Analityka internetowa

Wiedza to największe bogactwo, także w świecie marketingu online. Poznaj lepiej swoich klientów – ich potrzeby, zachowania oraz cechy. Dzięki możliwościom, jakie daje analityka internetowa, lepiej zaplanujesz kampanie reklamowe oraz dopasujesz ofertę do potrzeb swoich odbiorców. Podejmuj decyzje biznesowe w pełni świadomie!

Chcę porozmawiać

Analityka internetowa z Google Analytics

Google Analytics to potężne narzędzie, które daje Ci dostęp do bogatej gamy danych o Twoich klientach. Analityka internetowa jest potężną bronią w ręce każdego specjalisty w zakresie marketingu internetowego. To dzięki niej w świecie sprzedaży dokonuje się prawdziwa cyfrowa rewolucja. Wiesz bowiem, czego pragną Twoi klienci, skąd są oraz co ich interesuje. Nie stać Cię na to, by nie wykorzystać tych informacji!

Profesjonalna analiza Twoich stron www pokaże m.in. które treści przyciągają uwagę odbiorców i na jak długo, wskaże, skąd klienci docierają do Ciebie (np. z portali social media, a może z wyszukiwarek internetowych) oraz pozwoli określić wskaźnik konwersji. Wykorzystując tę wiedzę, dopasujesz swoją stronę jeszcze lepiej do potrzeb odbiorców i zyskasz.

Dzięki możliwościom, które daje analityka będzie łatwiej. Z twardymi, konkretnymi danymi będziesz wiedział, czego oczekują Twoi klienci i jakie cele biznesowe powinieneś sobie postawić, by zwiększyć ich zainteresowanie przygotowaną ofertą.

… zarówno te marketingowe, jak i finansowe. Wiedząc, jak zachowuje się Twoja grupa docelowa – kim są użytkownicy serwisu oraz w jaki sposób poruszają się po Twoim serwisie, możesz wyraźnie poprawić swoje wyniki finansowe. To inwestycja, która szybko Ci się zwróci.

Co otrzymasz w ramach współpracy?

Pełną transparentność

Współpraca z nami jest klarowna, a wszystkie nasze działania są jawne — chętnie dzielimy się naszym know-how z klientami. Będziesz mieć nieograniczony dostęp do wiedzy o Google Analytics oraz o tym, co dzieje się w ramach analityki.

Bezpośredni kontakt ze specjalistą

Będziesz mięć bezpośredni kontakt do osoby, która zajmuje się twoim biznesem. Działamy tak, ponieważ opiekunowie klienta czy inni pośrednicy utrudniają komunikację. Nawet podczas wstępnych rozmów czy konsultacji będziesz rozmawiać z doświadczonym specjalistą, nie z handlowcem.

Proste raporty

Po każdym miesiącu otrzymujesz raport, z którego dowiesz się jak wyglądała sprzedaż oraz ile wydałeś na jej wygenerowanie.

Zacznijmy od krótkiej rozmowy o twoim biznesie

Podpowiemy ci jak wykorzystać Google do realizacji twoich celów biznesowych. Zostaw numer, odzwonimy do ciebie.