Szkolenie SEO / Google Ads w Lublinie - Naucz się skutecznie pozyskiwać klientów z Google

Szukasz dobrze poukładanej i ustrukturyzowanej wiedzy na temat pozyskiwania klientów z Google? Dzięki mojemu szkoleniu SEO zrozumiesz podstawy pozycjonowania, a Twoja strona zacznie systematycznie zwiększać liczbę klientów.

Szkolenie SEO będzie indywidualnie dopasowane do potrzeb Twojej firmy. Odbędzie się na żywo w Twojej siedzibie lub wynajętej sali w Lublinie.

Zapytaj o termin szkolenia →
Maciej Cherubin

Dla kogo jest to Szkolenie SEO / Google Ads?

  • dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw działających w Lublinie, którzy sami zajmują się marketingiem swojej firmy
  • dla działów marketingu firm działających w Lublinie, które mają styczność z SEO i/lub Google Ads
  • dla zlecających działania SEO / PPC na zewnątrz, działających w Lublinie chcących poprawnie oceniać pracę agencji

Co zyskasz dzięki szkoleniu SEO?

Dowiesz się, jak zdobywać klientów z Google

Nauczysz się podejścia do SEO, dzięki któremu będziesz w stanie zdobywać klientów, zamiast skupiać się tylko na ruchu. Wysokie pozycje są potrzebne, ale w większości branż to za mało, żeby sprzedawać produkty czy usługi.

Pokażę Ci, jak analizować sytuację strony w Google

Zanim zaczniesz działania, musisz wiedzieć, jaka jest Twoja obecna sytuacja. Dzięki szkoleniu SEO dowiesz się, jak analizować widoczność domeny na bazie danych z darmowego Google Search Console. Ta wiedza może Ci się przydać, nawet jeśli zlecasz SEO na zewnątrz.

Będziesz w stanie wybrać właściwe słowa kluczowe

Twoja strona powinna pojawiać się na wszystkie słowa kluczowe związane z Twoim biznesem — bezpośrednio i pośrednio. Szkolenie SEO, pomoże Ci znaleźć każde słowo, które może przyczynić się do sprzedaży.

Dowiesz się, jak zaplanować właściwą strategię SEO

Większość mojego szkolenia SEO, mówi o tym jak zbudować i wdrożyć właściwą strategię. Dzięki dokładnemu planowi i regularnym działaniom będziesz w stanie stopniowo zwiększać widoczność swojego biznesu.

Nauczysz się budować treści, które przyciągają klientów

Treści w SEO to absolutna podstawa. Dzięki temu szkoleniu SEO dowiesz się jak planować oraz pisać treści, które generują ruch przekładający się na wyniki sprzedażowe.

Poznasz błedy, które mogą blokować wzrost ruchu

Wykonaliśmy już bardzo dużo audytów stron naszych klientów. Większość z nich zawierała te same lub podobne błędy, które blokowały ich biznesy przez wzrostem widoczności i większą sprzedażą. Po szkoleniu SEO, będziesz znał te wszystkie błędy.

Jakie zagadnienia porusza moje szkolenie SEO/PPC?

Moje szkolenie SEO/PPC to kompleksowa wiedza, dzięki której dowiesz się, jak samodzielnie pozycjonować swoją stronę w Google. Dzięki temu szkoleniu poznasz techniki planowania i wdrażania skutecznej strategii SEO. Twoja strona będzie generowała wartościowy ruch z darmowych wyników wyszukiwania w Google.

Szkolenie SEO/PPC porusza takie zagadnienia jak:

  • Jak działa Google (w kontekście biznesowym) i jak to się przekłada na Twoją firmę?
  • Jak błędne myślenie o obecności w Google prowadzi do straty potencjalnych klientów i jak zmienić tę sytuację?
  • Jakie trzy podstawowe warunki musisz spełnić, by Twoja strona pojawiała się w Google i zdobywała dobrych klientów?
  • Kiedy warto inwestować w SEO, a kiedy nie warto?
  • Od jakich elementów Twojej strony zależy kolejność wyników w Google?
  • Jak budować stronę optymalną dla Google?
  • Dlaczego różni użytkownicy mają zupełnie inne wyniki wyszukiwania?
  • Czym jest zaufanie Google do Twojej strony i jaki ma ono wpływ na ruch?
  • Czym jest algorytm Google?
  • Jak powinien wyglądać proces budowy optymalnej dla Gogole strony?
  • Czym jest widoczność domeny w Google?
  • Jak analizować widoczność własnej strony?
  • Jak analizować widoczność domen konkurencji i zabrać im ruch?
  • Jak sprawdzić, czy firma pozycjonująca dobrze wykonuje swoją pracę?
  • Kiedy zacząć działania związane z SEO?
  • Jak analizować jakość ruchu z Google?
  • Jakich innych narzędzi używać do analizy?
  • Jak zainstalować Google Search Console?
  • Jak zaplanować skuteczną strategię pozyskiwania klientów z Google?
  • Jak wybrać słowa kluczowe, które przyniosą najlepszych klientów?
  • Jakie są rodzaje słów kluczowych oraz które z nich charakteryzują się większym współczynnikiem konwersji?
  • Jak szukać właściwych słów kluczowych?
  • Z jakich narzędzi korzystać podczas analizy słów?
  • Jak „zabrać” słowa konkurencji?
  • Jak patrzeć na konkurencyjność i sezonowość słów kluczowych.
  • Jak zbudować poprawną strukturę strony?
  • Jakie są najważniejsze elementy struktury?
  • Jakie są podstawowe zasady budowania dobrej struktury?
  • Na jakie frazy optymalizować poszczególne elementy struktury?
  • Dlaczego treści są ważne i co możesz dzięki nim zyskać?
  • Jakie są sposoby na tworzenie treści?
  • Jakie są najważniejsze techniki redagowania treści?
  • Jak pisać na stronach firmowych, a jak w sklepach internetowych?
  • Po co i jak prowadzić bloga firmowego?
  • Skąd brać inspiracje na blog?
  • Jak optymalizować tytuły i nagłówki?
  • Jak planować i pisać treści na stronę pod kątem SEO?
  • Dlaczego musisz zarządzać indeksowaniem strony przez Google?
  • Jak poprawnie wdrożyć techniczne elementy związane z SEO?
  • Czym są działania poza stroną i na czym polegają? 
  • Czym dla Google są linki i wzmianki o firmie? 
  • Jakie linki pozyskiwać, by zwiększać widoczność strony? 
  • Skąd pozyskiwać linki, które będą potęgować widoczność całej strony w Google?
  • Czego unikać przy zdobywaniu linków, by nie narazić się na karę od Google? 
  • Jakie są dostępne narzędzia do analizy linków? 
  • Jaka jest różnica pomiędzy linkami dofolow i nofolow?
  • Jak wykorzystać konkurencję i zabrać jej część ruchu?
  • Czym dla Ciebie jako właściciela firmy, SEO różni się od płatnych kampanii Google Ads?
  • W jakich sytuacjach lepsze będzie SEO, a w jakich Google Ads?
  • Ile kosztuje skuteczne i długotrwałe pozycjonowanie?
  • Jaki jest koszt samodzielnych działań SEO? 
  • Ile będą kosztować poszczególne działania SEO?
  • Ile czasu musisz poświęcić na swoją stronę? 
  • Kiedy będą efekty biznesowe z pozycjonowania?
  • Ile powinieneś wydawać na SEO, żeby zdobywać klientów? 
  • Co wpływa na wysokość kosztów w SEO?
  • Czy warto robić wszystko samemu?
  • Jakiej firmie powierzyć pozycjonowanie?
  • Jakie są typowe błędy związane z SEO, które blokują Cię w Google?
  • Dlaczego ruch z SEO to dopiero początek i co dalej?

Zapytaj o szkolenie - Lublin

Ile osób będzie na szkoleniu?

W jakim mieście ma odbyć się szkolenie SEO?

Szkolenie możemy zaorganizować w innym mieście, nie tylko w Lublinie.

Gdzie chcesz zorganizować to szkolenie SEO?

Kiedy chciałbyś zorganizować to szkolenie SEO?

Na czym chesz się skupić w ramach tego Szkolenia SEO / Google Ads?

Dodatkowa wiadomość

To pole jest opcjonalne. Możesz tu napisać inne informacje, które chcesz przekazać.

Podaj swoje dane kontaktowe

Nazwa firmy
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Telefon
Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics