Po co Ci audyt SEO?

Miliony użytkowników codziennie wykorzystuje Google do znajdowania różnych informacji. Szukają też Twojej firmy, Twoich usług i produktów. Wiele firm, zwłaszcza usługowych oraz w sektorach e-commerce czerpie olbrzymie przychody dzięki obecności w wyszukiwarce Google. Dlaczego Ciebie to nie dotyczy? Dlaczego tak mało klientów przychodzi do Ciebie z Google? Na te i wiele innych pytań odpowiada audyt SEO.

Czego się dowiesz audytu?

Odpowiemy Ci na klika podstawowych, ale ważnych w dalszych działaniach pytań. Przede wszystkim dowiesz się gdzie w stosunku do konkurencji znajduje się Twoja firma oraz jakie błędy techniczne blokują rozwój Twojej strony.

Analiza aktualnego ruchu

Dowiesz się jak wygląda ruch Twojej strony. Sprawdzimy które podstrony są najczęściej odwiedzane poprzez bezpośrednie wejścia z wyszukiwarki. Pokażemy Ci ile odwiedzających pochodzi z Google oraz jaki procent całości stanowi ten ruch na tle innych źródeł.

Analiza sytuacji w wynikach wyszukiwania Google

Analiza sytuacji w wynikach wyszukiwania pokaże Ci na jakie zapytania oraz na jakich średnich pozycjach Twoja strona pojawia się w Google. Poznasz łączną ilość fraz oraz ich rozłożenie w czasie. Przedstawimy Ci propozycję strategii mającej na celu zwiększeniu ruchu, który dodatkowo będzie wartościowy dla Twojego biznesu. Pokażemy Ci też jak najważniejsze strony Twojego serwisu wyglądają w wynikach. Zaproponujemy zmiany, które zwiększą średnią ilość wejść z wyników wyszukiwania.

Analiza Twojej strony

Analiza techniczna identyfikuje problemy które uniemożliwiają poprawną indeksację Twojej witryny. Co dokładnie sprawdzimy?

  • instrukcje dla robotów indeksujących
  • wszelkie możliwe rodzaje duplikacji treści
  • strukturę treści strony
  • linkowanie wewnętrzne
  • budowę adresów URL
  • strukturę nagłówków
  • poprawność optymalizacji pod istotne dla biznesu słowa kluczowe
  • dane strukturalne
  • optymalizację grafik
  • szybkość ładowania strony

W wielu przypadkach poprawa tych elementów potrafi zauważalnie zwiększyć ruch, przekładając się na zwrot inwestycji w audyt SEO.

Analiza linków przychodzących

Wiemy, że linki nadal stanowią ważny element pozycjonowania strony w wyszukiwarkach. Należy jednak zdawać sobie sprawę, jakie linki pomagają w działaniach SEO, a jakie powodują efekt odwrotny. Przeanalizujemy profil linkowy Twojej domeny, oceniając jakość linków i ich pozytywny bądź negatywny wpływ na Twoją stronę.

Popraw swoją stronę już dziś

Dobrze przygotowany i wdrożony audyt to pierwszy krok do sukcesu w Google. Przygotuj swoją witrynę według standardów narzucanych przez wyszukiwarki. Wyeliminuj wszystkie błędy i zacznij rozwijać biznes!