Czego dowiesz się z mojego szkolenia SEO?

Niech zgadnę: trafiłeś tutaj, ponieważ Twoja strona nie ma wysokich pozycji ani wartościowego ruchu? Albo masz już pozycje i ruch, ale nie przekłada się to na zadowalającą ilość nowych klientów.

Problem z brakiem klientów to nie tylko obecność na pierwszej pozycji w Google. To zdecydowanie za mało, żeby mówić o zarabiającej stronie. Twoja strona musi być dokładnie zaplanowana pod kątem pozyskiwania zapytań.

Większość biznesów buduje swoje strony, nie przywiązując uwagi do architektury informacji istotnych dla klienta. Budowanie strony z punktu widzenia organizacji, a nie nastawionej na klienta kończy się tym, że nawet najlepsza agencja SEO czy Google Ads nie jest w stanie pomóc.

Wiele problemów związanych z widocznością w Google popełnianych jest jeszcze przed stworzeniem strony lub samym procesie jej budowania. Nie da się później tego naprawić i wiele firm zostaje z pięknymi stronami, które nie nadają się do budowania wartościowej obecności w Google.

Wykonanie wielu audytów doprowadziło mnie do smutnych wniosków związanych z firmami usługowymi. W większości przypadków firmy popełniają te same błędy. I nie chodzi mi tutaj o błędy techniczne związane z budową strony, bo tego rodzaju błędy pomijam. Tutaj chodzi o błędy fundamentalne na poziomie strategicznym. Na moim szkoleniu SEO w Warszawie, dowiesz się, jak uniknąć tych błędów.

Te błędy pomijane są nawet przez wiele agencji, które skupiają się na drobnych szczegółach. To jak naprawiać dach w budynku, który ma wątpliwej jakości fundamenty i niestabilne ściany — niby można, ale ostatecznie i tak skończy się to katastrofą…

Mogę się założyć, że popełniasz przynajmniej kilka błędów, o których dowiesz się z mojego szkolenia SEO w Warszawie. I nie chodzi mi tutaj o techniczne problemy z witryną. Błędy, o których mówię, powstają już na etapie planowania i są to błędy strategiczno-biznesowe blokujące pozyskiwanie klientów.

Stronę internetową zawsze można zmienić, ale jeśli nie zmienisz podejścia, to będziesz mieć po prostu kolejną stronę, która nadal nie jest widoczna w Google i nie pozyskuje klientów. Gwarantuje Ci, że naprawienie wszystkich błędów zamieni Twoją stronę w maszynę do pozyskiwania klientów.

Tu chodzi o to, jak strukturalnie zbudujesz stronę, jaka będzie jej architektura informacji, jaki przekaz i wreszcie jakie treści się na niej będą znajdować. Musisz wiedzieć, że zaprojektowanie graficzne strony, a dopiero późniejsze dodawanie do niej treści, to niewłaściwa kolejność. W zasadzie sam wygląd strony ma marginalne znaczenie. Ważniejsze są inne elementy, które są niedoceniane.

Myślisz, że Twoja strona nie popełnia błędów, bo agencja robiąca stronę zapewniała Cię, że jest ona dostosowana pod Google? Agencje interaktywne chwalą się dostosowaniem do SEO jedynie pod względem technicznym, a to powinno być standardem. Niestety, dostosowanie techniczne to tylko dobrze przygotowany silnik, do którego trzeba ciągle lać odpowiednie paliwo. A do tego auto musi mieć poprawne układy zawieszenia, hamowania itd.

Dobrze przygotowana techniczne strona nie sprawi, że będziesz wysoko w Google. Codziennie konsultuje różnego rodzaju projekty i dostaje wiele pytań, których rozwiązania nie mają szans na poprawieniu ilości klientów. Z jakiegoś powodu ludzie wolą skupiać się na mało istotnych problemach i stosować szybkie sztuczki, zamiast poprawić fundamentalne błędy. 

Dlatego, zapraszam Cię na moje szkolenie SEO w Warszawie, z którego dowiesz się, jak zaplanować oraz wdrożyć wartościową stronę internetową.