Pozycjonowanie Kielce - Skuteczna Agencja SEO

Szukasz oferty pozycjonowanie stron www? Samo pozycjonowanie to za mało, by zdobywać klientów z darmowych wyników wyszukiwania

Co z tego, że Twoja strona będzie wysoko skoro i tak nikt na nią nie wejdzie? A jeśli już wejdzie, to czy na pewno kupi właśnie od Ciebie? SEO to trochę bardziej skomplikowany proces. Istnieje wiele stron, które mimo wysokich pozycji, nie mają z tego zupełnie nic.

Chcesz być tylko na wysokich pozycjach, które nie gwarantują nowych klientów? Czy jednak wolisz sprzedawać swoje produkty lub usługi za pośrednictwem darmowych wyników wyszukiwania?

Trafiłeś tutaj nieprzypadkowo

  • Tracisz pieniądze, bo klienci nie mogą znaleźć Twojej strony w internecie?
  • Ruch w Twojej witrynie ostatnio jest mniejszy i nie wiesz dlaczego?
  • Zmniejszyła się liczba telefonów i zamówień lub nie masz ich wcale?
  • Uruchamiasz nowy biznes i chcesz od początku zadbać o strumień klientów z Google?

Nigdy więcej straconych okazji...

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kampanii zwiększającej liczbę potencjalnych klientów, czy chcesz wytworzyć popyt na nową linię produktów – jesteś we właściwym miejscu.

W OCTAMEDIA spędziliśmy ostatnie lata na doskonaleniu naszej strategii pozycjonowania w Google. To, co robimy, działa niezależnie od branży i profilu klientów. Teraz może pracować również dla Ciebie.

Każdy może Ci coś obiecać, my dajemy dowody…

500% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

650% więcej formularzy w EyeLaser po 2 miesiącach współpracy

750 zapytań miesięcznie w firmie Synteza po roku współpracy

350% więcej sprzedaży w Sunprofi po 6 miesiącach współpracy

1100% więcej zapytań w firmie Erton po roku współpracy

3100% więcej zapytań w firmie DPOS po roku współpracy

Mamy tylko jeden cel: dowozić wyniki

Spojrzymy na Twój biznes z lotu ptaka i przeanalizujemy całą ścieżkę, którą pokonuje Twój klient od problemu do zakupu. Następnie pozbywamy się słabych punktów, które obniżają szansę na pozyskanie klienta dzięki pozycjonowaniu.

Największy nacisk kładziemy na pomoc w przygotowaniu skutecznej pod względem SEO strony internetowej. Dzięki pozycjonowaniu stanie się ona Twoim pracownikiem, który...

  • jest skuteczny w zamienianiu użytkowników na klientów,
  • nigdy nie choruje,
  • nigdy nie bierze urlopu,
  • i działa przez całą dobę, nawet gdy śpisz.

Nie, strona internetowa nie odbierze telefonu. Ale dzięki jej pozycjonwaniu telefon będzie dzwonił. Dobrze wykonane działania SEO przekierują klientów do Twojej witryny i umieszczą ich oczy tuż przed Twoimi produktami, usługami i marką.

Najważniejsze korzyści ze współpracy z nami

Doświadczenie ma znaczenie

Od wielu lat pomagamy firmom z różnych branż pozycjonować ich strony w Google i generować większe przychody.

Stawiamy na relacje i wyniki

Działamy zgodnie z dwiema głównymi wartościami: relacje i wyniki. Ponad 99% klientów zostaje z nami na dłużej niż rok.

Dedykowany specjalista SEO i nielimitowane konsultacje

Twój osobisty ekspert SEO odpowie na każde pytanie – zarówno dotyczące prowadzonych działań, jak i wiedzy.

Z każdym dniem coraz lepsi

Google ciągle się zmienia. Dlatego nieustannie uczymy się nowych technik i jesteśmy na bieżąco, aby klienci wyprzedzali konkurencję.

Uczciwe podejście

Nie zasałaniamy się swoim know-how. Uczciwie mówimy co planujemy i co będziemy realizować w ramach pozycjonowania. Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Przejrzyste raporty

Łatwo sprawdzisz, co konkretnie robimy oraz jak nasze wysiłki zwiększają Twoje przychody online.

Jak pomagamy?

Optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO / pozycjonowanie)

Zwiększ widoczność swojej witryny i nawiąż kontakt z ludźmi, którzy szukają tego, co oferujesz.

Płatna reklama w systemie Google Ads

Jedna z najbardziej opłacalnych form marketingu cyfrowego. Zapewnij sobie natychmiastowy ruch i klientów w Twojej witrynie.

Optymalizacja strony pod realizację celów

Skutecznie przekształć odwiedzających Twoją witrynę w płacących klientów dzięki strategicznym zmianom na stronie.

Od czego zaczynamy? Proces współpracy:

1
1

Wstępny Audyt

Identyfikujemy problemy, które uniemożliwiają Twojej firmie uzyskanie wysokich pozycji w Google oraz pozyskiwanie klientów.

2
2

Bezpłatna konsultacja

Krótka rozmowa, podczas której omawiamy wstępny audyt oraz poznajemy Twoje potrzeby i sprawdzamy, czy możemy Ci pomóc.

3
3

Opracowanie strategii

Na podstawie naszych ustaleń z etapu 1 i 2 stworzymy strategię dostosowaną do Twojej firmy oraz najważniejszych celów biznesowych

4
4

Wdrożenie strategii

Z zatwierdzoną strategią zabierzemy się do pracy. Jej wdrożenie jest w bezpiecznych rękach naszych doświadczonych specjalistów.

5
5

Edukacja

Uważamy, że jeśli klient chce, powinien rozumieć Google. Nie chcemy robić w Twoim imieniu niczego, czego nie rozumiesz. Wytłumaczymy Ci, co i dlaczego robimy w celu zwiększenia widoczności Twojej firmy w internecie.

6
6

Analityka i raportowanie o wynikach

Przedstawimy Ci łatwe do przyswojenia raporty, w których szczegółowo pokazujemy postępy prac i efekty prowadzonych działań.

Dołącz do elitarnego grona naszych klientów

Zapewnienie wyjątkowej obsługi i dynamicznego rozwoju oznacza ograniczenie liczby firm, z którymi współpracujemy.

Nasi klienci są naszymi partnerami: wdrażamy im strategię, gwarantujemy transparentność i poważnie traktujemy ich cele, aby mogli zdominować wyniki wyszukiwania, a w efekcie swoją niszę.

Możemy przyjąć do współpracy maksymalnie 1 firmę w miesiącu. Jeśli więc potrzebujesz przewidywalnego strumienia nowych klientów i jesteś gotów zainwestować we współpracę przynajmniej miesięcznie, to wypełnij brief, a otrzymasz dedykowaną i solidnie przygotowaną propozycję współpracy.

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
  • dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
  • dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów

Termin pozycjonowanie bardzo precyzyjnie odzwierciedla istotę całego procesu: kiedy Twój potencjalny Klient wpisuje konkretne zapytanie (frazę) do wyszukiwarki, Google już tylko czeka – bo ma wcześniej przygotowane wszystkie wyniki (frazy) oraz ich kolejność. A Tobie zależy na tym, żeby fraza, dzięki  której potencjalny Klient znajdzie właśnie Twoją stronę www znajdowała się wysokiej pozycji, bo wtedy jest duża szansa, że nie będzie szukał dalej, tylko zajrzy do twojego sklepu czy zakładu usługowego.

Dla potencjalnego Klienta fakt, że Twoja strona www wyświetla się bardzo wysoko jest ważny i znaczący. Ale to jeszcze nie koniec. Równie ważna jest pozycja Twojej strony rozumiana tak, jak rozumiemy naszą pozycję społeczną: Twoja strona powinna aspirować do miana strony eksperckiej. Kiedy staje się wartościowym źródłem informacji w internecie, w naturalny i niewymuszony sposób kieruje ruch do Twojego sklepu.

Co jest celem pozycjonowania?

Celem pozycjonowania nie jest zatem nic innego jak wypromowanie danej firmy np. w  Kielcach. Istotą działania jest skupienie się na wygenerowaniu ruchu, który przełoży się na Twoje konkretne cele biznesowe.

Każda firma potrzebuje pozycjonowania, żeby zdobywać klientów z Google, a sama obecność nawet na pierwszym miejscu Google nie oznacza jeszcze sukcesu i zakończenia działań: chodzi przecież o to, żeby na podstawie szczegółowych analiz stworzyć długofalową strategię pozyskiwania wartościowych klientów.

Jeżeli strona nie jest przygotowana do generowania sprzedaży, nawet największy ruch na niej nie przełoży się na Twoje konkretne cele biznesowe, czyli na sprzedaż produktów i usług.

Jak działa Google?

Nie wszyscy wiedzą i umieją sobie zwizualizować jak działa Google w kontekście biznesowym. Kluczowe są trzy kwestie:

  • Google nie działa w czasie rzeczywistym (już wiesz: kiedy Twój potencjalny Klient wpisuje konkretne zapytanie do wyszukiwarki, Google już tylko czeka – bo ma wcześniej przygotowane wszystkie wyniki oraz ich kolejność)
  • Google działa lokalnie
  • Roboty Google nieustannie skanują strony w poszukiwaniu informacji, które mogą się kiedyś przydać do wyświetlenia pytającym

Żeby Twoja strona pojawiała się w Google muszą być spełnione 3 warunki:  

  1. Google musi wiedzieć o tym, że Twoja strona w ogóle istnieje – jeśli robot nie sprawdzi wcześniej Twojej strony, to nigdy nie trafi ona na listę wyników wyszukiwania.
  2. Google musi też mieć możliwość zeskanowania wszystkich podstron – jeżeli nawigacja Twojej strony będzie źle zaprojektowana, to robot może nigdy nie trafić do podstrony z konkretnym produktem, którego ktoś właśnie szuka. Nie da się wypozycjonować strony, jeżeli jej struktura jest niezrozumiała dla Google.
  3. Google musi mieć zaufanie do Twojej strony – to właśnie “zaufanie” odpowiada za kolejność wyników wyszukiwania i właśnie pozycjonowanie. Jakim stronom ufa Google? Takim, które zna i po których umie się poruszać.

Pozycjonowanie sprowadza się do tych 3 punków powyżej.

Czym jest algorytm Google

Najprościej rzecz ujmując: algorytm Google jest mieszanką wszystkich czynników wpływających na SEO. Google przelicza czynniki związane z treścią strony, linkami, technikaliami oraz innymi czynnikami, by ostatecznie ocenić wartość danego adresu URL – sensowność wyświetlenia go w odpowiedzi na zadane pytanie. Ważność poszczególnych czynników SEO wpływających na pozycje konkretnych stron www zmienia się wraz z branżą czy tematyką. 

Zasady, jakimi kierują się algorytmy Google są skomplikowane, a ich dogłębne poznanie utrudnia dodatkowo fakt, że Google coraz częściej używa sztucznej inteligencji, która uczy się poznawać zachowania użytkowników i prezentować im wyniki najlepsze możliwe wyszukiwania. To, że w Twoim komputerze strona znajduje się na pierwszym miejscu, nie oznacza, że wszyscy tak mają!
 

Od czego zależy pozycja strony w Google?

Podsumowując:

Istnieje ponad 200 czynników, które wpływają na pozycję strony w Google, ale nie wszystkie one są równie ważne. Niektóre wprost zależą od branży.  

Czynniki związane z treścią na stronie i jej działaniem, o których koniecznie musisz pamiętać to:

  • struktura strony oraz linkowanie wewnętrzne pomiędzy podstronami
  • ilość oraz jakość treści na stronie, a także częstotliwość dodawania nowej treści
  • występowanie słów kluczowych oraz słów wspierających w tekście i nagłówkach
  • ogólne zaufanie Google do witryny
  • unikalność treści na stronie (czy nie są skopiowane z innych źródeł)
  • szybkość ładowania strony
  • odpowiednia optymalizacja kodu HTML strony

Czynniki związane z popularnością strony internetowej opierają się głównie na linkach (odnośnikach), które prowadzą do naszej strony www z innych stron. Przykładowe czynniki to np.:

  • ilość różnych stron internetowych, które zamieszczają odnośniki do naszej strony
  • łączna ilość linków z innych stron www 
  • wzmianki o domenie 

Właściwie dobrana strategia SEO

Aby zwiększyć ilość ruchu, który będzie zamieniał odwiedzających w klientów potrzebne jest skuteczne pozycjonowanie stron. Nie zależnie do tego czy pozycjonujesz firmę w całej polsce czy lokalnie (na przykład w Krakowie) – potrzebujesz właściwej strategii SEO. 

Strategia pozycjonowania to przede wszystkim zaplanowanie właściwych słów kluczowych oraz stron, na jakie ma trafić użytkownik. Nie da się wypozycjonować na wszystkie frazy kluczowe jednej strony lub podstrony. Musisz zdecydować jakie adresy URL będą optymalizowane na konkretne słowa.

Załóżmy, że mamy do wypozycjonowania agencję SEO w Krakowie. Ta lubelska agencja SEO ma w ofercie kilka podstawowych usług:

  • pozycjonowanie stron dla firm z krakowa
  • pozycjonowanie sklepów internetowych
  • pozycjonowanie zagraniczne
  • audyty SEO
  • itp

Aby dobrze wypozycjonować wszystkie te usługi należy zaplanować jakie słowa kluczowe będą optymalizowane na konkretne adresy, najlepiej to zrobić w tabeli:

Słowa kluczowePodstronaOptymalizacja
agencja seo Kielcedomena.pl (strona główna)Title:
Agencja SEO – Kielce

H1:
Skuteczna agencja SEO w Kielce
pozycjonowanie Kielce
pozycjonowanie stron Kielce
pozycjonowanie stron www Kielce
pozycjonowanie stron internetowych Kielce
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-Kielce/Title:
Pozycjonowanie stron internetowych – Kielce

H1: 
Skuteczne pozycjonowanie stron www w Kielce
pozycjonowanie sklepów internetowych Kielce
pozycjonowanie sklepów Kielce
optymalizacja sklepów Kielce
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-sklepow-interntowych/Title:
Pozycjonowanie sklepów internetowych – Kielce

H1:
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Kielce
audyt SEO Kielcedomena.pl/oferta/audyt-seoTitle:
Audyt SEO – Kielce

H1:
Profesjonalny audyt SEO w Kielce
itditditd

Pozycjonuj swój biznes, a nie wyłącznie stronę www

Choć cały czas mówimy o pozycjonowaniu Twojej strony www, nie możesz zapominać, że Twoim ostatecznym celem biznesowym nie jest sama obecność nawet na pierwszym miejscu Google, ale pozyskiwanie Klientów wprost z wyszukiwarki. Klientów, którzy nie tylko klikną, by przejść na Twoją stronę, ale zostaną na niej na dłużej, a w konsekwencji — sfinalizują transakcję zakupu produktów czy usług.  

Już wiesz: dobra strona w Internecie to podstawa, ale to od jej pozycjonowania zależy, czy tę perfekcyjną wizytówkę Twojego biznesu zobaczy wystarczająca liczba potencjalnych Klientów. Im szersze jest grono odbiorców, do których trafi Twoja oferta (którym się ona wyświetli, kiedy zadają Google konkretne pytanie), tym większa szansa, że któryś z nich zechce przejść od oglądania do zakupu czy zamówienia usługi. To czysta statystyka.

Pamiętaj: eksperci od pozycjonowania stron docierają do klientów, którzy są prawdopodobnie zainteresowani Twoją ofertą. To dzięki temu odzwierciedlenie pozycjonowania dostrzeżesz również w wynikach sprzedażowych. Pozycjonowanie stron internetowych i SEO to skuteczna forma promocji, która niesie za sobą niewielkie wydatki – zwłaszcza gdy przyjrzysz się przełożeniu wydanych sum na ruch na stronie www. 

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
  • dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
  • dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów

Szukasz dobrze poukładanej wiedzy na temat pozyskiwania klientów z Google? Zobacz mój darmowy kurs SEO oraz stacjonarne szkolenie SEO.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics