Szukasz oferty pozycjonowanie stron www? Samo pozycjonowanie to za mało, by zdobywać klientów z darmowych wyników wyszukiwania
Co z tego, że Twoja strona będzie wysoko skoro i tak nikt na nią nie wejdzie? A jeśli już wejdzie, to czy na pewno kupi właśnie od Ciebie? SEO to trochę bardziej skomplikowany proces. Istnieje wiele stron, które mimo wysokich pozycji, nie mają z tego zupełnie nic.
Chcesz być tylko na wysokich pozycjach, które nie gwarantują nowych klientów? Czy jednak wolisz sprzedawać swoje produkty lub usługi za pośrednictwem darmowych wyników wyszukiwania?
Tracisz pieniądze, bo klienci nie mogą znaleźć Twojej strony w internecie?
Ruch w Twojej witrynie ostatnio jest mniejszy i nie wiesz dlaczego?
Zmniejszyła się liczba telefonów i zamówień lub nie masz ich wcale?
Uruchamiasz nowy biznes i chcesz od początku zadbać o strumień klientów z Google?
Nigdy więcej straconych okazji...
Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kampanii zwiększającej liczbę potencjalnych klientów, czy chcesz wytworzyć popyt na nową linię produktów – jesteś we właściwym miejscu.
W OCTAMEDIA spędziliśmy ostatnie lata na doskonaleniu naszej strategii pozycjonowania w Google. To, co robimy, działa niezależnie od branży i profilu klientów. Teraz może pracować również dla Ciebie.
Każdy może Ci coś obiecać, my dajemy dowody…
517% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy
648% więcej formularzy w EyeLaser po 2 miesiącach współpracy
754 zapytań miesięcznie (średnio) w firmie Synteza po roku współpracy
353% więcej sprzedaży w Sunprofi po 6 miesiącach współpracy
1094% więcej zapytań w firmie Erton po roku współpracy
3129% więcej zapytań w firmie DPOS po roku współpracy
Mamy tylko jeden cel: dowozić wyniki
Spojrzymy na Twój biznes z lotu ptaka i przeanalizujemy całą ścieżkę, którą pokonuje Twój klient od problemu do zakupu. Następnie pozbywamy się słabych punktów, które obniżają szansę na pozyskanie klienta dzięki pozycjonowaniu.
Największy nacisk kładziemy na pomoc w przygotowaniu skutecznej pod względem SEO strony internetowej. Dzięki pozycjonowaniu stanie się ona Twoim pracownikiem, który...
jest skuteczny w zamienianiu użytkowników na klientów,
nigdy nie choruje,
nigdy nie bierze urlopu,
i działa przez całą dobę, nawet gdy śpisz.
Nie, strona internetowa nie odbierze telefonu. Ale dzięki jej pozycjonwaniu telefon będzie dzwonił. Dobrze wykonane działania SEO przekierują klientów do Twojej witryny i umieszczą ich oczy tuż przed Twoimi produktami, usługami i marką.
Najważniejsze korzyści ze współpracy z nami
Doświadczenie ma znaczenie
Od wielu lat pomagamy firmom z różnych branż pozycjonować ich strony w Google i generować większe przychody.
Stawiamy na relacje i wyniki
Działamy zgodnie z dwiema głównymi wartościami: relacje i wyniki. Ponad 99% klientów zostaje z nami na dłużej niż rok.
Dedykowany specjalista SEO i nielimitowane konsultacje
Twój osobisty ekspert SEO odpowie na każde pytanie – zarówno dotyczące prowadzonych działań, jak i wiedzy.
Z każdym dniem coraz lepsi
Google ciągle się zmienia. Dlatego nieustannie uczymy się nowych technik i jesteśmy na bieżąco, aby klienci wyprzedzali konkurencję.
Uczciwe podejście
Nie zasałaniamy się swoim know-how. Uczciwie mówimy co planujemy i co będziemy realizować w ramach pozycjonowania. Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Przejrzyste raporty
Łatwo sprawdzisz, co konkretnie robimy oraz jak nasze wysiłki zwiększają Twoje przychody online.
Jak pomagamy?
Optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO / pozycjonowanie)
Zwiększ widoczność swojej witryny i nawiąż kontakt z ludźmi, którzy szukają tego, co oferujesz.
Płatna reklama w systemie Google Ads
Jedna z najbardziej opłacalnych form marketingu cyfrowego. Zapewnij sobie natychmiastowy ruch i klientów w Twojej witrynie.
Optymalizacja strony pod realizację celów
Skutecznie przekształć odwiedzających Twoją witrynę w płacących klientów dzięki strategicznym zmianom na stronie.
Jak wygląda proces współpracy:
1
1
Wstępna rozmowa
Krótka rozmowa, podczas której będziemy mówić o Twoich oczekiwaniach oraz celach biznesowych, a także o naszej propozycji ich osiągnięcia.
2
2
Dedykowana oferta
Otrzymasz dedykowaną ofertę skrojoną na potrzeby Twojej firmy. Zaproponujemy rozwiązania, które przybliżą Cię do Twoich celów biznesowych.
3
3
Opracowanie strategii
Na początku współpracy przygotujemy strategię działania dostosowaną do Twojej firmy oraz najważniejszych celów biznesowych
4
4
Wdrożenie strategii
Z zatwierdzoną strategią zabierzemy się do pracy. Jej wdrożenie jest w bezpiecznych rękach naszych doświadczonych specjalistów.
5
5
Edukacja
Uważamy, że jeśli klient chce, powinien rozumieć Google. Nie chcemy robić w Twoim imieniu niczego, czego nie rozumiesz. Wytłumaczymy Ci, co i dlaczego robimy w celu zwiększenia widoczności Twojej firmy w internecie.
6
6
Analityka i raportowanie o wynikach
Przedstawimy Ci łatwe do przyswojenia raporty, w których szczegółowo pokazujemy postępy prac i efekty prowadzonych działań.
Dołącz do elitarnego grona naszych klientów
Zapewnienie wyjątkowej obsługi i dynamicznego rozwoju oznacza ograniczenie liczby firm, z którymi współpracujemy.
Nasi klienci są naszymi partnerami: wdrażamy im strategię, gwarantujemy transparentność i poważnie traktujemy ich cele, aby mogli zdominować wyniki wyszukiwania, a w efekcie swoją niszę.
Możemy przyjąć do współpracy maksymalnie 1 firmę w miesiącu. Jeśli więc potrzebujesz przewidywalnego strumienia nowych klientów
i jesteś gotów zainwestować we współpracę przynajmniej miesięcznie, to
umów się na reozmo wideo, a otrzymasz dedykowaną i solidnie przygotowaną propozycję współpracy.
dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów
Widoczność strony w sieci nigdy nie jest przypadkowa. Trzeba na nią zapracować, umiejętnie wykorzystując wiedzę na temat działania robotów Google (tzw. spiderów), nieustannie przeszukujących sieć w poszukiwaniu stron, które mogą się kiedyś przydać. Dlaczego potencjalnym klientom miałaby się przydać właśnie Twoja strona?
Przecież nie jesteś jedynym sprzedawcą czy dostawcą usług w swojej branży. Jeśli zależy Ci na przyciągnięciu klientów, którzy będą wchodzić na Twoją stronę wprost z wyszukiwarki, postaw na pozycjonowanie.
Co jest celem pozycjonowania?
Celem pozycjonowania jest wypromowanie danej firmy np w Gdańsku. Najważniejszym zadaniem pozycjonera jest wygenerowanie takiego ruchu na stronie, który wyraźnie przełoży się na Twoje cele biznesowe.
Nie ma strony firmowej, która w cudowny sposób wskoczyłaby od razu na szczyt i tuż po zbudowaniu wyświetlała się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Każda firma potrzebuje pozycjonowania, żeby zdobywać klientów z Google.
Jak działa Google?
Nie wszyscy zdają sobie sprawę jak działa Google w kontekście biznesowym. Najważniejsze jest to, że nie działa w czasie rzeczywistym. Nie jest tak, że uruchamiasz nawet najlepiej zaprojektowaną stronę bogatą w dobrej jakości treści i roboty Google natychmiast ją zauważają.
Roboty Google nieustannie skanują strony w poszukiwaniu informacji, które mogą się kiedyś przydać do wyświetlenia pytającym, ale żeby Twoja strona pojawiała się w Google muszą być spełnione 3 warunki:
Google musi wiedzieć o tym, że Twoja strona w ogóle istnieje.
Google musi też mieć możliwość zeskanowania wszystkich podstron
Google musi mieć zaufanie do Twojej firmy.
Pozycjonowanie sprowadza się do podjęcia działań, które sprawią, że w/w warunki zostaną spełnione.
Czym jest algorytm Google
Słynny algorytm Google, wykonując swoje zadanie w skończonej liczbie kroków i dając oczekiwane wyniki, musi wziąć pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na pozycjonowanie. Niestety tych czynników jest bardzo dużo, a skomplikowanie zależności oraz zasady, jakimi kieruje się algorytm Google a także wprowadzane od czasu do czasu zmiany w tym algorytmie sprawiają, że żaden pozycjoner nie zna ich w całości.
Jakby tego było mało, Google coraz częściej używa sztucznej inteligencji, która uczy się poznawać zachowania użytkowników i prezentować im wyniki najlepsze możliwe wyszukiwania.
Ale uwaga: pozycjoner zajmujący się tylko i wyłącznie pozycjonowaniem ma czas na przyglądanie się algorytmowi i wyłapywanie zachodzących w nim zmian, a następnie analizowanie ich i wdrażanie zmian w samym pozycjonowaniu.
To praca na cały etat! Ty w tym czasie zajmujesz się rozwijaniem swojej firmy, poszukiwaniem towarów do sklepu czy testowaniem nowych usług. Połączenie pracy w pełnym wymiarze godzin nad rozwojem własnej firmy z pozycjonowaniem jej strony www to pułapka – nie uda Ci się ani jedno, ani drugie.
Od czego zależy pozycja strony w Google?
Dziś wiemy, że istnieje ponad 200 czynników, które wpływają na pozycję strony w Google. Wiemy też, że nie wszystkie są równoważne, choć nie do końca jest jasne, co i w jakim stopniu wpływa na widoczność danej domeny w wynikach wyszukiwania. Niektóre czynniki zależą od branży, inne są względnie stałe bez względu na nią.
Praca pozycjonera nie sprowadza się więc wyłącznie do ułożenia odpowiednich elementów (czynników) na właściwych miejscach, ale także na nieustannej analizie ruchu sieciowego. Można powiedzieć, że pozycjoner stara się być o pół kroku przed robotem Google, a przynajmniej wyobrazić sobie sposób jego działania na tyle precyzyjnie, żeby każde podjęte działanie wpływało na coraz lepszą widoczność Twojej strony.
Wśród wspomnianych 200 czynników wpływających na pozycję strony w Google, te wymienione poniżej na pewno mają zasadnicze znaczenie:
Struktura strony oraz linkowanie wewnętrzne pomiędzy podstronami
Budowa strony musi umożliwiać robotom Google przeczytanie jej, a Twoim klientom sprawne, szybkie oraz intuicyjne poruszanie się po jej zasobach. Nie bez powodu mówimy, że strona Twojej firmy jest w sieci – musisz ją sobie wyobrazić jako misterną konstrukcję na kształt pajęczej sieci, w której każda nić (link) łączy się z innymi.
Wewnętrzne linkowanie między podstronami to wskazywanie Twoim potencjalnym klientom czy kontrahentom wielu ciekawych szlaków, którymi mogą się przemieszczać po Twojej stronie – wewnętrzne linkowanie prowadzi każdego, kto znajdzie się na stronie, tam dokąd chciałby trafić. Jeśli linki są nieaktywne, prowadzą donikąd działasz na swoją niekorzyść.
Ilość oraz jakość treści na stronie, a także częstotliwość dodawania nowej treści
Nie można pozycjonować pustej strony, dlatego tak ważne jest opisywanie produktów czy usług nawet bardzo szczegółowo. Do każdego adresu URL powinien być przypisany unikalny tytuł oraz opis reprezentujący jego treść — to one pojawią się najprawdopodobniej jako wynik wyszukiwania i są to najistotniejsze elementy pozycjonowania.
Mało tego: jakość treści ma znaczenie. Jeśli choć raz kliknąłeś w tytuł interesującego Cię artykułu, a po dojściu po linkach do celu okazało się, że tytuł nijak ma się do treści albo opis towaru, który wyszukałeś w sieci pełen był błędów i przekłamań, prawdopodobnie nie wróciłeś już pod wskazane adresy www. Oczywiście częstotliwość aktualizacji treści na stronie także ma znaczenie: jeśli ostatnia aktualizacja firmowego bloga eksperckiego pochodzi sprzed dwóch lat, to co byś sobie pomyślał o takim ekspercie…?
Występowanie słów kluczowych oraz słów wspierających w tekście i nagłówkach
Twoja strona www powinna pojawiać się w wyszukiwaniach Klienta wpisującego wszystkie możliwe słowa kluczowe związane z Twoją branżą. Ale uwaga: nie należy dobierać sów kluczowych mając na uwadze wyłącznie ich popularność.
Jeśli swoją ofertę kierujesz do klientów niszowych, trzeba pamiętać o niszowych słowach kluczowych, które wskażą im drogę właśnie do Twojej strony. Powinny one pojawić się zarówno w publikowanych na stronie tekstach, jak w nagłówkach.
Unikalność treści na stronie (czy nie są skopiowane z innych źródeł)
Jeśli klient obyty w sieci jest w stanie prędko zorientować się, że treści na Twojej stronie nie są unikatowe – dojście po linkach do źródła zajmuje naprawdę niewiele czasu… – to wyobraź sobie jak szybko wpadną na to roboty Google. Oczywiście czasem nie da się powielać pewnych informacji (np. danych technicznych produktu), czasem warto też kogoś zacytować, ale kopiowanie treści z innych źródeł jest niedopuszczalne. To prosta droga do tego, aby zaufanie do Twojej witryny stracili i Klienci, i roboty Google.
Dobrze wypozycjonowana strona musi mieć pewien autorytet u Klientów i u robotów. Jak go zdobyć? Dbać o to, aby treści Twojej strony były jak najbardziej wartościowe, unikalne oraz dodawane z odpowiednią częstotliwością.
Szybkość ładowania strony
Użytkownicy Internetu to bardzo niecierpliwa grupa klientów. Strona się nie ładuje? Trudno, szukamy innej. Równie niecierpliwe są roboty Google – strony ładujące się szybciej (lepiej zoptymalizowane) mają większe szanse na wyższe pozycje.
Roboty biorą pod uwagę nie tylko czas potrzebny do załadowania się strony, ale także stopień zastosowania konkretnej listy zaleceń optymalizacyjnych. Jeśli strona działa błyskawicznie na komputerze, ale na smartfonie jej otwieranie idzie opornie, także działa to na jej niekorzyść.
Odpowiednia optymalizacja kodu HTML strony
Dobrej jakości kod sprawia, że witryna staje się bardziej funkcjonalna, a także czytelna dla robotów sieciowych. Do najczęstszych błędów w tym obszarze, które pozycjoner usuwa w pierwszej kolejności należą:
duplikowanie treści – nie tylko zamieszczenie tych samych tekstów na wielu podstronach, ale też źle ustawiony adres www witryny
stronicowanie – lista elementów wyświetla się na różnych podstronach
błędy w kodzie CSS i HTML związane np. z użycie znaczników HTML w zgodzie z ich przeznaczeniem
Jak dobrać właściwą strategię pozycjonowania?
Strategia pozycjonowania to nic innego jak dobór działań, które właściciel strony internetowej zamierza podjąć w celu zwiększenia jej widoczności w sieci oraz zwiększenia ruchu na stronie, co przełoży się na zdobywanie klientów z Google oraz zamianę klientów potencjalnych na klientów prawdziwych/realnych.
Przygotowanie strategii pozycjonowania to zatem kompletny plan budowy strony, pozwalający na jej maksymalną widoczność w Google. W ramach tworzenia strategii należy wziąć pod uwagę:
potrzeby biznesowe firmy
cel, jaki dana firma chce osiągnąć
analizę konkurencji
określeni grupy odbiorców, do których firma chce dotrzeć ze swoją ofertą
stworzenie listy słów kluczowych
Załóżmy, że mamy do wypozycjonowania agencję SEO we Wrocławiu. Ta wrocławska agencja SEO ma w ofercie kilka podstawowych usług:
pozycjonowanie stron dla firm z Wrocławia
pozycjonowanie sklepów internetowych
pozycjonowanie zagraniczne
audyty SEO
itp
Aby dobrze wypozycjonować wszystkie te usługi należy zaplanować jakie słowa kluczowe będą optymalizowane na konkretne adresy, najlepiej to zrobić w tabeli:
Słowa kluczowe
Podstrona
Optymalizacja
agencja seo Gdańsk
domena.pl (strona główna)
Title: Agencja SEO – Gdańsk
H1: Skuteczna agencja SEO w Gdańsku
pozycjonowanie Gdańsk pozycjonowanie stron Gdańsk pozycjonowanie stron www Gdańsk pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-Gdańsk/
Title: Pozycjonowanie stron internetowych – Gdańsk
H1: Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Gdańsku
audyt SEO Gdańsk
domena.pl/oferta/audyt-seo
Title: Audyt SEO – Gdańsk
H1: Profesjonalny audyt SEO w Gdańsku
itd
itd
itd
Podsumowanie
Podsumowując: czynniki związane z popularnością strony internetowej opierają się głównie na linkach (odnośnikach), które prowadzą do naszej strony www z innych stron. Przykładowe czynniki to np.:
liczba różnych stron internetowych, które zamieszczają odnośniki do naszej strony
łączna liczba linków z innych stron www
wzmianki o domenie
Najprostsza definicja pozycjonowania stron internetowych w Google brzmi: zadaniem pozycjonowania jest doprowadzić do stanu, w którym strona Twojej firmy pojawi się jako odpowiedź na frazę wpisaną przez Klienta w Google – jako odpowiednia strona docelowa i pomoże potencjalnemu Klientowi zostać prawdziwym/realnym Klientem. Chcesz tego? Skorzystaj z naszych usług. My wiemy jak!
Dla kogo jest nasza oferta?
dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów
Szukasz dobrze poukładanej wiedzy na temat pozyskiwania klientów z Google? Zobacz mój darmowy kurs SEO oraz stacjonarne szkolenie SEO.