Pozycjonowanie Szczecin - Skuteczna Agencja SEO

Szukasz oferty pozycjonowanie stron www? Samo pozycjonowanie to za mało, by zdobywać klientów z darmowych wyników wyszukiwania

Co z tego, że Twoja strona będzie wysoko skoro i tak nikt na nią nie wejdzie? A jeśli już wejdzie, to czy na pewno kupi właśnie od Ciebie? SEO to trochę bardziej skomplikowany proces. Istnieje wiele stron, które mimo wysokich pozycji, nie mają z tego zupełnie nic.

Chcesz być tylko na wysokich pozycjach, które nie gwarantują nowych klientów? Czy jednak wolisz sprzedawać swoje produkty lub usługi za pośrednictwem darmowych wyników wyszukiwania?

Trafiłeś tutaj nieprzypadkowo

  • Tracisz pieniądze, bo klienci nie mogą znaleźć Twojej strony w internecie?
  • Ruch w Twojej witrynie ostatnio jest mniejszy i nie wiesz dlaczego?
  • Zmniejszyła się liczba telefonów i zamówień lub nie masz ich wcale?
  • Uruchamiasz nowy biznes i chcesz od początku zadbać o strumień klientów z Google?

Nigdy więcej straconych okazji...

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kampanii zwiększającej liczbę potencjalnych klientów, czy chcesz wytworzyć popyt na nową linię produktów – jesteś we właściwym miejscu.

W OCTAMEDIA spędziliśmy ostatnie lata na doskonaleniu naszej strategii pozycjonowania w Google. To, co robimy, działa niezależnie od branży i profilu klientów. Teraz może pracować również dla Ciebie.

Każdy może Ci coś obiecać, my dajemy dowody…

517% więcej formularzy w SwissLaser po 3 miesiącach współpracy

648% więcej formularzy w EyeLaser po 2 miesiącach współpracy

754 zapytań miesięcznie (średnio) w firmie Synteza po roku współpracy

353% więcej sprzedaży w Sunprofi po 6 miesiącach współpracy

1094% więcej zapytań w firmie Erton po roku współpracy

3129% więcej zapytań w firmie DPOS po roku współpracy

Mamy tylko jeden cel: dowozić wyniki

Spojrzymy na Twój biznes z lotu ptaka i przeanalizujemy całą ścieżkę, którą pokonuje Twój klient od problemu do zakupu. Następnie pozbywamy się słabych punktów, które obniżają szansę na pozyskanie klienta dzięki pozycjonowaniu.

Największy nacisk kładziemy na pomoc w przygotowaniu skutecznej pod względem SEO strony internetowej. Dzięki pozycjonowaniu stanie się ona Twoim pracownikiem, który...

  • jest skuteczny w zamienianiu użytkowników na klientów,
  • nigdy nie choruje,
  • nigdy nie bierze urlopu,
  • i działa przez całą dobę, nawet gdy śpisz.

Nie, strona internetowa nie odbierze telefonu. Ale dzięki jej pozycjonwaniu telefon będzie dzwonił. Dobrze wykonane działania SEO przekierują klientów do Twojej witryny i umieszczą ich oczy tuż przed Twoimi produktami, usługami i marką.

Najważniejsze korzyści ze współpracy z nami

Doświadczenie ma znaczenie

Od wielu lat pomagamy firmom z różnych branż pozycjonować ich strony w Google i generować większe przychody.

Stawiamy na relacje i wyniki

Działamy zgodnie z dwiema głównymi wartościami: relacje i wyniki. Ponad 99% klientów zostaje z nami na dłużej niż rok.

Dedykowany specjalista SEO i nielimitowane konsultacje

Twój osobisty ekspert SEO odpowie na każde pytanie – zarówno dotyczące prowadzonych działań, jak i wiedzy.

Z każdym dniem coraz lepsi

Google ciągle się zmienia. Dlatego nieustannie uczymy się nowych technik i jesteśmy na bieżąco, aby klienci wyprzedzali konkurencję.

Uczciwe podejście

Nie zasałaniamy się swoim know-how. Uczciwie mówimy co planujemy i co będziemy realizować w ramach pozycjonowania. Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Przejrzyste raporty

Łatwo sprawdzisz, co konkretnie robimy oraz jak nasze wysiłki zwiększają Twoje przychody online.

Jak pomagamy?

Optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO / pozycjonowanie)

Zwiększ widoczność swojej witryny i nawiąż kontakt z ludźmi, którzy szukają tego, co oferujesz.

Płatna reklama w systemie Google Ads

Jedna z najbardziej opłacalnych form marketingu cyfrowego. Zapewnij sobie natychmiastowy ruch i klientów w Twojej witrynie.

Optymalizacja strony pod realizację celów

Skutecznie przekształć odwiedzających Twoją witrynę w płacących klientów dzięki strategicznym zmianom na stronie.

Od czego zaczynamy? Proces współpracy:

1
1

Wstępny Audyt

Identyfikujemy problemy, które uniemożliwiają Twojej firmie uzyskanie wysokich pozycji w Google oraz pozyskiwanie klientów.

2
2

Bezpłatna konsultacja

Krótka rozmowa, podczas której omawiamy wstępny audyt oraz poznajemy Twoje potrzeby i sprawdzamy, czy możemy Ci pomóc.

3
3

Opracowanie strategii

Na podstawie naszych ustaleń z etapu 1 i 2 stworzymy strategię dostosowaną do Twojej firmy oraz najważniejszych celów biznesowych

4
4

Wdrożenie strategii

Z zatwierdzoną strategią zabierzemy się do pracy. Jej wdrożenie jest w bezpiecznych rękach naszych doświadczonych specjalistów.

5
5

Edukacja

Uważamy, że jeśli klient chce, powinien rozumieć Google. Nie chcemy robić w Twoim imieniu niczego, czego nie rozumiesz. Wytłumaczymy Ci, co i dlaczego robimy w celu zwiększenia widoczności Twojej firmy w internecie.

6
6

Analityka i raportowanie o wynikach

Przedstawimy Ci łatwe do przyswojenia raporty, w których szczegółowo pokazujemy postępy prac i efekty prowadzonych działań.

Dołącz do elitarnego grona naszych klientów

Zapewnienie wyjątkowej obsługi i dynamicznego rozwoju oznacza ograniczenie liczby firm, z którymi współpracujemy.

Nasi klienci są naszymi partnerami: wdrażamy im strategię, gwarantujemy transparentność i poważnie traktujemy ich cele, aby mogli zdominować wyniki wyszukiwania, a w efekcie swoją niszę.

Możemy przyjąć do współpracy maksymalnie 1 firmę w miesiącu. Jeśli więc potrzebujesz przewidywalnego strumienia nowych klientów i jesteś gotów zainwestować we współpracę przynajmniej miesięcznie, to umów się na darmową konsultację, a otrzymasz dedykowaną i solidnie przygotowaną propozycję współpracy.

Sprawdź, jak pomożemy Ci w zwiększeniu ilości zapytań

Umówimy się na darmową konsultację, podczas której ustalimy, czy jesteśmy w stanie Ci pomóc.

Współpracuj z nami →
Footer CTA

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
  • dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
  • dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów

Wydaje ci się, że optymalizacja stron www pod wyszukiwarki to tajemniczy i skomplikowany proces, dzięki któremu garstka speców od pozycjonowania trzyma w garści cały ruch w sieci? Wydaje ci się, że tylko ta grupa wtajemniczonych jest w stanie sprawić, by dana strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania? Jesteś w błędzie! 

SEO (ang. Search Engine Optimization) polega na takim przygotowaniu strony internetowej, aby ta wyświetlała się na jak najwięcej słów kluczowych używanych przez potencjalnych klientów w danym biznesie. To po prostu dążenie do stanu, aby Google zaufało Twojej stronie i prezentowało ją Twoim potencjalnym klientom możliwie wysoko w ich wynikach wyszukiwania. SEO, pozycjonowanie strony www czy optymalizacja strony www pod wyszukiwarki to sformułowania synonimiczne – możesz używać ich zamiennie i każdy, kto zajmuje się świadczeniem tego rodzaju usług, będzie wiedział, co masz na myśli. 

Wiesz już, co jest  ogólnym, można rzec: globalnym celem pozycjonowania każdej strony www, a…

Co jest celem pozycjonowania w Szczecinie?

Pozycjonowanie lokalne, a pozycjonowanie firmy ze Szczecina w Szczecinie to ten właśnie przypadek, pozwoli Ci skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów z najbliższej okolicy. Kiedy planujesz pojawić się na lokalnym rynku, a masz świadomość, że w obecnych czasach obowiązuje zasada, zgodnie z którą w świadomości klientów istnieje tylko to, co można znaleźć w sieci, nie możesz zrezygnować z budowania własnej strony www. 

Przyciągnięcie i zatrzymanie klientów dzięki stronie www to proces długotrwały, ale dający bardzo dobre efekty. Jeśli stworzysz stronę, która nie będzie widoczna dla wyszukiwarek, jej jedynym walorem będzie sam fakt istnienia. Ale to, że Twoja strona „wisi” w sieci nie sprawi, że dotrą do niej roboty indeksujące wyszukiwarek. A jeśli nie dotrą, potencjalni klienci nie dowiedzą się o jej istnieniu. Dlatego właśnie potrzebujesz pozycjonowania swojej strony w Szczecinie. Każdy biznes jest lokalny zanim stanie się globalny. 

Od czego zależy pozycja strony w Google?

Pozycja strony w Google zależy od tego, czy Google jej zaufa, uzna ją za wartościową i zaprezentuje Twoim potencjalnym klientom w wynikach ich wyszukiwania. Pytanie brzmi: KIEDY Twoja strona będzie godna zaufania, wartościowa i będzie miała szansę wyświetlić się jako odpowiedź na pytanie potencjalnego klienta. 

Po pierwsze, Google musi w ogóle wiedzieć o istnieniu Twojej strony, a dowie się wtedy, kiedy ją zaindeksuje. Warunkiem zaindeksowania, czyli trafienia do zbioru dostępnych w wyszukiwarce adresów, a tym samym uzyskania widoczności po wpisaniu odpowiednich fraz, jest umożliwienie robotom Google systemowej analizy plików HTML przez specjalnie zaprogramowane do tego narzędzia. Innymi słowy: Google musi mieć możliwość zeskanowania wszystkich podstron Twojej strony. Kiedy skanowanie oraz indeksowanie wypadnie pomyślnie? Kiedy Twoja strona będzie zbudowana prawidłowo pod względem technicznym.

Po drugie, Google zaufa Twojej stronie, kiedy uzna, że jest ona wartościowa dla Twoich klientów pod wspomnianym już względem technicznym, ale także pod względem merytorycznym – tak: stale rosnąca popularność content marketingu nie bierze się znikąd!

Mimo tych wszystkich komplikacji, zasadę działania Google można sprowadzić do jednego prostego zdania: Google odpowiada na pytania swoich użytkowników. Powinno Ci zatem zależeć, aby Twoja strona odpowiadała na wszelkie pytania Twoich potencjalnych użytkowników. Te „pytania” to nic innego jak „słowa kluczowe” lub „frazy kluczowe”.

Jak pozyskiwać klientów dzięki Google?

Jeśli chcesz skutecznie pozyskiwać klientów dzięki Google (a ruch z Google to dobry ruch…), musisz doprowadzić swoją stronę www do takiego stanu technicznego i merytorycznego, że kiedy Twój potencjalny klient wpisze swoje pytanie (słowo kluczowe, frazę kluczową) w wyszukiwarkę, ta bez namysłu wyświetli mu Twoją stronę. A kiedy klient na nią wejdzie, pomyśli: tak, znalazłem to, czego szukałem. Tak, zostaję na tej stronie. Tak, przeglądam jej zasoby. Tak, tu kupię towar/zamówię usługę.

 I tak oto klient z potencjalnego stanie się klientem realnym. Możesz śmiało powiedzieć: pozyskałem klienta z Google!

Czasami ten proces jest bardziej skomplikowany i klient, zamiast dokonywać od razu konwersji, pozostawia kontakt, a tym samym trafia do naszego lead generation, aby w późniejszym czasie mógł skorzystać z naszej oferty.

Czy audyt SEO jest potrzebny?

Tak, audyt SEO jest potrzebny. Jeśli naprawdę zależy Ci na rozwoju biznesu, możesz zlecić jego przeprowadzenie (albo przeprowadzić go samodzielnie) jeszcze ZANIM rozpoczną się prace nad Twoją stroną www – zawsze łatwiej stawiać stronę w oparciu o konkretne „badania terenowe” i przygotowaną strategię SEO, niż poprawiać, przebudowywać stronę źle zaprojektowaną. Ale, oczywiście, audyt SEO można wykonać na każdym etapie funkcjonowania Twojego biznesu w sieci.  

Jak wybrać dobrą agencję SEO ze Szczecina?

Jak wybrać najlepszą agencję SEO ze Szczecina? Z Twojego punktu widzenia najważniejsze jest, aby profesjonalna agencja SEO, którą wybierzesz, nie pracowała w takim trybie, że jeden specjalista opiekuje się nawet kilkudziesięcioma projektami na raz. W takim przypadku możesz nie być w stanie zweryfikować kompetencji pracownika agencji i czeka Cię szereg problemów z komunikacją – w dużych firmach brak bezpośredniego kontaktu ze specjalistą, kontaktujesz się albo z handlowcem, albo z tzw. accountem. Dobrym sposobem jest skorzystanie z konsultacji SEO, pozwoli to zweryfikować zarówno wiedzę naszego rozmówcy i podejście do klienta.

Możesz też zdecydować się na początkującego freelancera, który na pewno nie policzy sobie za pozycjonowanie Twojej strony tyle, co profesjonalna agencja, ale pod warunkiem, że zada on sobie trud zdobycia wiedzy o ofercie Twojej firmy oraz całym biznesie. Jeżeli osoba oferująca darmową pomoc nie spróbuje zrozumieć Twojej działalności, nie uda jej się przygotować dla Ciebie rekomendacji dotyczące treści strony.

Jak dobrać właściwą strategię pozycjonowania?

Strategia pozycjonowania to nic innego jak dobór działań, które właściciel strony internetowej zamierza podjąć w celu zwiększenia jej widoczności w sieci oraz zwiększenia ruchu na stronie, co przełoży się na zdobywanie klientów z Google oraz zamianę klientów potencjalnych na klientów prawdziwych/realnych.

Przygotowanie strategii pozycjonowania to zatem kompletny plan budowy strony, pozwalający na jej maksymalną widoczność w Google. W ramach tworzenia strategii należy wziąć pod uwagę:

  • potrzeby biznesowe firmy
  • cel, jaki dana firma chce osiągnąć
  • analizę konkurencji
  • określeni grupy odbiorców, do których firma chce dotrzeć ze swoją ofertą
  • stworzenie listy słów kluczowych

Załóżmy, że mamy do wypozycjonowania agencję SEO w Szczecinie. Ta szczecińska agencja SEO ma w ofercie kilka podstawowych usług:

  • pozycjonowanie stron dla firm ze Szczecina
  • pozycjonowanie sklepów internetowych
  • pozycjonowanie zagraniczne
  • audyty SEO
  • itp

Aby dobrze wypozycjonować wszystkie te usługi należy zaplanować jakie słowa kluczowe będą optymalizowane na konkretne adresy, najlepiej to zrobić w tabeli:

Słowa kluczowePodstronaOptymalizacja
agencja seo Szczecindomena.pl (strona główna)Title:
Agencja SEO – Szczecin

H1:
Skuteczna agencja SEO w Szczecin
pozycjonowanie Szczecin
pozycjonowanie stron Szczecin
pozycjonowanie stron www Szczecin
pozycjonowanie stron internetowych Szczecin
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-Szczecin/Title:
Pozycjonowanie stron internetowych – Szczecin

H1: 
Skuteczne pozycjonowanie stron www w Szczecin
pozycjonowanie sklepów internetowych Szczecin
pozycjonowanie sklepów Szczecin
optymalizacja sklepów Szczecin
domena.pl/oferta/pozycjonowanie-sklepow-interntowych/Title:
Pozycjonowanie sklepów internetowych – Szczecin

H1:
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych w Szczecin
audyt SEO Szczecindomena.pl/oferta/audyt-seoTitle:
Audyt SEO – Szczecin

H1:
Profesjonalny audyt SEO w Szczecin
itditditd

Czy można pozycjonować się samemu?

Tak, możesz sam pozycjonować swoją stronę www. Lepiej zrezygnować z darmowego audytu SEO przy pomocy narzędzi dostępnych online i wykonać taki audyt na własną rękę. Zwłaszcza gdy dysponuje się stosowną wiedzą i umiejętnościami oraz podstawowym narzędziem do pozycjonowania, jakim jest Google Search Console – który pozwoli sprawdzić efekty naszych działań, np. pozycję strony w Google.

Jak zostać specjalistą SEO do spraw własnej strony internetowej? Możesz np. skorzystać z darmowego kursu SEO

Dla kogo jest nasza oferta?

  • dla biznesów chcących zwiększyć swoją widoczność w Google oraz innych wyszukiwarkach
  • dla firm usługowych, które chcą zwiększyć ilość kontaktów od potencjalnych klientów
  • dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów

Szukasz dobrze poukładanej wiedzy na temat pozyskiwania klientów z Google? Zobacz mój darmowy kurs SEO oraz stacjonarne szkolenie SEO.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics