Kurs SEO online: Darmowe szkolenie z pozycjonowania i optymalizacji

Ten kurs SEO to szkolenie z pozycjonowania dla osób odpowiedzialnych za marketing oraz sprzedaż w swoich organizacjach.

Darmowe szkolenie SEO w formie wideo pokaże Ci strategiczne podejście do pozycjonowania w Google. Poznasz w nim cały proces, nie od strony technicznej, a od biznesowej. Dzięki temu, zaczniesz budować ruch, który będzie realizował Twoje cele.

Przycisk nie działa? Kliknij tutaj.

Dołącz do zadowolonych osób, które zapisały się na darmowy kurs SEO.

  • Szukasz szkolenia SEO, które krok wyjaśni Ci wszystko krok po kroku?
  • Twoja strona nie jest wystarczająco widoczna w Google?
  • Ciągle czytasz o pozycjonowaniu, ale nadal nie wiesz, jak zacząć?
  • Próbujesz się edukować z SEO, ale zdobywasz tylko teorię?
  • Płacisz agencji pieniądze, ale nie wiesz, co tak naprawdę robią?
  • Nie masz zapytań, telefonów, sprzedaży i tylko czekasz na klientów, którzy mogliby trafić do Ciebie z Google?


Jeśli przynajmniej jedno z powyższych stwierdzeń jest o Tobie, to czytaj dalej.

Komu się przyda wiedza z darmowego kursu SEO?

  • Osobom odpowiedzialnym za marketing i/lub sprzedaż w swoich organizacjach oraz zatrudniających agencje.
  • Właścicielom małych i średnich firm, którzy chcą poznać Google od strony sprzedażowej.
  • Twórcom treści, którzy chcą dotrzeć ze swoimi produktami do szerszego grona odbiorców.
  • Dla wszystkich, którzy strategicznie myślą o biznesie w sposób długofalowy

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu SEO?

  • Poznasz dobrze wyselekcjonowaną, strategiczną wiedzę z perspektywy biznesowej.
  • Oszczędzisz czas, bo ten kurs SEO to solidna pigułka wiedzy.
  • Będziesz wiedzieć, jak zaplanować swoją widoczność pod kątem generowania sprzedaży.
  • Wiedze z tego kursu pozwoli Ci oceniać pracę agencji SEO, które dla Ciebie pracują.

W sieci jest bardzo dużo „technicznych” kursów SEO...

Dowiesz się z nich, jak ustawić tytuł, pozyskać link czy zoptymalizować grafikę. Natomiast praktycznie nie ma w Polsce materiałów o tym, jak zaplanować cały proces pod kątem pozyskiwania klientów z Google.

Moją intencją jest pokazanie strategicznej perspektywy na widoczność w wyszukiwarkach. Takiej, która realnie wpływa na biznes i Twoje cele.

Lekcja - planowanie
Nauczysz się planować strategię SEO

Pozwoli Ci to skutecznie planować pracę, czy nawet we własnym zakresie analizować efektywność działań. Z kursu skorzysta każdy, kto jest odpowiedzialny za przyciąganie klientów do swojej organizacji, także właściciel 🙂

Musisz wiedzieć, że budowanie w widoczności w Google wcale nie jest takie trudne. To wiedza na ten temat jest za bardzo chaotyczna. Większość poradników skupia się na drobnych i często bezsensownych szczegółach. Takie jednorazowe porady, które często same się wykluczają, trudno połączyć w sensowny plan działania…

Ten kurs SEO to strategiczne podejście do pozyskiwania klientów z Google. Pokażę Ci cały proces z szerszej perspektywy opartej o Twoje cele biznesowe. Tu nie chodzi o pozycje, czy ruch. Skupimy się na pozyskiwaniu zapytań, czy bezpośredniej sprzedaży.

Ten darmowy kurs SEO zawiera więcej konkretnej wiedzy, niż wszystkie płatne kursy dostępne w Polsce.

Przygotowałem ten kurs SEO w formie online, aby był pigułką wiedzy dla osoby odpowiedzialnej za marketing i sprzedaż. To biznesowe podstawy SEO (search engine optimization).Znajdziesz tu najważniejsze strategiczne informacje skupione na celach biznesowych, a nie tylko generowaniu pustego ruchu, czy też samych pozycji, które nic nie wnoszą.

Nie potrzebujesz zaawansowanej wiedzy, aby pozycjonować swoją stronę. W tym kursie SEO pokażę Ci, że to jest proste i każdy może pozyskiwać klientów z Google.

Tym kursem SEO, mam zamiar udowodnić Ci, że każdy jest w stanie pozycjonować swoją stronę i że to wcale nie jest takie trudne... Wystarczy 20% wiedzy o SEO. Serio, tylko tyle.

Lekcja - Analiza
Poznasz zasady analizy strony

Znasz zasadę Pareto?
Mówi ona, że 20% nakładów, daje 80% rezultatów:

  • 20% ubrań nosisz przez 80% czasu
  • 20% klientów daje Ci 80% przychodu
  • 20% zapytań powoduje 80% sprzedaży, itd.

Podobnie jest w SEO. 20% wiedzy odpowiada za 80% wyników. Te 20% wiedzy wystarczy, aby mały czy średni biznes pozyskiwał potrzebną ilość klientów. Twój problem polega na tym, że nie wiesz, które 20% jest ważne. Na szczęście, już niedługo się to zmieni. Wystarczy przerobić ten kurs pozycjonowania stron www.

Wiele osób, które przeszło różne kursy online twierdzi, że jest to najelpszy kurs SEO, nawet wsród płatnych szkoleń i całego rynku SEO.

Dlaczego warto się zainteresować tym kursem SEO?

Pewnie doskonale wiesz, że Twoi klienci są online i używają Google. Marketing w tej wyszukiwarce jest skutecznym narzędziem do ich pozyskiwania.

Niestety darmowa wiedza na temat marketingu online i pozycjonowania (nawet w płatnych kursach SEO, czy szkoleniach) jest bardzo chaotyczna, zawiera wiele mitów, a do tego bardzo często podawane informacje wykluczają się nawzajem.

Większość kursów SEO, to tylko teoria i po ukończeniu takiego szkolenia SEO nie wiesz, od czego zacząć.

Darmowe kursy SEO skupiają się na chaotycznych skrawkach wiedzy, która nie jest spójna.

Sporo szkoleń SEO skupia się na technikaliach, które są mało ważne jeśli nie znasz podstaw.

Lekcja - błędy
Dowiesz się, jakich błędów unikać

90% firm nie ma widoczności w Google przez podstawowe błędy.

Skupianie się na bardzo szczegółowych elementach zasłyszanych w różnych miejscach (a nawet kursach SEO mija się z celem, gdy nie masz ogarniętych podstaw. Bez szkolenia z fundamentów nie zbudujesz pozycji w Google i żadne techniki najlepszych specjalistów Ci nie pomogą.

To tak jak w sportach zespołowych. Technika się liczy na niskim poziomie, ale to bez strategii na dany mecz nie ma mowy o zwycięstwie. W SEO też liczy się strategia. Poszczególne techniki i sposoby działania zależą od tego co zaplanujesz. Bez planu to tylko chaotyczne kopanie piłki.

Poznaj zupełnie inne podejście. Ten kurs pozycjonowania stron powstał, aby krok po kroku pokazać Ci, na czym się skupić, aby budować pozycje w Google i zamieniać je na klientów.

Skupimy się na podstawach

Większość informacji dostępnych w internecie to chaotyczne informacje związane z technicznymi elementami na stronie. W tym kursie SEO poznasz podstawowy proces, który zawsze działa, trzeba tylko dostosować go do swojej branży. Poznasz podstawowe działania SEO.

Zaplanujemy Twoją stronę

W moim szkoleniu SEO od podstaw, podpowiem Ci jak zaplanować stronę, aby nie tylko była widoczna w Google na najważniejsze frazy, ale także jak sprawić by odwiedzający trafiali w odpowiednie miejsca na stronie i zamieniali się w klientów. Oprócz audytu SEO, zaplanujemy też Twój content marketing.

Przygotujemy strategię działania

Pokaże Ci jak zaplanować kompleksową strategię działania, która uwzględni wszystkie najważniejsze aspekty widoczności w Google. Dzięki długofalowemu planowi jego realizacja będzie o wiele łatwiejsza i skuteczniejsza, a Twój marketing internetowy przejdzie na kolejny poziom.

Zaczniemy realizację planu

Z mojego szkolenia SEO, dowiesz się też, jak realizować przygotowany plan, aby maksymalnie rozwijać ruch organiczny z darmowych wyników wyszukiwania. Poznasz nasze procedury oraz rozwiązania najczęstszych wyzwań, które zawsze się pojawiają. Naucze Cię też korzystać z podstawowych narzędzi SEO. Dowiesz się, jak zoptymalizować stronę.

Jeśli chcesz nauczyć się takiego podejścia, to w tym kursie SEO poznasz nasz proces.

Agenda szkolenia SEO

Podstawy

  • Jak działa Google w kontekście Twojego biznesu?
  • Jakie trzy podstawowe warunki musisz spełnić, by Twoja strona pojawiała się w Google i zdobywała dobrych klientów?
  • Jak błędne myślenie o obecności w Google prowadzi do straty potencjalnych klientów i jak zmienić tę sytuację?
  • Kiedy warto inwestować w SEO, a kiedy nie warto?
  • Od jakich elementów Twojej strony zależy kolejność wyników w Google?
  • Czym jest zaufanie Google do Twojej strony i jaki ma ono wpływ na ruch?
  • Jak analizować widoczność własnej strony?
  • Jakich narzędzi używać i nie stracić za dużo pieniędzy?
  • Jak wpasowac SEO w proces marketingowy Twojej działalności?
  • Jak korzystać z usług SEO i współpracować z agencjami SEO?

Strategia

  • Jak krok po kroku zaplanować stronę pod Google?
  • Jak powinien wyglądać proces budowy optymalnej dla Gogole strony?
  • Kiedy zacząć działania związane z SEO?
  • Jak analizować jakość ruchu z Google?
  • Jak szukać właściwych słów kluczowych?
  • Z jakich narzędzi korzystać podczas analizy słów?
  • Jak „zabrać” słowa konkurencji?
  • Jak patrzeć na konkurencyjność i sezonowość słów kluczowych.
  • Jak zbudować poprawną strukturę strony?
  • Jakie są najważniejsze elementy struktury?
  • Jakie są podstawowe zasady budowania dobrej struktury?
  • Na jakie frazy optymalizować poszczególne elementy struktury?
  • Jak zaplanować link building?

Treści

  • Dlaczego treści są ważne i co możesz dzięki nim zyskać?
  • Gdzie umieszczać treści, aby wpływały na ruch?
  • Jakie są sposoby na tworzenie treści?
  • Jakie są najważniejsze techniki redagowania treści?
  • Jak pisać na stronach firmowych, a jak w sklepach internetowych?
  • Jak optymalizować tytuły i nagłówki?
  • Po co i jak prowadzić bloga firmowego?
  • Skąd brać inspiracje na blog?
  • Jak planować copywriting i pisać treści na stronę pod kątem SEO?

Strona

  • Jakie elementy są ważne z punktu widzenia technicznego SEO?
  • Jakie znaczenie dla SEO ma szybkość strony?
  • Jakiego CMS użyć, aby łatwo optymalizować stronę?
  • Jak poprawnie wdrożyć techniczne elementy związane z SEO?
  • Czym jest crawlowanie i indeksowanie w Google?
  • Dlaczego musisz zarządzać indeksowaniem strony przez Google?
  • Jak używać pliki robots.txt i sitemap.xml

Kim jest autor tego Kursu SEO?

Nazywam się Maciej Cherubin i jestem współzałożycielem OCTAMEDIA. Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie w branży SEO, a ostatnie lata mojej pracy to pomaganie małym i średnim firmom w zwiększaniu ilości klientów przy użyciu Google.

Przeprowadziłem już setki audytów i doszedłem do wniosku, że prawie 90% firm popełnia te same błędy. Teraz staram się edukować firmy z różnych branż, aby unikały tych błędów i rozwijały swoją widoczność w Google.

Maciej Cherubin

W tym szkolenieu z pozycjonowania pokaże Ci krok po kroku jak zaplanować i wdrożyć stronę internetową pod kątem pozyskiwania klientów z Google.

Oto 4 najważniejsze powody, dla których warto spróbować

✅ Po pierwsze, oszczędzisz mnóstwo czasu na czytanie i selekcjonowanie informacji. Dostaniesz na tacy tylko niezbędną wiedzę. Bez zbędnych szczegółów, które niewiele wnoszą.

✅ Po drugie, poznasz konkretny proces, który sprawdził się już na dziesiątkach stron. Twoim zadaniem będzie zastosowanie go w swojej branży.

✅ Po trzecie, otrzymasz solidną dawkę strategicznej wiedzy. Tę wiedzę możesz zastosować w każdym projekcie, każdym systemem CMS czy silniku sklepowym. Skupia się ona na pozyskiwaniu klientów, nie tylko ruchu.

✅ Po czwarte będziesz działać krok po kroku. Unikniesz więc sytuacji, w której nie wiesz, co robić dalej. Ten kurs to maksymalnie praktyczna wiedza. Zastosowanie jej oznacza znaczne poprawienie widoczności w Google.

Czy możesz do tego dojść samodzielnie?

Oczywiście możesz dojść do tego wszystkiego samodzielnie. SEO to nie jest żadna tajemna wiedza, której nie da się zdobyć. W zasadzie jedyne co potrzebujesz to czas: na czytanie, na szukanie, na testowanie i wyciąganie wniosków.

To będzie trudne, ale jest możliwe. Pytanie tylko, czy warto poświęcać miesiące, a może nawet lata, jeśli przed nosem masz skrót. Gotowy proces, który został sprawdzony już wiele razy. Moim zdaniem warto skorzystać z takiego skrótu.

Lekcja - struktura
Poznasz zasady planowania struktury strony

Zwłaszcza że ten kurs w pierwszej kolejności miał być instrukcją dla nowych pracowników mojej agencji. Na początku został napisany, aby łatwiej wdrażać nowych specjalistów. Przystosowaliśmy go do potrzeb osób, które nie są zaawansowane i teraz stanowi doskonały podręcznik dla początkujących.

Dostajesz więc mega wartościową i praktyczną wiedzę. Wątpię, aby jakakolwiek agencja miała odwagę pokazać swój proces. My robimy to dlatego, że i tak nie jesteśmy w stanie przyjąć wszystkich klientów. Za dosłownie symboliczną kwotę oddajemy sporą część naszego doświadczenia.

Jak wygląda ten kurs SEO?

Ten optymalizacji stron internetowych to dosłownie „przepis” na widoczność strony w Google. Krok po kroku przejdziemy przez wszystkie etapy. Wiele osób pomija pierwsze kroki z wiązane z planowaniem, a one są najważniejsze.

W 90% przypadków małych i średnich firm rozwiązanie tego problemu sprawia, że wszystko zaczyna się zmieniać na lepsze. Ruch się poprawia, a po pewnym czasie pojawiają się właściwi klienci.

Pracy będzie sporo, ale tutaj nie ma drogi na skróty. Najważniejsze, żeby nie błądzić. Pójdziesz optymalną drogą, która realnie doprowadzi Cię do celu.

Lekcja - SERP
Dowiesz się, jak budować atrakcyjne wyniki wyszukiwania

To nie jest kolejny zlepek teorii o SEO. To przedstawienie konkretnego procesu, w ramach którego:

  1. Wybierzesz właściwe słowa kluczowe.
  2. Zaplanujesz właściwą strukturę strony.
  3. Wdrożysz najważniejsze optymalizacje.
  4. Poprawisz obecną stronę (lub zbudujesz nową).
  5. Przygotujesz właściwe treści.
  6. Zaczniesz powtarzalny proces optymalizacji.
  7. Pozyskasz właściwe linki.
  8. Będziesz w stanie analizować swoje wyniki.
  9. Unikniesz najważniejszych błędów, które powodują brak efektów.

Ten proces jest prosty. Jest logiczny. Jest uporządkowany. Prowadzi Cię za rękę od A do Z. Dosłownie krok po kroku.

Kurs pozycjonowania: Najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest ten kurs?

Szkolenie będzie idealne dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy sami zajmują się marketingiem swojej firmy. Kurs przyda się też osobom odpowiedzialnym za marketing w firmach. oraz wszystkim, którzy zlecają działania SEO na zewnątrz.

Czego nauczysz się z tego kursu?

Ten kurs nauczy Cię, jak zaplanować oraz wdrożyć stronę, która będzie systematycznie budować widoczność w Google oraz pozyskiwać coraz więcej klientów z Google. Poznasz SEO od podstaw.

W jakiej formie jest ten kurs?

Ten kurs SEO online jest w formie nagrań wideo, w których tłumaczę poszczególne zagadnienia związane ze skutecznym pozycjonowaniem.

Na jak długo mam dostęp do kursu?

Kurs SEO otrzymujesz bezterminowo.

Czy to jest kurs SEO z certyfikatem?

Tak po przejściu kursu oraz wykonaniu zadania, otrzymasz certyfikat.

Czy to jest pełne szkolenie z pozycjonowania?

Tak. Wiedza zawarta w tym kursie pozwoli Ci zdobyć kompetencje związane z SEO i nauczy Cię optymalizacji stron www.

Czyn ten kurs to coś innego niż pozostałe kursy online o SEO?

Ten kurs to przede wszystkim w pełni opisany proces. Z tego kursu dowiesz się, jak pozyskiwać klientów w wyszukiwarce Google.

W tym kursie SEO pokaże Ci krok po kroku jak zaplanować i wdrożyć stronę internetową pod kątem pozyskiwania klientów z Google.

Kurs SEO - certyfikat

Po przejściu tego darmowego kursu SEO oraz po wykonaniu zadania otrzymasz certyfikat zaświadczający jego ukończenie :)

Certyfikat kursu SEO
Przykładowy certyfikat

Czy ta treść była pomocna?

Staramy się tworzyć pomocne i wartościowe treści, dlatego będziemy wdzięczni za ocenę tego artykułu.
Tak
Nie

Pobierając darmowe materiały zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu wysyłania na wskazany przez Ciebie adres e-mail informacji handlowych o nowościach, promocjach, produktach i usługach związanych z serwisem octamedia.pl. Będzie to marketing bezpośredni, do realizacji którego wykorzystamy Twoje telekomunikacyjne urządzenia końcowe. Administratorem Twoich danych osobowych będzie OCMD sp. z o. o. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Willowej 18/21, KRS: 0000941320. Przysługuje Tobie prawo do cofnięcia zgody, żądania wglądu do Twoich danych, wniesienia sprzeciwu co do ich przetwarzania, sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji o tym jak przetwarzam Twoje dane znajdziesz na octamedia.pl/polityka-prywatnosci.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics