Blog

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie?
Ruch z darmowych wyników wyszukiwania to jeden z najlepszych i najtańszych źródeł zdobywania klientów. To, że wyniki są darmowe, nie oznacza jednak, że nie będziesz ponosić żadnych kosztów, by znaleźć się wysoko. Z artykułu dowiesz się, ile tak naprawdę kosztuje SEO oraz jak wybrać budżet odpowiedni budżet na zdobywanie klientów z Google.

Audyt SEO to pułapka (darmowy / online też) — Potrzebujesz innego podejścia
Audyt SEO to bardzo popularna usługa oferowana przez agencje. Jednak z mojego doświadczenia większość takich audytów ma zupełnie zerowy wpływ na biznes. Dlaczego tak jest i jak to wykorzystać podczas analizy własnej strony www pod kątem SEO? Postaram się wyjaśnić wszystko w tym artykule. Dowiesz się też, jak przeprowadzić audyt SEO we własnym zakresie i zwiększyć widoczność w wyszukiwarce Google.

Specyfikacja SEO strony internetowej
Zlecając przygotowanie strony internetowej na pewno zastanawiasz się czy firma, którą wybrałeś do jej wdrożenia jest w stanie przygotować całość w sposób optymalny dla wyszukiwarek internetowych. Oto prosta ściągawka, która pomoże Ci zlecić budowę strony z uwzględnieniem kilku istotnych elementów, które zazwyczaj są pomijane. Wpis ten prezentuje najważniejsze informacje jeżeli chodzi o przygotowanie strony czysto […]

Jak tworzyć treści na stronę firmową, które przyciągną wartościowy ruch?
Tworzenie treści, które przyciągną użytkowników na Twoją stronę, a dodatkowo zachęcą do skorzystania z oferty lub zakupu produktów, nie należy do najprostszych zadań. Budowanie dobrego contentu to zadanie, które będzie wymagało od ciebie sporo czasu, a im więcej go poświęcisz, tym lepszą jakość osiągniesz, która przyniesie wartość dla Twojej strony.

O czym należy pomyśleć przed wdrożeniem nowej strony?
Zamierzasz wdrożyć nową stronę firmową? Zanim to zrobisz, zastanów się nad kilkoma aspektami jej wdrożenia. Musisz wiedzieć, że sam wygląd strony i jej wizualna prezentacja to tylko wierzchołek góry lodowej. Warto poświęcić więcej czasu na zbadanie kwestii związanych z tym co jest o wiele ważniejsze dla Twojego biznesu.

Linki dofollow i nofollow – rola w pozycjonowaniu strony
Każda osoba, która zamieści stronę w internecie, chce mieć jak najwyższe pozycje w rankingu Google. Wiadome jest, że im wyższa pozycja, tym więcej ludzi na nią trafi. Linki to ważny element strategii pozycjonowania strony. W niektórych branżach nie da się wy pozycjonować domeny bez użycia linków. Do tego wszystkiego nie każdy link jest równy, czym różnią się linki dofollow i nofollow?

Dlaczego Twoja strona nie zdobywa klientów i jak to zmienić?
Wielu przedsiębiorców traktuje swoją witrynę jako zwykłą ulotkę, umieszczoną w internecie. Zmień podejście i potraktuj swoją stronę jako potężne narzędzie sprzedaży! Dzięki dobrze przemyślanej strategii Twoja strona może zdobyć wielu klientów.

Hosting a SEO – Czy serwer www ma znaczenie w pozycjonowaniu?
Własna strona internetowa to podstawa większości biznesów, zwłaszcza w obecnych czasach. Wykupienie odpowiedniego hostingu internetowego to jedna z pierwszych decyzji, jaką przyjdzie Ci podjąć podczas publikacji strony w sieci. Tak więc bez domeny (adresu Twojej strony) oraz hostingu (miejsca na jej przechowywanie) nie podzielisz się ze światem swoim serwisem. Przy okazji zawsze powstaje pytanie: czy hosting ma znacznie, jeśli chodzi o SEO? Postaram się na nie odpowiedzieć.

Pozycjonowanie lokalne – jak wykorzystać SEO w lokalnym biznesie?
Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu lokalnemu dotrzesz do klientów z Twojej okolicy. Pokaż się na lokalnym rynku w Twoim regionie, wyprzedź konkurencję i zacznij rozwijać firmę! Chcesz dotrzeć do klientów z Twojej okolicy? Większość z nich szuka Cię w Google — wyjdź im naprzeciw i pokaż swoją lokalną firmę z jak najlepszej strony. SEO pozwoli Ci dotrzeć do klientów z Twojego regionu, miasta, dzielnicy czy nawet ulicy. Wszystko zależy od specyfiki Twojego biznesu.

Skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych — jak zacząć?
Na pewno wiesz, że Twoi klienci szukają Cię w Google. Wyszukiwarki internetowe to jedno z najlepszych źródeł sprzedaży produktów i usług. Brak skutecznej reklamy w Google to strata dla Twojej firmy. Jeżeli nie ma Cię w Google, to codziennie tracisz możliwość na pozyskanie nowych klientów — trafiają oni do konkurencji. Jak więc zacząć skutecznie promować się w wyszukiwarkach takich jak Google?