Przygotujemy ci dedykowaną strategie SEO, która zrealizuje twoje cele biznesowe

Chciałbyś regularnie pozyskiwać klientów za pomocą wyszukiwarek internetowych? Wysoka sprzedaż czy wiele zapytań od klientów którzy trafili do ciebie z Google nie jest trudna do osiągnięcia.

Na pewno już wiesz, że praca nad SEO musi być regularna i długotrwała. Istnieje duża szansa, że po kilku-kilkunastu miesiącach wartościowy ruch z Google wzrośnie wielokrotnie. Może być też tak, że wydasz sporo pieniędzy, a nie zmienię się zupełnie nic…

Żeby mieć większą pewność sukcesu i nie marnować czasu na bezowocne działania, powinieneś przygotować stronę pod SEO oraz zaplanować jej przyszłą treść. Musisz mieć strategię, która sprawi, że twoje cele biznesowe staną się realne.

To właśnie od zaplanowania strategii zaczynamy współpracę z każdym naszym klientem. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci zdobywają nie tylko wartościowy ruch, ale przede wszystkim osiągają spore zyski. 

Strategia SEO od zawsze była jednym z najważniejszych elementów naszych wewnętrznych procesów, to dzięki dobrym planom nasi klienci osiągają tak dobre rezultaty! Teraz możesz wykupić przygotowanie takiej strategii jako unikalny produkt, za który zapłacisz jednorazowo. Całą strategię możesz wdrożyć sam lub zlecić to nam — decyzja należy do Ciebie.

Czym jest strategia SEO?

Strategia SEO to kompleksowy plan długofalowego zwiększania widoczności strony w darmowych wynikach wyszukiwania Google. Jej celem jest przygotowanie strony w taki sposób, aby mogła się pojawiać w wynikach wyszukiwania na możliwie najwięcej fraz używanych przez potencjalnych klientów.

Strategia przygotowywana jest na podstawie analizy słów kluczowych oraz analizy bezpośredniej konkurencji w wynikach wyszukiwania.

Jej efektem jest dokument prezentujący budowę strony, dzięki której będzie ona w stanie pojawiać się na planowane zapytania generowane przez potencjalnych klientów. Strategia zawiera także podstawowe wskazówki optymalizacyjne dotyczące strony oraz wybrane frazy kluczowe.

Co zyska biznes po wdrożeniu strategii?

  • strona będzie widoczna na wiele fraz związanych z biznesem, które są wpisywane przez potencjalnych klientów (zarówno tych ogólnych, jak i szczegółowych, które charakteryzują się dużym współczynnikiem sprzedaży)
  • ruch na stronie będzie bardziej wartościowy — na stronę trafią osoby, które rzeczywiście poszukują usługi/produktu
  • marka będzie bardziej rozpoznawalna
  • dzięki analizie słów kluczowych można poznać lepiej swoich klientów — frazy mówią czego potrzebują oraz jakie intencje za nimi stoją

W ramach pracy nad strategią dedykowaną dla konkretnego biznesu:

  • wskażemy wszystkie frazy kluczowe, używane przez potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą (bezpośrednio i pośrednio)
  • przygotowujemy strukturę strony pozwalającą na wygenerowanie maksymalnego ruchu organicznego
  • pokażemy jak budować poszczególne elementy strony istotne z punktu widzenia SEO
  • wskażemy sposoby optymalizacji istniejącej treści oraz pokażemy jak tworzyć nową treść
  • zaproponujemy 10 przykładowych tematów na wpisy blogowe (do jednego z nich przygotujemy przykładowe nagłówki oraz słowa kluczowe) wraz z instrukcją jak pisać bloga
  • pokażemy przykładowe sposoby na pozyskiwanie wartościowych linków

Jak wygląda współpraca?

Współpraca podzielona jest na kilka etapów:

  1. Analiza obecnej sytuacji strony. Sprawdzamy na jakie słowa już się pojawia w wynikach Google, badamy obecny ruch.
  2. Rozmowa, mająca na celu omówienie aktualnych celów biznesowych klienta, modelu sprzedaży, rodzaju dystrybucji itp. Dzięki poznaniu biznesu jesteśmy w stanie zaproponować najlepsze rozwiązania, które przekładać się będą na zwiększenie efektywności ruchu z darmowych wyników wyszukiwania.
  3. Wykonanie dokładnej analizy słów kluczowych oraz sprawdzenie konkurencji klienta. Efektem analizy jest tabela z wszystkimi słowami kluczowymi oraz dodatkowymi informacjami na temat tych słów (ilości wyszukiwań, CPC, sezonowość)
  4. Przygotowanie proponowanej struktury strony bazującej na analizie słów kluczowych.
  5. Przygotowanie schematów linkowania wewnętrznego.
  6. Zaproponowanie podstawowych elementów optymalizacyjnych dla każdej ze stron w strukturze.
  7. Przygotowanie propozycji wpisów blogowych.
  8. Przygotowanie propozycji miejsc do publikacji linków.
  9. Omówienie strategii z klientem, przedstawienie proponowanych rozwiązań, ewentualne poprawki struktury oraz odpowiedzi na pytania.

Cena przygotowania strategii oraz termin realizacji

Ceny za przygotowanie oraz omówienie strategii zależą od wielkości biznesu i zaczynają się od 3000 zł netto.

Co po otrzymaniu strategii?

Po otrzymaniu strategii należy wdrożyć zaproponowaną strukturę strony oraz poprawić wszelkie wskazane błędy techniczne. Następnym krokiem jest proces budowy treści oraz zdobywania wartościowych linków, który można wykonywać samodzielnie lub zlecić go naszej firmie.

W przypadku, gdy to my zajmujemy się całym procesem pozycjonowania ustalamy z klientem budżet miesięczny na takie działania i realizujemy strategię w ramach działań abonamentowych. 

Dodatkowo, w przypadku miesięcznej opieki zajmujemy się także:

  • cykliczną analizą ruchu
  • ewentualnymi korektami działań (np. w wyniku zmiany sytuacji)
  • raportowaniem bieżącej sytuacji oraz wykonywanych działań
Przydało się? Oceń!
Dodaj pierwszą ocenę!
Loading...

Zacznijmy od krótkiej rozmowy o twoim biznesie

Podpowiemy ci jak wykorzystać Google do realizacji twoich celów biznesowych. Zostaw numer, odzwonimy do ciebie.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics