9 podstawowych błędów, przez które Twoja strona nie pozyskuje nowych klientów z Google

Zobacz jak zmienić swoją niewidoczną w Google stronę internetową, w skuteczną maszynę do pozyskiwania klientów. A to wszystko bez wiedzy technicznej i stosowaniu dziwnych trików!

Sprawdź najczęstsze błędy związane z Google popełniane przez biznesy usługowe. Poznaj strategię pokazującą, jak naprawdę pozyskiwać wartościowe zapytania dzięki obecności w Google.

Wypełnij formularz, aby pobrać

Uwaga! Musisz kliknąć przycisk w pierwszej wiadomości, by potwierdzić swój adres! Jeśli wiadomość nie przychodzi, sprawdź foldery "spam" i "oferty". Bez tego nie otrzymasz dostępu do tego materiału.

Niech zgadnę: jesteś tutaj, ponieważ Twoja strona nie ma wysokich pozycji ani wartościowego ruchu? Albo masz już pozycje i ruch, ale nie przekłada się to na zadowalającą ilość nowych klientów?

Problem z brakiem klientów to nie tylko obecność na pierwszej pozycji w Google. To zdecydowanie za mało, żeby mówić o zarabiającej stronie. Twoja strona musi być dokładnie zaplanowana pod kątem pozyskiwania zapytań.

Większość biznesów buduje swoje strony, nie przywiązując uwagi do architektury informacji istotnych dla klienta. Budowanie strony z punktu widzenia organizacji, a nie nastawionej na klienta kończy się tym, że nawet najlepsza agencja SEO czy Google Ads nie jest w stanie pomóc.

Wiele problemów związanych z widocznością w Google popełnianych jest jeszcze przed stworzeniem strony lub samym procesie jej budowania. Nie da się później tego naprawić i wiele firm zostaje z pięknymi stronami, które nie nadają się do budowania wartościowej obecności w Google.

Nazywam się Maciej Cherubin i jestem współzałożycielem OCTAMEDIA. Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie w branży SEO, a ostatnie lata mojej pracy to pomaganie małym i średnim firmom w zwiększaniu ilości klientów przy użyciu Google.

Przeprowadziłem już setki audytów i doszedłem do wniosku, że prawie 90% firm popełnia te same błędy. Teraz staram się edukować firmy z różnych branż, aby unikały tych błędów i rozwijały swoją widoczność w Google.

Maciej Cherubin

Wykonanie wielu audytów doprowadziło mnie do smutnych wniosków związanych z firmami usługowymi. W większości przypadków firmy popełniają te same błędy. I nie chodzi mi tutaj o błędy techniczne związane z budową strony, bo tego rodzaju błędy pomijam. Tutaj chodzi o błędy fundamentalne na poziomie strategicznym.

Te błędy pomijane są nawet przez wiele agencji, które skupiają się na drobnych szczegółach. To jak naprawiać dach w budynku, który ma wątpliwej jakości fundamenty i niestabilne ściany — niby można, ale ostatecznie i tak skończy się to katastrofą…

Mogę się założyć, że popełniasz przynajmniej 7 z dziewięciu błędów, o których zaraz się dowiesz. I nie chodzi mi tutaj o techniczne problemy z witryną. Błędy, o których mówię, powstają już na etapie planowania i są to błędy strategiczno-biznesowe blokujące pozyskiwanie klientów.

W tym poradniku pokaże Ci jak uniknąć najważniejszych błędów i zacząć pozyskiwać klientów z Google.

Dla kogo jest ten poradnik?

  • Dla firm usługowych, potrzebujących zwiększenia ilości zapytań.
  • Dla ekspertów / konsultantów w swoich dziedzinach.
  • Dla osób zarabiających na swojej wiedzy i sprzedaży produktów cyfrowych
  • Dla wszystkich, którzy strategicznie myślą o biznesie w sposób długofalowy

Co możesz zyskać?

  • Zyskasz dobrej jakości ruch z Google.
  • Twoja strona będzie pozyskiwać o wiele więcej zapytań od potencjalnych klientów.
  • Klienci będą widzieć w Tobie eksperta, któremu można zaufać.
  • Będziesz postrzegany w branży jako ważny gracz.

Stronę internetową zawsze można zmienić, ale jeśli nie zmienisz podejścia, to będziesz mieć po prostu kolejną stronę, która nadal nie jest widoczna w Google i nie pozyskuje klientów. Gwarantuje Ci, że naprawienie wszystkich błędów zamieni Twoją stronę w maszynę do pozyskiwania klientów.

Trzy pierwsze błędy odpowiadają za ruch z Google. Ich naprawienie drastycznie wpłynie na poprawienie ilości i jakości ruchu. Pozostałe błędy odpowiadają za zamianę tego ruchu w klientów, jakich potrzebujesz.

Tu chodzi o to, jak strukturalnie zbudujesz stronę, jaka będzie jej architektura informacji, jaki przekaz i wreszcie jakie treści się na niej będą znajdować. Musisz wiedzieć, że zaprojektowanie graficzne strony, a dopiero późniejsze dodawanie do niej treści, to niewłaściwa kolejność. W zasadzie sam wygląd strony ma marginalne znaczenie. Ważniejsze są inne elementy, które są niedoceniane.

W tym poradniku pokaże Ci jak uniknąć najważniejszych błędów i zacząć pozyskiwać klientów z Google.

Myślisz, że Twoja strona nie popełnia tych błędów, bo agencja robiąca stronę zapewniała Cię, że jest ona dostosowana pod Google? Agencje interaktywne chwalą się dostosowaniem do SEO jedynie pod względem technicznym, a to powinno być standardem. Niestety, dostosowanie techniczne to tylko dobrze przygotowany silnik, do którego trzeba ciągle lać odpowiednie paliwo. A do tego auto musi mieć poprawne układy zawieszenia, hamowania itd.

Dobrze przygotowana techniczne strona nie sprawi, że będziesz wysoko w Google. Codziennie konsultuje różnego rodzaju projekty i dostaje wiele pytań, których rozwiązania nie mają szans na poprawieniu ilości klientów. Z jakiegoś powodu ludzie wolą skupiać się na mało istotnych problemach i stosować szybkie sztuczki, zamiast poprawić fundamentalne błędy. Ale z Twojej perspektywy to szansa, jeśli uda Ci się naprawić 9 błędów, o których mówię, masz ogromną szansę pokonać swoją konkurencję.

Pobierz nasz poradnik o błedach, a:

  • Poznasz 9 strategicznych błędów, przez które większość firm nie pozyskuje klientó z Google.
  • Pokaże Ci nasz proces naprawy każdego z tych błędów.
  • Dowiesz się, jak zaplanować stronę pod kątem SEO.
  • Poznasz doładnie opisane case study jednego z naszych klientów.

Wypełnij formularz, aby pobrać

Uwaga! Musisz kliknąć przycisk w pierwszej wiadomości, by potwierdzić swój adres! Jeśli wiadomość nie przychodzi, sprawdź foldery "spam" i "oferty". Bez tego nie otrzymasz dostępu do tego materiału.

Pobierając poradnik zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu wysyłania na wskazany przez Ciebie adres e-mail wsztstkich infomracji związanych z webinarem oraz informacji handlowych o nowościach, promocjach, produktach i usługach związanych z serwisami octamedia.pl oraz bizneswwyszukiwarkach.pl. Będzie to marketing bezpośredni, do realizacji którego wykorzystamy Twoje telekomunikacyjne urządzenia końcowe. Administratorem Twoich danych osobowych będzie OCMD sp. z o. o. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Willowej 18/21, KRS: 0000941320. Przysługuje Tobie prawo do cofnięcia zgody, żądania wglądu do Twoich danych, wniesienia sprzeciwu co do ich przetwarzania, sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji o tym jak przetwarzam Twoje dane znajdziesz na octamedia.pl/polityka-prywatnosci.