Już teraz możesz zacząć budować widoczność w Google i zamieniać ją na klientów

Niech zgadnę: jesteś tutaj, ponieważ Twoja strona nie ma wysokich pozycji ani wartościowego ruchu? Albo masz już pozycje i ruch, ale nie przekłada się to na zadowalającą ilość nowych klientów?

Problem z brakiem klientów to nie tylko obecność na pierwszej pozycji w Google. To zdecydowanie za mało, żeby mówić o zarabiającej stronie. Twoja strona musi być dokładnie zaplanowana pod kątem pozyskiwania zapytań czy sprzedaży.

Większość biznesów buduje swoje strony, nie przywiązując uwagi do architektury informacji istotnych dla klienta. Budowanie strony z punktu widzenia firmy, a nie nastawionej na klienta kończy się tym, że nawet najlepsza agencja SEO czy Google Ads nie jest w stanie pomóc.

Wiele problemów związanych z widocznością w Google popełnianych jest jeszcze przed stworzeniem strony lub samym procesie jej budowania. Nie da się później tego naprawić i wiele firm zostaje z pięknymi stronami, które nie nadają się do budowania wartościowej obecności w Google.

Wieloletnia współpraca z małymi i średnimi firmami doprowadziła mnie do smutnych wniosków. W większości przypadków firmy popełniają te same błędy. I nie chodzi mi tutaj o błędy techniczne związane z budową strony, bo tego rodzaju błędy pomijam. Tutaj chodzi o błędy fundamentalne na poziomie strategicznym.

Te błędy pomijane są nawet przez wiele agencji, które skupiają się na drobnych szczegółach. To jak naprawiać dach w budynku, który ma wątpliwej jakości fundamenty i niestabilne ściany — niby można, ale ostatecznie i tak skończy się to katastrofą…

Stronę internetową zawsze można zmienić, ale jeśli nie zmienisz podejścia, to będziesz mieć po prostu kolejną stronę, która nadal nie jest widoczna w Google i nie pozyskuje klientów. Gwarantuje Ci, że naprawienie wszystkich błędów zamieni Twoją stronę w maszynę do pozyskiwania klientów.

Tu chodzi o to, jak strukturalnie zbudujesz stronę, jaka będzie jej architektura informacji, jaki przekaz i wreszcie jakie treści się na niej będą znajdować. Musisz wiedzieć, że zaprojektowanie graficzne strony, a dopiero późniejsze dodawanie do niej treści, to niewłaściwa kolejność. W zasadzie sam wygląd strony ma marginalne znaczenie. Ważniejsze są inne elementy, które są niedoceniane.

W moich materiałach pokaże Ci, jak podejść do budowy strony, aby nie tylko była widoczna w Google, ale także mogła generować zapytania czy bezpośrednią sprzedaż.