Potrzebujesz treści, które będą generować ruch ze słów kluczowych związanych z Twoim biznesem?

Treści to jeden z najważniejszych czynników w zdobywaniu ruchu z darmowych wyników wyszukiwania. Dobrze zaplanowany i pisany pod kątem SEO blog firmowy to źródło ruchu i wielu potencjalnych klientów.

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

Pisanie bloga firmowego jest bardzo dobrym sposobem promowania swojej firmy, a także możliwością pozyskanie nowych klientów. Blog jest bardzo skutecznym narzędziem marketingowym, które może też pomóc w lepszym zrozumieniu Twojej firmy oraz budowaniu lojalności klientów.

Blog sprawi, że Twoja firma stanie się „żywa” i bardziej przystępna. Poruszanie odpowiednich tematów na blogu utwierdzi użytkowników w przekonaniu, że jesteś ekspertem w swojej branży i że warto zawierzyć Ci swoje pieniądze.

Wzrost odwiedzin strony

Dzięki artykułom blogowym możesz dotrzeć do osób, które Cię nie znają i nie wiedzą, czym się zajmujesz. Trafią do Ciebie, ponieważ szukają porady lub rozwiązania problemu związanego z branżą, którą się zajmujesz.

Dzięki wartościowym artykułom możesz znacznie zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć do siebie nowych użytkowników. Dotrzesz do użytkowników, do których w innych sposób nie miałbyś szans trafić.

Kolejną możliwością związaną z publikowaniem wysokiej jakości artykułów jest możliwość pozyskania wzmianek na innych stronach związanych z prowadzonym biznesem. Jeśli Twój artykuł wniesie wartość dla użytkowników ,będą również chętnie dzielili się nim w mediach społecznościowych.

Kreowanie pozycji eksperta i dzielenie się przydatnymi treściami

Posty na blogu mogą pokazać Twoją wiedzę w konkretnym obszarze tematycznym lub branży. Z biegiem czasu możesz stać się wartościowym źródłem informacji, w ten sposób możesz pomóc czytelnikom dowiedzieć się o Twojej firmie.

Udowadniając artykułami, że posiadasz wiedzę w danej dziedzinie, zdobędziesz ich zaufanie i zaczniesz być postrzegany jako ekspert w danej branży. Użytkownicy utwierdzą się w przekonaniu, że warto wracać do Ciebie po kolejne porady. Jeśli zdobędziesz ich zaufanie, łatwo przekujesz ich na swoich klientów – bo ostatecznie właśnie o to chodzi.

Przykładowy cennik

Zaproponujemy tematy artykułów, a następnie przygotujemy briefy ze słowami kluczowymi i nagłówkami. Treści piszesz we własnym zakresie lub zlecasz nam proces pisania.

5 artykułów
597 zł
+ VAT, płatne z góry

  • Analiza słów kluczowych pod kątem popularności tematów
  • Ostateczny wybór tematów po konsultacji z klientem
  • Propozycja struktury wpisów (wszystkie nagłówki)
  • Optymalizacja SEO artykułu (title i description)
10 artykułów
997 zł
+ VAT, płatne z góry

  • Analiza słów kluczowych pod kątem popularności tematów
  • Ostateczny wybór tematów po konsultacji z klientem
  • Propozycja struktury wpisów (wszystkie nagłówki)
  • Optymalizacja SEO artykułu (title i description)
20 artykułów
1597 zł
+ VAT, płatne z góry

  • Analiza słów kluczowych pod kątem popularności tematów
  • Ostateczny wybór tematów po konsultacji z klientem
  • Propozycja struktury wpisów (wszystkie nagłówki)
  • Optymalizacja SEO artykułu (title i description)

Dodatkowy koszt napisania tekstu przez naszych copywriterów to 20-40 zł za 1000 znaków ze spacją.
Stawka zależy od trudności tematyki.

Potrzebujesz jednorazowych konsultacji? Zapisz się.

Konsultacje SEO

Napisz do nas

Porozmawiajmy o tym, co możemy zrobić dla Twojej firmy.
Zwykle odpowiadamy w ciągu kilku godzin roboczych.

* Nigdy nie wykorzystamy Twojego adresu do celów marketingowych.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics