Darmowy kurs SEO, w którym nauczysz się, jak pozyskiwać klientów z Google

Szukasz dobrze poukładanej i ustrukturyzowanej wiedzy na temat SEO? Dobrze trafiłeś! Nasz darmowy kurs SEO pokaże Ci jak podejść do widoczności w Google i jak tę widoczność zamienić na klientów. Zupełnie za darmo dowiesz się jak zbudować stronę, która będzie generować ruch z Google.

Dołącz do wielu osób, zapisanych na nasz darmowy kurs SEO! Wszystkie lekcje otrzymasz w ciągu 3 min.

Chcę dostępu do Kursu SEO →

Dla kogo jest ten kurs SEO?

  • dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy sami zajmują się marketingiem swojej firmy
  • dla osób odpowiedzialnych za marketing w firmach
  • dla wszystkich, którzy zlecają działania SEO na zewnątrz

Co zyskasz dzięki darmowemu kursowi SEO?

Dowiesz się, jak zdobywać klientów z Google

Nauczysz się podejścia do SEO, dzięki któremu będziesz w stanie zdobywać klientów, zamiast skupiać się tylko na ruchu. Wysokie pozycje są potrzebne, ale w większości branż to za mało, żeby sprzedawać produkty czy usługi.

Pokażemy Ci, jak analizować sytuację strony w Google

Zanim zaczniesz działania, musisz wiedzieć, jaka jest Twoja obecna sytuacja. Dzięki kursowi SEO dowiesz się, jak analizować widoczność domeny na bazie danych z darmowego Google Search Console. Ta wiedza może Ci się przydać, nawet jeśli zlecasz SEO.

Będziesz w stanie wybrać właściwe słowa kluczowe

Twoja strona powinna pojawiać się na wszystkie słowa kluczowe związane z Twoim biznesem — bezpośrednio i pośrednio. Nasz darmowy kurs SEO, pomoże Ci znaleźć każde słowo, które może przyczynić się do sprzedaży.

Dowiesz się, jak zaplanować właściwą strategię SEO

Większość lekcji tego kursu o SEO, mówi o tym jak zbudować i wdrożyć właściwą strategię SEO. Dzięki dokładnemu planowi i regularnym działaniom będziesz w stanie stopniowo zwiększać widoczność swojego biznesu.

Nauczysz się budować treści, które przyciągają klientów

Treści w SEO to absolutna podstawa. Dzięki naszemu kurowi SEO dowiesz się jak planować oraz pisać treści, które generują ruch przekładający się na wyniki sprzedażowe.

Poznasz błedy, które mogą blokować wzrost ruchu

Wykonaliśmy już bardzo dużo audytów stron naszych klientów. Większość z nich zawierała te same lub podobne błędy, które blokowały ich biznesy przez wzrostem widoczności i większą sprzedażą. Jedna z lekcji kursu SEO poświęcona jest tym błędom.

Kurs SEO dzięki, któremu zaczniesz wreszcie zdobywać klientów z Google

Nie będzie to kolejny kurs SEO, mówiący o tym, jak samodzielnie wypozycjonować daną frazę na pierwszą stronę wyników Google. My pokażemy Ci, jak podejść do obecności w Google bardziej kompleksowo oraz z nastawieniem na zwiększanie sprzedaży czy ilości zapytań ofertowych. Tak! Żeby rozwinąć firmę dzięki obecności w Google trzeba czegoś więcej niż tylko wysokich pozycji! 

Pierwsza pozycja w Google nie zawsze oznacza sukces. Istnieje jeszcze wiele czynników wpływających na to, czy klienci będą kupować Twoje produkty lub usługi. Dlatego, nasz darmowy kurs SEO pokaże Ci jak kompleksowo podejść do procesu zdobywania klientów z Google. Dzięki naszej wiedzy Twoja strona będzie Twoim najlepszym sprzedawcą!

Jeśli szukasz kompleksowej wiedzy na temat obecności Twojej firmy w Google, to ten kurs SEO jest dla Ciebie. Wiedza z tego kursu pozwoli Ci też ocenić pracę agencji, która prowadzi kampanię SEO dla Twojej strony.

Jakie zagadnienia porusza nasz kurs SEO?

Nasz darmowy kurs SEO to kompleksowa wiedza, dzięki której dowiesz się, jak samodzielnie pozycjonować swoją stronę w Google. Dzięki temu kursowi poznasz techniki planowania i wdrażania skutecznej strategii SEO. Twoja strona będzie generowała wartościowy ruch z darmowych wyników wyszukiwania w Google.

Kurs SEO porusza takie zagadnienia jak:

  • Jak działa Google (w kontekście biznesowym) i jak to się przekłada na Twoją firmę?
  • Jak błędne myślenie o obecności w Google prowadzi do straty potencjalnych klientów i jak zmienić tę sytuację?
  • Jakie trzy podstawowe warunki musisz spełnić, by Twoja strona pojawiała się w Google i zdobywała dobrych klientów?
  • Kiedy warto inwestować w SEO, a kiedy nie warto?
  • Od jakich elementów Twojej strony zależy kolejność wyników w Google?
  • Jak budować stronę optymalną dla Google?
  • Dlaczego różni użytkownicy mają zupełnie inne wyniki wyszukiwania?
  • Czym jest zaufanie Google do Twojej strony i jaki ma ono wpływ na ruch?
  • Czym jest algorytm Google?
  • Jak powinien wyglądać proces budowy optymalnej dla Gogole strony?
  • Czym jest widoczność domeny w Google?
  • Jak analizować widoczność własnej strony?
  • Jak analizować widoczność domen konkurencji i zabrać im ruch?
  • Jak sprawdzić, czy firma pozycjonująca dobrze wykonuje swoją pracę?
  • Kiedy zacząć działania związane z SEO?
  • Jak analizować jakość ruchu z Google?
  • Jakich innych narzędzi używać do analizy?
  • Jak zainstalować Google Search Console?
  • Jak zaplanować skuteczną strategię pozyskiwania klientów z Google?
  • Jak wybrać słowa kluczowe, które przyniosą najlepszych klientów?
  • Jakie są rodzaje słów kluczowych oraz które z nich charakteryzują się większym współczynnikiem konwersji?
  • Jak szukać właściwych słów kluczowych?
  • Z jakich narzędzi korzystać podczas analizy słów?
  • Jak „zabrać” słowa konkurencji?
  • Jak patrzeć na konkurencyjność i sezonowość słów kluczowych.
  • Jak zbudować poprawną strukturę strony?
  • Jakie są najważniejsze elementy struktury?
  • Jakie są podstawowe zasady budowania dobrej struktury?
  • Na jakie frazy optymalizować poszczególne elementy struktury?
  • Dlaczego treści są ważne i co możesz dzięki nim zyskać?
  • Jakie są sposoby na tworzenie treści?
  • Jakie są najważniejsze techniki redagowania treści?
  • Jak pisać na stronach firmowych, a jak w sklepach internetowych?
  • Po co i jak prowadzić bloga firmowego?
  • Skąd brać inspiracje na blog?
  • Jak optymalizować tytuły i nagłówki?
  • Jak planować i pisać treści na stronę pod kątem SEO?
  • Dlaczego musisz zarządzać indeksowaniem strony przez Google?
  • Jak poprawnie wdrożyć techniczne elementy związane z SEO?
  • Czym są działania poza stroną i na czym polegają? 
  • Czym dla Google są linki i wzmianki o firmie? 
  • Jakie linki pozyskiwać, by zwiększać widoczność strony? 
  • Skąd pozyskiwać linki, które będą potęgować widoczność całej strony w Google?
  • Czego unikać przy zdobywaniu linków, by nie narazić się na karę od Google? 
  • Jakie są dostępne narzędzia do analizy linków? 
  • Jaka jest różnica pomiędzy linkami dofolow i nofolow?
  • Jak wykorzystać konkurencję i zabrać jej część ruchu?
  • Czym dla Ciebie jako właściciela firmy, SEO różni się od płatnych kampanii Google Ads?
  • W jakich sytuacjach lepsze będzie SEO, a w jakich Google Ads?
  • Ile kosztuje skuteczne i długotrwałe pozycjonowanie?
  • Jaki jest koszt samodzielnych działań SEO? 
  • Ile będą kosztować poszczególne działania SEO?
  • Ile czasu musisz poświęcić na swoją stronę? 
  • Kiedy będą efekty biznesowe z pozycjonowania?
  • Ile powinieneś wydawać na SEO, żeby zdobywać klientów? 
  • Co wpływa na wysokość kosztów w SEO?
  • Czy warto robić wszystko samemu?
  • Jakiej firmie powierzyć pozycjonowanie?
  • Jakie są typowe błędy związane z SEO, które blokują Cię w Google?
  • Dlaczego ruch z SEO to dopiero początek i co dalej?

Jaka jest forma kursu?

Nasz darmowy kurs SEO, to seria kilkunastu lekcji wysyłanych do Ciebie na e-mail. Nową lekcję wyślemy Ci w każdy piątek począwszy od tygodnia w którym się zapiszesz.

Oto szczegółowa lista wszystkich lekcji darmowego kursu SEO, które otrzymasz za darmo:

Lekcja 1: Jak działa Google i jak to wykorzystać, by zdobywać więcej klientów?

Pierwsza lekcja naszego kursu SEO jest wprowadzeniem do świata wyszukiwarki Google. Część wiedzy może być dla Ciebie oczywista, jednak polecam się z nią dokładnie zapoznać. Bardzo często będziemy wracać do tych zagadnień. Dowiesz się z niej, jak działa Google (w kontekście biznesowym) i jak to się przekłada na zyski Twojej firmy.

Lekcja 2: Od czego zależy kolejność w wynikach wyszukiwania?

Drugą lekcję kursu SEO poświęcimy czynnikom wpływającym na pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiesz się jakie elementy Twojej strony mają wpływ na wyświetlanie się na wysokich pozycjach oraz jak zacząć je wdrażać u siebie.

Lekcja 3: Jak analizować widoczność strony i przejąć ruch konkurencji?

Z trzeciej lekcji kursu SEO, dowiesz się, jak zanalizować swoją aktualną sytuację, tj. na jakie frazy jest widoczna Twoja strona w wyszukiwarce. Jest to potrzebne, aby właściwie rozplanować budowę lub przebudowę strony pod kątem zdobywania ruchu z wyszukiwarki.

Lekcja 4: Jak dobierać słowa kluczowe, aby zdobywać klientów?

Z czwartej lekcji naszego kursu SEO, dowiesz się, jakie są rodzaje fraz, jak je grupować i co tak naprawdę jest ich kwintesencją – a tym samym będziesz mógł się dowiedzieć, które frazy przyniosą Ci najwięcej klientów. Ułożysz także podstawową strategię SEO.

Lekcja 5: Jak zbudować strukturę strony, która maksymalnie zwiększy widoczność?

W piątej lekcji kursu SEO nauczysz się, jak opracować strukturę całej strony na podstawie słów kluczowych: jakie są podstawowe zasady budowania struktury i na jakie frazy optymalizować jej poszczególne elementy. Zobaczysz także, jaki wpływ ma ta struktura na widoczność domeny w wynikach wyszukiwania.

Lekcja 6: Jak budować treści na stronę i zgarniać ruch?

Tematem szóstej lekcji naszego kursu SEO, będzie budowanie wartościowej treści, która przyciągnie ruch na stronę. Dowiesz się z niej m.in., dlaczego treści są ważne i co możesz dzięki nim zyskać, a także jakie są najważniejsze techniki redagowania treści? 

Lekcja 7: Działania poza stroną, czyli zdobywanie linków

Siódma lekcja kursu SEO, będzie mówić o czynnikach zewnętrznych wpływających na widoczność strony. Dowiesz się z niej, czym są działania poza stroną i na czym polegają oraz jakie linki pozyskiwać, by zwiększać widoczność strony?

Lekcja 8: SEO a Google Ads – różnica, której Twój biznes nie może zignorować

Ósma lekcja naszego kursu SEO, to porównanie SEO i Google Ads. Dowiesz się z niej m.in. czym jest Google Ads i czym się różni od zwykłej kampanii w darmowych wynikach wyszukiwania. Podpowiem ci też, które z tych kanałów jest bardziej opłacalny.

Lekcja 9: Jaki jest koszt działań SEO?

Tematem dziewiątej lekcji kursu SEO będą koszty związane z samodzielnym realizowaniem kampanii SEO. Dowiesz się z niej m.in., jaki jest koszt samodzielnego pozycjonowania strony oraz ile będzie kosztowało Cię, to gdy cały proces zlecisz agencji SEO.  

Lekcja 10: Typowe błędy związane z SEO [checklista]

Dziesiąta lekcja kursu SEO będzie podsumowaniem dotychczasowej wiedzy z tego kursu. Będą w niej wymienione najczęściej popełniane błędów SEO oraz checklista, która pomoże Ci sprawdzić, czy nie zapomniałeś wprowadzić najważniejszych elementów tego kursu.

Lekcja 11: Wszystko o współpracy z firmą od SEO

Ostatnia, jedenasta lekcja naszego kursu SEO, która jest lekcją bonusową, będzie dotyczyła współpracy z ze specjalistami zajmującymi się SEO: dużymi agencjami, małymi firmami oraz specjalistami-freelancerami. Dowiesz się z niej, jak wybrać dobrego fachowca oraz na co zwracać uwagę podczas zamawiania usługi.

Najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest ten kurs?

Nasz kurs będzie idealny dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy sami zajmują się marketingiem swojej firmy. Kurs przyda się też osobom odpowiedzialnym za marketing w firmach. oraz wszystkim, którzy zlecają działania SEO na zewnątrz.

Jaka jest forma kursu SEO?

Kurs SEO jest w formie online. Dostęp otrzymasz w wiadomości e-mail wysłanej na Twojej skrzynce. Proces zapisu na kurs trwa około 3 minut.

Dlaczego kurs jest za darmo?

Kurs SEO, który Ci oferujemy jest darmowy, ponieważ naszą misją jest pomaganie klientom uzyskiwać jak najlepsze rezultaty jeżeli chodzi o sprzedaż w Google. Uwielbiamy pomagać, ale nie mamy wystarczającej ilości czasu, aby pomóc większej ilości klientom. Chcemy przekazać wiedzę jak największej liczbie osób. W zamian za to oczekujemy, że pochwalisz się, jak tylko uda Ci się osiągnąć pierwszy sukces 🙂

Jak zapisać się na kurs?

Wystarczy, że podasz i potwierdzisz swój adres e-mail. Pierwszą lekcję otrzymasz od razu, następnie co piątek będziemy wysyłać Ci kolejne lekcje. Dzięki cotygodniowej wysyłce będziesz miał czas na przemyślenie i wykonanie zadań związanych z Twoją stroną.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy małą firmą wspomagającą naszych klientów w zwiększaniu sprzedaży za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Pomagamy w zwiększaniu widoczności zarówno w darmowych, jak i płatnych wynikach wyszukiwania. Wykonujemy audyty, planujemy i wdrażamy długofalowe strategie, których celem jest wzrost sprzedaży.

Otrzymasz też możliwość dołączenia do zamkniętej społeczności

Publikujemy tam dodatkowe, unikalne materiały i odpowiadamy na pytania członków związane z obecnością w Googole. Dodatkowo, każdy aktywny członek ma szansę otrzymać darmowy audyt. Szczegóły w przypiętym poście!

platforma społecznościowa

Zapisując się na nasz kurs SEO zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu wysyłania na wskazany przez Ciebie adres e-mail wsztstkich lekcji kursu SEO oraz informacji handlowych o nowościach, promocjach, produktach i usługach związanych z serwisami octamedia.pl. Będzie to marketing bezpośredni, do realizacji którego wykorzystamy Twoje telekomunikacyjne urządzenia końcowe. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Maciej Cherubin prowadzący działalność gospodarczą w Lublinie (20-819) przy ul. Willowej 18/21, NIP 7162776763. Przysługuje Tobie prawo do cofnięcia zgody, żądania wglądu do Twoich danych, wniesienia sprzeciwu co do ich przetwarzania, sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji o tym jak przetwarzam Twoje dane znajdziesz na octamedia.pl/polityka-prywatnosci.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics