Blog: SEO

Pozycjonowanie za efekt – czy na pewno się opłaca?

Pozycjonowanie za efekt – czy na pewno się opłaca?

· 7-9 min. czytania

Czy pozycjonowanie na efekt w ogóle się jeszcze opłaca? Wszystko zależy od tego, co rozumiemy przez rozumienie słowa efekt. Jeśli przez efekt masz na myśli takie aspekty jak: więcej klientów, większa sprzedaż oraz rozwój biznesu to odpowiedź brzmi TAK! Jeśli efektem jest obecność w TOP10 czy TOP3 – musisz koniecznie przeczytać ten artykuł.

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

Jak sprawdzić pozycję strony w Google oraz widoczność całej domeny?

· 8-10 min. czytania

Internet jest miejscem, w którym znajdują się Twoi klienci. Warto wiedzieć gdzie na tle konkurencji znajduję się Twoja strona firmowa czy sklep internetowy. Z tego artykułu dowiesz się, z jakich narzędzi warto korzystać, aby pozyskać dane, które określą Twoją sytuację w wyszukiwarkach internetowych.

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO, które przyniosą klientów?

· 11-13 min. czytania

Dobór słów kluczowych do kampanii SEO oraz ich dokładne rozplanowanie na przestrzeni strony to jeden z najważniejszych elementów, które zadecydują o sukcesie Twojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Pojedyncze frazy mogą nie wystarczyć, żeby pozyskać klienta — zobacz jak wybrać maksymalną ilość słów kluczowych, które wpłyną na zwiększenie sprzedaży.

SEO – Co to jest? Poznaj zasady i podstawy optymalizacji stron [poradnik 2024]

SEO – Co to jest? Poznaj zasady i podstawy optymalizacji stron [poradnik 2024]

· 43-47 min. czytania

Chciałbyś się dowiedzieć, czym jest SEO (Search Engine Optimization)? To pozornie skomplikowany proces owiany wielką tajemnicą przez speców od pozycjonowania, który wiedzą jak sprawić, by dana strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Okazuje się jednak, że w 2024 roku, SEO to dosyć proste narzędzie do zdobywania ruchu z Google. W przypadku małych biznesów zazwyczaj wystarczy stosowanie prostych zasad, które opisze w tym poradniku. Poznaj podstawy, które pomogą Ci zrozumieć cały proces optymalizacji strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Jak wygląda typowa kampania SEO prowadzona dla naszych klientów?

Jak wygląda typowa kampania SEO prowadzona dla naszych klientów?

· 5-6 min. czytania

Ile firm oferujących przeprowadzanie kampanii SEO, tyle różnych podejść do tego zagadnienia. W przypadku pozycjonowania możliwe jest osiągnięcie tych samych lub podobnych rezultatów za pomocą różnych strategii SEO. Różnica zaczyna być widoczna dopiero na poziomie biznesowym. Nie zawsze dobrze wypozycjonowana strona pomaga firmie zdobywać więcej klientów czy zwiększać sprzedaż. Dlaczego tak jest i jakie jest nasze podejście do promowania naszych klientów?

Pozycjonowanie stron internetowych — jak robić skuteczne SEO? [poradnik 2024]

Pozycjonowanie stron internetowych — jak robić skuteczne SEO? [poradnik 2024]

· 47-51 min. czytania

Chciałbyś się dowiedzieć, czym tak naprawdę jest to całe pozycjonowanie? To pozornie skomplikowany proces owiany wielką tajemnicą przez speców od pozycjonowania stron www, którzy wiedzą jak sprawić, by dana strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Okazuje się jednak, że pozycjonowanie to dosyć proste narzędzie do zdobywania klientów z Google. W przypadku małych czy średnich biznesów zazwyczaj wystarczy stosowanie prostych zasad, które opisze w tym poradniku. Zobacz, na czym polega pozycjonowanie stron internetowych.

Pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli jak pozyskać ruch generujący sprzedaż

Pozycjonowanie sklepów internetowych, czyli jak pozyskać ruch generujący sprzedaż

· 20-23 min. czytania

Ruch z darmowych wyników wyszukiwania to jedno z najważniejszych źródeł pozyskiwania klientów w sklepach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu sklepu możesz stale zwiększać ten ruch i ciągle poprawiać sprzedaż swoich produktów. Jak tego dokonać? Co jest najważniejsze? Ile to kosztuje? W tym artykule postaram się wyjaśnić wszystkie aspekty pozycjonowania sklepów internetowych.

Certyfikat Google Partners
Certyfikat Google PPC
Certyfikat Google Analytics
Certyfikat Google Analytics