Pozycjonowanie Poznań - Skuteczna Agencja SEO

Szukasz oferty pozycjonowanie stron www? Samo pozycjonowanie to za mało, by zdobywać klientów z darmowych wyników wyszukiwania

Co z tego, że Twoja strona będzie wysoko skoro i tak nikt na nią nie wejdzie? A jeśli już wejdzie, to czy na pewno kupi właśnie od Ciebie? SEO to trochę bardziej skomplikowany proces. Istnieje wiele stron, które mimo wysokich pozycji, nie mają z tego zupełnie nic.

Chcesz być tylko na wysokich pozycjach, które nie gwarantują nowych klientów? Czy jednak wolisz sprzedawać swoje produkty lub usługi za pośrednictwem darmowych wyników wyszukiwania?

Trafiłeś tutaj nieprzypadkowo

  • Tracisz pieniądze, bo klienci nie mogą znaleźć Twojej strony w internecie?
  • Ruch w Twojej witrynie ostatnio jest mniejszy i nie wiesz dlaczego?
  • Zmniejszyła się liczba telefonów i zamówień lub nie masz ich wcale?
  • Uruchamiasz nowy biznes i chcesz od początku zadbać o strumień klientów z Google?

Nigdy więcej straconych okazji...

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kampanii zwiększającej liczbę potencjalnych klientów, czy chcesz wytworzyć popyt na nową linię produktów – jesteś we właściwym miejscu.

W OCTAMEDIA spędziliśmy ostatnie lata na doskonaleniu naszej strategii pozycjonowania w Google. To, co robimy, działa niezależnie od branży i profilu klientów. Teraz może pracować również dla Ciebie.

Każdy może Ci coś obiecać, my dajemy dowody…

500% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

650% więcej formularzy w EyeLaser po 2 miesiącach współpracy

750 zapytań miesięcznie w firmie Synteza po roku współpracy

350% więcej sprzedaży w Sunprofi po 6 miesiącach współpracy

1100% więcej zapytań w firmie Erton po roku współpracy

3100% więcej zapytań w firmie DPOS po roku współpracy

Mamy tylko jeden cel: dowozić wyniki

Spojrzymy na Twój biznes z lotu ptaka i przeanalizujemy całą ścieżkę, którą pokonuje Twój klient od problemu do zakupu. Następnie pozbywamy się słabych punktów, które obniżają szansę na pozyskanie klienta dzięki pozycjonowaniu.

Największy nacisk kładziemy na pomoc w przygotowaniu skutecznej pod względem SEO strony internetowej. Dzięki pozycjonowaniu stanie się ona Twoim pracownikiem, który...

  • jest skuteczny w zamienianiu użytkowników na klientów,
  • nigdy nie choruje,
  • nigdy nie bierze urlopu,
  • i działa przez całą dobę, nawet gdy śpisz.

Nie, strona internetowa nie odbierze telefonu. Ale dzięki jej pozycjonwaniu telefon będzie dzwonił. Dobrze wykonane działania SEO przekierują klientów do Twojej witryny i umieszczą ich oczy tuż przed Twoimi produktami, usługami i marką.

Najważniejsze korzyści ze współpracy z nami

Doświadczenie ma znaczenie

Od wielu lat pomagamy firmom z różnych branż pozycjonować ich strony w Google i generować większe przychody.

Stawiamy na relacje i wyniki

Działamy zgodnie z dwiema głównymi wartościami: relacje i wyniki. Ponad 99% klientów zostaje z nami na dłużej niż rok.

Dedykowany specjalista SEO i nielimitowane konsultacje

Twój osobisty ekspert SEO odpowie na każde pytanie – zarówno dotyczące prowadzonych działań, jak i wiedzy.

Z każdym dniem coraz lepsi

Google ciągle się zmienia. Dlatego nieustannie uczymy się nowych technik i jesteśmy na bieżąco, aby klienci wyprzedzali konkurencję.

Uczciwe podejście

Nie zasałaniamy się swoim know-how. Uczciwie mówimy co planujemy i co będziemy realizować w ramach pozycjonowania. Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Przejrzyste raporty

Łatwo sprawdzisz, co konkretnie robimy oraz jak nasze wysiłki zwiększają Twoje przychody online.

Jak pomagamy?

Optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO / pozycjonowanie)

Zwiększ widoczność swojej witryny i nawiąż kontakt z ludźmi, którzy szukają tego, co oferujesz.

Płatna reklama w systemie Google Ads

Jedna z najbardziej opłacalnych form marketingu cyfrowego. Zapewnij sobie natychmiastowy ruch i klientów w Twojej witrynie.

Optymalizacja strony pod realizację celów

Skutecznie przekształć odwiedzających Twoją witrynę w płacących klientów dzięki strategicznym zmianom na stronie.

Od czego zaczynamy? Proces współpracy:

1
1

Wstępny Audyt

Identyfikujemy problemy, które uniemożliwiają Twojej firmie uzyskanie wysokich pozycji w Google oraz pozyskiwanie klientów.

2
2

Bezpłatna konsultacja

Krótka rozmowa, podczas której omawiamy wstępny audyt oraz poznajemy Twoje potrzeby i sprawdzamy, czy możemy Ci pomóc.

3
3

Opracowanie strategii

Na podstawie naszych ustaleń z etapu 1 i 2 stworzymy strategię dostosowaną do Twojej firmy oraz najważniejszych celów biznesowych

4
4

Wdrożenie strategii

Z zatwierdzoną strategią zabierzemy się do pracy. Jej wdrożenie jest w bezpiecznych rękach naszych doświadczonych specjalistów.

5
5

Edukacja

Uważamy, że jeśli klient chce, powinien rozumieć Google. Nie chcemy robić w Twoim imieniu niczego, czego nie rozumiesz. Wytłumaczymy Ci, co i dlaczego robimy w celu zwiększenia widoczności Twojej firmy w internecie.

6
6

Analityka i raportowanie o wynikach

Przedstawimy Ci łatwe do przyswojenia raporty, w których szczegółowo pokazujemy postępy prac i efekty prowadzonych działań.

Dołącz do elitarnego grona naszych klientów

Zapewnienie wyjątkowej obsługi i dynamicznego rozwoju oznacza ograniczenie liczby firm, z którymi współpracujemy.

Nasi klienci są naszymi partnerami: wdrażamy im strategię, gwarantujemy transparentność i poważnie traktujemy ich cele, aby mogli zdominować wyniki wyszukiwania, a w efekcie swoją niszę.

Możemy przyjąć do współpracy maksymalnie 1 firmę w miesiącu. Jeśli więc potrzebujesz przewidywalnego strumienia nowych klientów i jesteś gotów zainwestować we współpracę przynajmniej miesięcznie, to wypełnij brief, a otrzymasz dedykowaną i solidnie przygotowaną propozycję współpracy.

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
  • dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
  • dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów

Prowadzisz firmę w Poznaniu lub okolicach? Chcesz być widoczny w sieci? Słusznie! Zdecydowana większość współczesnych działań związanych z szukaniem informacji, kupowaniem dowolnych produktów i zamawianiem dowolnych usług zaczyna się właśnie w Internecie, a dokładniej… w wyszukiwarce Google. Wysoka i skuteczna pozycja Twojej firmy w wynikach wyszukiwania jest w zasięgu Twoich rąk. Zleć nam zaprojektowanie precyzyjnego systemu działań SEO i pozycjonowania Twojej strony www i przekonaj się, jak wysoko możesz zajść i jak efektywnie możesz wykorzystać tę przewagę nad konkurencją. 

Co jest celem pozycjonowania?

Nadrzędnym celem pozycjonowania jest oczywiście wypromowanie Twojej firmy w Poznaniu i jego okolicach, czego skutkiem powinno być umożliwienie Ci realizacji nawet najbardziej ambitnych celów biznesowych. Dążymy do tego realizując szereg celów szczegółowych, wykonując rozmaite prace w obrębie Twojej strony www i poza nią, skupiając się na generowaniu ruchu i zdobywaniu zainteresowania Klientów.

W skrócie? Jeśli chcesz zdobyć Klientów z Google – potrzebujesz pozycjonowania. Pozycjonowanie jest procesem rozłożonym w czasie i z reguły zajmuje minimum kilka miesięcy, ale na jego efekty naprawdę warto poczekać! Chcemy, żeby Twoja firma była jak najlepiej widoczna w sieci i pojawiała się jako odpowiedź na frazę lub pytanie wpisane przez potencjalnego Klienta w wyszukiwarce Google. 

Jak działa Google?

Z wyszukiwarki internetowej Google korzystasz pewnie codziennie, podobnie jak miliony innych użytkowników Internetu. W Polsce Google jest najpopularniejszym narzędziem do wyszukiwania informacji, produktów i usług – używa jej ponad 90% internautów. Jak działa ten flagowy produkt amerykańskiego potentata informatycznego w kontekście Twojego biznesu? 

Roboty Google nieustannie skanują strony internetowe, poszukując i porządkując informacje, które następnie są wyświetlane użytkownikom jako odpowiedzi na ich zapytania. Google nie działa w czasie rzeczywistym, a to oznacza, że jeśli robot (tzw. spider) nie sprawdził wcześniej Twojej strony i nie wie o jej istnieniu – nie trafi ona do wyników wyszukiwania, mimo że znajdują się na niej treści poszukiwane przez użytkownika. Co jeszcze powinieneś wiedzieć? Google działa lokalnie, co z kolei jest niezwykle istotne w kontekście promowania Twojej firmy właśnie w Poznaniu i jego okolicach. 

Pozycjonowanie Twojej strony ma umożliwić robotom Google znalezienie Twojej strony i dokładne przeskanowanie jej zawartości (łącznie z wszystkimi podstronami!). Spidery muszą również mieć zaufanie do tego adresu, którego podstawą są rzetelne, wartościowe i unikatowe treści.  

Czym jest algorytm Google

Algorytm to swego rodzaju przepis, pozwalający na wykonanie konkretnego zadania w ściśle określony sposób. Zadaniem algorytmów Google jest umożliwienie tworzenia maksymalnie precyzyjnych i wartościowych systemów rankingowych, które efektywnie porządkują olbrzymią ilość informacji znajdujących się w sieci, szczegółowo analizując miliardy stron internetowych. 

Algorytmy Google sprawdzają m.in. treści zapytań użytkowników, ich lokalizację i ustawienia, a także trafność i przydatność stron oraz wiarygodność źródeł. Zasady i zależności, którymi kierują się algorytmy Google są skomplikowane i wymykają się wszelkim definicjom. Ponadto Google, od czasu do czasu, wprowadza do sposobu działania algorytmów mniejsze lub większe zmiany, a także coraz częściej sięga po sztuczną inteligencję, która wspiera tworzenie informacyjnych rankingów. Spokojnie, trzymamy rękę na pulsie i zawsze jesteśmy na bieżąco. 

Od czego zależy pozycja strony w Google?

Pozycja strony w Google zależy od ponad 200 różnych czynników. Część z nich ma charakter ogólny, a inne dotyczą wyłącznie danej branży. Istotne dla widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania są m.in.: szybkość ładowania się strony, jej struktura i linkowania wewnętrzne (pomiędzy podstronami), unikalności, jakości i ilości treści dostępnych w witrynie, a także częstotliwości dodawania nowych treści. Ważna jest również optymalizacja kodu HTML strony oraz jej popularność, mierzona przede wszystkim ilością linków / odnośników, które prowadzą do Twojej strony z innych stron www. 

Musimy mieć świadomość, że czynniki nie są równoważne, a ich waga dla poszczególnych witryn może znacząco się różnić. Co to oznacza w praktyce? Nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na efektywne pozycjonowanie! 

Główne czynniki SEO wpływające na pozycjonowanie  

 Spośród kilkuset czynników SEO, które mają realny wpływ na pozycję Twojej strony www w wyszukiwarce, bierzemy pod lupę te najważniejsze. Oto główne czynniki, których wpływ na wielowymiarowe pozycjonowanie witryn w Google jest kluczowy dla efektywności naszych działań:

Treść strony   

Pozycjonowanie pustej strony jest niemożliwe! Każdy produkt lub usługa, którą oferujesz w witrynie powinna być profesjonalnie i szczegółowo opisana. Każda podstrona / każdy adres URL powinny posiadać swój unikatowy tytuł oraz tekst rzetelnie prezentujący zawartość podstrony. To właśnie ten tekst najprawdopodobniej pojawi się w wynikach wyszukiwania, a tym samym – będzie miał kluczowe znaczenie dla pozycjonowania witryny. 

Budowa strony   

Po Twojej stronie i wszystkich podstronach, bez żadnych ograniczeń i przeszkód, muszą poruszać się roboty Google! Strona musi być ponadto zbudowana w taki sposób, by użytkownik / Twój potencjalny Klient mógł z łatwością, intuicyjnie mógł odnaleźć na niej interesujące go treści i informacje oraz produkty lub usługi. 

Aspekty techniczne   

Technicznie rzecz ujmując: im lepiej skonstruowana strona, tym efektywniejsze będzie jej pozycjonowanie i proces indeksowania SEO. Szczegóły? Strona www powinna mieć perfekcyjnie zaplanowaną strukturę (maksymalnie ułatwiającą skanowanie jej zawartości i odnajdywanie informacji), dobrą nazwę, poprawny semantycznie kod HTML oraz doskonałej jakości grafikę.

Zaufanie Google do strony   

Strona, do które Google ma zaufanie, będzie miała zdecydowanie lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania i częściej oraz wyżej będzie pojawiać się w odpowiedziach na zapytania użytkowników Internetu. Na zaufanie Google trzeba sobie zasłużyć! Jak? Podstawą jest dbałość o jakość treści i oryginalność tekstów. 

Jednym z najważniejszych działań podejmowanych w procesie pozycjonowania jest prowadzenie specjalistycznego bloga firmowego, dzięki któremu budujesz swoją pozycję branżowego eksperta, a w wirtualnych oczach Google urastasz do rangi autorytetu. Jeśli dodatkowo inne strony wskazują Twoje zasoby, linkując do treści znajdujących się w Twojej witrynie – stajesz się dla Google partnerem godnym zaufania. 

Urządzenia   

Zdarzyło Ci się, że wyszukując konkretne informacje i wpisując tę samą frazę w Google na komputerze i telefonie otrzymywałeś… różne wyniki? System rankingowy SEO zmienia kolejność wyników dla różnych urządzeń, biorąc pod uwagę inny zestaw algorytmów. Nie oznacza to, że należy różnicować zawartość strony dla poszczególnych urządzeń – konieczne jest zawsze dbanie o optymalną jakość treści. 

Lokalizacja   

Twoja lokalizacja nie jest dla Google tajemnicą! Każdy użytkownik namierzany jest za pomocą jednego lub kilku narzędzi, przede wszystkim: adresów IP, sygnałów GPD lub zwykłego sygnału telefonii komórkowej. Właśnie dlatego Google w pierwszej kolejności prezentuje Ci lokalne wyniki wyszukiwania. 

Twoje zachowanie w Internecie

Twoje zainteresowania i preferencje… również nie są dla Google tajemnicą! Wiedza, którą Google gromadzi o użytkownikach, historyczne dane i zrealizowane przez użytkownika wyszukania mają wpływ na odpowiedzi, które uzyskuje podczas kolejnych zapytań, a co za tym idzie – na pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania konkretnej osoby. 

Jak dobrać właściwą strategię pozycjonowania?

Strategia pozycjonowania to szereg działań, które zawsze powinny być skonstruowane w oparciu o szczegółową analizę Twoich potrzeb i oczekiwań. Nie ma jednej, uniwersalnej strategii, którą można przyłożyć do każdej strony i mieć nadzieję, że będzie pasować i zadziała. Plan działań opracowujemy indywidualnie dla każdego Klienta, biorąc pod uwagę m.in.: potrzeby i cele biznesowe Twojej firmy, precyzyjnie określając grupę docelowych odbiorców Twojej oferty, tworząc wyczerpującą listę słów kluczowych oraz biorąc pod lupę Twoją konkurencję, by móc jeszcze mocniej podkreślić wyjątkowość Twoich produktów lub usług. 

Celem strategii pozycjonowania jest zawsze maksymalne zwiększenie widoczności Twojej strony www w sieci, maksymalne zwiększenie ruchu na Twojej stronie oraz zdecydowana poprawa efektywności w zdobywaniu nowych Klientów z Google.

Strona musi być zbudowana pod pozycjonowanie

O pozycjonowaniu strony należy pomyśleć… zanim ona w ogóle powstanie! Skuteczność pozycjonowania zależy od struktury i technicznej budowy strony, logicznego układu i łatwego /intuicyjnego dostępu do wszystkich podstron. Źle zaprojektowanej strony, trudnej w odbiorze, niemożliwej do bezproblemowego przeskanowania przez roboty Google po prostu nie da się dobrze wypozycjonować! W takiej sytuacji, zamiast brnąć w kolejne optymalizacje i dodatkowe koszty, które raczej się nie zwrócą – lepiej zaprojektować i zbudować stronę od nowa. 

Treści muszą być rozwijane i dodawane regularnie

Treści, które wypełniają Twoją stronę muszą być doskonałej jakości, charakteryzować się unikatowością i oryginalnością ujęcia tematów oraz dawać dostęp do szczegółowej, specjalistycznej, branżowej wiedzy. Równie ważne, w kontekście efektywnego pozycjonowania strony, jest regularne dodawanie nowych tekstów oraz rozwijanie i aktualizowanie treści już znajdujących się na stronie. Najlepsze efekty w tym zakresie przynosi stała współpraca specjalisty SEO z profesjonalnym copywriterem.  

Jak pozyskiwać klientów z Google?  

Twoja strona pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania Google? To jeszcze nie koniec naszej pracy! Twoim celem nie jest przecież miejsce w rankingu (nawet to na podium!), ale realny wzrost liczby Klientów. Czas na przekonanie potencjalnych Klientów do skorzystania z Twojej oferty, czyli czas na przekucie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google na biznesowy sukces.

Analiza słów kluczowych    

Słowa kluczowe, których używamy w procesie pozycjonowania Twojej strony powinny wyczerpywać maksymalną ilość fraz i zapytań wpisywanych przez użytkowników do wyszukiwarki. Ważne są zarówno te najpopularniejsze słowa kluczowe, jak i te niszowe, pojawiające się zdecydowanie rzadziej lub po prostu rzadko. Być może właśnie za nimi stroi Twój Klient! Kompleksowe podejście do analizy słów kluczowych jest szczególnie istotne, gdy w branży, którą reprezentujesz jest liczna i silna konkurencja. 

Dobór odpowiedniej strategii SEO   

Indywidualnie dobrana i precyzyjnie zaplanowana strategia SEO powinna nie tylko umożliwiać optymalne pozycjonowanie strony, ale również doskonale wpisywać się w budowanie rozpoznawalności Twojej marki i jej pozytywnego wizerunku oraz skutecznie promować w Internecie Twoje produkty lub usługi. Tutaj przecież chodzi o biznes, który musi się opłacać!

Zaplanowanie struktury strony    

Struktura strony powinna w pełni zaspokajać potrzeby wynikające z działań podejmowanych w ramach jej pozycjonowania, czyli m.in. umożliwiać skanowanie jej treści przez roboty Google. Ale to nie wszystko! Struktura Twojej strony powinna być również profesjonalnie zaplanowaną siecią, w którą skutecznie złowisz Klientów. Tutaj wszystko musi się zgadzać, być logiczne i intuicyjne, subtelnie zatrzymując użytkownika na stronie i konsekwentnie prowadząc go do podjęcia decyzji o zakupie produktu lub skorzystaniu z usługi. 

Audyt SEO   

Dokładna analiza i sprawdzenie strony w kontekście najważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie to podstawa! Wyniki audytu powalają sformułować szczegółowe wytyczne dla danej strony, zaprojektować określone zmiany strukturalne / techniczne i zaplanować optymalne treści. Po podjęciu współpracy wdrażamy zawsze uważne monitorowanie wszelkich zaplanowanych w strategii SEO działań. Możesz liczyć na rzetelny feedback z każdego etapu naszej współpracy. 

Zaplanowanie i rozwój treści

Czas na zaplanowanie treści i wypełnienie nią strony oraz wszystkich podstron. Teksty powinny być unikatowe i oryginalne, wysoko specjalistyczne, dostarczające kompleksowej wiedzy o Twojej firmie i Twojej ofercie, szczegółowo opisujące produkty lub usługi. Profesjonalnie skonstruowane i opisane podstrony ofertowe oraz firmowy blog umożliwiają zbudowanie stałej relacji z użytkownikiem, który wie, że właśnie u Ciebie znajdzie wartościowe teksty na interesujące go tematy. Tutaj nie ma miejsca na lanie wody, którego roboty Google (i Klienci!) po prostu nie lubią. 

Link building

Budowanie powiązań między Twoją stroną a innymi stronami www to jedno z najważniejszych działań wspierających pozycjonowanie witryny, pozytywnie przekładające się na profesjonalny wizerunek Twojej firmy. Linki powinny zawsze prowadzić do konkretnych podstron Twojej strony, na których użytkownik znajdzie dokładnie to, czego szuka i potrzebuje. Rzetelne i autentyczne polecenia mają ogromną wartość, zarówno strategiczną w kontekście SEO, jak i tę związaną z pozytywnym marketingiem i budowanie pozytywnych relacji w sieci. 

Jak dobrać właściwą strategię pozycjonowania?

Strategia pozycjonowania to nic innego jak dobór działań, które właściciel strony internetowej zamierza podjąć w celu zwiększenia jej widoczności w sieci oraz zwiększenia ruchu na stronie, co przełoży się na zdobywanie klientów z Google oraz zamianę klientów potencjalnych na klientów prawdziwych/realnych.

Przygotowanie strategii pozycjonowania to zatem kompletny plan budowy strony, pozwalający na jej maksymalną widoczność w Google. W ramach tworzenia strategii należy wziąć pod uwagę:

  • potrzeby biznesowe firmy
  • cel, jaki dana firma chce osiągnąć
  • analizę konkurencji
  • określeni grupy odbiorców, do których firma chce dotrzeć ze swoją ofertą
  • stworzenie listy słów kluczowych

Załóżmy, że mamy do wypozycjonowania agencję SEO we Wrocławiu. Ta wrocławska agencja SEO ma w ofercie kilka podstawowych usług:

  • pozycjonowanie stron dla firm z Wrocławia
  • pozycjonowanie sklepów internetowych
  • pozycjonowanie zagraniczne
  • audyty SEO
  • itp

Aby dobrze wypozycjonować wszystkie te usługi należy zaplanować jakie słowa kluczowe będą optymalizowane na konkretne adresy, najlepiej to zrobić w tabeli:

Słowa kluczowePodstronaOptymalizacja
agencja seo Poznańdomena.pl (strona główna)Title:
Agencja SEO – Poznań

H1:
Skuteczna agencja SEO w Poznaniu
pozycjonowanie Poznań
pozycjonowanie stron Poznań
pozycjonowanie stron www Poznań
pozycjonowanie stron internetowych Poznań
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-Poznań/Title:
Pozycjonowanie stron internetowych – Poznań

H1: 
Skuteczne pozycjonowanie stron www w Poznaniu
pozycjonowanie sklepów internetowych Poznań
pozycjonowanie sklepów Poznań
optymalizacja sklepów Poznań
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-sklepow-interntowych/Title:
Pozycjonowanie sklepów internetowych – Poznań

H1:
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Poznaniu
audyt SEO Poznańdomena.pl/oferta/audyt-seoTitle:
Audyt SEO – Poznań

H1:
Profesjonalny audyt SEO w Poznaniu
itditditd

Podsumowanie

Pozycjonowanie Twojej strony internetowej, przeprowadzone w oparciu o właściwie skonstruowaną strategię SEO, może w stosunkowo krótkim czasie przynieść spektakularne efekty biznesowe. Tutaj nic nie stanie się z dnia na dzień, ale w ciągu kilku lub kilkunastu miesięcy wytężonej współpracy i konsekwentnego realizowania kolejnych działań zauważysz ogromne zmiany: wysokie pozycje Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google, wzmożony ruch na stronie, zwiększoną liczbę Klientów przychodzących właśnie do Ciebie, prosto z Google. 

Jesteśmy przekonani, że skuteczne pozycjonowanie to klucz do sukcesu! 

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
  • dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
  • dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów

Szukasz dobrze poukładanej wiedzy na temat pozyskiwania klientów z Google? Zobacz mój darmowy kurs SEO oraz stacjonarne szkolenie SEO.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics