich narzędzi promocji Twojej firmy w wyszukiwarkach takich jak Google.

2
2

Strategia pozyskiwania klientów

Na podstawie zebranych danych przygotujemy Ci optymalną strategię pozyskiwania klientów z wyszukiwarki Google. Strategia będzie zawierać obszerną analizę słów kluczowych oraz rekomendację budowy strony.

3
3

Działania wg ustalonego planu

Zrealizujemy działania zaplanowane w strategii według wspólnie ustalonego budżetu. Zajmiemy się m.in. optymalizacją SEO i publikacją treści czy też kampaniami Google Ads i budowaniem stron docelowych, na które będą trafiać klienci.

4
4

Analiza efektywności

W czasie naszych działań będziemy cyklicznie analizować sytuację Twojej firmy w Google. W razie potrzeby będziemy dokonywać zmian, które zoptymalizują proces, co przełoży się na jeszcze lepsze wyniki.

5
5

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji to dostosowanie Twojej strony tak, aby, jak najlepiej wykorzystywała potencjał ruchu z wyszukiwarek. Poprawimy ją tak, by maksymalnie zwiększyć sprzedaż czy ilość zapytań.

Co otrzymasz w ramach współpracy?

Pełną transparentność

Współpraca z nami jest klarowna, a wszystkie nasze działania są jawne — chętnie dzielimy się naszym know-how z klientami. Będziesz mieć nieograniczony dostęp do wiedzy oraz o tym, co dzieje się z Twoim biznesem w Google.

Bezpośredni kontakt ze specjalistą

Będziesz mięć bezpośredni kontakt do osoby, która zajmuje się Twoim biznesem. Działamy tak, ponieważ opiekunowie klienta czy inni pośrednicy utrudniają komunikację. Nawet podczas wstępnych rozmów czy konsultacji będziesz rozmawiać z doświadczonym specjalistą, nie z handlowcem.

Usługi adekwatne do potrzeb

Początek współpracy to usługi, za które płacisz tylko raz. Są to konsultacje czy przygotowanie audytów. Dopiero gdy Twoja storna jest gotowa na realizacje wcześniej ustalonej strategii, zaczynamy działania abonamentowe.

Proste raporty

Po każdym miesiącu otrzymujesz raport, z którego dowiesz się jakie konkretne działania zostały wykonane oraz jak wygląda wzrost ruchu czy sprzedaży.

Skorzystaj z godziny darmowych konsultacji

Darmowe konsultacje

Napisz do nas

Porozmawiajmy o tym, co możemy zrobić dla Twojej firmy.
Zwykle odpowiadamy w ciągu kilku godzin roboczych.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics